سی آر ام ابری نواتل چیست؟ {۰ تا ۱۰۰}‌ خرید CRM ابری

سی آر ام ابری در حد یک جمله همین است:

ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت متحول می کند!

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نرم‌افزارهای CRM ابری تحول عظیم و بزرگ در شیوه ارتباطات ایجاد شده است. امروزه بسیاری از شرکت‌های معتبر و قابل اطمینان برای برقراری ارتباط از نرم‌افزارهای سی‌ آر ‌ام ابری و سی‌ آر‌ ام محلی استفاده می‌کنند. ما در این مقاله اطلاعاتی درباره انواع نرم‌افزارهای سی‌ آر ام ابری در اختیارتان می‌گذاریم. چنانچه شما نیز اطلاعات چندانی درباره انواع نرم‌افزارهای CRM ابری ندارید،‌ توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با مطالعه این مقاله با آگاهی کامل برای خرید نرم‌افزارهای با کیفیت CRM اقدام کنید.

CRM ابری نواتل

CRM  چیست؟

بزارید قبل از این که سر اصل مطلب برویم یک مقدار با خود مفهوم آشنا شویم ،کلمه CRM(سی آر ام ) مخفف عبارت  Customer Relationship Management و به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. استراتژی CRM، تعاملات دوطرفه بین شرکت با مشتریان‌‌ را در جهت بهبود ارتباطات با آنها، ایجاد سود بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغات مدیریت می کند. اگر بخواهیم خیلی ساده تر بگوییم، سیستم CRM  ابری به کسب و کارها کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط باشند ، فرایند فروش را ساده کرده و بازدهی را چندین برابر می کند.

هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت متحول می کند! CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به شما کمک می کند تا در طول فرایند تعامل خود با آنها از جمله پیدا کردن مشتری جدید ، فروش و ارائه پشتیبانی و خدمات در طول روابط خود ، بر روابط سازمان با تک تک افراد تمرکز کنید. این فرایند شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری و در نهایت وفادارسازی مشتریان است که تمام اینها توسط سی آر ام (CRM) انجام می شود.

مطالب پیشنهادی : سرویس Hsoted PBX  چیست؟

نرم‌افزار CRM چیست؟

برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ بود که سرویس‌هایی ابری در دنیای فناوری و تکنولوژی مطرح شدند. در ابتدا آمازون رهبری ارائه خدمات ابری را برعهده گرفت و مدت زمان زیادی نگذشت که سایر کسب و کارها نیز متوجه شدند که می‌توانند از این سرویس‌های ابری استفاده کنند.در واقع سرویس ابری به کلیه سرویس‌های گفته می‌شود که کاربر قادر به استفاده از طریق اینترنت و دسترسی به آن‌ها خواهد بود.

در حالت ابری برنامه‌ها و سرورها به صورت‌های محلی در دسترس کاربران نبوده و در واقع وظیفه تهیه آن‌ها بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات است. امروزه نرم‌افزارهای‌ متفاوتی از (سی‌ آر‌ ام‌) ها در بازار وجود دارند که هر کدام برای فروش و کاربردهای منحصر به فردی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۸ تنها ۱۳ درصد از سرورها ابری بودند،‌ در حالی که در سال ۲۰۱۷ میلادی ۸۷ درصد در حالت ابری پذیرش انجام می‌دادند.

 

CRMابری نواتل

بررسی معایب نرم‌افزارهای CRM ابری

برخی از افراد بر این تصور هستند که نرم‌افزارهای CRM ابری تنها‌ مزایا دارند و هیچ‌گونه معایبی ندارد. در این خصوص باید بگوییم که نرم‌افزارهای CRM ابری نیز معایبی دارند و از جمله مهم‌ترین معایب CRM ابری، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱-  با خرید این نرم‌افزارها شما کنترل کاملی بر روی داده‌ها و سیستم‌های خود نخواهید داشت و داده‌ها و کسب و کار دیگر میزبانی می‌شوند.

۲- لازم به ذکر است که در زمینه زمان و چگونگی ارتقای سیستم به هیچ عنوان صاحب اختیار نیستید و این قبیل از مسائل‌ به عهده موسسه ارائه دهنده خدمات است.

۳- توجه داشته باشید که هنگام به‌روز رسانی و یا تعمیر سرورهای سی‌آرام ابری ممکن است مدتی سرور از کار افتاده و قادر به کار نباشد. در این شرایط باید صبر کنید مشکل حل شود و سپس به کسب و کار خود ادامه دهید.

۴- برای انجام کارها لازم است و تامین کننده سرویس‌ها متوسل شوید که در برخی مواقع شرایط ایده‌آلی ندارند.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد،‌ این است که برخی از افراد تفاوت بین نرم‌افزار CRM ابری و نرم‌افزار سی‌آرام محلی را متوجه نمی‌شوند. ما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم برایتان به بررسی نرم‌افزار CRM محلی نیز بپردازیم تا با شناخت دقیق این دو مورد بتوانید نرم‌افزارهای محلی را از نرم‌افزارهای CRM ابری تشخیص بدهید. توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مطالب پیشنهادی : تجهیزات راه اندازی سیپ ترانک (SIP Trunk)

بررسی مزایای نرم‌افزار CRM ابری

جالب است بدانید که استفاده از نرم‌افزارهای( سی آر ام ) ابری مزایای متعددی دارند و از این جهت است که افراد برای بیزینس‌ها و کارهای اداری خود از نرم‌افزارهای سی‌آرام ابری استفاده می‌کنند.‌ ما در این بخش از مقاله می‌خواهیم تعدادی از مهم‌ترین مزایای این نرم‌افزار را بیان کنیم و شرح دهیم. این موارد عبارت‌اند از:

۱- با خرید نرم‌افزار ابری لازم است، مبالغ بسیار زیادی برای تنظیم سخت‌افزارها و و سرورها جهت اجرای نرم‌افزار میزبان پرداخت کنید.

۲- به هیچ عنوان نگران تعمیر و نگهداری و هزینه‌های مازاد برای مراقبت از سرورهای نرم‌افزار CRM ابری نخواهید بود و مسئولیت آن بر عهده فروشنده‌ای است که از آن خریداری می‌کنید.

۳- کلیه به روز رسانی نرم‌افزارها و برطرف کردن مشکلات فنی که برای آن‌ها پیش می‌آید، به عهده ارائه دهنده سرویس CRM‌ است و‌ لازم به ذکر است که به روز رسانی‌ها نیز به صورت برون سازمانی انجام می‌شوند.

۴- کلیه‌ داده‌ها در فضای ابری ذخیره می‌شوند و شیوه دسترسی به آن‌ها به شدت آسان است. شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری در هر نقطه و مکانی که هستید به این داده‌ها دسترسی داشته باشید.

۵- میزبانی از داده‌ها در فضای ابری به شما قابلیت استفاده از سرورهای ابری را درحال حرکت می‌دهد.

۶- می‌توانید برای شخصی‌سازی نرم‌افزار به راحتی از سرویس‌های ابری قابل دسترسی استفاده کرده و آن را اجرایی کنید.

با استفاده از تکنولوژی نوین پردازش ابری دیگر شما نیازی ندارید نرم افزار را در داخل شرکت خود بر روی سرور های پرصدا و گران قیمت نصب کرده و از آن نگهداری نمایید. نرم افزار CRM ابری نواتل بر روی سرور‌های ارائه دهنده خدمات به شما نصب شده است و او از سیستم شما نگهداری و محافظت خواهد کرد و هزینه‌ی تعمیر و نگهداری ندارید.

 

 

CRM ابری نواتل


بررسی ویژگی‌های نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی

برای نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای CRM محلی نیاز به هزینه اولیه وجود دارد و برای این هزینه باید شخصی را استخدام کنید و یا ساختن نرم‌افزار را به صورت برون‌سپاری به یک شخصی که طراح و فروشنده این نرم‌افزار است،‌ واگذار کنید. همچنین برای خرید و نصب سخت‌افزار‌های مورد نیاز برای نرم‌افزار CRM محلی باید هزینه پرداخت کنید و همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن را نیز باید پرداخت کنید. بنابراین خرید نرم‌افزار CRM محلی به مراتب هزینه‌بردارتر از نرم‌افزار CRM ابری است.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار های CRM محلی این است که شما نیازمند ایجاد یک سیستم مدیریت بحران هستید و همواره باید یک سیستم بکاپ طراحی کنید که با فاصله از مکان اصلی نگهداری شود و در مقابل ضرر و زیان‌هایی که ممکن است پیش بیاید از داده‌ها و اطلاعات شما مراقبت کند.

بررسی مزایای استفاده از نرم‌افزارهای CRM محلی

استفاده از نرم‌افزارهای سی‌آرام محلی نیز مشابه نرم‌افزارهای CRM مزایایی دارد که از جمله مهم‌ترین مزایای آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- زمانی که از نرم‌افزار CRM محلی استفاده می‌کنید قادر به کنترل تمامی داده‌ها و سیستم‌های خود به صورت کلی هستید.

۲- به هنگام به‌روز رسانی نرم‌افزار CRM محلی می‌توانید مدت زمان کار و افتادگی و موارد سفارش‌سازی را خودتان در نظر گرفته و برای آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنید.

دیگر لازم نیست نگران سرقت اطلاعات و داده‌های خود باشید؛ زیرا آن را در وب سایت شخصی خود را کنترل کرده و به هیچ عنوان شخص ثالثی به آن دسترسی ندارند. جالب است بدانید همان‌طور که استفاده از نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی مزایای متعددی دارد، دارای معایبی نیز است و در ادامه این معایب را نیز برای شما شرح می‌دهیم.

سرویس CRM ابری نواتل

مطالب پیشنهادی : افزایش رضایتمندی مشتریان با ارتباط مرکز تلفن ابری با CRM

بررسی مهم‌ترین معایب نرم‌افزار CRM  محلی

موارد زیر از جمله مهم‌ترین معایب استفاده از نرم‌افزار سی آر ام  محلی هستند. این موارد عبارتند از:

۱-کاربران از تمامی محیط‌ ها و مکان‌ها امکان دسترسی به نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی را ندارند و دسترسی تنها از طریق آی‌پی و مکان مورد نظر انجام می‌شود.

۲-زمانی که از نرم‌افزار CRM محلی استفاده می‌کنید ایجاد یک برنامه تلفن همراه می‌تواند دردسرساز باشد و به سرورهای شما آسیب وارد کند.

۴-به روز رسانی‌های نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی هزینه بسیار زیادی داشته و اجرایی شدن آن نیز مدت زمان طولانی را اتلاف می‌کند.

۵-کنترل و نگهداری کردن از نرم‌افزارهای سی‌آرام محلی هزینه‌بردار است و برای کسب و کارهای کوچک چندان مناسب نیست.

سی آر ام ابری نواتل |navatel.ir

نکات مهمی که به هنگام خرید نرم‌افزار باید به آن‌ها دقت کنیم

حال که با انواع نرم‌افزارهای CRM محلی و ابری آشنا شده‌اید، لازم می‌دانیم که درباره شیوه خرید این نرم‌افزارها نیز نکاتی را برایتان ارائه بدهیم. این موارد شامل گزینه‌ای زیر می‌شوند:

۱-چه شرکتی نرم‌افزار سی‌آرام را طراحی کرده است؟

پاولین سوال مهمی که به هنگام خرید نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری و محلی باید در ذهنتان پیش بیاید این است که این نرم‌افزار توسط چه گروخ یا شرکتی طراحی شده است. اگر نرم‌افزار شما توسط شرکتی ماهر و باسابقه درخشان  و با دانش و مهارت کافی طراحی شده باشد،‌ بدون شک این نرم‌افزار فوق‌العاده مناسب خواهد  البته سابقه معیار کاملی نیست ولی تاثیری زیادیب دارد که شما اسوده خاطر خرید کنید

۲. توجه به وابستگی نرم‌افزار بعد از خرید به فروشنده

همان طور که گفتیم نرم‌افزارهای CRM ابری به گونه‌ای هستند که پس از خرید آن‌ها برای نگهداری و مراقبت و به‌روز رسانی به فروشنده وابسته خواهید بود. اگر این اولویت برای شما غیرقابل تحمل است، باید به هنگام خرید دقت داشته باشید که نرم‌افزار CRM محلی خریداری کنید.

۳. توجه به قیمت نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری و محلی به انضمام تجهیزات

مسئله قیمت یکی از نکات بسیار مهم است که به هنگام خرید نرم‌افزار CRM ابری و محلی باید آن نهایت دقت را داشته باشید.

کسب و کارهای کوچکی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند، در برخی مواقع از پس هزینه‌های خرید نرم‌افزارهای سی‌ آر ام محلی و یا سی‌ آر ام ابری برنمی‌آیند. در این شرایط بهتر است که هزینه‌ها را برآورد کرده و گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر را انتخاب کنید.

۴. بررسی هزینه‌های پشتیبانی نرم‌افزارها

جالب است بدانید که نرم‌افزارهای CRM ابری نیازمند پشتیبانی هستند و باید به هنگام خرید هزینه‌های پشتیبانی این نرم‌افزارها را نیز بررسی کنید و ببینید که آیا خرید این گونه از نرم‌افزارهای سی‌آرام ابری برای شما مقرون به‌ صرفه است یا خیر.

۵. با توجه به افزایش قیمت خدمات و پشتیبانی‌های نرم‌افزار

از دیگر نکات مهمی که به هنگام خرید سرویس خدمات نرم‌افزار CRM ابری باید به آن توجه داشته باشید، افزایش هزینه‌های پشتیبانی و مراقبت از این نرم‌افزار است. به‌عنوان مثال ممکن است در حالی که این نرم‌افزار را خریداری می‌کنید هزینه‌های پشتیبانی آن اندک باشد، ولی به سرعت زمان افزایش یافته و در این صورت برای شما مفهوم به صرفه نباشد. بنابراین توصیه می‌کنیم رشد قیمت هزینه پشتیبانی نرم‌افزار را نیز به هنگام خرید بررسی کنید.

سی آر ام ابری نواتل

بهترین شرکت ارائه دهنده CRM

اشکار است که پاسخ به این سوال نیازمند بررسی و تحلیل نیازهای شرکت شما برای استفاده از این نرم افزار است ولی بطور جامع از آنجایی که خریداری سرور اختصاصی برای راه اندازی سی اآر ام لوکال گران قیمت میباشد و همچنین هزینه نگهداری بالایی دارد پیشنهاد می شود از سرویس CRM ابری نواتل استفاده کنید  که هم بهصرفه تر میباشد و همچنین خودرا درگیر نگهداری سرور ها نمیکنید. حالا شما نسبت به نیاز و توانایی هایی که دارید به جستجود در گوگل به راحتی میتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده این خدمات را پیدا کنید.

 میزان  دسترسی به سیستم

در بسیاری از سمت و بخش های درون یک سازمان یا شرکت در حالت مسافرت اند چه کاری یا تفریحی و حتی ممکن است در ساعات معمولی کاری کار نکنند. اینکه اطمینان داشته باشیم چه نوع اتصال سیستمی به تیم و یا سازمان شما کمک خواهد کرد تا همه اعضا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، یک ارزیابی بسیار مهم و دقیق هنگام انتخاب بین نرم افزار CRM ابری و نرم افزار تحت وب است.

Cloud CRM  یک گزینه مناسب برای دسترسی از طریق موبایل یا تبلت است که به کاربران امکان می دهد در هر زمان و مکان که با اتصال به اینترنت پرسرعت، به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی پیدا کنند. کاربران می توانند به سرعت پرتال خود بروزرسانی کنند یا به اطلاعات ضروری مورد نیاز خود دست پیدا کنند. این دسترسی آسان از طریق دستگاه های مختلف، باعث می شود که کارمندان در حال رفت و آمد بازهم از سی آر ام جدا نمانند.

شخصی سازی CRMابری

 Cloud CRM به دلیل ساختاری آماده از نظم و سازماندهی شده،قابلیت نصب سریع و آسان بی درد و سری را  دارد. اما اگر سازمان یا شرکت شما نیاز به تغییراتی  مهم هر چند کوچک  و جزئی در سیستم سی آر ام  (CRM) داشته باشد، انعطاف پذیری زیادی برای انجام این کار وجود نخواهند داشت این موضوع به مسئله و دغدغه  مهمی است که سازمان های بزرگ را نگران خواهد کرد؛ اما سی آر ام ابری نواتل یک تملیت کلی دارد  و شما این دسترسی هم دارید تا نسبت به نیاز سازمان و شرکت خودتان  CRM  را شخصی سازی کننید مانند یک خمیر مجسمه سازی که شما هر حالتی را بخواهید به راحتی میتوانید به آن شکل دهید همچنین  به طور کلی سی آر ام نواتل دارای ویژگی های خاص  و قابلیت های متعددی هستند که به طور منحصربه فردی ویژگی های مطابق با فرایندها و نیازهای مشتری از طریث تحقیق،بررسی و آنالیز مشتریان  برنامهه ریزی شده است .

مطلب پیشنهادی : مقایسه خط تلفن ابری با تلفن ثابت مخابرات 

سی آر ام رایگان (FREE CRM)

بررسی که برای سی آر ام رایگان انجام داده ایم آن هم در دسته پلتفرم های خارجی ، بیش‌تر شرکت و سازمان های ارائه دهنده سی آر ام  متوجه شده ایم که یک پلتفرم اولیه که به اصلاح دمو (Demo) میگویند را در اختیار شما قرار میدهند یه یک سری از فیچر و ویژگی ها برای شما باز میباشد و یا اگر تمامی ویژگی های کلیدی و خاص برای شما در دمو باز باشد محدودیت استفاده برای شما قرار میدهند مثلا تا یک هفته میتوانید استفاده کنید و از این نوع محدودیت ها .تعدادی از بهترین سی آر ام های ابری به اصطلاح رایگان را برای شما در این مقاله نوشته ام که امیدواریم بتوانید از آن ها بیش‌ترین استفاده را بدست بیاورید.  منبع سایت ( https://crm.org )

  1. Freshsales
  2. Less Annoying CRM
  3. Zoho
  4. Really Simple Systems
  5. EngageBay
  6. Capsule
  7. BenchmarkONE
  8. eWay-CRM
  9. HubSpot
  10. Bitrix24
  11. Streak
  12. Insightly
  13. SuiteCRM
  14. Apptivo
  15. Agile CRM
  16. Airtable
  17. Flowlu

جمع‌بندی و سخن پایانی

با توجه به  مواردی که مطالعه کردیم وجود مزیت و معایب مختلف در مورد نرم افزار CRM محلی و نرم افزار CRM ابری، انتخاب اینکه کدام سرویس از این دو برای کسب و کار شما مفید هستند و. باعث تسریع روندی گسترش و پیشرفت شرکت یا سازمان شما میشود ، بستگی به خود شما دارد. به طور کلی اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید و نیاز دارید انجام بسیاری از موارد را به عهده دیگران بگذارید، دنیای مدرن و پیشرفته امروز به شدت وابسته به تکنولوژی و فناوری استفاده از نرم‌افزارهای (سی آر ام نواتل)  و خط تلفن ابری به شدت شایع است و همواره افراد از این نرم‌افزارها برای گسترش کسب و کارهای خود استفاده می‌کنند. ما در این مقاله به بررسی نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری پرداختیم و اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار گذاشتیم. حال می‌توانید با آگاهی کامل و شناخت این قبیل از نرم‌افزارها برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

 

همچنین ببینید

صف تماس نواتل، تجربه یک انتظارِ شیرینِ شنیدنی

  معمولا وقتی کلمه انتظار را می‌شنویم یک طعم گس، شبیه به یک خرمالو به …

۵۴ نظر برای این مطلب وجود دارد

  1. با سلام وخسته نباشید
    مطلب مفید و کابردی بود ممنونم

  2. سلام
    بنظر شماکسب و کار های کوچک هم میشود از سی ار ام ابری استفاده کنند؟؟؟؟

  3. ما تقریبا ۱ سال هست که از سی آر ام ابری داریم استفاده میکنیم و خیلی خوبه

  4. CRMابری هم به اندازه CRMهای محلی جامع و کامل هستن ؟!

    • پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      CRM ابری از لحاظ کاملی و گستردگی ویژگی های سازمانی بسیار کامل تر از CRM محلی میباشد و شرکت ها و سازمان ها مهاجرت کردن به سی آر ام ابری

  5. سلام ممنون بابت انتشار مطالب ، سوالی که داشتم ایا امکان شخصی سازی در CRM ابری وجود داره ؟ یعنی نسبت به نیاز ما امکان تغییر داره ؟

    • پشتیبانی نواتل

      کاربر گرامی با سلام
      بله در CRM ابری نواتل شما به طور کامل میتوانید نسبت به نیاز خودتان و سازمان نرم افزار را شخصی سازی کنید.

  6. چطوری میتونیم سی آر ام ابری نواتل رو خریداری کنیم؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      با سلام و وقت بخیر
      شما میتوانید با رفتن به منو اصلی سایت با استفاده از راه های ارتباطی که وجود دارد با همکاران بخش فروش در تماس باشید.

  7. خیلی جالب بود و سی آر ام ابری خیلی میتونی تو پشتیبانی سازمان ها کمک کنه

  8. شقایق دهقان نژاد

    قیمت نرم افزار سی آر ام ابری چقدر هست؟؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      باسلام و وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی بیشتر با شماره ۸۲۸۰۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

  9. سلام ممنون بابت متن خوبتون
    یه سوال داشتم
    ما برای استفاده از CRM ابری نواتل که شرکت شما ارائه میده حتما باید از شما اینترنت بگیریم؟؟ با اینترنت خودمون نمیشه؟؟؟؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      با سلام و وقت بخیر
      سرویس سی آر ام ابری نواتل هماهنگ و سازگار با تمامی اینترنت ها میباشد و هیچ مشکلی با ای پی های خارج و داخل ایران ندارد

  10. با سلام و تشکر از مقاله خوب و ساده
    چه زیرساخت های لازم هست تا بتونبم برای مجموعه خودمون از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده کنیم؟؟؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      با سلام
      اگر از سی آر ام ابری استفاده نمایید نیازی به زیر ساخت خاصی ندارید ولی برای سی آر ام لوکال نیازمند سرور میباشید

  11. با سلام و تشکر از مقاله خوب و ساده
    چه زیرساخت های لازم هست تا بتونبم برای مجموعه خودمون از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده کنیم؟؟؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      باسلام و وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی بیشتر با شماره ۸۲۸۰۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

  12. با سلام و تشکر از مقاله خوب و ساده
    چه زیرساخت های لازم هست تا بتونبم برای مجموعه خودمون از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده کنیم؟؟؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      باسلام و وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی بیشتر با شماره ۸۲۸۰۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

  13. نگران سرقت اطلاعات و داده‌هام هستم چه کار کنم به هیچ عنوان شخص ثالثی به اطلاعاتم دسترسی نداشته باشن ؟

    • پشتیبانی نواتل

      با سلام بهترین روش استفاده از دیتا بیس های امن میباشد ولی امنیت هیچ زمان ۱۰۰ درد نمیشود

  14. مجموعه ما از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده مردیم خیلی خوب و عالیه و فقط یک مشکل داره که یکم با اینترنت ضعیف خوب کار نمیکنه

  15. مطلب بسیار عالی و خوبی بود ممونم

  16. سلام
    توضیحتون بیسار عالی بود و تیمد وارم برای آموزش سی آر ام هم مقاله ای بزارید

  17. سلام . ممنون بابت مطالبی که نوشتید. ما برای مجموعمون میخواییم از Crm ابری نواتل استفاده کنیم میخواستم بدونم نواتل امکان چت داخل سازمانی داره ؟

  18. سلام . ممنون بابت مطالبی که نوشتید. ما برای مجموعمون میخواییم از Crm ابری نواتل استفاده کنیم میخواستم بدونم نواتل امکان چت داخل سازمانی داره ؟?

    • پشتیبانی نواتل

      با سلام و روزبخیر
      سی آر ام سازمانی نواتل تمام ویژگی های یک سی آر ام حرفه ای را دارد و همچنین می توانید از پیام رسان سازمانی نوا استفاده نمایید که از منابع معتبری مثل گوگل پلی و بازار می توانید دانلود نمایید.

  19. آیا ما میتونیم crm که برای مجموعه مون داریم رو به خط تلفن ابری نواتل شما وصل کنیم ؟

    • پشتیبانی نواتل

      سلام
      روز بخیر
      شما از چه نوع CRM استفاده می کنید؟
      همچنین بهتر است با مجموعه تماس حاصل نمایید تا سوالات شما کامل پاسخ داده شود
      باتشکر

  20. بسیار عالی

  21. شقایق دهقان نژاد

    حدود قیمتی سی آر ام ابری چقدره؟؟؟

    • پشتیبانی نواتل

      باسلام و وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی بیشتر با شماره ۸۲۸۰۱۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

  22. سلام
    خیلی حالب بود و‌خیلی خوبه که بازم از این مطالب بزارید

  23. کاملا سرویس خوبی هست و مهم ترین مطلب هزینه کم

  24. کاربردی و مفید بود تشکر ازتون

  25. سلام مطلبتون خیلی خوب و گیرا بود ممنونم از مجموعه نواتل

  26. عالی بود و خیلی دید بازی نسبت به سی آر ام اونم به شکل ابری پیدا کردم

  27. خیلی خوب ود

  28. خیلی خوب یود

  29. مونا احمدی فرد

    لذت بردیم از متن ساده و غنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *