پشتیبانی آنلاین سایت چیست؟
پشتیبانی آنلاین سایت راهحلی نوین برای همگام شدن با مشتریان کسبوکارهاست. تعداد کسبوکارهایی که بهصورت آنلاین خدمات ارائه میدهند بسیار زیاد شده و به همین دلیل توجه به پشتیبانی آنلاین هم بیشتر شده است. در این مقاله قصد داریم به نحوه پشتیبانی آنلاین بپردازیم و شما را با این روش کارآمد بیشتر از قبل آشنا کنیم، با ما همراه باشید.
خرید آنلاین و پشتیبانی آنلاین سایت
خریدهای آنلاین باگذشت زمان توانستند افراد زیادی را به سمت خود جلب کنند و رفتهرفته اعتماد افراد برای خرید به این نوع خرید نیز بیشتر از هر زمان دیگری جلب شد. پشتیبانی برای خرید مشتریانی که در محیط وب خریدی انجام میدهند، برای جلب رضایت و اعتماد افراد بسیار مهم است و این کار را میتوان از طریقهای مختلفی مانند ایمیل، شبکههای اجتماعی، چت و… انجام داد.
پشتیبانی آنلاین سایت و ارائه خدمات به مشتریان یکی از بخشهای مهم در هر کسبوکاری است. بهویژه در بیزینسهایی که بهصورت آنلاین نیز با مشتریان در ارتباط هستند و سایتی دارند، این نکته بسیار اهمیت دارد. انتظار مشتریان نیز با افزایش رسانهها و افزایش رواج خریدهای آنلاین بیشتر شده است و انتظار دارند بهمحض رویارویی به مشکلی یا داشتن سؤالی، شما پاسخگوی آنها باشید. همگام بودن با آخرین فناوریهای روز دنیا علاوه بر اینکه به راحتتر شدن کسبوکار شما کمک خواهد کرد، سبب جذب بیشتر مشتریان نیز برای شما نیز خواهد شد.
مطلب پیشنهادی: افزونه چت با مشتری، پشتیبان آنلاین سایت شما
تعامل با مشتریان از طریق پشتیبانی آنلاین سایت
حتماً شما هم به فروشگاههایی در دنیای مجازی برخوردهاید که مکان فیزیکی ندارند و تنها در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستا و سایت فعالیت مجازی دارند. این نوع کسبوکارها برای ارتباط هر چه بیشتر خود با مشتریان باید پشتیبانی خوبی داشته باشند تا تعامل بهتری بین آنها و مشتریان برقرار شود. اغلب کسبوکارها مطلع هستند که امروزه مشتریان تایم زیادی برای خرید یا حتی تماس گرفتن و ارتباط گرفتن برای رفع مشکلات خرید، هدر نمیدهند و کسبوکاری در این میان موفقتر خواهد بود که در لحظه در دسترس مشتری باشد و حس خرید حضوری را به آنها القا کند.
هر چه بیشتر در دسترس مشتری باشید و به سؤالات آنها پاسخ دهید، همان اندازه شما محبوبیت دارید و شاهد رشد بیزینستان خواهید بود. پشتیبانی آنلاین نقش نجاتدهنده را برای کسبوکار شما دارد. درست است که میتوان از راهکاری به نام ایمیل استفاده کرد، اما این راهکار آنلاین و در حقیقت فوری نیست و مشتریان نمیتوانند در لحظه با پشتیبان ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را رفع کنند.
یکی از بهترین راهحلهای امروزی برای پشتیبانی از مشتریان، استفاده از چت آنلاین است. استفاده از وب چت یکی از بهترین روشها برای پاسخگویی به سؤالات مشتریان در سایت است. وب چت با پشتیبانی آنلاین سایت به شما کمک بسیار بزرگی خواهد کرد. با مزایای استفاده از وب چت آشنا هستید؟
در زمان انتخاب بهترین وب چت دقت داشته باشید. میخواهیم در این بخش شما را با وب چت نواتل آشنا کنیم. وب چت نواتل دارای اپلیکیشن اختصاصی است. با کمک اپلیکیشن نواتل میتوانید همیشه و همهجا دردسترس مشتریان خود داشته و سرعت پاسخگویی بالایی داشته باشید.
مطلب پیشنهادی: شناخت تفاوت فکس اینترنتی و سنتی
وبچت نواتل و مزایای استفاده از آن
اعتبار و فروش شما دستخوش انتخاب درست چت آنلاینتان خواهد بود. نواتل یکی از پیشگامان دنیای خدمات اینترنت و تلفن اینترنتی است و با ارائه بهترین وب چت به بهتر انجام شدن پشتیبانی شما کمک بزرگی خواهد کرد. با کمک نواتل میتوانید در کمترین زمان به کاربران سایت پاسخ دهید و سبب جلب رضایت مشتریان شوید و در نهایت افزایش فروش بیشتری داشته باشید.
نواتل در زمان آفلاین نیز قادر به پاسخگوی مشتریان شما خواهد بود. پاسخگویی به سؤالات کاربران بهصورت ۲۴ ساعته، مشتریان را به خرید و استفاده از خدمات ترغیب میکند. شما میتوانید متناسب با ظاهر و تم سایت خود، تنظیمات مربوط به چت باکس نواتل را تغییر دهید.
ارسال پاسخ بهصورت خودکار، حس رضایت خوبی به مشتریان شما القا خواهد کرد. از این طریق راحتتر میتوانید به سؤالات پرتکرار پاسخ دهید. اینکه چت باکس نواتل شما در کجا قرار بگیرد به سلیقه شما بستگی دارد و شما با کمک تنظیمات نواتل بهراحتی میتوانید مکان قرارگیری چت باکستان را تغییر دهید.
با استفاده از چت نواتل میتوانید پیام صوتی نیز ارسال و دریافت کنید که این ویژگی به آسان شدن برقراری ارتباط شما و مشتریانتان کمک زیادی خواهد کرد. هستند افرادی که با نوشتن میانه خوبی ندارند، از ارسال ویس برای برقراری تماسها و ارسال پیام استفاده میکنند. عنوان اصلی چت باکس نواتل را بهدلخواه و ضرورت کسبوکارتان میتوانید تغییر دهید. در ضمن با چت نواتل قادر خواهید بود با کمک نظرسنجی آخر مکالمات به رصد مشکلات بیزینستان بپردازید و با رفع آنها میزان رضایتمندی مشتریانتان از خدمات و محصولاتتان را افزایش دهید.
کاربرد و عملکرد چت آنلاین چیست؟
با استفاده از چت آنلاین در صورت بروز مشکلات فنی، کاربران میتوانند در لحظه آن را اطلاع دهند و شاهد رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن باشند. طبق آمار و ارقام گرفته شده سرویسهای چت آنلاین تا ۳۰ درصد رونق کسبوکارها را افزایش دادهاند. استفاده از چت آنلاین کمک میکند تا علاوه بر کاربران، تیم پشتیبانی نیز همزمان بتوانند تمام کارها را مدیریت کنند.
ارتباط مؤثر با کاربران و پشتیبانی حتماً فروش را افزایش خواهد داد. هر شرکتی برای پاسخگویی سریع و تعامل موثر با کاربرانش به چت آنلاین نیاز دارد و این ابزار در دنیای امروزی و عصر ارتباطات بسیار ضروری هستند و افراد را ترغیب به خرید میکنند.
افزایش حس رضایت کاربران یکی از عوامل بسیار مهم در بیزینس است که در زمان استفاده از چت آنلاین این حس را افزایش خواهد یافت. چت آنلاین اعتبار شرکت را از طریق کمکی که فوراً میتواند ارائه دهد، بیشتر میکند و همین احساس اطمینان برای کاربران با دریافت پاسخ در کمترین زمان و حل شدن مشکلات آنها برای ارتقای و رشد کسبوکارتان بسیار اهمیت دارد. با کمک چت آنلاین در سایت، شاهد پشتیبانی آنلاین هستید و هزینههای پشتیبانی کسبوکارتان تا درصد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.
با استفاده از سرویس چت آنلاین نواتل، پشتیبانی آنلاین سایت نیازی نیست که کاربران را به پلتفرم دیگری بکشانید و میتوانید از ظرفیتهای ارتباطی سایتتان به بهترین نحو استفاده کنید. شما از طریق استفاده از چت آنلاین هزینههای مربوط به خدمات مشتریان کسبوکار و حتی سازمان خود را تا درصد بسیار زیادی کاهش خواهید داد. با چت آنلاین میتوانید در یک زمان با تعداد بیشتری از مشتریان همزمان ارتباط برقرار کنید. درصورتیکه بدون چت برای ارائه این خدمات باید تعدادی اپراتور مجرب استخدام کنید که هزینه بسیار زیادی برای شما ایجاد خواهند کرد.
کلام آخر
سرعت بالای پاسخگویی، حس رضایت و شادمانی را در مشتریان ایجاد کرده و سبب رشد کسبوکار شما خواهد شد. شما میتوانید با اتصال وب چت به اپلیکیشن اختصاصی نواتل، همیشه و همهجا پاسخگوی سؤالات کاربران باشید و کاربران را قبل از اینکه از سایت خارج شوند به مشتری خود تبدیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد میدهیم با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.
همچنین ببینید
اصول درست پیگیری در بازاریابی تلفنی
بازاریابی به روش تلفنی، سالهاست که ایده خوبی برای رسیدن به فروش موفق و جمع …