بهترین تلفن اینترنتی را از کدام ارائه دهنده تهیه کنیم؟

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 7 دقیقه
2142 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » بهترین تلفن اینترنتی را از کدام ارائه دهنده تهیه کنیم؟

  یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی که بسیاری از سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند خط تلفن اینترنتی یا ویپ است ولی سوالی که برای مدیران مجموعه‌ها پیش می‌آید این است که معیارهای لازم برای انتخاب بهترین تلفن اینترنتی چیست؟ ما در این محتوا در مورد مزایای استفاده از تلفن ویپ، نکاتی کاربردی برای انتخاب بهترین تلفن اینرتنتی و چرایی ضرورت استفاده از این سرویس با شما عزیزان صحبت کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید تا بتوانیم در این انتخاب حیاتی اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم.

خط تلفن اینترنتی چیست؟

  خط تلفن اینترنتی، یک خط ثابت تلفنی است که همانگونه که از نامش پیداست، در بستر اینترنت راه اندازی و استفاده می‌شود. استفاده از این خط، نیاز به هیچ تجهیزاتی ندارد و سرشماره‌ی آن را می‌تواید بدون محدودیت از هر استانی انتخاب کنید. ثابت بودن این خط، می‌تواند به کسب و کارهای مجازی اعتبار بدهد. کسب و کارهای بزرگ نیز برای دسترسی به چندین کانال جهت همزمانی تماس و دسترسی به امکانات مرکز تماس ابری، اقدام به تهیه‌ی آن می‌کنند. البته استفاده از سرویس تلفن اینترنتی محدود به کسب‌وکارها نیست و افراد حقیقی بسیاری برای تماس‌های روزانه و به ویژه برقرای تماس‌ با خارج از کشور از آن استفاده می‌کنند. پیش از آن که بدانید چگونه بهترین تلفن اینترنتی را شناسایی کنید، پیشنهاد می‌کنیم سایر مقالات نواتل در این حوزه را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که این سرویس، راه حل مناسبی برای شما خواهد بود.

مزایای استفاده از تلفن اینترنتی

  استفاده از تلفن ابری به عنوان زیرساخت و بستر ارتباطی در سازمان‌ها، مزایای بسیاری دارد که اگر در انتخاب خود دقت کنید و بهترین تلفن اینترنتی را به کار بگیرید، تاثیر مثبت بیشتری روی کسب و کار شما خواهد گذاشت.

مزایای استفاده از تلفن اینترنتی

از جمله مهم‌ترین مزایای خط تلفن ابری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. این نوع سرویس در بستر اینترنت انجام می‌شود بنابراین برای دسترسی به آن هیچ محدودیت مکانی وجود ندارد و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.
    2. برای راه اندازی تلفن ویپ برای سازمان خود هیچ نیازی به داشتن یک مکان فیزیکی ندارید و می‌توانید همه این موارد را در بستر اینترنت انجام دهید حتی می‌توانید شماره تلفنی با پیش شماره شهری دیگر تهیه کنید به عنوان مثال حتی اگر دفتر اداری سازمان شما در شهر همدان باشد می‌توانید یک تلفن اینترنتی با پیش شماره تهران تهیه کنید.
    3. این نوع سرویس محدود به مکان فیزیکی خاصی نیست و در صورت جابه جایی سازمان، شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از همان سرویس و شماره تلفن ویپ قبلی در بستر اینترنت استفاده کنید.
    4. برای راه‌اندازی تلفن ویپ نیازی به تجهیزات سخت افزاری و سیم کشی ندارید. به علاوه، همه مکالمات در بستر اینترنت، که یک روش ارتباطی نسبتا ارزان است، صورت می‌گیرد که همین رویکرد می‌تواند سبب کاهش هزینه‌های ارتباطی سازمان شود.
    5. با استفاده از سرویس تلفن ویپ امکان دورکاری برای کارکنان سازمان به راحتی فراهم و  افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد آن‌ها میسّر می‌شود.
    6. کیفیت ارتباطات در تلفن ویپ نسبت به تلفن‌های قدیمی بسیار بهتر است و کارکنان سازمان می‌توانند به راحتی مکالمات با کیفیتی با یکدیگر داشته باشند.

مهم‌ترین نکات برای انتخاب بهترین تلفن ابری

  برای انتخاب بهترین تلفن اینترنتی باید برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک سرویس پایدار و امن را به کار بگیرید، در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

    • سرویس‌های تلفن ابری که توسط شرکت‎های ارائه دهنده این نوع خدمات عرضه می‌گردند، امکانات متنوعی مثل قابلیت ضبط مکالمات یا راه‌اندازی سیستم پاسخگویی خودکار را در اختیار کاربران قرار می‌دهند بنابراین در هنگام خرید سرویس مورد نظر خود، حتما مطمئن شوید که مرکز تلفن ابری خدمات مورد نیاز شما را شامل می‌شود.
    • استفاده از هر سرویسی چالش‌ها و ابهامات خود را برای کاربران دارد و در هنگام استفاده از تلفن ابری یا هر سرویسی دیگری احتمال ایجاد چالش برای کارکنان سازمان ایجاد می‌شود که همین موضوع اهمیت ارائه خدمات پشتیبانی مناسب را الزامی می‌کند؛ بنابراین در هنگام انتخاب سرویس تلفن اینترنتی، از وجود پشتیبانی مناسب و شبانه روزی توسط مجموعه ارائه‌دهنده‌ی آن مطمئن شوید.
    • امنیت اطلاعات و جلوگیری از شنود مکالمات کارکنان سازمان توسط افرادی در خارج از سازمان برای کسب‌وکاها بسیار حیاتی است؛ بنابراین در هنگام خرید سرویس تلفن ابری از امنیت مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

نحوه استفاده از تلفن ابری

  برای راه اندازی و استفاده از سرویس تلفن اینترنتی بر خلاف سیستم‌های تلفن قدیمی، هیچ نیازی به تجهیزات سخت‌افزاری و سیم‌کشی نیست و با ثبت درخواست خود در نواتل یا سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده، سرویس تلفن ابری اینترنتی در سریع‌ترین زمان ممکن برای کاربران میسر می‌شود. تا بتوانید از مزایای بی نهایت آن استفاده کنید.

  توجه داشته باشید که خرید یک خط ابری، پیش نیاز داشتن یک مرکز تماس ابری یا مرکز تلفن ابری است که برای توسعه کسب و کار خود عمیقا به آن نیاز دارید.

راه‌اندازی تلفن ابری نواتل

  نواتل یکی از معتبرترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده‌ی انواع خدمات ارتباطی، از جمله تلفن اینترنتی، در ایران است که سرویس‌های بسیار متنوع و باکیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
برای استفاده از سرویس تلفن ابری نواتل می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و پس از ثبت نام در آن، سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. پس از ارائه مدارک مورد نیاز و پرداخت آنلاین هزینه آن، در سریع‌ترین زمان ممکن و حداکثر ظرف مدت یک ساعت، به سرویس خریداری شده دسترسی خواهید داشت.

مزایای استفاده از خط اینترنتی نواتل در مقایسه با سایر شرکت‌ها

  استفاده از خدمات تلفن ابری نواتل مزایای بسیار جذابی برای سازمان‌ها دارد چرا که این شرکت تنها ارائه دهنده‌ی سرویس ارتباطات یکپارچه‌ی ابری در ایران است و این یعنی به جز خرید خط اینترنتی، هر آنچه که برای راه اندازی یک کال سنتر حرفه‌ای نیاز است، در نواتل ارائه خواهد شد.
از طریق نواتل، که عرضه کننده‌ی بهترین خط تلفن اینترنتی است، به امکانات و مزایای زیر دسترسی پیدا خواهید کرد:

    • نواتل دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که کاربران آن می‌توانند با استفاده از آن سرویس‌های خریداری شده خود را به راحتی مدیریت کنند.
    • نواتل تنهای مرکز تلفن ابری است که غیر از اپلیکیشن اختصاصی برای تمام سکوها، کلیه محصولات CRM، ارزیابی عملکرد کارکنان، ویدئو
    • کنفرانس و فکس ابری را در کنار قابلیت های مرکز تماس، در یک پنل مدیریتی یکپارچه ارائه می‌کند.
    • این شرکت دارای پشتیبانی آنلاین شبانه‌روزی است و شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی، از کارشناسان مجرب این مجموعه کمک بگیرید.

مزایای استفاده از خط اینترنتی نواتل در مقایسه با سایر شرکت‌ها

    • سرویس تلفن ابری نواتل قابلیت اتصال به انواع پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM را دارد تا بتوانید به کمک مرکز تماس خود، تلاشی موثر برای ارتقا بهره‌وری کارکنان، ارتباط مناسب آن‌‎ها با مشتریان و در نهایت جلب رضایت آن‌ها داشته باشید.
    • مشتریان نواتل، از خدمات متنوع یک مرکز تماس ابری مثل راه اندازی سیستم پاسخگویی هوشمند، فکس ابری، دفتر کار مجازی و… بهره‌مند خواهند شد.
    • با خرید سرویس تلفن ابری از این شرکت، می‌توانید به هر تعدادی که نیاز دارید برای سازمان خود خطوط تلفن داخلی راه اندازی کنید؛ آن هم بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای.
    • نواتل برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان خود، انواع سرویس‌ها را با قیمت مناسب و امکانات جذاب و منعطف، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مشورت کارشناسان ما، از بین این پلن‌ها مناسب‌ترین را انتخاب کنید.
    • برای استفاده از این سرویس جذاب نواتل، الزامی به داشتن اینترنت با سرعت خیلی بالا وجود ندارد و می‌توان با یک اینترنت معمولی هم از این سرویس استفاده کرد.
    • با خرید سرویس تلفن ابری نواتل می‌توانید بدون داشتن مکان فیزیکی، صاحب خط تلفن ثابت با هر پیش شماره‌ای شوید.

خرید بهترین خط تلفن اینترنتی

  با توجه به مزایایی که برای تلفن ابری نواتل برشمردیم می‌توان گفت، محصول این شرکت، بهترین تلفن ابری محسوب می‌شود که در حال حاضر در بازار موجود است. شما برای تهیه خط تلفن اینترنتی می‌توانید درخواست خود را از طریق سایت ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما، برای راهنمایی‌های عمیق‌تر باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. غلامعباس نامی نیم‌رخ
    غلامعباس نامی

    یک خط باشماره معمولی (دوکانال ۲۰۰هزارتومان)+۵۰هزارتومان شارژهزینه راه اندازی چرا می گیرید پول اضافی است.

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      شما به تعداد بوق آزاد و یا همزمانی که می‌خواهید بروی خطوط خود داشته باشید کانال تهیه می‌کنید که هزینه تعریف شده برای هر کانال مازاد 100 هزار تومان می‌باشد. هزینه راه اندازی، مبلغ مجزایی هست که برای انجام تنظیمات خط و مراحل راه اندازی آن دریافت می‌گردد.

افزودن دیدگاه