راهکار سازمانی نواتل چیست؟

 

جعبه ابزار نواتل

نمی‌دانم از چه طریقی وارد این صفحه شده‌اید و تصمیم به خواندن این مطلب گرفته‌اید، قبل از هر چیز باید بگویم که قرار نیست اینجا در مورد “مرکزتلفن ابری” یا “خط تلفن اینترنتی” اطلاعاتی به شما بدهیم! ما اینجا تصمیم داریم یک راهکار جامع مدیریت ارتباطات سازمانیِ مبتنی بر رایانش ابری را به شما معرفی کنیم که می‌تواند ارتباطات درون‌سازمانی شما را متحول کند، فروشتان را افزایش دهد و رابطه‌تان را با اعضای تیم و مشتریانتان نزدیک‌تر کند.

راهکار سازمانی نواتل یک جعبه ابزار مدیریت ارتباطات سازمانی است که شامل ابزارهای مدیریت هوشمند تماس، خط تلفن ثابت سازمانی، ارسال و دریافت پیام،اشتراک گذاری فایل، خط تلفن بین‌المللی و کنفرانس تصویری است که در واقع یک جعبه ابزار مدیریت ارتباط سازمانی برای کسب و کارهای کوچک و توسط محسوب می‌شود.

 

منظور از راهکار سازمانی چیست؟

راهکار سازمانی یک کلمه کلیدی بسیار گسترده است که در واقع وظیفه ارائه خدمات جامع به کسب و کارها در مقیاس‌های گوناگون را بر عهده دارد. وقتی اسمی از راهکار ارتباط سازمانی در میان باشد، منظور یک راهکار جهت برقراری ارتباطی بهینه با همکاران و مشتریان کسب و کار است و شرکت‌های ارائه دهنده اینگونه خدمات تلاش می‌کنند تا به مرور زمان، براساس تجربه و با دریافت گزارش از مشتریان تمام خلاء های ارتباطات سازمانی را با ارائه یک پکیج جامع پر کنند.

 

راهکار سازمانی نواتل نیز تلاش می‌کند خدماتی جامع برای افزایش کیفیت ارتباط بین اعضای تیم یک شرکت و ارتباط با مشتریان ارائه دهد. در این مطلب تصمیم داریم به صورت کامل راهکار سازمانی نواتل را معرفی کنیم و بگوییم که نواتل چطور می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

 

نواتل چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

راهکار سازمانی نواتل با داشتن چند سرویس ارتباطی مبتنی بر صدا، تصویر و پیام متنی به شما کمک می‌کند از هر کجا و در هر زمان که هستید ارتباطات کاری و درون‌سازمانی خود را با مشتریان و همکاران حفظ کنید. فرقی نمی‌کند در یک تاکسی پشت ترافیک، پشت میز کارتان در منزل، در حال سفر به یک شهر یا کشور دیگر یا در محل کار خود باشید. در هر صورت از طریق یک نرم‌افزار روی موبایل یا دسکتاپ می‌توانید پیام ارسال کنید، به تماس‌هایتان پاسخ دهید، در جلسات کاری به صورت کنفرانس تصویری شرکت کنید یا فایل‌های خودتان را به اشتراک بگذارید. راهکار نواتل به شما کمک می‌کند با ساده‌ترین ابزار همیشه در دسترس باشید. در ادامه به تفکیک سرویس‌های زیر مجموعه راهکار سازمانی نواتل را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

  • مدیریت هوشمند تماس (مرکز تلفن ابری)

 

سرویس مدیریت هوشمند تماس در راهکار سازمانی نواتل وظیفه مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی یک کسب و کار را بر پایه رایانش ابری بر عهده دارد. در واقع این مرکز تلفن ابری است که تماس‌های شما را مدیریت می‌کند و خدماتی مثل تلفن گویا، صف انتظار، گزارش از تماس، صندوق صوتی، ضبط مکالمه و … را به شما می‌دهد. سرویس مدیریت هوشمند تماس نواتل به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه بهترین خدمات تلفنی را از هر کجا و در هز زمان داشته باشید.

مراکز تلفن تحت‌شبکه مبتنی بر تکنولوژی ویپ، به دو صورت محلی و ابری قابل استفاده هستند. برای استفاده از مرکز تلفن ویپ به صورت محلی نیاز به خرید تجهیزات سخت‌افزاری مثل سرور، سوییچ و رک هستید. همچنین روش‌های خنک کردن سرور و برق مصرفی در کنار خرید تجهیزات، شامل هزینه‌های زیادی خواهد بود. اما مرکز تلفن ابری که در قالب سرویس مدیریت هوشمند تماس نواتل ارائه می‌شود به هیچگونه تجهیزاتی نیاز ندارد و صرقابا پرداخت حق اشتراک امکان استفاده از تمام خدمات تلفنی را بر روی بستر اینترنت و از هر نقطه مکانی خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی: تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تلفن ویپ محلی

  • خط تلفن ثابت سازمانی

خط تلفن ثابت سازمانی، خط تلفن اینترنتی و خط ویپ در واقع همه یک سرویس یکسان هستند که نام‌های مختلفی روی آنها گذاشته‌اند و شرکت‌های خصوصی و مخابرات امکان ارائه این خطوط تلفن ثابت را دارند. راهکار سازمانی نواتل یکی از سرویس‌دهندگان خصوصی خط تلفن ثابت سازمانی است که می‌تواند این خطوط را روی بستر اینترنت، به هر تعداد مورد نیاز به مشترکین ارائه دهد.

خطوط تلفن اینترنتی یا خط تلفن ثابت سازمانی نواتل به صورت ۸ رقمی هستند که چهار رقم اول آنها ثابت، و چهار رقم دوم آنها بر اساس سلیقه و انتخاب مشترکین ارائه می‌شود. هر چقدر چهار رقم آخر رندتر و شباهت بیشتری با چهار رقم اول داشته باشد، سرشماره آن گرانتر خواهد بود.

 

  • خط تلفن بین‌المللی

 

خط تلفن بین‌الملل یکی دیگر از خدماتی است که در قالب راهکار سازمانی نواتل به افرادی که اشتراک نواتل را تهیه می‌کنند ارائه می‌شود. این سرویس بر خلاف تماس بین‌المللی مخابرات هزینه کمتری دارد، می‌توانید از ریز مکالمات بین‌المللی خود گزارش تهیه کنید و با هر کشور تماسی با کیفیت داشته باشید.

 

  • کنفرانس تصویری

 

سرویس کنفرانس تصویری نواتل یکی دیگر از خدمات مهم راهکار سازمانی نواتل است که به کسب و کارها و اعضای یک گروه کمک می‌‌کند تا بتوانند به سادگی جلسات کاری خود را بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات و با ۸۰% تخفیف پهنای باند برگزار کنند. در کنفرانس تصویری نواتل امکان به اشتراک گذاشتن تصویر دسکتاپ و فایل پاور پوینت و ارتباط همزمان تا ۱۵ نفر وجود دارد.

اگر به دنبال راهکارهای ویدئو کنفرانس رفته باشید می‌دانید که راه‌اندازی این سرویس هزینه بسیار زیادی برای یک کسب و کار دارد. راهکار سازمانی نواتل به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه از هر جایی که هستید در جلسات کاری خود شرکت کنید و همیشه در دسترس باشید.

 

  • اپلیکیشن ارتباطی درون‌سازمانی

 

ارسال و دریافت پیام متنی، اشتراک گذاری فایل، ارسال ویس، برقراری ارتباط تصویری با همکاران و مشتریان، پاسخگویی به تماس‌ها، دسترسی به صندوق صوتی و … از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن درون‌سازمانی نواتل است که به شما کمک می‌کند در هر لحظه بتوانید از طریق یک نرم‌افزار یکپارچه به تمام ویژگی‌های راهکار سازمانی نواتل دسترسی داشته باشید. این نرم‌افزار امکان نصب بر روی تلفن هوشمند و کامپیوتر را دارد.

با همراه داشتن این نرم‌افزار چه بر روی موبایل و چه بر روی دسکتاپ از هر کجا و در هر لحظه امکان برقراری ارتباط صوتی، تصویری و متنی را با همکاران و مشتریان خود خواهید داشت.

 

روش تهیه اشتراک و استفاده از نواتل

نواتل در پکیج های متفاوت با توجه به نیاز کسب و کارهای مختلف آماده ارائه سرویس است که برای تهیه اشتراک می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و پکیج مورد نظرتان را بر اساس ویژگی‌ها، قیمت و مدت زمان اعتبار انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش مشاوران نواتل با شما تماس می‌گیرند و ادامه روند را به شما توضیح می‌دهند. با دریافت حق اشتراک راهکار سازمانی نواتل به تمام ویژگی‌های مدیریت تماس، خط تلفن اینترنتی، کنفرانس تصویری، ارسال و دریافت پیام و اشتراک گذاری فایل از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی و درون سازمانی، بدون تهیه هیچگونه سخت‌افزاری دسترسی خواهید داشت.

 

راهکار سازمانی نواتل مناسب چه کسب و کارهایی است؟

تمام مشاغلی که به کیفیت روابط کاری با مشتریان و کار گروهی درون‌سازمانی اهمیت می‌دهند، امکان استفاده از راهکار سازمانی نواتل را برای بهبود ارتباطات خود دارند. کسب و کارهایی که حجم زیادی تماس ورودی و خروجی دارند، افرادی که دائم در حال برگزاری جلسات کاری هستند و از حضور فیزیکی  و سفرهای کاری خسته شده‌اند، یا شرکت‌هایی که مجبور به پرداخت هزینه‌های ارتباطی زیادی هستند می‌توانند این راهکار جامع استفاده کنند.

کسب و کارهای مرتبط با آموزش، مشاوره تلفنی، مراکز زیبایی، فروش محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، شرکت‌های خدماتی، مراکز تماس، مراکز درمانی و… که ارتباطات زیادی با همکاران و مشتریان خود دارند و نمی‌خواهند از چندین سرویس مخلتف استفاده کنند، راهکار نواتل یک گزینه ایده‌آل به اینگونه کسب و کارها است. در واقع در این سرویس، همه چیز در یکجا جمع شده است.

به جای آنکه برای ارتباطات تصویری خود از اسکایپ، برای اشتراک گذاری فایل و ارسال پیام از واتس اَپ و بررای برقراری تماس از خط تلفن خود استفاده کنید، صرفا با یک نرم‌افزار به صورت متمرکز به همه این ویژگی‌ها دسترسی خواهید داشت.

 

نواتل، جعبه ابزار مدیریت ارتباطات سازمانی

راهکار سازمانی نواتل یک جعبه ابزار کارآمد از ابزارهای ارتباطی سازمانی است که به افرادِ در کسب و کارها کمک می‌کند تا ارتباطی بهتر و ساده‌تر با همکاران و مشتریان خود، فقط با یک نرم‌افزار داشته باشند و تمام ارتباطات خود را متمرکز بر روی یک سرویس و از طریق یک پنل مدیریت کنند. جعبه ابزار ارتباطی نواتل شامل یک سرویس مدیریت تماس به واسطه مرکز تلفن ابری، تلفن ثابت سازمانی، کنفرانس تصویری، ارسال و دریافت پیام، اشتراک گذاری فایل و تماس بین‎الملل ارزان است. تمام این ویژگی‌ها فقط با همراه داشتن نرم‌افزار سازمانی نواتل از هر کجا و در هر زمان امکان استفاده را دارند.

برای خرید این جعبه ابزار ارتباطی می‌توانید به این صفحه بروید یا با شماره ۰۲۱۸۲۸۰۱۰۰۰ تماس بگیرید و از مشاوران ما اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

همچنین ببینید

یک خط تلفن و چند دستگاه! ممکن است؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها از مزایای ویژگی‌های ویپ و مرکز تلفن ابری بهره‌مند …

۸ نظر برای این مطلب وجود دارد

  1. اسماعیل کارزاری

    خسته نباشید ممنون بابت توضیحات جامع و کاملتون
    میخواستم ببینم تماس از طریق تلفن سازمانی نواتل بین همکارای مجموعه هزینه داره ؟

  2. سوالی داشتم.آیا در مرکز تماس نواتل میتونم از طریق داشبورد مدیریت ،در لحظه، تغییراتی که میخوام رو اعمال کنم ؟

    • پشتیبانی نواتل

      کاربر گرامی
      بله،امکان اعمال تغییرات در داشبورد مدیریت در هر زمانی که تمایل داشته باشید وجود دارد.

  3. مسعود طهماسبی

    همکارانم از طریق خطوط نواتل امکان برقراری چند تماس به صورت همزمان رو میتونن داشته باشن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *