خطوط تلفن ابری چگونه به دورکاری کمک می‌کنند؟

نویسنده نواتل
1 سال پیش
خواندن 5 دقیقه
342 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » خطوط تلفن ابری چگونه به دورکاری کمک می‌کنند؟
خطوط تلفن ابری دورکاری

در سال‌های اخیر و به ویژه بعد از شیوع ویروس همه‌گیری کرونا، بسیاری از سازمان‌ها از روش دورکاری برای پیشبرد امور مجموعه خود استفاده کردند.
حتی بعد از اجرای واکسیناسیون سراسری در اغلب کشورهای جهان و فروکش کردن موج این ویروس کشنده، به دلیل مزایای فراوان دورکاری، بسیاری از مجموعه‌ها همچنان از این روش برای بخشی از کارهای خود استفاده می‌کنند.
ما در این محتوا در مورد انواع سیستم‌های تلفن به طور مشخص سرویس‌های تلفن‌ ابری که برای دورکاری استفاده می‌شوند صحبت خواهیم کرد و در پایان هم در مورد امکانات و مزایای این نوع خطوط برای دورکاری توضیحاتی خواهیم داد.

سیستم‌های تلفن ابری برای دورکاری

برای برقراری ارتباط بین کارکنان سازمان‌هایی که از شیوه دورکاری استفاده می‌کنند استفاده از یک سیستم ارتباطی مناسب و باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد که سیستم‌های تلفن ابری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این منظور است.
سیستم‌های تلفن ابری، داده‌های صوتی را در بستر شبکه اینترنت منتقل می‌کنند، این نوع سرویس‌ها امکانات بسیار جذابی را برای برقراری ارتباط درون سازمانی فراهم می‌کنند به همین دلیل هم اغلب سازمان‌ها از این نوع سیستم تلفن برای برقراری ارتباطات بین کارکنان دورکار استفاده می‌کنند.
استفاده از سرویس تلفن ابری امکانات و مزایای بسیار جذابی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • استفاده از سیستم پاسخگویی خودکار یا اصطلاحا منشی تلفنی
    • دسترسی به سیستم ارتباطی با استفاده از موبایل، تبلت و سایر ابزارهای ارتباطی در هر مکانی
    • امکان استفاده از سیستم هوشمند تلفن ابری

بستر انتقال داده در این نوع سیستم تلفن، اینترنت است بنابراین داشتن یک سرویس اینترنت با کیفیت و بدون قطعی یکی از الزامات اساسی استفاده از این نوع سیستم است.

چگونه برای دورکاری خط تلفن خریداری کنیم؟

برای خرید خط تلفن ابری برای سازمان خود ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی کنید و سپس با توجه به میزان بودجه و نیازهای خود، مناسب‌ترین سرویس تلفن ابری را انتخاب کنید.
برای این منظور ابتدا تعداد خطوط داخلی، فضای ابری مورد نیاز و امکاناتی که مورد نظر شماست را شناسایی کنید و سپس اقدام به خرید سرویس برای سازمان خود کنید.

سخن آخر

انتخاب یک بستر ارتباطی مناسب یکی از مهم‌ترین چالش‌های مجموعه‌هایی است که از دورکاری در سازمان خود استفاده می‌کنند، استفاده از سرویس تلفن ابری نواتل می‌تواند بهترین انتخاب برای دورکاری در سازمان‌ها باشد و ما در این محتوا در مورد این سرویس و مزایای آن با شما عزیزان صحبت کردیم.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه