مرکز تلفن ابری نواتل؛ همهچیز تحت کنترل شماست


ویژگیهای اصلی مرکز تلفن ابری نواتل
صندوق صوتی
زمانی که در دسترس نیستید و یا امکان پاسخگویی ندارید نواتل پیامهای شما را دریافت کرده و در قالب یک پیام صوتی برای شما بر روی اپلیکیشن و یا در داشبورد ارسال و نگهداری میکند.
25 سال پشتیبانی قدرتمند
تیم پشتیبانی فنی نواتل ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در طول 25 سال، پایداری سرویسهای شما را تضمین نموده و آماده پاسخگویی به مشتریان وهمراهان گرامی میباشد.
دورکاری با راندمان ۱۲۰ درصد!
نواتل به واسطه بهرهمندی از خدمات ابری، امکان جابجایی و دورکاری را با راندمان بالا برای کسب و کار شما فراهم نموده و استفاده از تلفنهای شرکت محدود به حضور در مکان خاصی نمیشود.
فعال با هر اینترنتی
برای استفاده از نواتل نیاز به اینترنتی خاص و یا پهنای باند بالا ندارید. اپلیکیشن اختصاصی نواتل به نوعی طراحی شده است که با حداقل اینترنت بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهد داد.
سرشماره تهران و شهرستانها
شما میتوانید سرشماره تهران و ۳۱ استان دیگر کشور را خریداری کنید. جالب است بدانید که تعرفههای مکالمه در مرکز تلفن ابری نواتل از خطوط ثابت مخابرات، پایینتر است!
افزایش ۳ برابری فروش شما
KPI هایتان را مشخص کنید و با تحلیل آنها در داشبورد اختصاصی نواتل، فروش خود را ۳۰۰ درصد افزایش دهید. با گزارشهای حرفهای، سکان کسبوکارتان در کنترل ۱۰۰ درصدی شما است.
مرکزتلفن ابری نواتل مناسب برای همه کسبوکارها
استارتاپها و کسبوکارهای کوچک: برای کسبوکارهای نوپا با محدودیت بودجه، نیروی انسانی و زیرساخت ارتباطی، مرکز تلفن ابری یک انتخاب هوشمندانه و مقرونبهصرفه است.
شرکتهایی با تیمهای دورکار یا چند شعبه: بدون نیاز به حضور فیزیکی کارکنان یا تجهیزات پیچیده، تنها با اتصال به اینترنت میتوان تماسها را از هر نقطه برقرار و مدیریت کرد. این یعنی حفظ یکپارچگی در ارتباط با مشتری، حتی از راه دور!
شرکتهای ارائهدهنده خدمات مشتری و پشتیبانی: تجمیع مرکز تلفن ابری نواتل با دیگر ابزارهای ارتباطی در یک پلتفرم یکپارچه، نیاز به استفاده از چند سیستم پراکنده را از بین میبرد و فرآیند پاسخگویی را سادهتر و مؤثرتر میسازد.

امکانات مرکز تلفن ابری نواتل
قیمت مرکز تلفن ابری نواتل
بستههای مرکز تلفن ابری نواتل با پیششماره 8
(پیش شمارههای 8280 و 8164 و 8721)
بستههای مرکز تلفن ابری نواتل با پیششماره 9
(پیش شماره 9169)
مقایسه تعرفه تماس نواتل با تماسهای مخابراتی (بر حسب تومان بر دقیقه)
نوع تماس | ![]() | ![]() |
تماس با شماره ثابت خارج استان | 30 | 33 |
تماس با شماره ثابت داخل استان | 4 | 4.5 |
تماس با همراه | 55 | 62.5 |
نواتل در یک نگاه
در بلاگ نواتل بیشتر بخوانید
سؤالات متداول مرکز تلفن ابری نواتل
افراد حقیقی پس از احراز هویت بدون هیچگونه محدودیتی میتوانند از سرویس مرکز تلفن ابری نواتل استفاده کنند.
واحد فنی نواتل بهصورت شبانهروزی سیستمهای مرکز تلفن ابری را پایش میکند و به همین دلیل این سرویس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
در مرکز تلفن ابری تمامی بسترها، تجهیزات و پیکربندی سرویسها توسط نواتل انجام میشود اما در مرکز تلفن لوکال انجام این وظایف بر عهده شماست.
خطوط مخابرات و خطوط ابری شامل مالکیت دائم نیستند و تا هنگامی که هزینه اشتراک سالیانه (به جای آبونمان) بهصورت ماهانه پرداخت شود خط در مالکیت مشتری خواهد بود.
بله. تمامی شمارههای تماس ورودی بر روی اپلیکیشن نمایش داده میشود و در داشبورد اختصاصی شما نیز لاگ تماسها قابل مشاهده است.
هزینه تماسهای دایورتی نواتل معادل هزینه برقراری تماس خروجی است و برحسب مقصد دایورت محاسبه میشود.
تلفنهای تحت شبکه (آی پی فون) قابلیت اتصال به سرویس مرکز تلفن ابری را دارند.
CRM ابری از طریق پنل مدیریتی و با گرفتن ای پی آیهای ویژگیهای پیاده سازی شده در CRM شما متصل میگردد.