صندوق صوتی
زمانی که در دسترس نیستید و یا امکان پاسخگویی ندارید نواتل پیامهای شما را دریافت کرده و در قالب یک پیام صوتی برای شما بر روی اپلیکیشن و یا در داشبورد ارسال و نگهداری میکند.
25 سال پشتیبانی قدرتمند
تیم پشتیبانی فنی نواتل ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در طول 25 سال، پایداری سرویسهای شما را تضمین نموده و آماده پاسخگویی به مشتریان وهمراهان گرامی میباشد.
دورکاری با راندمان ۱۲۰ درصد!
نواتل به واسطه بهرهمندی از خدمات ابری، امکان جابجایی و دورکاری را با راندمان بالا برای کسب و کار شما فراهم نموده و استفاده از تلفنهای شرکت محدود به حضور در مکان خاصی نمیشود.
فعال با هر اینترنتی
برای استفاده از نواتل نیاز به اینترنتی خاص و یا پهنای باند بالا ندارید. اپلیکیشن اختصاصی نواتل به نوعی طراحی شده است که با حداقل اینترنت بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهد داد.
سرشماره تهران و شهرستانها
شما میتوانید سرشماره تهران و ۳۱ استان دیگر کشور را خریداری کنید. جالب است بدانید که تعرفههای مکالمه در مرکز تلفن ابری نواتل از خطوط ثابت مخابرات، پایینتر است!
افزایش ۳ برابری فروش شما
KPI هایتان را مشخص کنید و با تحلیل آنها در داشبورد اختصاصی نواتل، فروش خود را ۳۰۰ درصد افزایش دهید. با گزارشهای حرفهای، سکان کسبوکارتان در کنترل ۱۰۰ درصدی شما است.
استارتاپها و کسبوکارهای کوچک: برای کسبوکارهای نوپا با محدودیت بودجه، نیروی انسانی و زیرساخت ارتباطی، مرکز تلفن ابری یک انتخاب هوشمندانه و مقرونبهصرفه است.
شرکتهایی با تیمهای دورکار یا چند شعبه: بدون نیاز به حضور فیزیکی کارکنان یا تجهیزات پیچیده، تنها با اتصال به اینترنت میتوان تماسها را از هر نقطه برقرار و مدیریت کرد. این یعنی حفظ یکپارچگی در ارتباط با مشتری، حتی از راه دور!
شرکتهای ارائهدهنده خدمات مشتری و پشتیبانی: تجمیع مرکز تلفن ابری نواتل با دیگر ابزارهای ارتباطی در یک پلتفرم یکپارچه، نیاز به استفاده از چند سیستم پراکنده را از بین میبرد و فرآیند پاسخگویی را سادهتر و مؤثرتر میسازد.
نوع تماس | ![]() | ![]() |
تماس با شماره ثابت خارج استان | 30 | 33 |
تماس با شماره ثابت داخل استان | 4 | 4.5 |
تماس با همراه | 55 | 62.5 |
افراد حقیقی پس از احراز هویت بدون هیچگونه محدودیتی میتوانند از سرویس مرکز تلفن ابری نواتل استفاده کنند.
واحد فنی نواتل بهصورت شبانهروزی سیستمهای مرکز تلفن ابری را پایش میکند و به همین دلیل این سرویس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
در مرکز تلفن ابری تمامی بسترها، تجهیزات و پیکربندی سرویسها توسط نواتل انجام میشود اما در مرکز تلفن لوکال انجام این وظایف بر عهده شماست.
خطوط مخابرات و خطوط ابری شامل مالکیت دائم نیستند و تا هنگامی که هزینه اشتراک سالیانه (به جای آبونمان) بهصورت ماهانه پرداخت شود خط در مالکیت مشتری خواهد بود.
بله. تمامی شمارههای تماس ورودی بر روی اپلیکیشن نمایش داده میشود و در داشبورد اختصاصی شما نیز لاگ تماسها قابل مشاهده است.
هزینه تماسهای دایورتی نواتل معادل هزینه برقراری تماس خروجی است و برحسب مقصد دایورت محاسبه میشود.
تلفنهای تحت شبکه (آی پی فون) قابلیت اتصال به سرویس مرکز تلفن ابری را دارند.
CRM ابری از طریق پنل مدیریتی و با گرفتن ای پی آیهای ویژگیهای پیاده سازی شده در CRM شما متصل میگردد.
تمام حقوق مادی و معنوی متعلق به نواتل، تنها سرویس یکپارچه ابری (UCaaS) در ایران می باشد.