یک خط تلفن و چند دستگاه! ممکن است؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها از مزایای ویژگی‌های ویپ و مرکز تلفن ابری بهره‌مند شده‌اند. با این حال، برخی از ویژگی‌های ویپ وجود دارند که کمتر به آن‌ها توجه و پرداخته شده است؛ با اینکه تاثیر عظیمی بر بهره‌وری کسب‌وکار و خدمات مشتری هم داشته‌اند. یکی از این ویژگی‌ها، داشتن یک خط تلفن مشترک است. در نگاه اول، کمک به کسب و کارها کاری پیش پا افتاده و ساده به نظر می‌رسد، اما بد نیست بدانید که کلید کار دقیقا در سادگی آن است. در این مطلب قصد داریم تا به یکی از ویژگی‌های ویپ بپردازیم، ویژگی که قادر به تحول ارتباطات تجاری است. ​

SLA چیست؟

تظاهر خط مشترک یا  Shared Line Appearances (SLA)یکی از ویژگی‌های مهم ویپ است که اجازه می‌دهد، چندین دستگاه یا خط تلفن تحت یک سیستم واحد قرار بگیرند. SLA امکانات موقعیت، دستگاه و خط را برای یک کاربر گسترش می‌دهد. تمام دستگاه‌ها یا خطوط در یک دستگاه به اشتراک گذاشته می‌شوند و به همین دلیل است که آن‌ها به عنوان یک فرمت از یک خط یا کاربر در نظر گرفته می‌شوند. به این معنی که شما می‌توانید از طریق این امکان ویپ، تلفن دفتر کار، تلفن همراه و تلفن خانه خود را در یک خط یکسان داشته باشید و در نتیجه می‌توانید از طریق هر یک از این دستگاه‌ها تماس بگیرید و یا تماس‌های دریافتی‌تان را پاسخ دهید. همچنین می توانید خط تلفن دیگری را از دفتر خود به خط خود اختصاص دهید تا از طرف آنها به تماس‌ها پاسخ دهید یا برعکس.

کاربردهای SLA در ویپ چیست؟

امکان اشتراک‌گذاری تماس‌های ورودی در میان چندین کاربر / دستگاه

امکان مشاهده‌ی وضعیت خطوط تلفن مشترک بین چندین کاربر

امکان نگهداری تماس در یک تلفن و سپس بازگشت به آن از طریق تلفنی دیگر

موقعیت‌هایی که در آن‌ها بیشتر می‌توانید از SLA سود ببرید!

اگر مدام بین دفاتر کاری خود در حرکتید و یا از خانه دورکاری می‌کنید

اگر شما فردی هستید که یا به طور مداوم در حال رفتن از یکی از دفاتر خود به دفتر دیگر هستید و یا به طور مرتب در حال کار از خانه خود هستید، این ویژگی ویپ به کارتان می‌آید. این ویژگی ویپ به شما این امکان را می‌دهد که تماس‌های تلفنی، تلفن همراه، تلفن منزل و یا هر وسیله‌ی دیگری که ترجیح می‌دهید را دریافت و یا از طریق آن‌ها تماستان را برقرار کنید.

اگر مایلید دیگران به جای شما تماس‌ها را پاسخ دهند یا آن‌ها را برقرار کنند

آیا می‌خواهید دیگران از طرف شما تماس بگیرند و یا تماس‌هایتان را دریافت کنند؟ دستیاران اجرایی، منشی‌ها و دیگر کارکنان قطعا این ویژگی ویپ را دوست دارند. آن‌ها دیگر منتظر شما نخواهند ماند تا تماس‌های فوری را از شماره‌تلفن خود دریافت کنید. دستیارتان تمام تماس‌های شما را در زمانی که در سفر هستید یا حتی در یک کنفرانس حضور دارید، مدیریت خواهند کرد. تنها چیزی که نیاز دارید این است که تلفن همراهتان را با دستیارتان به اشتراک بگذارید! چطور؟ از طریق اپلیکیشن!

اگر نیاز دارید تا یک شماره تلفن را بین اعضای یک تیم به اشتراک بگذارید

فرض کنید صاحب کسب و کاری هستید که با حجم عظیمی از جریان تماس سر و کار ندارد. سپس می‌توانید از یک شماره‌تلفن برای تیم خود استفاده کنید. تمام اعضای تیم شما قادر به ارسال و دریافت تماس‌ها خواهند بود و همچنین از اینکه چه کسی در حال حاضر در صف است نیز باخبر می‌شوند.

شما چه چیزی را می‌توانید از SLA به دست آورید؟

این ویژگی ویپ یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین داشته‌های کسب و کارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود، چراکه سهولت تماس با شما و یا بهبود تماس بخش فروش در یک شرکت، می‌تواند در نهایت سود قابل توجهی را به سمت سازمان کوچک یا بزرگ شما سرازیر کند. بیایید ببینیم این ویژگی ویپ چه مزایایی برای شما دربر خواهد داشت:

​- مکانیزم آسان برای استفاده

– دریافت تمامی تماس‌های ورودی و از دست نرفتن حتی یک تماس

– یک خط برای چندین دستگاه

– افزودن دستگاه‌های جدید به یک خط، به آسانی

– روشی کارآمد برای توزیع تماس بین اعضای گروه

آیا از تمام ویژگی‌ها و مزایایی که می‌توانید با ویپ کسب کنید تعجب کرده اید؟ حق با شماست، تعجب هم دارد! این امکان ویپ یک ویژگی شگفت انگیز برای کنترل جریان تماس شما است. این ویژگی ویپ بیشتر در برنامه‌های اساسی ارائه دهندگان VoIP گنجانده شده است، سرویس‌های مثل نواتل این امکان را به راحتی در اختیار شما می‌گذارند.

در مطالب بعدی نواتل هم سراغ مطالب جالب دیگری در مورد این سرویس خواهیم رفت، پس منتظر مطالب بعدی باشید.

همچنین ببینید

تلفن گویا

تلفن گویا، منشی خستگی ناپذیر شما

از کبوترهای نامه‌رسان تا تلفن گویا شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون، تلفن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *