مدیریت ارتباط با مشتریان نواتل

مدیریت ارتباط با مشتریان نواتل
سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری نواتل، داده‌های مشتری را در کانال‌های ارتباطی مختلف خود بین مشتری و شرکت جمع‌آوری می‌کند. درگاه‌های ارتباطی شامل وب سایت شرکت، سامانه گفتگوی آنلاین، تماس، پیامک و فکس می‌باشد. این سیستم همچنین می‌تواند اطلاعات دقیقی در مورد اطلاعات شخصی مشتریان، تاریخچه خرید و تعاملات مشتری ذخیره و نمایش دهد.
مدیریت ارتباط با مشتریان  نواتل

مزایای سرویس مدیریت ارتباط با مشتری نواتل

گردآوری اطلاعات مشتری

در سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان نواتل مخاطبین به دو دسته اشخاص و شرکت‌ها تقسیم بندی می‌شوند و تاریخچه تعاملات باعث می‌شود تا یک بایگانی کامل از رفتارها و تعاملات کسب‌وکار شما با مشتریان ثبت شود.

اپلیکیشن اختصاصی

اپلیکیشن اختصاصی نواتل علاوه بر امکان برقراری تماس، ارسال پیام، ایجاد گروه، کانال و کنفرانس‌های ویدئویی امکان دریافت پروفایل مشتریان را در قسمت دفترچه تلفن برای شما فراهم کرده‌است.

تاریخچه تمامی تعاملات با مشتریان

نمایش تاریخچه ارتباطات، برچسب‌گذاری برای مشترکین و یا ارتباط با آن‌ها از تمامی درگاه‌های ارتباطی تنها بخش کوچکی از کاربردهای مدیریت مشتریان در نواتل است.

تماس با یک کلیک (Click-to-call)

نواتل برای سادگی برقراری ارتباط بین یک کسب‌وکار و مشتریان آن، قابلیت تماس با یک کلیک را ایجاد کرده است. برای برقراری تماس مستقیم، کافی است بروی هر شماره‌ای که در بخش مخاطبان وجود دارد؛ کلیک کنید.

پاپ‌آپ تماس‌های تلفنی

سی آر ام ابری نواتل،‌ هنگام دریافت تماس، اطلاعات مشتری پشت خط را در لحظه به‌صورت یک پاپ‌آپ در اختیارتان قرار می‌دهد. بدین ‌وسیله، شما به سرعت مشتری خود را شناسایی نموده و امکان رقم خوردن بهترین مکالمه را با او خواهید داشت.

شخصی‌سازی تجربه مشتری

خدمات شخصی سازی شده، کلید برقراری ارتباط طولانی مدت با مشتریان است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نواتل به شما درک بهتری از مشتریان می‌دهد تا بتوانید بهتر خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها را برآورده کنید.

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام، راهکاری برای مدیریت ارتباطات و تعاملات یک کسب‌و‌کار با مشتریان فعلی و بالقوه آن، با هدف بهبود روابط تجاری است. سی آر ام ابری نواتل به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با مشتریان خود در هر لحظه در ارتباط باشند. مهمترین وجه تمایز سی آر ام ابری نواتل، وجود همزمان کانال‌های تماس، چت آنلاین، پیام رسان، پیامک و فکس به صورت ابری و در یک پنل مدیریتی واحد می باشد. با ترکیب این کانال ها در ارتباط با مشتریان، بهترین فرصت برای ایجاد، حفظ و افزایش رضایت مشتریان به وجود می آید.

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

نواتل در یک نگاه

7000+مشتری
90%+کم شدن هزینه
99%+رضایت مشتری
31استان تحت پوشش
90/000+نصب اپلیکیشن نواتل
7000+
مشتری
90/000+
نصب اپلیکیشن نواتل
99%+
رضایت مشتری
90%+
کم شدن هزینه
31
استان تحت پوشش
درباره نواتل بیشتر بدانید
سؤالات متداول مدیریت ارتباط با مشتری

پس از خرید سامانه مدیریت ارتباط با مشتری و راه‌اندازی این سامانه می‌توانید درخواست انتقال اطلاعات CRM پیشین خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید تا جا‌به‌جایی اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام شود.

علاوه بر بررسی ویژگی‌های محصول و دریافت مشاوره تخصصی رایگان، جهت استفاده و تست کلیه قابلیت‌های سامانه را در نظر گرفته‌ایم.

تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به نواتل، تنها سرویس یکپارچه ابری (UCaaS) در ایران می باشد.