نواتل یک ابزار ارتباطی است که همه افراد شرکت را با مشتریان آن در ارتباطی پویا و هدفمند نگهمیدارد، حتی اگر آنها از راه دور کار کنند. با امکان اتصال به سی آر ام نواتل در هر مکان و زمان مخاطب خود را با شناخت او شگفت زده کنید. مذاکرهای که با حس خوب شروع شود، احتمال موفقیت بسیار بالایی دارد و یک حس مثبت و سازنده در دو طرف ایجاد میکند.
یکپارچهسازی اطلاعات مشتریان برای افزایش بهرهوری تیمهای کاری
مدیریت ارتباطات شما با اتصال نواتل به سی آر ام
دسترسی به اطلاعات مشتریان در کمترین زمان
با اتصال نواتل به سی آر ام شما، مشتری نیاز ندارد با هر بار تماس خود را معرفی کند و حس خوب مشتریمداری از این طریق به افراد منتقل خواهد شد.
افزایش حس رضایتمندی مشتری
با اتصال سی آر ام به نواتل تمام افراد برای شما آشنا خواهند بود. اینکه لازم نباشد مشتری با هر بار تماس خود و نیازهایش را تکرار کند، برای هر مشتری خوشایند است و سبب جلب رضایت او از برند شما خواهد شد.
راهاندازی سریع، در کمترین زمان
برای اتصال سی آر ام به نواتل لازم نیست هزینه زیادی بپردازید و مدت زمان طولانی انتظار بکشید. در کمتر از چند ساعت شما میتوانید از این ویژگی و امکانات خوب آن استفاده کنید.
تعرفه اتصال مرکز تلفن نواتل به سی آر ام
اتصال به سی آر ام
راهاندازی و اتصال مرکز تلفن ابری نواتل به سی آر ام
هزینه اتصال سی آر ام به مرکز تلفن نواتل شامل هزینه راهاندازی اولیه و تعداد کاربرین استفاده کننده از سی آر ام است.
سالیانه
از4/000/000 تومان
چه ویژگیهایی سبب علاقهمندی کسبوکارها به اتصال به CRM نواتل شده است؟
کاملا ابری و بدون نیاز به سختافزار
رضایت بیشتر مشتری
راهاندازی سریع و بدون نیاز به دانش فنی
دسترسی به گزارشات متنوع
با ما در ارتباط باشید.
در صورتی که برای خرید، نصب و راهاندازی به مشاوره دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.