#هشتگها: صف انتظار تماس
صف تماس نواتل، تجربه یک انتظارِ شیرینِ شنیدنی
معمولا وقتی کلمه انتظار را میشنویم یک طعم گس، شبیه به یک خرمالو به ذهنمان میآید! پارادوکسی که یک سرش پر است از هیجان و یک سرش ملال آور! فرقی نمیکند در انتظار شنیدن یک خبر، دیدن یک دوست یا در یک صف خرید باشید، در هر صورت شیرینی پایان ماجرا، تلخی انتظار را به باد فراموشی میسپارد. در دنیای امروز انتظار دیگر به همینجا ختم نمیشود، ما بعد از یک خرید اینترنتی منتظر هستیم. بعد از پیام به یک دوست برای جوابش منتظر هستیم و حتی در زمان تماس تلفنی منتظر برقراری ارتباط میمانیم.
حالا اگر در زمان انتظار اتفاقاتی باعث شیرینی همان لحظات شود چطور؟ مثلا فرض کنید در انتظار دیدار دوستی صمیمی هستید که فرسنگها از شما دور است اما ارتباطات امروزی این امکان را به شما داده است که در هر لحظه بتوانید به صورت تصویری با او صحبت کنید. آیا این دیدار مجازی تلخی لحظههای انتظار شما را برای یک دیدار واقعی کم نمیکند؟
صف تماس نواتل، راهکاری هوشمند برای تعامل بهتر با مشتریان
صف انتظار تماس چیست و چه کاربردی دارد؟
صف تماس یکی از خدمات مرکز تلفن اینترنتی است که به کسب و کارها کمک میکند تماسهای ورودی خود را مدیریت کنند و افراد تماسگیرنده را از دست ندهند. با یک تعریف ساده، صف انتظار تماس در شرکتهایی که میزان تماس ورودی بیشتری نسبت به تعداد اپراتورهای پاسخگو دارند بسیار کارآمد است.
فرض کنید در یک شرکت با ۱۰ اپراتور پاسخگو، معمولا بیش از ده تماس ورودی همزمان داشته باشید، در این شرایط برای نفر یازدهم به بعد پیامی پخش میشود تا در صف تماس منتظر آزاد شدن اپراتور شوند. در این لحظه امکان پخش موسیقیریال یک پیام تبلیغاتی یا خبری نیز وجود دارد. مثلا میتوانید یکی از محصولات خود را به ۵۰% تخفیف در این لحظه اعلام کنید و با یک پیام آماده به فرد حاضر در صف تماس بگویید که این تخفیف فقط در همین لحظه اعتبار دارد و اگر در زمان ارتباط با اپراتور سفارش خود را ثبت نکند دیگر امکان استفاده از این تخفیف را نخواهد داشت.
مشاهده تعرفه خدمات نواتل و صف انتظار تماس
در زمان انتظار قلابتان را به چند کلمه اثربخش آغشته کنید.
تا به حال دقت کردهاید که چرا در سالن های انتظار، آسانسور و تماسهای تلفنی برایتان موسیقی پخش میشود؟ بله درست است. برای تجربه یک انتظار شیرین! از آنجایی که ما در نواتل تمرکزمان را برای بهینهسازی ارتباطات تلفنی بر روی بستر شبکه گذاشتهایم، روی صحبتمان نیز با سرویس انتظار تماس است. همان انتظاری که همهمان حداقل یکبار تجربهاش کردهایم. تمامی این سرویسهای ارتباطی قرار است برای ما یک ارزش افزوده داشته باشند. مثلا اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید و تصمیم دارید به سمت استفاده از یک سرویس تلفن ابری مهاجرت کنید، حتما ایدههایی برای افزایش رضایتمندی مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر دارید و توقع دارید سرویس صف تماس نواتل به عنوان یکی از مهمترین ویژگیهای تلفن ابری بتواند به شما کمک کند.
سرویس انتظار تماس نواتل در زمان انتظار افراد برای برقراری ارتباط با اپراتور میتواند برای آنها علاوه بر موسیقی که خودتان انتخاب میکنید، یک پیام خبری یا تبلیغاتی نیز پخش کند. به هر حال تمام تلاش کسب و کارها این است که مسیرِ سرنخی که با چنگ و دندان به دست آوردهاند را به سمت مرحله خرید هموار کنند. بنابراین نباید از هیچ فرصتی گذشت و این فرصت کوتاه یکی از بهترین موقعیتهایی است که میتوانید بر اساس استراتژیهای خود، با استفاده از چند کلمه اثربخش محصولی را معرفی کنید، تخفیف ویژه بدهید یا خبری را اعلام کنید.
زنبیلتان را بگذارید و بروید!
حتما برای شما هم پیش آمده است که با شرکتی تماس بگیرید و به صورت خودکار تلفن گویا به شما بگوید که ” شما نفر دهم در صف هستید و ۱۰ دقیقه منتظر بمانید تا به اولین اپراتور آزاد متصل شوید” راستش را بخواهید ما هم مثل شما حوصله “زیاد” در صف ماندن برای ارتباط با اپراتور را نداریم و خیلی اوقات عطای آن را به لقایش میبخشیم! برای همین تلاش کردهایم تا یک سرویس هوشمند انتظار تماس بر روی مرکز تلفن ابری نواتل طراحی و پیادهسازی کنیم ک بتواند برای احترام به مشتری و اهمیت به وقتی که گذاشته است سرویسی متفاوت ارائه دهد.
مطلب پیشنهادی: تلفن گویا، منشی خستگی ناپذیر شما
یادتان هست که حدود دو سه دهه پیش مادرهایمان با یک زنبیل برای خرید در یک صف، زنبیلشان را میگذاشتند و میرفتند و اینطور نوبت خودشان را حفظ میکردند که مبادا کسی جایشان را بگیرد و از صف عقب بمانند؟
ما در نواتل همین نوستالژی را شبیهسازی کردهایم. اگر صف تماس شلوغی دارید و احساس میکنید افراد زمان زیادی را در انتظار میمانند و به اصول تکریم مشتری اهمیت میدهید، میتوانید در زمان انتظار، پیامی برای مخاطب پخش کنید که اگر میخواهد نوبت او حفظ شود عددی را وارد کند تا در زمان رسیدن نوبت، سیستم به صورت خودکار با او تماس بگیرید. جالب نیست؟ مطمئن باشید باعث ایجاد حس خوب در مشتری خود خواهید شد و این همان شعار ما یعنی: “حسِ خوبِ ارتباط” است.
ویژگیهای کلیدی صف تماس نواتل
- اعلام موقعیت افراد در صف تماس (نفر چندم و میانگین زمان انتظار)
- ضبط مکالمات از لحظه ورود به صف انتظار تماس
- امکان پخش موسیقی دلخواه یا پیامهای تبلیغاتی
- امکان ثبت نوبت و تماس خودکار سیستم با افراد
- امکان تعریف نامحدود افراد پاسخگو در یک صف تماس
- امکان دادن اولویت پاسخگویی به افراد با صلاحیت گروه صف
- امکان تعریف مشتریان VIP برای رد کردن صف تماس و ارتباط مستقیم
صف تماس، راهکاری هوشمند برای تعامل بهتر با مشتریان
داستان صف تماس از آنجا شروع شد که کسب و کارها به نسبت تماسهای ورودی افراد پاسخگو در شرکت نداشتند و این موضوع باعث از دست دادن مشتریان میشد. فلسفه سرویس انتظار تماس، ارائه سرویس به افرادی است که وارد سیستم تلفن شما شدهاند اما به دلیل مشغول بودن اپراتورهای شما امکان ارتباط با آنها را ندارند. این سرویس تلاش میکند با روشهای گوناگون مانع از خارج شدن آنها از صف تماس شود. شاید یکی از همین افراد بهترین مشتری شما شود! سرویس صف تماس نواتل به شما کمک میکند تا بتوانید تعامل تلفنی بهتری با مشتریان خود داشته باشید و حس خوب ارتباط را به آنها القا کنید. صف تماس یکی از ویژگیهای سرویس مدیریت هوشمند تماس از راهکار سازمانی نواتل است. در واقع شما با تهیه اشتراک یکی از بستههای نواتل میتوانید از صف انتظار تماس در کنار دهها ویژگی دیگر استفاده کنید. اگر هنوز برای استفاده از این سرویس سر دوراهی ماندهاید فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما اطلاعات بیشتری از این سرویس هوشمند نوانل در اختیارتان قراردهند.
همچنین ببینید
اهمیت ضبط مکالمات در مرکز تماس ابری
مرکز تماس ابری، یک پلتفرم نوین، برای ارتباط صوتی میباشد که امروزه در حال گسترش …
به نظر من یکی از بهترین آپشن های خطوط تلفن ابری صف تماس هستش که هم مشتریان با مشغولی خطوط مواجه نمیشن وهم ما مشتری و از دست نمیدیم
کاربر گرامی
از به اشتراک گذاشتن دیدگاهتان سپاسگزاریم
درود بر شما
آیا میتونم برای مشتری VIP صف تماس رو رد کنم که مستقیما ارتباطش برقرار بشه؟
کاربر گرامی
بله امکان رد کردن صف تماس برای مشترک VIP وجود دارد
سوالی داشتم میخواستم بدونم از همون لحظه ای که مشتری وارد صف تماس میشه مکالماتش میتونه ضبط بشه؟
کاربر گرامی
بله از همان ابتدا ضبط مکالمه انجام میشود.
میتونم به جای پیام آماده صف تماس از یه پیام و موسیقی دلخواه خودم استفاده کنم؟
کاربر عزیز
بله این امکان وجود دارد.
توی صف تماس اعلام میکنه که نفر چندم هست و چند دقیقه باید منتظر بمونه؟
کاربر عزیز
بله این امکان در صف تماس وجود دارد
برای تلفن ابری میخوام منشی تلفنی رو تست کنم دمو هم میدید بهمون؟
باسلام و وقت بخیر
بله دوست عزیز
فرق بین تلفن گویا و منشی مجازی چی هست ؟؟؟؟؟
بسیار عالی و دلنشین بود