اتصال مرکز تماس ابری به CRM| مدیریت بهینه‌ی ارتباط با مشتریان

نویسنده نواتل
3 سال پیش
خواندن 7 دقیقه
1308 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » اتصال مرکز تماس ابری به CRM| مدیریت بهینه‌ی ارتباط با مشتریان
ارتباط مرکز تلفن ابری با CRM

  مرکز تماس ابری و CRM، هر دو از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که این روزها در راستای جلب رضایت مشتریان، به کمک کسب‌وکارها می‌آیند. شرکت‌های بزرگ برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان و مدیریت آن‌ها، و استارتاپ‌ها برای توسعه و جذب مشتریان بیشتر، از این دو سرویس استفاده می‌کنند. با وجود این که هر یک از این دو محصول می‌توانند به تنهایی بسیار کاربردی باشند، اما اتصال آن‌ها با یکدیگر می‌تواند نقطه عطفی در نحوه‌ی ارتباط با مشتری در سازمان شما باشد. در این مقاله ابتدا به توصیف کاربردهای مرکز تماس ابری، CRM و در نهایت اتصال مرکز تماس ابری به CRM می‌پردازیم تا از مزایای این خدمات به سازمان خود، مطمئن شوید.

مرکز تماس ابری چیست؟

  مرکز تماس ابری نواتل، سرویسی است که از طریق آن تماس‌ها در مرکز تماس ، بر بستر اینترنت و بدون نصب تجهیزات برقرار می شوند. با وجود این سرویس شما تنها با تهیه‌ی یک خط تلفن اینترنتی می‌توانید به تعداد دلخواه همزمانی تماس داشته و از قابلیت‌های یک مرکز تماس ابری حرفه‌ای استفاده کنید. مرکز تماس ابری نواتل، قابلیت پشتیبانی از تمامی امکانات یک مرکز ارتباط ابری را نیز دارد؛ به این صورت که شما می‌توانید کلیه‌ی کانال‌های ارتباطی، از فکس اینترنتی گرفته تا پیام‌های سرویس چت آنلاین و سایر شبکه‌های اجتماعی را در کنار تماس‌های تلفنی خود مدیریت کنید؛ نکته‌ی جالب توجه اینجاست که همه‌ی این امکانات از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی صورت می‌گیرد که قابلیت استفاده روی انواع سیستم‌های عامل را دارد.

مرکز تماس ابری چیست؟

  یک مزیت مهم مرکز تماس ابری این است که به اپراتورها و کارمندان کال سنتر امکان دورکاری را می‌دهد و آن‌ها تنها با دسترسی به یک تلفن همراه هوشمند می‌توانند از هر نقطه‌ای برای برقراری تماس‌ها، اقدام کنند.

CRM چیست؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، یک رویکرد در سازمان‌ها است که شامل استراتژی‌ها، موارد اجرایی و نرم افزار بوده و به سازمان‌ها امکان ثبت اطلاعات و رفتارهای مشتری را می‌دهد. این سرویس، همچنان که به تیم‌هایی مثل پشتیبانی و فروش که ارتباط مستقیم با مشتری دارند، کمک می‌کند تا با بررسی این اطلاعات پیش از تماس با مشتری، ارتباط موثرتری برقرار کنند، با ارائه‌ی گزارشات متنوع، به تیم فنی و مارکتینگ نیز در راستای تحلیل دیتاها و گرفتن تصمیم‌های آتی کمک می‌کند.

مزایای CRM ابری برای کسب و کارها

سی آر ام ابری، نوین‌ترین محصول در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان است که به علت امکانات و مزایایی که دارد، در بسیاری از شرکت‌ها، جایگزین سی آر ام نصبی شده است. همانطور که مشخص است تمام داده‌های مربوط به مشتریان در CRM ابری، بر بستر اینترنت ذخیره شده‌اند و در نتیجه برای نصب آن به تجهیزات کمتری نیاز است. همین تجهیزات محدودتر و استفاده‌ از فضای ابری، سی آر ام ابری را تبدیل به انتخاب به صرفه‌تری در قیاس با CRM نصبی می‌کند.

چرا اتصال مرکز تماس ابری به سی آر ام مهم است؟

فلسفه‌ی استفاده از یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان‌ها، به مستندسازی اطلاعات مشتری و ثبت تاریخچه‌ی ارتباط شرکت با او به صورت یکپارچه، بازمی‌گردد. مرکز تماس ابری نواتل هم سرویسی است که تمامی کانال‌های ارتباطی با مشتری، در آن تجمیع شده و در راستای هدف یکپارچه‌سازی ارتباطات، به کمک کسب و کارها آمده است.

چرا اتصال مرکز تماس ابری به سی آر ام مهم است؟
حال تصور کنید که این دو سرویس به هم متصل شوند و اطلاعات مرکز تماس به صورت مستقیم به سی آر ام منتقل شود. همین مسئله می‌تواند به سیستماتیک شدن فرایندهای ارتباط با مشتری در سازمان شما کمک شایانی کند.

خدمات نواتل در راستای مدیریت ارتباط با مشتریان

شرکت نواتل، به عنوان ارائه دهنده‌ی خدمات ارتباط با مشتریان، همواره سعی داشته تا به بهبود تجربه‌ی مشتریان در شرکت‌ها، کمک کند. مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان CRM هم با توجه به تاثیر بسزایی که در رشد کسب‌ و کارها و بهبود حوزه‌ی خدمات مشتریان دارد، از مواردی است که نواتل همواره به آن پرداخته است و محصولات مختلفی را در این حوزه ارائه داده است.

اتصال CRM به مرکز تماس ابری نواتل

این حالت بیشتر برای شرکت‌هایی کاربرد دارد که در حال حاضر یک سیستم CRM را به کار می‌گیرند و به هر دلیلی قصد تغییر و یا آپدیت آن به نسخه‌ی ابری را ندارند. اگر در همچین شرایطی هستید و نیاز به مرکز تماس ابری نواتل دارید، خبر خوب برای شما این است که می‌توانید با API ای که از سمت نواتل به شما ارائه می‌شود این دو سیستم را به هم متصل کنید. به این ترتیب، اطلاعات همه‌ی مشتری‌ها هنگام تماس برای شما در دسترس خواهند بود.

مزایای اتصال مرکز تماس ابری به CRM

  یکپارچه‌سازی این دو ابزار، یکی از مواردی است که می‌تواند مدیریت ارتباط با مشتریان را برای شما راحت‌تر و بازدهی سازمان شما را در حوزه‌های ارتباطی، افزایش دهد.

مزایای اتصال مرکز تماس ابری به CRM

از جمله مزایای اتصال CRM به مرکز تماس ابری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • افزایش تسلط اپراتورهای مرکز تماس
    • بهبود تجربه‌ی مشتری و ایجاد حس مشتری‌مداری
    • کوتاه شدن طول تماس‌ها، با توجه به شناخت قبلی از مشتری
    • ثبت دقیق‌تر تاریخچه تماس و رفتار مشتریان
    • امکان استفاده از داده‌های قدیمی
    • امکان استفاده از گزارشات کاربردی CRM
    • یکپارچه شدن منابع اطلاعاتی و تصمیم‌گیری بهینه‌تر

سیستم مدیریت ارتباط مشتریان (CRM ابری نواتل)

  جدیدترین محصول نواتل در راستای بهبود تجربه‌ی مشتریان، سی آر ام ابری است که موازی با مرکز تماس ابری نواتل، مجموعه‌ای کامل از همه‎ی مواردی است که برای برقراری ارتباط باکیفیت با مشتریان و مدیریت بهینه آن‌ها به آن نیاز دارید. شما با خرید CRM ابری، از همه‌ی هزینه‌های مربوط به تهیه تجهیزات سی آر ام نصبی و چالش‌های اتصال CRM به مرکز تماس ابری معاف خواهید بود. ضمن اینکه دریافت این دو سرویس مهم و حیاتی از یک ارائه دهنده‌ی مشترک، دغدغه‌ی یافتن دو شرکت میزبان متفاوت و یکپارچه سازی و هماهنگی دو سیستم کاملا متفاوت را از شما دور می‌کند.

سیستم مدیریت ارتباط مشتریان (CRM ابری نواتل)

شما با انتخاب نواتل، به یک پنل مدیریتی دسترسی پیدا خواهید کرد که هم زمان بتوانید مرکز تماس ابری و سی آر ام ابری خود را یکپارچه کرده و با تعیین سطوح دسترسی مختلف برای کاربران متفاوت، به صورت متمرکز ارتباطات برون‌سازمانی و درون‌سازمانی را مدیریت کنید.

سرویس ارتباطات یکپارچه

  اگر بخواهید مدیریت ارتباط با مشتریان خود را به صورت ابری انجام دهید و از مزایای بسیاری که دارد بهره‌مند شوید، نیاز است که سایر بخش‌های مرتبط را نیز با این تکنولوژی همگام کنید. نواتل در مسیر ابری شدن کسب و کارتان کنار شما خواهد بود و با محصولاتی متنوع و کاربردی، شما را از پیگیری‌ها و خریداری ابزارهای مورد نیاز از چندین شرکت میزبان، بی نیاز می‌کند.
از جمله محصولات نواتل که می‌توانید در کسب و کار خود به کار بگیرید و به کمک آن‌ها فرایندهای ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را یکپارچه کرده و بهبود ببخشید، عبارتند از:

    • مرکز تلفن ابری
    • پنل پیامکی
    • سامانه‌ی ارزیابی عملکرد کارکنان
    • دفتر کار مجازی
    • سرویس چت آنلاین
    • اپلیکیشن اختصاصی
    • داشبورد مدیریتی

نواتل، همراه همیشگی شما در حوزه‌ی ارتباطات

بیش از 25 سال است که تلاش کرده‌ایم همگام با تکنولوژی، هر لحظه محصولاتمان را بروزرسانی کنیم و محصولات و امکانات جدید را خلق کنیم تا یک سرویس یکپارچه به مشتریان خود ارائه دهیم و آن‌ها را از تهیه‌ی هر محصول مشابه دیگری بی‌نیاز کنیم. اگر چه اتصال سی آر ام به مرکز تماس ابری بخش زیادی از چالش‌های شما در راستای مدیریت ارتباطات را رفع می‌کرد، اما برای ارائه بهتر خدمات، CRM ابری نواتل را به محصولات خود اضافه کردیم تا با یک تیر دو نشان زده و بتوانید با کیفیت بهتری از یکپارچگی و اتصال مرکز تماس ابری به CRM، بهره ببرید.
اگر برای انتخاب محصول مورد نظرتان، مردد هستید و برای اینکه بدانید محصول سی آر ام ابری برای شما مناسب‌تر است یا استفاده از امکان اتصال CRM به مرکز تماس ابری، نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. Motamedi_onlineshop نیم‌رخ
    Motamedi_onlineshop

    من برای مشتری هام میخوام پیام تبلیغاتی ارسال کنم.در صورتیکه مرکز تلفن ابری به CRM مجهز باشه اینکار مقدور هست؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله امکان ارسال پیام تبلیغاتی به مشتریان بعد از مجهز شدن سرویس ابری به CRM وجود دارد.

  2. Mohammad-mobasher نیم‌رخ
    Mohammad-mobasher

    من از یه شرکت دیگهCRM خریدم
    آیا امکان دارد سیستم تلفن ابری و روی این CRMست کنم؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله این امکان وجود دارد.

  3. پاییز... نیم‌رخ
    پاییز...

    درود بر شما.در مورد CRM اطلاعات خوبی در این پست خوندم.سپاسگزارم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  4. majid_sh نیم‌رخ
    majid_sh

    من بی صبرانه منتظرم CRM مرکز تلفن ابری شما درست بشه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      امکان اتصال به CRM در نواتل وجود دارد.

  5. امین محمدی نیم‌رخ
    امین محمدی

    سلام
    من استفاده کردم از این سرویس ولی اینترنتم چون ضعیف بود کیفیت تماس هام خوب نبود ولی با اینترنت قوی خیلی خوبه تلفن ابری

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      درصورت قوی بودن اینترنت مشکلی دربرقراری ارتباط نخواهید داشت.

  6. امیر همتی نیم‌رخ
    امیر همتی

    من از سرویس مرکز تلفن ابری شرکت شما استفاده کردم و راضیم ولی تماس خروجیتون هنوز وصل نشده میشه بگید کی وصل میشه؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      تیم نواتل در حال بررسی است و به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

  7. sepehr rezaii نیم‌رخ
    sepehr rezaii

    مرکز تلفن ابری نواتل مجهز به CRM هست؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      امکان اتصال به CRM در نواتل وجود دارد.

  8. احمد مختاری نیم‌رخ
    احمد مختاری

    پیامهای تبلیغاتی که در CRM ارسال میشه فقط باید متن باشه یا میشه پیام صوتی هم ارسال کرد؟ اگر توضیح دهید ممنون میشم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله هر دو امکان وجود دارد.

  9. R.Rajabi نیم‌رخ
    R.Rajabi

    crm توی هر شرکتی مثل قلب میمونه همیشه باید همیشه فعال باشه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  10. شقایق زکی زاده نیم‌رخ
    شقایق زکی زاده

    برای شرکت خیلی مهمه این موردCRM مرکز تلفن ابری امکان ارائه داره؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      امکان اتصال به CRM در نواتل وجود دارد.

افزودن دیدگاه