سی آر ام ابری نواتل چیست؟ {0 تا 100}‌ خرید CRM ابری

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 13 دقیقه
1072 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » سی آر ام ابری نواتل چیست؟ {0 تا 100}‌ خرید CRM ابری
سی آر ام ابری

سی آر ام ابری نواتل را می‌شناسید؟ برای ارتباطات و تعاملات شما با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت بهترین راهکار استفاده از سی آرام است. در این مقاله قصد داریم شما را با سی آر ام ابری آشنا کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. با پیشرفت فناوری و روی کار آمدن نرم‌افزارهای CRM ابری تحول عظیم و بزرگ در شیوه ارتباطات ایجاد شده است. امروزه بسیاری از شرکت‌های معتبر و قابل اطمینان برای برقراری ارتباط از نرم‌افزارهای سی‌ آر ‌ام ابری و سی‌ آر‌ ام محلی استفاده می‌کنند. ما در این مقاله اطلاعاتی درباره انواع نرم‌افزارهای سی‌ آر ام ابری در اختیارتان می‌گذاریم.

CRM چیست؟

بذارید قبل از این که سر اصل مطلب برویم یک مقدار با مفهوم CRM آشنا شویم، کلمه CRM (سی آر ام) مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. استراتژی CRM، تعاملات دوطرفه بین شرکت با مشتریان‌‌ را در جهت بهبود ارتباطات با آنها، ایجاد سود بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغاتی مدیریت می‌کند. اگر بخواهیم خیلی ساده‌تر بگوییم، سیستم CRM ابری به کسب و کارها کمک می‌کند تا با مشتریان در ارتباط باشند، فرایند فروش را ساده کرده و بازدهی را چندین برابر می‌کند.

هدف CRM، مدیریت ارتباطات و تعاملات شما با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت است. CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به شما کمک می‌کند تا در طول فرایند تعامل خود با آنها از جمله پیدا کردن مشتری جدید، فروش و ارائه پشتیبانی و خدمات در طول روابط خود، بر روابط سازمان با تک تک افراد تمرکز کنید. این فرایند شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری و در نهایت وفادارسازی مشتریان است که تمام این‌ها توسط سی آر ام (CRM) انجام می‌شود.

در بلاگ نواتل بخوانید: همه چیز درباره اتصال crm به ویپ

نرم‌افزار CRM چیست؟ (سی آر ام ابری نواتل)

برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ بود که سرویس‌های ابری در دنیای فناوری و تکنولوژی مطرح شدند. در ابتدا آمازون رهبری ارائه خدمات ابری را برعهده گرفت و مدت زمان زیادی نگذشت که سایر کسب‌وکارها نیز متوجه شدند که می‌توانند از این سرویس‌های ابری استفاده کنند. در واقع به سرویس ابری از طریق اینترنت دسترسی خواهید داشت.

در حالت ابری برنامه‌ها و سرورها به صورت‌های محلی در دسترس کاربران نبوده و در واقع وظیفه تهیه آن‌ها بر عهده شرکت ارائه دهنده خدمات است. امروزه نرم‌افزارهای‌ متفاوتی از (سی‌ آر‌ ام‌) ها در بازار وجود دارند که هر کدام برای فروش و کاربردهای منحصر به فردی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۸ تنها ۱۳ درصد از سرورها ابری بودند،‌ در حالی که در سال ۲۰۱۷ میلادی ۸۷ درصد در حالت ابری پذیرش انجام می‌دادند.

بررسی معایب نرم‌افزارهای سی آر ام ابری نواتل

برخی از افراد بر این تصور هستند که نرم‌افزارهای CRM ابری فقط مزیت دارند و هیچ‌گونه معایبی ندارند. در این خصوص باید بگوییم که نرم‌افزارهای CRM ابری نیز معایبی دارند و از جمله مهم‌ترین معایب CRM ابری، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱-  با خرید این نرم‌افزارها شما کنترل کاملی بر روی داده‌ها و سیستم‌های خود نخواهید داشت و داده‌ها و کسب و کار دیگر میزبانی می‌شوند.

۲- در زمینه زمان و چگونگی ارتقای سیستم به هیچ عنوان صاحب اختیار نیستید و این مسائل‌ به عهده موسسه ارائه دهنده خدمات است.

۳- توجه داشته باشید که هنگام بر‌وز رسانی یا تعمیر سرورهای سی‌آر ام ابری ممکن است مدتی سرور از کار افتاده و قادر به کار نباشد. در این شرایط باید صبر کنید، مشکل حل شود و سپس به کسب‌وکار خود ادامه دهید.

۴- برای انجام کارها لازم است به تامین‌کننده سرویس‌ها متوسل شوید که در برخی مواقع شرایط ایده‌آلی ندارند.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد،‌ این است که برخی از افراد تفاوت بین نرم‌افزار CRM ابری و نرم‌افزار سی‌آر ام محلی را متوجه نمی‌شوند. ما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم برایتان به بررسی نرم‌افزار CRM محلی نیز بپردازیم تا با شناخت دقیق این دو مورد بتوانید نرم‌افزارهای محلی را از نرم‌افزارهای CRM ابری تشخیص بدهید. توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

مزایای سی آر ام ابری

بررسی مزایای نرم‌افزار CRM ابری

جالب است بدانید که استفاده از نرم‌افزارهای(سی آر ام) ابری مزایای متعددی دارند و از این جهت است که افراد برای بیزینس‌ها و کارهای اداری خود از نرم‌افزارهای سی‌آر ام ابری استفاده می‌کنند.‌ ما در این بخش از مقاله می‌خواهیم تعدادی از مهم‌ترین مزایای این نرم‌افزار را بیان کنیم و شرح دهیم. این موارد عبارت‌اند از:

۱- با خرید نرم‌افزار ابری لازم است، مبالغ بسیار زیادی برای تنظیم سخت‌افزارها و و سرورها جهت اجرای نرم‌افزار میزبان پرداخت کنید.

۲- به هیچ عنوان نگران تعمیر، نگهداری و هزینه‌های مازاد برای مراقبت از سرورهای نرم‌افزار CRM ابری نخواهید بود و مسئولیت آن برعهده فروشنده‌ای است که از آن خریداری می‌کنید.

۳- کلیه بروز رسانی نرم‌افزارها و برطرف کردن مشکلات فنی که برای آن‌ها پیش می‌آید به عهده ارائه دهنده سرویس CRM‌ است. توجه داشته باشید که بروز رسانی‌ها نیز به صورت برون سازمانی انجام می‌شوند.

۴- کلیه‌ داده‌ها در فضای ابری ذخیره می‌شوند و شیوه دسترسی به آن‌ها به شدت آسان است. شما می‌توانید از طریق نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری در هر نقطه و مکانی که هستید به این داده‌ها دسترسی داشته باشید.

۵- میزبانی از داده‌ها در فضای ابری به شما قابلیت استفاده از سرورهای ابری را درحال حرکت می‌دهد.

۶- می‌توانید برای شخصی‌سازی نرم‌افزار به راحتی از سرویس‌های ابری قابل دسترسی استفاده کرده و آن را اجرایی کنید.

با استفاده از تکنولوژی نوین پردازش ابری دیگر شما نیازی ندارید نرم‌افزار را در داخل شرکت خود روی سرورهای پرصدا و گران قیمت نصب کرده و از آن نگهداری کنید. نرم افزار CRM ابری نواتل روی سرور‌های ارائه‌دهنده خدمات نصب شده است و از سیستم شما نگهداری و محافظت خواهد کرد و هزینه‌ی تعمیر و نگهداری ندارید.

بررسی ویژگی‌های نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری نواتل

برای نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای CRM محلی نیاز به هزینه اولیه وجود دارد و برای این هزینه باید شخصی را استخدام کنید یا ساختن نرم‌افزار را به صورت برون‌سپاری به شخصی که طراح و فروشنده این نرم‌افزار است،‌ واگذار کنید. همچنین برای خرید و نصب سخت‌افزار‌های مورد نیاز برای نرم‌افزار CRM محلی باید هزینه پرداخت کنید و همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن را نیز باید بپردازید. بنابراین خرید نرم‌افزار سی آر ام محلی به مراتب هزینه‌بردارتر از نرم‌افزار CRM ابری است.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار های CRM محلی این است که شما نیازمند ایجاد یک سیستم مدیریت بحران هستید و همواره باید یک سیستم بکاپ طراحی کنید که با فاصله از مکان اصلی نگهداری شود و در مقابل ضرر و زیان‌هایی که ممکن است پیش بیاید از داده‌ها و اطلاعات شما مراقبت کند.

بررسی مزایای استفاده از نرم‌افزارهای CRM محلی

استفاده از نرم‌افزارهای سی‌آر ام محلی نیز مشابه نرم‌افزارهای CRM مزایایی دارد که از جمله مهم‌ترین مزایای آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- زمانی که از نرم‌افزار CRM محلی استفاده می‌کنید قادر به کنترل تمامی داده‌ها و سیستم‌های خود به صورت کلی هستید.

۲- به هنگام بروز رسانی نرم‌افزار CRM محلی می‌توانید مدت زمان کار و موارد سفارش‌سازی را خودتان در نظر گرفته و برای آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنید.

دیگر لازم نیست نگران سرقت اطلاعات و داده‌های خود باشید؛ زیرا آن را در وب سایت شخصی خود کنترل کرده و به هیچ عنوان شخص ثالثی به آن دسترسی ندارد. جالب است بدانید همان‌طور که استفاده از نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی مزایای متعددی دارد، دارای معایبی نیز هست و در ادامه این معایب را نیز برای شما شرح می‌دهیم.

بررسی مهم‌ترین معایب نرم‌افزار CRM  محلی

موارد زیر از جمله مهم‌ترین معایب استفاده از نرم‌افزار سی آر ام  محلی هستند. این موارد عبارتند از:

۱-کاربران از تمامی محیط‌‌ها و مکان‌ها امکان دسترسی به نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی را ندارند و دسترسی تنها از طریق آی‌پی و مکان مورد نظر انجام می‌شود.

۲-زمانی که از نرم‌افزار CRM محلی استفاده می‌کنید ایجاد یک برنامه تلفن همراه می‌تواند دردسرساز باشد و به سرورهای شما آسیب وارد کند.

۴-بروزرسانی‌های نرم‌افزار سی‌ آر ام محلی هزینه بسیار زیادی داشته و اجرایی شدن آن نیز مدت زمان طولانی را اتلاف می‌کند.

۵-کنترل و نگهداری کردن از نرم‌افزارهای سی‌آر ام محلی هزینه‌بردار است و برای کسب‌وکارهای کوچک چندان مناسب نیست.

نرم افزار سی آر ام

نکات مهمی که به هنگام خرید نرم‌افزار باید به آن‌ها دقت کنیم

حال که با انواع نرم‌افزارهای CRM محلی و ابری آشنا شده‌اید، لازم می‌دانیم که درباره شیوه خرید این نرم‌افزارها نیز نکاتی را برایتان ارائه بدهیم.

۱-چه شرکتی نرم‌افزار سی‌آرام را طراحی کرده است؟

اولین سوال مهمی که به هنگام خرید نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری و محلی باید در ذهنتان پیش بیاید، این است که این نرم‌افزار توسط چه گروه یا شرکتی طراحی شده است. اگر نرم‌افزار شما توسط شرکتی ماهر و باسابقه درخشان و با دانش و مهارت کافی طراحی شده باشد،‌ بدون‌شک این نرم‌افزار فوق‌العاده مناسب خواهدبود.  البته سابقه معیار کاملی نیست، ولی این اطمینان را به شما می‌دهد تا آسوده خاطر خرید کنید.

۲. توجه به وابستگی نرم‌افزار بعد از خرید به فروشنده

همان طور که گفتیم نرم‌افزارهای CRM ابری به گونه‌ای هستند که پس از خرید آن‌ها برای نگهداری و مراقبت و بروزرسانی به فروشنده وابسته خواهید بود. اگر این اولویت برای شما غیرقابل تحمل است، باید به هنگام خرید دقت داشته باشید که نرم‌افزار CRM محلی خریداری کنید.

۳. توجه به قیمت نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری و محلی به انضمام تجهیزات

مسئله قیمت یکی از نکات بسیار مهم است که به هنگام خرید نرم‌افزار CRM ابری و محلی باید نسبت به آن نهایت دقت را داشته باشید. کسب و کارهای کوچکی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند، در برخی مواقع از پس هزینه‌های خرید نرم‌افزارهای سی‌ آر ام محلی یا سی‌ آر ام ابری برنمی‌آیند. در این شرایط بهتر است که هزینه‌ها را برآورد کرده و گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر را انتخاب کنید.

۴. بررسی هزینه‌های پشتیبانی نرم‌افزارها

جالب است بدانید که نرم‌افزارهای CRM ابری نیازمند پشتیبانی هستند و باید به هنگام خرید هزینه‌های پشتیبانی این نرم‌افزارها را نیز بررسی کنید و ببینید که آیا خرید این گونه از نرم‌افزارهای سی‌آر ام ابری برای شما مقرون‌به‌‌صرفه است یا خیر.

۵. با توجه به افزایش قیمت خدمات و پشتیبانی‌های نرم‌افزار

از دیگر نکات مهمی که به هنگام خرید سرویس خدمات نرم‌افزار CRM ابری باید به آن توجه داشته باشید، افزایش هزینه‌های پشتیبانی و مراقبت از این نرم‌افزار است. به‌عنوان مثال ممکن است در حالی که این نرم‌افزار را خریداری می‌کنید، هزینه‌های پشتیبانی آن اندک باشد، ولی به سرعت زمان افزایش یافته و در این صورت برای شما مفهوم به‌صرفه نداشته نباشد. بنابراین توصیه می‌کنیم رشد قیمت هزینه پشتیبانی نرم‌افزار را نیز به هنگام خرید بررسی کنید.

بهترین شرکت ارائه دهنده CRM

آشکار است که پاسخ به این سوال نیازمند بررسی و تحلیل نیازهای شرکت شما برای استفاده از این نرم‌افزار است. بطور جامع از آنجایی که خریداری سرور اختصاصی برای راه اندازی سی آر ام لوکال گران قیمت است و همچنین هزینه نگهداری بالایی دارد، پیشنهاد می‌شود از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده کنید که هم به‌صرفه است و همچنین با استفاده از آن خود را درگیر نگهداری سرورها نمی‌کنید. حالا شما نسبت به نیاز و توانایی‌هایی که دارید با جستجو در گوگل به راحتی می‌توانید بهترین شرکت ارائه‌دهنده این خدمات را پیدا کنید.

 میزان  دسترسی به سیستم

درون یک سازمان یا شرکت بسیاری از افراد در سفر های پیاپی هستند. این مسافرت‌ها ممکن است چه کاری یا تفریحی باشد. اینکه اطمینان داشته باشیم چه نوع اتصال سیستمی به تیم یا سازمان شما کمک خواهد کرد تا همه اعضا کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، یک ارزیابی بسیار مهم و دقیق هنگام انتخاب بین نرم افزار CRM ابری و نرم افزار تحت وب است.

Cloud CRM  یک گزینه مناسب برای دسترسی از طریق موبایل یا تبلت است که به کاربران امکان می‌دهد در هر زمان و مکان که با اتصال به اینترنت پرسرعت به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی پیدا کنند. کاربران می‌توانند به سرعت پرتال خود را بروزرسانی کنند یا به اطلاعات ضروری مورد نیاز خود دست پیدا کنند. این دسترسی آسان از طریق دستگاه‌های مختلف، باعث می‌شود که کارمندان در حال رفت‌وآمد باز هم از سی آر ام جدا نمانند.

سی آر ام

شخصی سازی سی آر ام ابری نواتل

 Cloud CRM به دلیل ساختاری آماده به گونه‌ای سازماندهی شده که قابلیت نصب سریع و آسان را دارد. اما اگر سازمان یا شرکت شما نیاز به تغییراتی مهم هرچند کوچک  و جزئی در سیستم سی آر ام  (CRM) داشته باشد، انعطاف‌پذیری زیادی برای انجام این کار وجود نخواهند داشت. این موضوع مسئله و دغدغه مهمی است که سازمان‌های بزرگ را نگران خواهد کرد؛ اما سی آر ام ابری نواتل یک تمپلیت کلی دارد و شما این دسترسی را هم دارید تا نسبت به نیاز سازمان و شرکت خودتان CRM را شخصی‌سازی کنید.

شخصی‌سازی به معنای آنکه مانند یک خمیر مجسمه‌سازی که شما هر حالتی را بخواهید به راحتی می‌توانید به آن شکل دهید. همچنین به‌طور کلی سی آر ام نواتل دارای ویژگی‌های خاص و قابلیت‌های متعددی است که به طور منحصربه‌فردی ویژگی های مطابق با فرایندها و نیازهای مشتری را از طریق تحقیق، بررسی و آنالیز مشتریان برنامه‌ریزی کرده است.

سی آر ام رایگان (FREE CRM)

بررسی که برای سی آر ام رایگان انجام داده‌ایم آن هم در دسته پلتفرم‌های خارجی، بیش‌تر شرکت و سازمان‌های ارائه دهنده سی آر ام  است  از ای رو متوجه شده‌ایم که یک پلتفرم اولیه که به اصلاح دمو (Demo) می‌گویند را در اختیار شما قرار می‌دهند اما یک سری از فیچر و ویژگی ها برای شما باز است یا اگر تمامی ویژگی‌های کلیدی و خاص برای شما در دمو باز باشد محدودیت استفاده برای شما قرار می‌دهند مثلا تا یک هفته می‌توانید استفاده کنید و از این نوع محدودیت‌ها. تعدادی از بهترین سی آر ام های ابری به اصطلاح رایگان را برای شما در این مقاله نوشته‌ام که امیدواریم بتوانید از آن‌ها بیش‌ترین استفاده را داشته باشید.

  منبع سایت ( https://crm.org )

  1. Freshsales
  2. Less Annoying CRM
  3. Zoho
  4. Really Simple Systems
  5. EngageBay
  6. Capsule
  7. BenchmarkONE
  8. eWay-CRM
  9. HubSpot
  10. Bitrix24
  11. Streak
  12. Insightly
  13. SuiteCRM
  14. Apptivo
  15. Agile CRM
  16. Airtable
  17. Flowlu

سخن پایانی

باتوجه به مواردی که مطالعه کردیم وجود مزیت و معایب مختلف در مورد نرم افزار CRM محلی و نرم‌افزار سی آر ام ابری نواتل، انتخاب اینکه کدام سرویس از این دو برای کسب‌وکار شما مفید هستند باعث تسریع روند گسترش و پیشرفت شرکت یا سازمان شما می‌شود، بستگی به خود شما دارد.

به‌طور کلی اگر شما یک کسب‌وکار کوچک هستید و نیاز دارید انجام بسیاری از موارد را به‌عهده دیگران بگذارید، دنیای مدرن و پیشرفته امروز به شدت وابسته به تکنولوژی و استفاده از فناوری نرم‌افزارهای (سی آر ام ) و خط تلفن ابری است و همواره افراد از این نرم‌افزارها برای گسترش کسب‌وکارهای خود استفاده می‌کنند. ما در این مقاله به بررسی نرم‌افزار سی‌ آر ام ابری پرداختیم و اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما گذاشتیم. حال می‌توانید با آگاهی کامل و شناخت این قبیل از نرم‌افزارها برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. amir f نیم‌رخ
    amir f

    با سلام وخسته نباشید
    مطلب مفید و کابردی بود ممنونم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  2. احمد میرزائی نیم‌رخ
    احمد میرزائی

    سلام
    بنظر شماکسب و کار های کوچک هم میشود از سی ار ام ابری استفاده کنند؟؟؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      برای هر کسب و کار و سازمانی در هر اندازه؛ یک استارت اپ نوپا و یا یک سازمان بزرگ ارتباط با مشتری یکی از مهمترین مولفه‌های کسب و کار است. نرم افزار CRM به شما کمک می‌کند تا ضمن داشتن یک چشم انداز درست از وضعیت موجود، به بهترین شکل ارتباطات خود را مدیریت نمایید تا نرخ تبدیل خود را به طرز چشمگیری افزایش بدهید و مشتریان وفادار خود را حفظ کنید.

  3. علی رحمانی نیم‌رخ
    علی رحمانی

    ما تقریبا 1 سال هست که از سی آر ام ابری داریم استفاده میکنیم و خیلی خوبه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      امیدوارم همیشه در کسب و کار خود موفق باشید.

  4. Ehsan_pm نیم‌رخ
    Ehsan_pm

    CRMابری هم به اندازه CRMهای محلی جامع و کامل هستن ؟!

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      CRM ابری از لحاظ گستردگی و ویژگی های سازمانی بسیار کامل تر از CRM محلی میباشد و به همین دلیل است که شرکت ها به سی آر ام ابری مهاجرت می کنند.

  5. SILVANA نیم‌رخ
    SILVANA

    سلام ممنون بابت انتشار مطالب
    سوال داشتم که آیا امکان شخصی سازی در CRM ابری وجود داره ؟
    یعنی نسبت به نیاز ما امکان تغییر داره ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله در CRM ابری نواتل شما به طور کامل میتوانید نسبت به نیاز خودتان و سازمان نرم افزار را شخصی سازی کنید.

  6. عسل محبی نیم‌رخ
    عسل محبی

    چطوری میتونیم سی آر ام ابری نواتل رو خریداری کنیم؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      شما میتوانید از طریق سایت نواتل و یا تماس با شماره 91691000-021 داخلی 1 خرید انجام دهید.

  7. محمد صادقی نیم‌رخ
    محمد صادقی

    خیلی جالب بود و سی آر ام ابری خیلی میتونی تو پشتیبانی سازمان ها کمک کنه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  8. شقایق دهقان نژاد نیم‌رخ
    شقایق دهقان نژاد

    قیمت نرم افزار سی آر ام ابری چقدر هست؟؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      برای آگاهی از تعرفه ها لطفا با شماره 91691000-021 داخلی 1 تماس حاصل نمایید.

  9. roza ahmmadi نیم‌رخ
    roza ahmmadi

    سلام ممنون بابت متن خوبتون
    یه سوال داشتم
    ما برای استفاده از CRM ابری نواتل که شرکت شما ارائه میده حتما باید از شما اینترنت بگیریم؟؟ با اینترنت خودمون نمیشه؟؟؟؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      سرویس سی آر ام ابری نواتل هماهنگ و سازگار با تمامی اینترنت ها میباشد و شما با هر اینترنتی می توانید از آن استفاده کنید.

  10. rozhin dashti نیم‌رخ
    rozhin dashti

    با سلام و تشکر از مقاله خوب و ساده
    چه زیرساخت های لازم هست تا بتونبم برای مجموعه خودمون از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده کنیم؟؟؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      اگر از سی آر ام ابری نواتل استفاده کنید نیازی به زیر ساخت خاصی ندارید.

  11. امیر ستوده نیم‌رخ
    امیر ستوده

    نگران سرقت اطلاعات و داده‌هام هستم چه کار کنم به هیچ عنوان شخص ثالثی به اطلاعاتم دسترسی نداشته باشن ؟

  12. محمد عراقی نیم‌رخ
    محمد عراقی

    مجموعه ما از سرویس سی آر ام ابری نواتل استفاده کردیم خیلی خوب و عالیه و فقط یک مشکل داره که یکم با اینترنت ضعیف خوب کار نمیکنه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      چون سرویس های ابری بر بستر اینترنت هستند طبعا با اینترنت ضعیف عملکرد خوبی ندارند.
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  13. احمد میرزائی نیم‌رخ
    احمد میرزائی

    مطلب بسیار عالی و خوبی بود ممنونم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  14. سپهر ساعدی نیم‌رخ
    سپهر ساعدی

    سلام
    توضیحتون بسیار عالی بود و امیدوارم برای آموزش سی آر ام هم مقاله ای بزارید

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.
      به زودی مقاله ای در این زمینه هم در اختیار شما قرار می دهیم.

  15. علیرضا صالحی نیم‌رخ
    علیرضا صالحی

    سلام . ممنون بابت مطالبی که نوشتید. ما برای مجموعمون میخواییم از Crm ابری نواتل استفاده کنیم میخواستم بدونم نواتل امکان چت داخل سازمانی داره ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      سی آر ام سازمانی نواتل تمام ویژگی های یک سی آر ام حرفه ای را دارد و همچنین می توانید از پیام رسان سازمانی نواتل استفاده نمایید که از منابع معتبری مثل گوگل پلی و بازار می توانید دانلود نمایید.

  16. hosna saberi نیم‌رخ
    hosna saberi

    آیا ما میتونیم crm که برای مجموعه مون داریم رو به خط تلفن ابری نواتل شما وصل کنیم ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله، قابلیت اتصال سی آر ام به مرکز تلفن شما وجود دارد.

  17. سپهر نظری نیم‌رخ
    سپهر نظری

    بسیار عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  18. شقایق دهقان نژاد نیم‌رخ
    شقایق دهقان نژاد

    حدود قیمتی سی آر ام ابری چقدره؟؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      برای آگاهی از تعرفه ها لطفا با شماره 91691000-021 داخلی 1 تماس حاصل نمایید.

  19. عسل رمضانی نیم‌رخ
    عسل رمضانی

    سلام
    خیلی جالب بود و‌خیلی خوبه که بازم از این مطالب بزارید

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  20. امیر نیم‌رخ
    امیر

    کاملا سرویس خوبی هست و مهم ترین مطلب هزینه کم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  21. رضا افشار نیم‌رخ
    رضا افشار

    کاربردی و مفید بود تشکر ازتون

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  22. amirali نیم‌رخ
    amirali

    سلام مطلبتون خیلی خوب و گیرا بود ممنونم از مجموعه نواتل

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  23. سهیل محمودی نیم‌رخ
    سهیل محمودی

    عالی بود و دید بازی نسبت به سی آر ام اونم به شکل ابری پیدا کردم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  24. احمد نظری نیم‌رخ
    احمد نظری

    من از نواتل سی ار ام نخریدم هنوز ولی تلفن ابری گرفتم خدایی خوب بوده امیدوارم در سی ار ام ابری هم موفق باشید.

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  25. بیهقی نیم‌رخ
    بیهقی

    خیلی خوب بود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  26. سارینا نیم‌رخ
    سارینا

    خیلی خوب بود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  27. مونا احمدی فرد نیم‌رخ
    مونا احمدی فرد

    لذت بردیم از متن ساده و غنی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  28. roza نیم‌رخ
    roza

    عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  29. mojtaba نیم‌رخ
    mojtaba

    به نظرم یکی از ارکان اصلی یه سازمان داشتن سی ار ام قوی هست. من خودم از سی ار ام ابری استفاده نکردم ولی مطالبتون جالب بود .

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  30. شیما نجفی نیم‌رخ
    شیما نجفی

    سلام مطلبتون عالی بود ولی فقط یکم طولانی هستش

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      باسلام کاربر گرامی
      سعی داشتیم مقاله را به طور جامع ارائه کنیم.
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  31. شیوا مرندی نیم‌رخ
    شیوا مرندی

    مقاله خوبی بود و در مورد سی آر ام ابری جامع توضیح دادید ممنونم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

افزودن دیدگاه