سرویس تلفن سازمانی ابری چیست؟ | مزایا و تعرفه‌ها

نویسنده نواتل
3 هفته پیش
خواندن 3 دقیقه
1078 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » سرویس تلفن سازمانی ابری چیست؟ | مزایا و تعرفه‌ها
تلفن سازمانی ابری چیست؟ | مزایا و تعرفه‌ها

به‌محض شنیدن نام تلفن سازمانی ابری به یاد چه چیزی می‌افتید؟ سازمانی بزرگ با چند صد نفر کارمند که هرکدام از آن‌ها برای انجام امور روزمره خود به تلفن نیاز دارند. گاهی سازمان‌ها با مشتری‌های خود به‌صورت مداوم در تماس هستند و این ارتباط با تلفن و امکانات آن بیش از هر زمان دیگری ضروری خواهد بود.

هزینه خرید این تعداد تلفن، سیم‌کشی‌های آن و خدمات اتصال چقدر خواهد بود؟ پشتیبانی، تعمیرات و سایر هزینه‌های مربوط به تلفن‌های سازمانی نیز قطعاً هزینه‌های سنگینی خواهند بود. امروزه نقش اینترنت و تکنولوژی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها روزبه‌روز در حال افزایش است. برای کاهش هزینه‌های کسب‌وکارتان تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در نهایت، پاسخ این سؤال که “تلفن سازمانی ابری چیست؟” را خواهید یافت و با دستاوردهای روز دنیا بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی تلفن سازمانی ابری

خدمات تلفنی و سرویس‌های مدیریت تماس نیز به سمت رایانش ابری مهاجرت کرده‌اند. دیگر خبری از سانترال‌های آنالوگ و قدیمی مثل سانترال پاناسونیک نیست. حالا تلفن اینترنتی جایگزین این سیستم‌های مدیریت تماس سنتی شده است. بنابراین در سازمان‌ها نیز به‌جای هزینه‌های گزاف برای خطوط تلفن، از تلفن‌های ابری استفاده می‌شود.

در پاسخ به این سؤال که “تلفن سازمانی ابری چیست؟” باید گفت تلفن سازمانی اینترنتی شامل یک پلتفرم مدیریت هوشمند تماس یا درواقع همان مرکزتلفن ابری و خط تلفن اینترنتی است.

معرفی تلفن سازمانی ابری

استفاده از تلفن سازمانی ابری به شما این امکان را می‌دهد که به تمامی ارتباطات تلفنی خود از طریق یک پنل مدیریتی یکپارچه نظارت داشته باشید. در ادامه، به جزئیات بیشتری از مزایای این سرویس می‌پردازیم.

مزایای سرویس تلفن سازمانی اینترنتی برای کسب‌وکار

۱. از دست ندادن تماس‌ها: تلفن سازمانی ابری تمامی خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه می‌دهد، بنابراین در هر مکانی که اینترنت در دسترس باشد، امکان استفاده از این سرویس فراهم است.

۲. پشتیبانی دائمی و تخصصی: این سرویس به‌صورت اشتراکی به کسب‌وکارها ارائه می‌شود. کارشناسان پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی بر آن نظارت دارند و پاسخگو هستند.

۳. کاهش هزینه‌های جانبی و استقرار: با استفاده از تلفن ابری، نیازی به خرید سرور، تجهیزات شبکه و سایر ملزومات سخت‌افزاری نیست.

۴. نظارت بر کیفیت پاسخگویی: از طریق گزارش‌های تحلیلی می‌توان کیفیت پاسخگویی را بررسی و میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش داد.

۵. جابجایی محل کار بدون قطعی تلفن: حتی در صورت تغییر مکان کسب‌وکار، سیستم تلفن سازمانی ابری بدون هیچ‌گونه قطعی به کار خود ادامه می‌دهد.

مزایای سرویس تلفن سازمانی اینترنتی برای کسب‌وکار

۶. جداسازی تماس‌های کاری از شخصی: با استفاده از امکانات تلفن سازمانی ابری، می‌توان تماس‌های شخصی را از کاری تفکیک کرد.

۷. امکان انتخاب شماره تلفن ثابت: کاربران می‌توانند پیش شماره استان مورد نظر خود را بر اساس نیاز و بودجه‌شان انتخاب و خریداری کنند.

۸. جلب رضایت و اعتماد مشتریان: امکاناتی مانند تلفن گویا، سیستم نظرسنجی و پیامک‌های تشکر، به بهبود تجربه مشتری کمک می‌کنند.

۹. امکان یکپارچگی با سی آر ام: تلفن ابری می‌تواند به نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری متصل شده و قابلیت‌هایی مانند پاپ‌آپ تلفنی و دفترچه تلفن را ارائه دهد.

تلفن ابری نواتل

در دنیای کسب‌وکارهای امروزی، ارتباطات سریع، مقرون‌به‌صرفه و یکپارچه، برگ برنده سازمان‌هاست. تلفن اینترنتی نواتل، راهکاری هوشمندانه برای شرکت‌هایی است که به دنبال افزایش بهره‌وری و بهبود تجربه مشتریان خود هستند. با نواتل، دیگر محدود به یک مکان خاص نخواهید بود و همیشه و همه‌جا، در دسترس مشتریان خود باقی می‌مانید. حال که با مزایای این سرویس آشنا شدید، وقت آن رسیده که یک گام به‌سوی آینده بردارید و تحولی اساسی در سیستم ارتباطی کسب‌وکار خود ایجاد کنید.برای اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. آرمان طلاچی نیم‌رخ
    آرمان طلاچی

    درود بر شما
    آیا امکان ضبط مکالمه در مرکز تلفن ابری وجود دارد؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربرگرامی
      بله این امکان وجود دارد.

  2. Saman-:- نیم‌رخ
    Saman-:-

    شماره اختصاصی هم دارید برای خط ابری؟مثلا اگه بخوام شماره ای بخرم که شبیه خط موبایلم باشه؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربرگرامی
      کارشناسان ما لیستی از خطوط را با پیش شماره 9169 در دسته‌بندی‌های تنظیم شده در اختیار شما می‌گذارند شما می‌توانید 4 رقم بعدی را خود انتخاب نمایید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت نواتل در بخش فروش آنلاین بعد از تکمیل اطلاعات لیست خطوط را دریافت کرده و طبق ارقام مورد نظر خود جستجو نمایید.

  3. Amin khodaverdi نیم‌رخ
    Amin khodaverdi

    میخواستم بدونم چه تعداد داخلی برای مرکز تماس ابری میتونم اختصاص بدم؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      شما هیچ محدودیتی بابت تعداد داخلی ها ندارید و هر تعداد داخلی که موردنیازتان باشد میتوانید درنظر بگیرید.

  4. پریسا نیم‌رخ
    پریسا

    تلفن ابری را برای منزل هم میشه استفاده کرد.مقرون به صرفه هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله،استفاده از مرکز تماس ابری با توجه به اینکه هزینه تماسهای خروجی آن نسبت به مخابرات ارزانتر هست و از طرفی مصرف اینترنت آن به صورت نیم بها محاسبه میشود برای مصارف خانگی گزینه مناسبی میباشد.

  5. Saeed-khorsand نیم‌رخ
    Saeed-khorsand

    سلام .درصورتیکه یک شعبه در تهران و یک شعبه در شهرستان باشه باید دو خط جدا تهیه کنیم یا یک خط هر دو شعبه را ساپورت میکنه؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      شما با خرید تنها یک خط میتوانید چندین شعبه را در داخل تهران یا شهرستان و یا تلفیقی از تهران و شهرستان ساپورت کنید و نیازی به خرید خطوط مجزا نیست.

  6. Nani sarmadd نیم‌رخ
    Nani sarmadd

    میخواستم بدونم مرکز تماس ابری امکان هلد و ترنسفر کردن هم داره؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله، امکان هلد و ترنسفر تماس‌های ورودی و خروجی برای شما وجود دارد.

    2. Salarkamal نیم‌رخ
      Salarkamal

      مرکز تماس ابری تلفن گویا و صف انتظار هم داره؟

      1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
        پشتیبانی نواتل

        با سلام کاربر گرامی
        هر دو مورد در مرکز تماس ابری ما فعال است.

  7. ?فرنوش گلی? نیم‌رخ
    ?فرنوش گلی?

    من مشاور روانشناسی هستم و برای مرکز مشاوره ای که کار میکنم سرویس ابری رو خریدیم.بسیار سرویس کارامدی هست

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  8. ماهشاپ نیم‌رخ
    ماهشاپ

    مصرف اینترنت تلفن سازمانی ابری به چه صورت هست؟ حجم نت زیادی میبره ؟ برای هر تماس چه میزان نت مصرف میشه؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      مقدار حجم مصرفی در یک دقیقه حداکثر 900 کیلوبایت (ارسال و دریافت) می‌باشد.

  9. honarvasazehkeyhan نیم‌رخ
    honarvasazehkeyhan

    یه ویژگی خوبی که سرویس تلفن سازمانی ابری داره اینه که هر چند وقت یکبار خدمات و سرویسهای جدیدی به قبلی ها اضافه میشه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  10. sara63 نیم‌رخ
    sara63

    آیا در مرکز تلفن سازمانی ابری امکان مشاهده لاگ تماسارو دارم؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله امکان مشاهده لاگ تماسها در داشبورد مدیریتی که تحت کنترل خودتان میباشد وجود دارد.

  11. میکاییل نیم‌رخ
    میکاییل

    ما برای دریافت اپلیکیشن این خطوط تلفن ابری هم باید هزینه ای پرداخت کنیم؟ تا چند نفر میتونن اپلیکیشن رو نصب کنند و از تلفن سازمانی ابری استفاده کنند؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      نصب اپلیکشن نواتل رایگان و از طریق سایت نواتل امکان پذیر است و محدودیتی در خصوص نصب برای کاربرین وجود ندارد. ولی بسته های مرکز تلفن ابری نواتل دارای محدودیت کاربر هستند که میتوانید با مراجعه به این آدرس https://navatel.ir/Prices مقایسه بسته ها را مشاهده نمایید.

  12. اراد صنعت نیم‌رخ
    اراد صنعت

    سلام داخلی فروش من 5 کارمند داره آیا خط تلفن سازمانی ابری شما این قابلیت رو داره که به ترتیب الویت برای هر پنج نفر زنگ بخوره؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله این امکان وجود دارد.

  13. محمد نیم‌رخ
    محمد

    سلام آیا امکان ارتباط با خارج کشور هم دارد؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله، لطفا برای دریافت مشاوره با شماره 91691000 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.

افزودن دیدگاه