راه‌اندازی تلفن داخلی بدون سانترال با استفاده از مرکز تلفن ابری!

نویسنده نواتل
1 سال پیش
خواندن 6 دقیقه
1037 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » راه‌اندازی تلفن داخلی بدون سانترال با استفاده از مرکز تلفن ابری!
راه‌اندازی تلفن داخلی با استفاده از مرکز تلفن ابری!

شاید شنیدن اینکه داشتن تلفن داخلی بدون سانترال امکان‌پذیر است برای شما دور از ذهن باشد، اما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اگر کسب‌وکار شما رونق بیشتری پیدا کند و با مشتریان بیشتری در ارتباط باشید، کم‌کم تعداد پرسنل شما نیز بیشتر خواهند شد. اینکه برای هر فرد خطی مجزا تهیه کنید، اصلاً کار هوشمندانه‌ای و به‌صرفه‌ای از لحاظ اقتصادی نیست. در این قسمت سؤالی که مطرح است این است که تماس داخلی بدون سانترال چگونه امکان‌پذیر است؟

چطور تلفن داخلی بدون سانترال داشته باشیم؟

در گذشته نچندان دور تماس داخلی بدون سانترال قابل‌ تصور نبود. کسب‌وکارهای مدرن و هوشمند از تلفن‌های سانترال قدیمی با کلی هزینه برای خرید دستگاه‌ها، سیم‌کشی و … استفاده می‌کردند. در آن ایام در وهله اول برای اینکه چندین خط داخلی داشته باشید، باید تلفن بسیار قوی رومیزی با بهترین مارک مثلاً سامسونگ گران قیمت می‌خریدید که حداقل 4 خط را پشتیبانی کند.

آن ایام ایجاد شبکه تلفن داخلی بدون سانترال بسیار سخت بود و همان‌طور که اشاره شد این نوع تلفن‌ها می‌توانند 4 خط را به‌صورت هم‌زمان مدیریت کنند و اگر تعداد تماس‌های شما بیشتر از این ظرفیت می‌شد، مشتریان شما پشت خط می‌ماندند و بخش عمده‌ای از تماس‌هایتان را از دست می‌دادید.

اما امروز اگر بخواهید با آخرین فناوری روز دنیا پیش بروید باید سانترال ویپی بخرید. در این بخش می‌خواهیم به شما تلفن اینترنتی یا در حقیقت سانترال ویپ را معرفی کنیم.

 سانترال ویپ چیست؟

برای اینکه تلفن داخلی بدون سانترال داشته باشید، بهترین راهکار استفاده از سانترال ویپ است. تلفن اینترنتی یا تلفن ابری همان‌طور که نام آنها مشخص است با اینترنت کار می‌کنند و نیازی به سیم‌کشی یا معطلی‌های احتمالی برای ثبت‌نام مخابراتی و دریافت خط را ندارند. برای داشتن خط اینترنتی شما در کمتر از چند دقیقه می‌توانید خط موردنظرتان را با هر پیش‌شماره‌ای که بخواهید خریداری کنید.

با هر پیش‌شماره‌ای؛ یعنی شما می‌توانید در شیراز باشید و تلفنی با پیش‌شماره تهران بخواهید. برای خرید تلفن ثابت مخابراتی امکان این درخواست وجود نداشت، مگر در همان شهر که دفتر یا خانه‌ای داشتید. اما امروز شما این امکان را دارید بدون داشتن دفتر با خرید خطی اینترنتی با هر پیش‌شماره‌ای کسب‌وکارتان را شروع کنید.

از قابلیت‌های خوب این نوع خط آن است که شما با تبدیل آن به مرکز تلفن می‌توانید به هر تعداد که بخواهید داخلی داشته باشید و به‌راحتی آنها را مدیریت کنید. با استفاده از مرکز تلفن شما دیگر هیچ تماس ازدست‌رفته‌ای نخواهید داشت و در ضمن می‌توانید در هر مکان و زمانی به تماس‌هایتان پاسخ دهید. با استفاده از سانترال ویپ مدیریت و کنترل مکالمات شما کار راحتی خواهد بود و این نوع سانترال از طریق تجهیزاتIP به یکدیگر متصل می‌شوند و شما نیازی به سیم‌کشی و هزینه کردن زیادی نخواهید داشت.

امکانات تلفن داخلی سانترال ویپ

آشنایی با امکانات تلفن داخلی بدون سانترال (سانترال ویپ)

قبل از هر نوع توصیه‌ای باید شما را با امکانات خوب سانترال ویپ آشنا کنیم. با داشتن تلفن اینترنتی و مرکز تلفن اینترنتی شما می‌توانید:

1-هر تعداد داخلی که نیاز دارید داشته باشید؛ محدودیتی برای تعداد داخلی‌های شما وجود ندارد و برای اضافه کردن تعداد داخلی، لازم نیست هزینه گزافی بابت سیم‌کشی و خرید دستگاه‌های جدید بپردازید.

2-امکان ارسال پست صوتی، ضبط تماس، تلفن گویا، تماس تصویری و … با داشتن سانترال ویپ تمام این امکانات را یکجا خواهید داشت با استفاده از تمام این مزیت‌ها می‌توانید مدیریت خوبی روی تمامی تماس‌های ورودی و خروجی‌تان داشته باشید.

3-استفاده در هر مکان و زمانی؛ شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ تلفن‌های کاری‌تان را بدهید حتی اگر در مسافرتی به یکی از شهرهای دور کشور باشید.

4-مدیریت بر امور تماس‌ها و اپراتورها؛ با استفاده از مرکز تلفن ابری می‌توانید در پایان روز تمامی مکالمات ضبط شده را گوش دهید و با مدیریت خود راهکار مناسبی برای مشکلات پیش آمده احتمالی ارائه دهید.

5-بالا رفتن سرعت پاسخگویی؛ با داشتن سانترال ویپ حتی یک تماس را هم از دست نخواهید داد و دیگر تلفن شما بوق اشغال نخواهد خرد. این امتیاز سبب بالا رفتن سرعت اپراتورهای شما در زمان پاسخگویی نیز می‌شود.

6-پایین آمدن هزینه‌ها؛ اشاره شد که برای داشتن کسب‌وکاری با چندین خط، باید هزینه بسیار زیادی بپردازید و البته این کار بسیار وقت‌گیر نیز خواهد بود؛ اما باوجود مرکز تلفن ابری می‌توانید با کمترین هزینه سانترال ویپ با کلی امکانات خوب داشته باشید.

 

7-داشتن سانترال ویپ بدون دفتر کار؛ برای داشتن سانترال ویپ حتماً نباید کسب‌وکار بزرگی یا حتی دفتر کاری داشته باشید شما می‌توانید دفتر کار مجازی خود را با چندین خط راه بیندازید و امکان دورکاری افراد را از هر شهر و دیاری فراهم کنید.

8-کیفیت بالای صدا؛ با داشتن مرکز تلفن ابری در زمان برقراری تماس‌ها، کیفیت بالای صدا را تجربه خواهید کرد. اگر از اینترنتی قوی استفاده کنید، صداها در زمان تماس‌ها برای شما کیفیت بالایی خواهد داشت. در صورتی که استفاده از سانترال‌های قدیمی، سیم‌کشی و … به‌مرور مشکلات بسیار زیادی را در زمان برقراری ارتباطات به وجود خواهند آورد.

و کلی امکانات دیگر که در زمان خرید حتماً به شما توضیح مفصلی داده خواهد شد.

ویپ

نواتل و سانترال ویپ

نواتل؛ تنها سرویس مرکز تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی و بدون محدودیت در ایران است. شما با استفاده از نواتل و مرکز تلفن ابری آن می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید و در لحظه تمامی مشکلات خود را رفع کنید.

حتماً می‌دانید با داشتن خط‌های معمولی مخابراتی در صورت خرابی‌های احتمالی در کمترین زمان باید چندین روز تلفن‌های شما قطع باشند و کلی مشتری را از دست بدهید. با خرید مرکز تلفن ابری نواتل شما پشتیبانی قوی در 24 ساعت از شبانه‌روز در کل 7 روز ایام هفته خواهید داشت و حتی یک تماس را از دست نخواهید داد.

سانترال ویپ نواتل اپلیکیشنی اختصاصی دارد که امکان ارسال پیام متنی، صوتی و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. با داشتن خط اینترنتی به هر تعدادی که بخواهید می‌توانید داخلی داشته باشید و این موضوع برای شما حتی اگر به‌تازگی قصد شروع کاری را نیز دارید، بسیار ایده‌آل است. کانال ورودی و خروجی در مرکز تلفن‌های اینترنتی نواتل برای شما باز است و این یک مزیت فوق‌العاده برای شما خواهد بود. شما با خرید تلفن اینترنتی نواتل در حقیقت یک خط نخریده‌اید، بلکه با یک تیر چند هدف بزرگ را زده‌اید.

 

کلام آخر

ارتباط داخلی بدون سانترال با استفاده از سانترال‌های ویپی بسیار راحت‌تر و البته به‌صرفه‌تر است. داشتن نظارتی درست و داشتن مدیریتی حساب شده روی کسب‌وکارتان، شما را زودتر به اهداف مدنظرتان نزدیک خواهد کرد. برای افزایش بازدهی و درآمد، تعامل شما و مشتریان بسیار اهمیت دارد و اینکه بتوانید در کمترین زمان ممکن مشکلات را شناسایی کرده و در صدد رفع درست آنها باشید، بسیار مهم است. تمامی امکاناتی مانند صف تماس، منشی گویا، هلد مکالمه و … را با خرید مرکز تلفن نواتل در اختیار شما خواهد بود و وقت آن رسیده است که به فناوری‌های جدید اعتماد کنید و همراه آن شوید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد و در صورت هرگونه سؤالی می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید و از مشاوره آنها استفاده کنید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه