تماسهای یک سازمان یا کسب و کار، در بخش مهمی به نام مرکز تماس متمرکز میشود. نواتل به مرکز تمــــــــاس (Call Center) شما کمک میکند تا بتوانید در لحظه تمامی تماسهای وروردی، نحوه پاسخگویی به هر کدام از آنها را چک کرده و برای ارتقای سطح کیفی آنها برنامه دقیقی طراحی کنید.
با نواتل مرکز تماس خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
از هر صنفی و با هر وسعتی در کسبوکار ، ارزیابی درست کار مرکز تماستان با نواتل آسان است.
صرفهجویی در هزینهها
راهاندازی مرکز تماس کار پرهزینهای است و با کمک نواتل میتوانید هزینههای سازمان خود را تا حد قابلتوجهی کاهش دهید. پشتیبانی 24 ساعته از مرکز تماس و امکانات آن، کار نواتل است و شما از این طریق مرکز تماسی همیشه فعال و پاسخگو خواهید داشت.
مشاهده گزارشات دقیق
با مشاهده گزارشات دقیق مرکز تماس سازمان خود میتوانید برای بهبود روند کاریتان برنامهریزی دقیقی داشته باشید یا حتی برای رفع مشکلات پیش آمده در زمان پاسخگویی اپراتورها یا حتی نحوه برخورد آنها و ... راهحل درستی در نظر بگیرید.
استفاده از امکانات مفید
با استفاده از نواتل شما دارای امکانات خوبی مانند رویت گزارشات تماسهای ورودی در لحظه، بررسی و آنالیز کارکرد اپراتورها، پاسخگویی به تعداد بالای تماسها، رویت میانگین زمان پاسخگویی، زمان انتظار و ... خواهید شد.
چه ویژگیهایی سبب علاقهمندی کسبوکارها به مرکز تماس نواتل شده است؟
دسترسی به گزارشات متنوع
قابلیت ویدئو کنفرانس
راه اندازی سریع و بدون نیاز به دانش فنی
ارسال و دریافت فایل
با ما در ارتباط باشید.
در صورتی که برای خرید، نصب و راهاندازی به مشاوره
دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.