سرویس چت آنلاین، یکی از ابزارهایی است که میتواند باعث پیشرفت سایت شما، توسعه ارتباطات اجتماعی و افزایش فروشتان شود. این روزها اکثر سایتهای معتبر و بزرگ، مجهز به یک وبچت هستند تا بدون معطلی با مشتریان بالقوه مکالمهای موثر داشته و سوالات آنها را پاسخ دهند. اگر هنوز از مزایای داشتن یک چت باکس در سایت و پنل مدیریتی آن، اطلاعات کافی ندارید، این مقاله برای شماست تا دریابید که سرویس چت آنلاین چیست و از به کارگیری آن مطمئن شوید.
سرویس چت آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟
سرویس چت آنلاین یک ابزار کاربردی است که به مخاطبان شما این امکان را میدهد تا در هر مرحلهای از فرآیند خرید و در هر بخشی از گشت و گذار خود در سایت، با شما ارتباط بی واسطه و آنی داشته و سوالات و چالشهای خود را مطرح کنند.
اگر به درک عمیقی از اینکه وبچت چیست و چه کاربردهایی دارد برسید، مطمئن خواهید شد که نصب آن روی سایت باعث افزایش فروش سایت و رضایتمندی مشتریان بالقوه خواهد شد.
چت آنلاین بر روی سایت شما نصب شده و به صورت کاربر پسندی در دسترس مخاطبان سایت قرار میگیرد تا با یک کلیک با شما ارتباط برقرار کنند و از طرفی به تیم فروش و پشتیبانی شما کمک میکند تا هدفمندتر و با سرعت بیشتر به مخاطب رسیدگی کنند.
در ادامه همراه ما باشید تا به برخی از قابلیتهای این سرویس، دقیقتر بپردازیم.
امکانات سامانه چت آنلاین چیست؟
چت آنلاین در سطوح مختلف با کیفیت و امکانات متنوع موجود است؛ از نسخههای رایگان گرفته تا ورژنهای حرفهای تر. سرویس چت آنلاین نواتل شامل یک چت باکس است که روی سایت شما قرار میگیرد و یک پنل مدیریتی که به شما امکان کنترل و مانیتورینگ پیامها و کیفیت پاسخگویی کارشناسان را میدهد. در ادامه یک چک لیست از ویژگیهای یک سامانه گفتوگوی آنلاین، خدمت شما ارائه شده است.
-
- امکان شخصی سازی
- امکان ارسال پیام صوتی و متنی
- قابلیت تعریف اپراتورها و نقشها
- پشتیبانی ۲۴/۷ از طریق اپلیکیشن
- مدیریت دقیق با دسترسی به تاریخچهی گفتوگو
- قابلیت نظرسنجی
- امکان دریافت وب سرویس
- دپارتمان بندی
مزایای سرویس چت آنلاین چیست؟
حال که با کاربردهای وبچت به خوبی آشنا شدید، وقت آن است که با بررسی مزایای چت آنلاین وبسایت، از آوردههایی که برای شما خواهد داشت اطلاعات بیشتری کسب کنید.
خودتان را جای مخاطب بگذارید و تصور کنید لحظه به لحظه پشتیبانی شدن تا چه حد او را دلگرم و تجربهی خریدش را لذتبخش میکند!
اگر مشتری سایتی باشید، که مجهز به سرویس چت آنلاین است، این مزیتها برایتان مطرح خواهد بود؛
-
- دریافت پاسخ آنی و سریع
- تسهیل فرآیند خرید و دریافت مشاوره
- از بین رفتن دغدغههای مربوط به یک خرید آنلاین
- تجربهی احساس احترام و ارزش قائل شدن
- ایجاد اعتماد در اولین تعامل مخاطب در سایت شما
سرویس گفتوگوی آنلاین نواتل، چگونه به کسب و کارها کمک میکند؟
از سوی دیگر، اگر بخواهیم به مزایای چت آنلاین نواتل از نظر مدیران سایت بپردازیم، مزیتهای زیر میتواند برای شما مهم و جذاب باشند؛
-
- افزایش نرخ تبدیل سایت
- افزایش اعتماد مشتریان
- کمک به همکاران بخش امور مشتریان و فروش
- برندسازی
- تبدیل شدن به یک کسب و کار ۲۴ ساعته
- بالا رفتن احتمال ثبت نهایی خرید از سوی مشتری
- امکان ذخیره سازی اطلاعات مخاطبان، مانند نام و شماره تماس
- تجمیع داشبورد یکپارچه با مرکز تلفن، سی آر ام ابری و سایر محصولات نواتل
- بهرهمندی از کلیه خدمات بر روی اپلیکیشن اختصاصی نواتل با پشتیبانی از کلیه سکوهای اندروید، ویندوز، IOS و وب
سرویس چت آنلاین نواتل، یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما
سرویس چت آنلاین میتواند سکوی پرتاب سایت شما باشد به همین جهت در این مقاله سعی کردیم پنل مدیریتی و چت باکس نواتل را با جزئیات معرفی کرده و شما را با انواع کاربردها و مزایای وبچت آشنا کنیم.
اگر سوالات بیشتری در خصوص فعالسازی چت آنلاین در سایت خود داشتید، همکاران ما آماده پاسخگویی به شما هستند؛ پیشنهاد میکنیم این ارتباط را از طریق چت باکس داخل سایت برقرار کنید تا در جایگاه مشتری، درک بهتری از این محصول برایتان ایجاد شود.
افزودن دیدگاه