تماس تلفنی هنوز هم به عنوان یکی از شریانهای اصلی کسب و کارهای مختلف به شمار میرود. حتی گسترش روزافزون ارتباطهای اینترنتی و آنلاین …
بیشتر بخوانید »آخرین مطالب نواتل بلاگ
مشاهده عناوین بیشتر
کال سنتر ابری یا CCaaS چیست؟ و چه مزایای دارد؟
برای آشنایی با کال سنتر ابری در ابتدا لازم است که با مفهوم کال سنتر و فضای آن آشنا شوید. کال سنتر چیست؟ کال سنتر …
بیشتر بخوانید »مرکز تماس چیست؟ اتاق فرمان آن کجاست؟
آیا میدانید مرکز تماس چیست؟ مرکز تماس ابزار ارتباطی شما با مشتریانتان است و پنل مدیریتی مرکز تماس؛ یک ابزار مدیریتی تحت وب است که …
بیشتر بخوانید »مرکز ارتباط ابری چیست و چه مزیتهایی دارد؟
مرکز ارتباط ابری چیست؟ Contact Centre as a Service در واقع سرویسی ابری است که برای مدیریت ارتباطات با مشتریان از طرف سرویس دهنده در …
بیشتر بخوانید »با تلفن ثابت اینترنتی نواتل اینماد بگیرید!
بعد از اجباریشدن شرط اینماد برای فعالماندن درگاه پرداخت (حتی درگاههای پرداخت واسط)، فعالیت برخی از کسبوکارهای اینترنتی تعلیق شد. این موضوع زمانی جدیتر شد …
بیشتر بخوانید »انقلاب هوش مصنوعی در ارتباطات با مشتریان
جهان و فناوریهایش یکسره در حال تغییر هستند. این تغییرات خوشایند باشند یا نه نمیتوان جلوی پیشرفت آنها را گرفت. شاید بهتر باشد از میان …
بیشتر بخوانید »جدیدترین تکنیک های فروش تلفنی را میشناسید؟
فروش تلفنی را برای سیستماتیکترشدن و افزایش میزان اثربخشی، میتوانیم به ۵ مرحلهٔ زیر تقسیم کنیم: قلاب: در دقایق آغازین تماس، باید تمام تلاش خود …
بیشتر بخوانید »اصول درست پیگیری در بازاریابی تلفنی
بازاریابی به روش تلفنی، سالهاست که ایده خوبی برای رسیدن به فروش موفق و جمع کردن مشتری بیشتر است. همانطور که میدانید شاید ۵ درصد …
بیشتر بخوانید »برون سپاری مرکز تماس یا برون سپاری مرکز تلفن
در انواع کسبوکارها مرکز تماس یا همان کال سنتر، محلی برای پاسخگویی تماسهای ورودی است. این کار نیاز به تعدادی نیروی کار فعال و کاربلد …
بیشتر بخوانید »شناخت تفاوت فکس اینترنتی و سنتی
فکس اینترنتی چیست؟ داشتن فکس برای هر کسبوکاری که میخواهد ارتباطات خود را با سایر همصنفیها و رقبای خود حفظ کند، یکی از الزامات به …
بیشتر بخوانید »مقالات تخصصی
مشاهده عناوین بیشتر
بهترین مرکز تماس چه ویژگیهایی دارد؟
تماس تلفنی هنوز هم به عنوان یکی از شریانهای اصلی کسب و کارهای مختلف به شمار میرود. حتی گسترش روزافزون ارتباطهای اینترنتی و آنلاین …
بیشتر بخوانید »کال سنتر ابری یا CCaaS چیست؟ و چه مزایای دارد؟
برای آشنایی با کال سنتر ابری در ابتدا لازم است که با مفهوم کال سنتر و فضای آن آشنا شوید. کال سنتر چیست؟ کال سنتر …
بیشتر بخوانید »مرکز تماس چیست؟ اتاق فرمان آن کجاست؟
آیا میدانید مرکز تماس چیست؟ مرکز تماس ابزار ارتباطی شما با مشتریانتان است و پنل مدیریتی مرکز تماس؛ یک ابزار مدیریتی تحت وب است که …
بیشتر بخوانید »تازه های تلکام
مشاهده عناوین بیشتر
بهترین مرکز تماس چه ویژگیهایی دارد؟
تماس تلفنی هنوز هم به عنوان یکی از شریانهای اصلی کسب و کارهای مختلف به شمار میرود. حتی گسترش روزافزون ارتباطهای اینترنتی و آنلاین …
بیشتر بخوانید »کال سنتر ابری یا CCaaS چیست؟ و چه مزایای دارد؟
برای آشنایی با کال سنتر ابری در ابتدا لازم است که با مفهوم کال سنتر و فضای آن آشنا شوید. کال سنتر چیست؟ کال سنتر …
بیشتر بخوانید »مرکز تماس چیست؟ اتاق فرمان آن کجاست؟
آیا میدانید مرکز تماس چیست؟ مرکز تماس ابزار ارتباطی شما با مشتریانتان است و پنل مدیریتی مرکز تماس؛ یک ابزار مدیریتی تحت وب است که …
بیشتر بخوانید »ویژگی های نواتل
مشاهده عناوین بیشتر
بهترین مرکز تماس چه ویژگیهایی دارد؟
تماس تلفنی هنوز هم به عنوان یکی از شریانهای اصلی کسب و کارهای مختلف به شمار میرود. حتی گسترش روزافزون ارتباطهای اینترنتی و آنلاین …
بیشتر بخوانید »کال سنتر ابری یا CCaaS چیست؟ و چه مزایای دارد؟
برای آشنایی با کال سنتر ابری در ابتدا لازم است که با مفهوم کال سنتر و فضای آن آشنا شوید. کال سنتر چیست؟ کال سنتر …
بیشتر بخوانید »مرکز تماس چیست؟ اتاق فرمان آن کجاست؟
آیا میدانید مرکز تماس چیست؟ مرکز تماس ابزار ارتباطی شما با مشتریانتان است و پنل مدیریتی مرکز تماس؛ یک ابزار مدیریتی تحت وب است که …
بیشتر بخوانید »