سرویس چت آنلاین چیست؟| مهم‌ترین کاربردها و مزایای چت باکس سایت

نویسنده نواتل
3 هفته پیش
خواندن 4 دقیقه
3946 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » سرویس چت آنلاین چیست؟| مهم‌ترین کاربردها و مزایای چت باکس سایت

سرویس چت آنلاین، یکی از ابزارهایی است که می‌تواند باعث پیشرفت سایت شما، توسعه ارتباطات اجتماعی و افزایش فروشتان شود. این روزها اکثر سایت‌های معتبر و بزرگ، مجهز به یک وبچت هستند تا بدون معطلی با مشتریان بالقوه مکالمه‌ای موثر داشته و سوالات آن‌ها را پاسخ دهند. اگر هنوز از مزایای داشتن یک چت باکس در سایت و پنل مدیریتی آن، اطلاعات کافی ندارید، این مقاله برای شماست تا دریابید که سرویس چت آنلاین چیست و از به کارگیری آن مطمئن شوید.

سرویس چت آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

سرویس چت آنلاین یک ابزار کاربردی است که به مخاطبان شما این امکان را می‌دهد تا در هر مرحله‌ای از فرآیند خرید و در هر بخشی از گشت و گذار خود در سایت، با شما ارتباط بی واسطه و آنی داشته و سوالات و چالش‌های خود را مطرح کنند.
اگر به درک عمیقی از اینکه وبچت چیست و چه کاربردهایی دارد برسید، مطمئن خواهید شد که نصب آن روی سایت باعث افزایش فروش سایت و رضایتمندی مشتریان بالقوه خواهد شد.
چت آنلاین بر روی سایت شما نصب شده و به صورت کاربر پسندی در دسترس مخاطبان سایت قرار می‌گیرد‌ تا با یک کلیک با شما ارتباط برقرار کنند و از طرفی به تیم فروش و پشتیبانی شما کمک می‌کند تا هدفمندتر و با سرعت بیشتر به مخاطب رسیدگی کنند.
در ادامه همراه ما باشید تا به برخی از قابلیت‌های این سرویس، دقیق‌تر بپردازیم.

امکانات سامانه چت آنلاین چیست؟

چت آنلاین در سطوح مختلف با کیفیت و امکانات متنوع موجود است؛ از نسخه‌های رایگان گرفته تا ورژن‌های حرفه‌ای تر. سرویس چت آنلاین نواتل شامل یک چت باکس است که روی سایت شما قرار می‌گیرد و یک پنل مدیریتی که به شما امکان کنترل و مانیتورینگ پیام‌ها و کیفیت پاسخگویی کارشناسان را می‌دهد. در ادامه یک چک لیست از ویژگی‌های یک سامانه گفت‌وگوی آنلاین، خدمت شما ارائه شده است.

    • امکان شخصی سازی
    • امکان ارسال پیام صوتی و متنی
    • قابلیت تعریف اپراتورها و نقش‌ها
    • پشتیبانی ۲۴/۷ از طریق اپلیکیشن
    • مدیریت دقیق با دسترسی به تاریخچه‌ی گفت‌وگو
    • قابلیت نظرسنجی
    • امکان دریافت وب سرویس
    • دپارتمان بندی

مزایای سرویس چت آنلاین چیست؟

حال که با کاربردهای وبچت به خوبی آشنا شدید، وقت آن است که با بررسی مزایای چت آنلاین وب‌سایت، از آورده‌هایی که برای شما خواهد داشت اطلاعات بیشتری کسب کنید.
خودتان را جای مخاطب بگذارید و تصور کنید لحظه به لحظه پشتیبانی شدن تا چه حد او را دلگرم و تجربه‌ی خریدش را لذت‌بخش می‌کند!

مزایای سرویس چت آنلاین چیست؟
اگر مشتری سایتی باشید، که مجهز به سرویس چت آنلاین است، این مزیت‌ها برایتان مطرح خواهد بود؛

    • دریافت پاسخ آنی و سریع
    • تسهیل فرآیند خرید و دریافت مشاوره
    • از بین رفتن دغدغه‌های مربوط به یک خرید آنلاین
    • تجربه‌ی احساس احترام و ارزش قائل شدن
    • ایجاد اعتماد در اولین تعامل مخاطب در سایت شما

سرویس گفت‌وگوی آنلاین نواتل، چگونه به کسب و کارها کمک می‌کند؟

از سوی دیگر، اگر بخواهیم به مزایای چت آنلاین نواتل از نظر مدیران سایت بپردازیم، مزیت‌های زیر می‌تواند برای شما مهم و جذاب باشند؛

    • افزایش نرخ تبدیل سایت
    • افزایش اعتماد مشتریان
    • کمک به همکاران بخش امور مشتریان و فروش
    • برندسازی
    • تبدیل شدن به یک کسب و کار ۲۴ ساعته
    • بالا رفتن احتمال ثبت نهایی خرید از سوی مشتری
    • امکان ذخیره سازی اطلاعات مخاطبان، مانند نام و شماره تماس‌
    • تجمیع داشبورد یکپارچه با مرکز تلفن، سی آر ام ابری و سایر محصولات نواتل
    • بهره‌مندی از کلیه خدمات بر روی اپلیکیشن اختصاصی نواتل با پشتیبانی از کلیه سکوهای اندروید، ویندوز، IOS و وب

سرویس گفت‌وگوی آنلاین نواتل، چگونه به کسب و کارها کمک می‌کند؟

سرویس چت آنلاین نواتل، یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما

سرویس چت آنلاین می‌تواند سکوی پرتاب سایت شما باشد به همین جهت در این مقاله سعی کردیم پنل مدیریتی و چت باکس نواتل را با جزئیات معرفی کرده و شما را با انواع کاربردها و مزایای وبچت آشنا کنیم.
اگر سوالات بیشتری در خصوص فعالسازی چت آنلاین در سایت خود داشتید، همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم این ارتباط را از طریق چت باکس داخل سایت برقرار کنید تا در جایگاه مشتری، درک بهتری از این محصول برایتان ایجاد شود.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. امیر رضایی نیم‌رخ
    امیر رضایی

    مطلب کامل و مفیدی ارایه کردین. متشکرم
    میتونم بپرسم مزیت نواتل به سایر پلتفورم ها چه هست؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      پاسخ به این سوال خیلی گسترده است اما می توان برای مثال به این موارد اشاره کرد:
      دارای اپلیکیشن اختصاصی
      امکان استفاده از هر نوع اینترنتی برای برقراری تماس ها
      ابزار collabration
      پشتیبانی 24 ساعته
      امکانات متنوع
      و…

  2. زهرادانیالی نیم‌رخ
    زهرادانیالی

    مطلب مفیدی بود 🙏🙏

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده

  3. مهدی نیم‌رخ
    مهدی

    امکان اضافه کردن هوش مصنوعی به چت بات هست؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      در حال حاضر این امکان برای چت بات نواتل وجود ندارد اما به زودی این امکان فراهم خواهد شد.

  4. Kimia نیم‌رخ
    Kimia

    همین‌که درلحظه پاسخ سوالمون رو از این طریق دریافت می‌کنیم، خیلی عالیه 🤞

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      به نکته ی کاملا درستی اشاره کردید.از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  5. احمد غلامی نیم‌رخ
    احمد غلامی

    داخل اپلیکیشن نواتل داخلی‌ها رو باسد تعریف کنیم؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      .تنظیمات مربوط به مرکز تماس ابری، از جمله تنظیم داخلی‌، تنظیمات صف تماس، تلفن گویا و… همگی از طریق پنل مدیریتی انجام می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر راجع به پنل مدیریتی نواتل به مقاله “پنل مدیریتی تحت وب” مراجعه کنید.

  6. KH.M نیم‌رخ
    KH.M

    مقاله ی کامل و جامعی بود. ممنون از گرداوری آن.

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  7. Hekmati نیم‌رخ
    Hekmati

    پنل مدیریتی به چه صورته؟اون رو هم داریو؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      بله نواتل برای شما یک پنل مدیریتی کارآمد و جامع در نظر گرفته.برای اطلاعات بیشتر به مقاله”پنل مدیریتی تحت وب” مراجعه کنید.

  8. S.a نیم‌رخ
    S.a

    عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  9. S.a نیم‌رخ
    S.a

    مفیدبود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  10. فرشته نیم‌رخ
    فرشته

    بسیار عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  11. پریساا نیم‌رخ
    پریساا

    به عنوان اولین پل ارتباطی با مشتری، خیلی مهمه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      به نکته درستی اشاره کردید. ممنون از حسن توجه و ارائه نظر شما.

  12. rey نیم‌رخ
    rey

    عالی بود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده.

  13. Leyla نیم‌رخ
    Leyla

    بسیار عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده.

افزودن دیدگاه