مرکز تلفن ابری نواتل، تجربه جذاب ارتباطات یکپارچه

نسل نوین مرکز تلفن بدون نیاز به سرور و تجهیزات
با راه‌اندازی سریع مرکز تلفن ابری، تنها با دسترسی به اینترنت، از همه نقاط دنیا با مشتریان خود در تماس باشید. نواتل تنها سرویس مرکز تلفن و تماس ابری با اپلیکیشن اختصاصی و بدون محدودیت در ایران است که به کمک آن می‌توانید رضایتمندی مشتریان و درآمد خود را تا 200 درصد افزایش دهید.
مرکز تلفن ابری نواتل، تجربه جذاب ارتباطات یکپارچه
بسته های مرکز تلفن ابری نواتل
بسته برنزی
سالیانه
3/490/000تومان
+
590/000 تومان
هزینه راه اندازی

5کاربر
1 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
پشتیبانی 7*24
اپلیکیشن اختصاصی
پنل مدیریتی
بسته نقره ای
سالیانه
6/890/000تومان
+
890/000 تومان
هزینه راه اندازی

10 کاربر
2 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
پشتیبانی 7*24
اپلیکیشن اختصاصی
پنل مدیریتی
قابلیت اتصال به IP-Phone
بسته طلایی
سالیانه
13/900/000تومان
+
1/490/000 تومان
هزینه راه اندازی

20 کاربر
5 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
پشتیبانی 7*24
اپلیکیشن اختصاصی
پنل مدیریتی
قابلیت اتصال به IP-Phone
بسته اپال
سالیانه
19/900/000تومان
+
1/990/000 تومان
هزینه راه اندازی

30کاربر
10 گیگ فضای ذخیره سازی ابری
پشتیبانی 7*24
اپلیکیشن اختصاصی
پنل مدیریتی
قابلیت اتصال به IP-Phone

چرا مرکز تلفن ابری نواتل؟

مرکز تلفن ابری نواتل سرویسی منحصر به فرد برای یکپارچه‌سازی ارتباطات درون و برون سازمانی

همیشه، هرکجا، با هر اینترنتی

تنها با استفاده از اینترنت در هر موقعیت مکانی و زمانی کسب و کار خود را مدیریت کنید.

راه‌اندازی آنلاین، سریع و آسان بدون نیاز به تجهیزات

افزایش کارایی و اثربخشی برای افرادی که کسب و کار اینترنتی و یا کارمندان دورکار دارند.

کاهش هزینه تماس

مرکز تلفن ابری نواتل امکان کاهش هزینه‌ها تا سقف 90 درصد را امکان پذیر می‌سازد.

پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته

ما در تیم پشتیبانی نواتل به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین ، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته هستیم.

بیشترین امکانات، بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت

نواتل با ارائه خدمات متنوع و دارا بودن اپلیکیشن اختصاصی اولین سرویس ارتباط یکپارچه را با بالاترین کیفیت در ایران ارائه می‌کند.

تسهیل تماس‌های خارج از کشور

مرکز تلفن ابری نواتل امکان برقراری تماس با خارج از کشور و دریافت تماس‌های خارج از کشور را تسهیل نموده است.

همیشه، هرکجا، با هر اینترنتی

راه‌اندازی آنلاین، سریع و آسان بدون نیاز به تجهیزات

کاهش هزینه تماس

پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته

بیشترین امکانات، بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت

تسهیل تماس‌های خارج از کشور

مرکز تلفن ابری نواتل
مناسب تمام کسب‌وکارها
مرکز تلفن ابری

مرکز ﺗﻠﻔﻦ ابری نواتل همان مرکز تلفن ﺳﺎﻧﺘﺮال یا VoIP درون ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ است که می‌تواند روایتی متفاوت و حرفه‌ای برای یکپارچه‌سازی ارتباطات شما داشته باشد. با راه‌اندازی مرکز ﺗﻠﻔﻦ ابری نواتل نیازی به سخت‌افزار، مکان فیزیکی و حضور متخصص ندارید.

داشبورد مدیریتی
صف انتظار
همزمانی تماس
منشی گویا
داخلی به تعداد دلخواه
امکان ضبط مکالمات
اتصال به CRM
گزارش تماس ها
قابلیت جابه جایی
اپلیکیشن اختصاصی
مرکز تلفن ابری
مشاهده ویدئو
مشاهده ویدئو

نواتل در یک نگاه

6000+مشتری
90%+کم شدن هزینه
99%+رضایت مشتری
31استان تحت پوشش
80/000+نصب اپلیکیشن نواتل
6000+
مشتری
80/000+
نصب اپلیکیشن نواتل
99%+
رضایت مشتری
90%+
کم شدن هزینه
31
استان تحت پوشش
نظر همراهان نواتل

فعالیت اصلی ما ارائه مشاوره و خدمات آموزشی به دانش‌آموزان در سراسر کشور می‌باشد. با توجه به اینکه برخی از مشاورین ما به صورت غیرحضوری فعالیت می‌کنند، امکان دورکاری یکی از نیازمندی‌های اصلی ارتباطی ما بود. پس از تهیه سرویس نواتل این امکان فراهم شد که با مشاورین حرفه‌ای، فارغ از اینکه در کجا ساکن هستند همکاری کنیم. همچنین با استفاده از امکانات داشبورد نواتل از جمله ضبط مکالمات، می‌توانیم بر کلیه تما‌س‌ها و همچنین عملکرد مشاورین نظارت داشته باشیم.

 فاطمه پورزادی
فاطمه پورزادی گروه آموزشی یادوین

شرکت ما در حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا فعالیت می‌کند و به همین دلیل بخش مهمی از سال را در سفرهای داخلی و خارجی هستم. هزینه‌های بالای مکالمات و برقراری تماس خارج کشور از مسائل چالش‌برانگیز کار ما بود. پس از اینکه با خدمات نواتل آشنا شدیم، با بررسی هزینه مکالمات نواتل به این نتیجه رسیدیم که تعرفه‌ها واقعا به صرفه است. خوشبختانه از زمانی که این سرویس را تهیه کردیم، کلیه تماس‌های ورودی و خروجی به خوبی مدیریت می‌شوند.

مسعود زبردست
مسعود زبردستشرکت ساراتی (صادرات و واردات کالا)

برای تهیه سرویس مرکز تلفن ابری گزینه های متنوعی پیش روی مان قرار داشت که به علت پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته و اختلالات کم، نواتل را انتخاب کردیم. علاوه بر این‌ها، مرکز تلفن نواتل اپلیکیشنی مختص به خودش نیز دارد. امکانات نواتل مانند ویدئوکنفرانس باعث بهبود ارتباطات درون و برون سازمانی و تقویت کار تیمی در شرکت ما شده است.

محمد زاغری
محمد زاغری شرکت سرمایه انسانی نارون
سؤالات متداول

پشتیبانی نواتل بصورت 24 ساعته از طریق منوی پشتیبانی اپلیکیشن، ارسال تیکت از طریق پنل مدیریتی و تماس تلفنی می‌باشد. شما با شماره‌گیری 02191691000 می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی بخش فنی تماس بگیرید.

خیر، بستر تلفن ابری نواتل بر پایه اپلیکیشن اختصاصی نواتل می‌باشد که با هیچ یک از نرم افزارهای مربوط به برقراری تماس تداخلی ایجاد نمی‌کند.

بله با استفاده از نسخه تحت وب، نواتل قابلیت استفاده روی کلیه سیستم عامل‌ها را دارد.

مقدار حجم مصرفی در یک دقیقه حداکثر 900 کیلوبایت (ارسال و دریافت) می‌باشد.

بله، شما می‌توانید از هر استانی که هستید خط ابری با کد 021 تهیه نمایید.

بله، امتیاز خط به مشترکین واگذار می‌شود.

کلیه هزینه‌ها به جز اشتراک سالیانه مرکز تلفن و شارژ تماس خروجی یکبار پرداخت می‌باشد. همچنین شما می‌توانید برای آگاهی کامل از هزینه‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه فرمایید.

هزینه مکالمات 10 درصد از تعرفه مخابرات ارزان‌تر است. همچنین تماس‌های ورودی شامل هزینه نمی‌شود. همچنین شما می‌توانید برای آگاهی کامل از هزینه‌ها به صفحه تعرفه‌ها مراجعه فرمایید.

navatel.ir با
نواتل
به کسب و کار بهتری تبدیل شوید
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
navatel aparatnavatel linkdinnavatel instagram
ساماندهیاینمادویپسازمان نظام صنفی
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
navatel aparatnavatel linkdinnavatel instagram

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به نواتل، تنها سرویس یکپارچه ابری (UCaaS) در ایران می باشد.