پنل مدیریتی تحت وب| ابزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان

نویسنده نواتل
2 هفته پیش
خواندن 7 دقیقه
1628 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » پنل مدیریتی تحت وب| ابزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان
پنل مدیریتی تحت وب نواتل

پنل مدیریتی تحت‌ وب نواتل، به صورت تحت وب طراحی شده و از طریق آن می‌توانید تمامی کانال‌های ارتباطی سازمان خود را مدیریت کرده و آن‌ها را در یک داشبورد یکپارچه مشاهده کنید. داشبورد مدیریتی تحت وب، با قابلیت اجرا بر روی هر دستگاهی، تمام آن چیزی است که شما برای مدیریت ارتباط با مشتریان و افزایش بازدهی مرکز تماس خود نیاز دارید. در این مقاله به بررسی مزایای پنل مدیریتی و بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم.

امکانات پنل مدیریتی نواتل

پنل مدیریتی نواتل، همانطور که از نامش پیداست، ابزاری است که از طریق آن می‌توانید فرایندهای مرکز تماس ابری خود را کنترل کرده و مدیریت کال سنتر را به بهترین و آسان‌ترین روش انجام دهید. پنل مدیریتی نواتل در حالت کلی به صورت زیر طراحی شده است.

از منوی سمت راست این پنل، می‌توانید به همه‌ی مواردی که شما را برای داشتن یک مرکز تماس ابری حرفه‌ای کمک می‌کند، داشته باشید.

تنظیمات کاربری

در این بخش شما چهار ابزار جهت مدیریت کاربران یا اپراتورهای مرکز تماس خود دارید؛

    • تعریف کاربر؛ جهت اضافه کردن اپراتور جدید
    • لیست کاربران؛ جهت مشاهده‌ی اطلاعات همه‌ی اپراتورها
    • مدیریت نقش؛ برای تعیین دسترسی‌ها و وظایف هر کاربر
    • ارسال پیام به کاربران؛ برای هماهنگی‌های درون سازمانی از طریق ارسال پیام از طریق اپلیکیشن
    • واتس‌اپ؛ جهت تعریف اکانت واتس‌اپ کاربرانی که باید از طریق قابلیت پت واتس‌اپ سی آر ام ابری، با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

تنظیمات کاربری

مخاطبین

این بخش مربوط به یکی از کلیدی‌ترین محصولات نواتل، یعنی سی آر ام ابری است که بخشی از پنل مدیریتی می‌باشد. اطلاعات مشتریان شما از این طریق قابل ثبت، مشاهده و ویرایش هستند.

مخاطبین

مخاطبین مجموعه جهت مدیریت و بررسی راحت‌تر به دو بخش اشخاص و شرکت‌ها تقسیم شده‌اند تا ثبت و دسته بندی اطلاعات دقیق‌تر انجام شود. با ورود به هر بخش شما می‌توانید لیستی از اسامی و اطلاعات اصلی مشتریان را مشاهده کنید . با نوار ابزاری که در قسمت بالای سی آر ام ابری نواتل وجود دارد، شما امکان فیلتر لیست بر اساس تاریخ، سرچ بر اساس کلیدواژه، جست‌وجوی پیشرفته و دریافت خروجی اکسل را خواهید داشت.

در لیست مشتریان، با کلیک بر روی گزینه‌ی مشاهده، وارد صفحه‌ای می‌شوید کلیه‌ی اطلاعات مشتری از جمله اطلاعات شخصی و کسب و کار، راه‌های ارتباطی، تاریخچه‌ی تماس‌ها و… در آن ثبت شده و با یک طراحی کاربرپسند، قابل مشاهده می‌باشند.

تنظیمات تماس

در این قسمت پنل، شما شاهد تمامی تنظیمات مربوط به فرایند تماس‌های ورودی و خروجی خواهید بود؛ این تنظیمات، شامل مدیریت صف، مدیریت IVR، تعیین شروط زمانی، تنظیمات مربوط به کال فوروارد، مدیریت پیام‌های صوتی، مشاهده لیست سیاه و مقاصد تماس خواهید بود.

تنظیمات تماس

مانیتورینگ

این بخش از پنل مدیریتی شامل ابزارهایی است که به کمک آن‌ها می‌توانید مرکز تماس خود را به صورت زنده مدیریت و تماس‌ها را کنترل کنید. این ابزارها شامل موارد زیر می‌باشند؛

پیشخوان

در واقع همان صفحه‌ای است که در بدو ورود به پنل مدیریتی مشاهده می‌کنید و به شما گزارشات مختلفی در بازه‌های زمانی مختلف می‌دهد. در سمت چپ نیز گزارش وضعیت مصرف در حالت کلی، نمایش داده شده است.

مانیتورینگ

والبورد

این ابزار یکی از امکانات محبوب پنل مدیریتی است و مورد توجه مدیران مرکز تماس قرار گرفته است. در مقاله‌ی زیر به طور کامل در مورد این آپشن توضیح داده‌ایم.

مانیتورینگ کاربران

در این بخش شما می‌توانید تمامی تماس‌های در حال انجام را مشاهده کرده و با کلیک بر روی هر تماس، بتوانید مکالمه‌ی کاربر با مشتری را بشنوید و یا به صورت نجوا بتوانید حین تماس با کاربر مکالمه کنید و یا به مکالمه ورود کرده و به صورت گروهی تماس را پیش ببرید.

گزارشات قابل پیگیری در پنل مدیریتی

مواردی که در این بخش تعریف شده‌اند، به عنوان ابزار مکمل برای مدیریت مرکز تماس ابری قرار دارند.

گزارشات

1. سوابق تماس‌ها:

در این بخش می‌توانید اطلاعات مربوط به تماس‌ها را مشاهده کنید. جزئیاتی مانند: مبدأ و مقصد تماس، تاریخ تماس، مدت انتظار، طول تماس، نوع و دلیل قطع تماس در این بخش قابل بررسی هستند.

2. وضعیت تماس:

در این قسمت، تمام تماس‌های پاسخ داده شده را در بازه‌های زمانی مشخص مشاهده خواهید کرد. اطلاعاتی مانند:

    • شماره اپراتور
    • تاریخ و زمان مکالمه
    • مدت زمان مکالمه

3. تماس‌های بی‌پاسخ:

گزارش مربوط به تماس‌های بی‌پاسخ شامل موارد زیر می‌شود:

    • تعداد کل تماس‌های بی‌پاسخ
    • مدت انتظار
    • میانگین، حداقل و حداکثر زمان انتظار

4. عملکرد پاسخگویی کاربر:

در این بخش، جزئیات عملکرد کاربران را بررسی می‌کنید، موارد مهمی مانند:

    • تعداد تماس‌های ورودی و خروجی هر کاربر
    • مدت زمان مکالمات ورودی و خروجی
    • درصد پاسخگویی هر کاربر

5. رکورد مکالمات:

امکان دسترسی به مکالمات ضبط شده وجود دارد. شما می‌توانید این مکالمات را؛ بشنوید، دانلود کنید، یا حذف کنید.

6. گزارش پیشرفته:

در این بخش می‌توانید اطلاعات تماس شامل مبدأ، مقصد، تاریخ، نوع تماس و لاگ‌های تماس را مشاهده کنید. همچنین امکان تهیه گزارش‌ها به‌صورت فایل PDF یا Excel وجود دارد.

7. نتایج نظرسنجی مکالمات:

پس از پایان هر مکالمه، از مخاطب درخواست می‌شود که به مکالمه امتیاز دهد. امتیازات از ۱ (کمترین) تا ۵ (بیشترین) است و می‌توانید گزارش این امتیازات را مشاهده کنید.

8. پراکندگی تماس‌ها:

این بخش به شما امکان می‌دهد تعداد تماس‌های ورودی و خروجی را بر اساس تاریخ و ساعت مشخص فیلتر کنید. همچنین میانگین کل تماس‌ها و تماس‌های پاسخ داده‌شده به‌صورت نمودار رنگی نمایش داده می‌شود.

9. نمودار تاریخچه هزینه‌ها:

در این قسمت، هزینه‌ها بر اساس بازه زمانی انتخابی شما به تفکیک تماس‌های درون‌استانی، بین‌استانی و بین‌المللی نمایش داده می‌شود.

10. نمودار صبر مشتری:

این نمودار مدت‌ زمان انتظار مشتریان را بر اساس صف‌های انتخابی نشان می‌دهد. همچنین میانگین زمان انتظار در هر صف به‌طور دقیق برآورد می‌شود. این آپشن به کنترل کیفیت و تضمین کیفیت تماس‌ها و در نتیجه بهبود سطح ارتباط با مشتری کمک می‌کند.

پشتیبانی

در قسمت پشتیبانی شما به تیکت‌های ارسالی دسترسی خواهید داشت و از طرفی می‌توانید در صورت نیاز خودتان تیکتی ثبت کنید تا مشکل مشتری را به یکی از دپارتمان‌ها گزارش دهید. زیرمجموعه‌های این آیتم از لیست عبارتند از:

    • ایجاد تیکت
    • مشاهده تیکت‌ها ارسالی

پشتیبانی

اتصال به CRM

همانطور که می‌دانید، یکی از خدمات منحصر به فرد نواتل، اتصال به CRM است. به این صورت که شما هر نوع از CRMای که داشته باشید را می‌توانید به کمک APIها، مدیریت کنید. در این بخش شما با سه بخش زیر سر و کار خواهید داشت:

    • ساختار CRM؛ جهت انتخاب نوع سی آر ام
    • تعریف شماره مجاز CRM؛ جهت تعیین کاربرانی که اجازه دسترسی به اطلاعات سی آر ام را دارند.
    • لینک‌های اتصال به CRM؛ در این بخش باید اطلاعاتی را وارد کنید که بسته به نوع سی آر ام مورد استفاده‌ی شما متغیر خواهد بود.

فکس

امکان ارسال فکس اینترنتی، یکی از ویژگی‌هایی است که فرایندهای اداری را به شدت برای کاربران آسان کرده است. این موارد عبارتند از:

    • ایجاد فکس ابری
    • ارسال فکس
    • فکس‌های ارسالی
    • فکس‌های دریافتی

تنظیمات وب چت در پنل مدیریتی

همانطور که در مقالات مربوط به سرویس چت آنلاین مطرح کردیم، یکی از مزایای مهم این سرویس، یکپارچگی با سایر کانالهای ارتباطی و پنل مدیریتی است. در آخرین بخش داشبورد شما می‌توانید به تنظیمات مربوط به وبچت دسترسی پیدا کنید.

وبچت

از جمله تنظیمات قابل اعمال بر روی وبچت عبارتند از:

    • تعریف وب سایت
    • تعریف شماره اپراتور
    • مدیریت اپراتورها، نقش‌ها و دپارتمان‌ها
    • تاریخچه‌ی گفت‌وگوها و مشاهده گزارشات
    • تنظیمات و شخصی سازی چت‌باکس

ویدئوکنفرانس

ویدئو کنفرانس، یکی از امکاناتی است که به شما برای برگزاری وبینار و یا جلسات درون‌سازمانی کمک می‌کند.

ویدئوکنفرانس

با اضافه کردن این محصول به پنل مدیریتی خود، می‌توانید از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

    • ایجاد لینک جلسه
    • انتخاب نوع لینک بر اساس خصوصی یا عمومی بودن جلسه
    • وارد کردن عنوان جلسه
    • مشاهده لیستی از لینک‌های ایجادی
    • امکان ورود به جلسه به عنوان با یک کلیک
    • امکان دریافت گزارشات از کلیه‌ی جلسات بارگزاری شده
    • ارائه اطلاعاتی مثل تاریخ برگزاری، مدت زمان جلسه، تعداد شرکت کنندگان
    • امکان ضبط جلسه توسط ادمین و دانلود فایل مربوط به برگزاری جلسه

روش اتصال به پنل مدیریتی نواتل

برای اتصال به پنل مدیریتی، کافی است با کارشناسان ما در بخش فنی و فروش تماس حاصل نمایید تا در کمترین زما کلیه‌ی این قابلیت‌های بی‌نظیر، در اختیار شما قرار بگیرد. با کمک داشبورد مدیریتی نواتل، پیشرفت شگرفی در روند فروش و جلب رضایت مشتریان برای کسب و کارتان ایجاد خواهد شد؛ چرا که راز موفقیت در بازار رقابتی این روزها، داشتن تعاملات اثربخش و مداوم با مشتری است.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. سمانه نیم‌رخ
    سمانه

    چه امکانات جالبی 😍

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

افزودن دیدگاه