در سالهای اخیر و به ویژه بعد از شیوع ویروس همهگیر کرونا، بسیاری از سازمانها از روش دورکاری برای پیشبرد امور مجموعه خود استفاده کردند.
حتی بعد از اجرای واکسیناسیون سراسری در اغلب کشورهای جهان و فروکش کردن موج این ویروس کشنده، به دلیل مزایای فراوان دورکاری، بسیاری از مجموعهها همچنان از این روش برای بخشی از کارهای خود استفاده میکنند.
ما در این محتوا در مورد انواع سیستمهای تلفن به طور مشخص سرویسهای تلفن ابری که برای دورکاری استفاده میشوند صحبت خواهیم کرد و در پایان هم در مورد امکانات و مزایای این نوع خطوط برای دورکاری توضیحاتی خواهیم داد.
سیستمهای تلفن ابری برای دورکاری
برای برقراری ارتباط بین کارکنان سازمانهایی که از شیوه دورکاری استفاده میکنند استفاده از یک سیستم ارتباطی مناسب و باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد که سیستمهای تلفن ابری یکی از بهترین انتخابها برای این منظور است.
سیستمهای تلفن ابری، دادههای صوتی را در بستر شبکه اینترنت منتقل میکنند، این نوع سرویسها امکانات بسیار جذابی را برای برقراری ارتباط درون سازمانی فراهم میکنند به همین دلیل هم اغلب سازمانها از این نوع سیستم تلفن برای برقراری ارتباطات بین کارکنان دورکار استفاده میکنند.
استفاده از سرویس تلفن ابری امکانات و مزایای بسیار جذابی دارد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
- استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار یا اصطلاحا منشی تلفنی
- دسترسی به سیستم ارتباطی با استفاده از موبایل، تبلت و سایر ابزارهای ارتباطی در هر مکانی
- امکان استفاده از سیستم هوشمند تلفن ابری
بستر انتقال داده در این نوع سیستم تلفن، اینترنت است بنابراین داشتن یک سرویس اینترنت با کیفیت و بدون قطعی یکی از الزامات اساسی استفاده از این نوع سیستم است.
مزایای استفاده از خطوط تلفن ابری نواتل برای دورکاری در سازمانها
استفاده از سیستم تلفن ابری نواتل برای دورکاری در سازمانها مزایای زیادی دارد که از جمله این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
- کاهش هزینههای سازمان برای برقراری ارتباط با کارکنان دورکار
- امکان دسترسی آسان به سرویس تلفن اینترنتی برای انجام وظایف بدون محدودیت مکانی و فعال با هر اینترنتی
- دایورت خطوط پیشین شرکت به خط ثابت اینترنتی و سیستم جدید
- پیام رسانی سازمانی با امکان ساخت گروه های کاری
- انتقال فایل بین همکاران و ذخیره بر فضای ابری
- ویدئو کنفرانس و تماس گروهی در زمان دورکاری
با توجه به همین امکانات و مزایای جذاب، بسیاری از سازمانها برای تسهیل فرآیندهای ارتباطی بین کارکنان خود از خطوط تلفن ابری نواتل استفاده میکنند.
امکانات تلفن ابری نواتل برای دورکاری در سازمانها
سیستمهای تلفن ابری نواتل با توجه به نوع تکنولوژی که دارد امکانات بسیار جذابی را در اختیار سازمانها برای دورکاری قرار میدهد که برخی از شاخصترین این امکانات شامل موارد زیر است:
-
- با استفاده از سرویس تلفن ابری نواتل امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی با کمترین هزینه ممکن برای کارکنان سازمان فراهم میشود که همین ویژگی یکی از مهمترین مزایای استفاده از این سرویس است.
- با استفاده از این سرویس نواتل امکان ضبط مکالمات بخشهای مختلف سازمان برای نظارت بر عملکرد آنها به راحتی وجود دارد و مدیران میتوانند بر عملکرد کارکنانی که به صورت دورکاری فعالیت میکنند نظارت داشته باشند و مکالمات آنها با مشتریان و سایر همکاران خود را رصد کنند.
- سرویس تلفن ابری نواتل این امکان را به کارکنان سازمان میدهد که به راحتی و از هر محلی پاسخگوی تماسهای مشتریان باشند و از هر مکانی به تماسهای تلفنی پاسخ دهند.
- با استفاده از سرویس تلفن ابری و دورکاری کارکنان سازمان هزینههای جانبی برای کارکنان و خود سازمان به شکل چشمگیری کاهش مییابد به عنوان مثال کارمندان دیگر هزینهای برای رفت و آمد به محل سازمان نمیکنند و آن مجموعه هم هزینهای برای محل سازمان و امکانات سخت افزاری و رفاهی که باید در اختیار کارکنان قرار دهد، نمیکند.
- با استفاده از این سرویس امکان مدیریت تماسهای ورودی و خروجی بر اساس اولویتها و نیازهای سازمان وجود دارد.
- نواتل دارای یک اپلیکیشن اختصاصی است که مدیران سازمان میتوانند با استفاده از آن سرویس خریداری شده را مدیریت کنند.
- این سرویس قابلیت اتصال به پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان یا اصطلاحا crm دارد که این ویژگی میتواند فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان را تسهیل کند.
چگونه برای دورکاری خط تلفن خریداری کنیم؟
برای خرید خط تلفن ابری برای سازمان خود ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی کنید و سپس با توجه به میزان بودجه و نیازهای خود، مناسبترین سرویس تلفن ابری را انتخاب کنید.
برای این منظور ابتدا تعداد خطوط داخلی، فضای ابری مورد نیاز و امکاناتی که مورد نظر شماست را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید سرویس برای سازمان خود کنید.
سخن آخر
انتخاب یک بستر ارتباطی مناسب یکی از مهمترین چالشهای مجموعههایی است که از دورکاری در سازمان خود استفاده میکنند، استفاده از سرویس تلفن ابری نواتل میتواند بهترین انتخاب برای دورکاری در سازمانها باشد و ما در این محتوا در مورد این سرویس و مزایای آن با شما عزیزان صحبت کردیم.
افزودن دیدگاه