پنل مدیریتی تحت وب نواتل

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 5 دقیقه
1048 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » پنل مدیریتی تحت وب نواتل
پنل مدیریتی تحت وب نواتل

پنل مدیریتی تحت‌ وب نواتل در واقع همان داشبورد مدیریتی مرکز تماس ابری، سازمان یا مجموعه شماست که از طریق پنل مدیریتی می‌توانید به تمامی گزارش‌ها و آنالیزهای تماس ها دسترسی داشته باشید. از جمله دسترسی‌های شما در پنل مدیریتی می‌توان به کنترل تعداد تماس‌های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات، تنظیم و سناریو سازی تلفن گویا و… اشاره کرد. پنل مدیریتی نواتل با توجه به راحتی و دسترسی آسان طراحی شده است که هر فردی با یک فعالیت ساده در پنل مدیریت، مرکز تماس ابری خود را راه‌اندازی و شخصی سازی کند آن هم بر اساس اولویت بندی های سازمان. در این مقاله قصد داریم از 0 تا 100 پنل مدیریتی تحت وب را بررسی کرده تا شما بیشتر با مزایای آن آشنا شوید.

پنل مدیریتی تحت وب یا Web-based admin panel چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم پنل مدیریتی نواتل یا همان داشبورد مدیریتی را تعریف کنیم، بهتر است که مفهوم «داشبورد» را بهتر درک کنیم. همه ما با داشبورد اتومبیل آشنا هستیم، حالا داشبورد خودرو خودتان را تصور کنید، به نظرتان این داشبورد شامل چه دیتای کلیدی و مهمی است و شما چه مقدار به این اطلاعات نیاز دارید؟
مشخصا داشبورد خودرو شما با استفاده از ابزاری که برای ارائه اطلاعات دارد (مانند کیلومتر شمار و یا میزان بنزین موجود)، تمامی اطلاعات حیاتی که مربوط به هدایت و کنترل خودرو می‌شود را در اختیار شما می‌گذارد. داشبورد مدیریتی نواتل نیز به همین روش ساده کار می‌کند یعنی یک صفحه گرافیکی تحت وب در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌گیرد تا بتوانند تمامی اطلاعات مرکز تماس سازمان یا کسب و کار خود را در اختیار داشته باشند.

با استفاده از پنل مدیریتی تحت وب، نمایی کلی و یکپارچه از اطلاعات مرکز تلفن در اختیار مدیران فروش یا مدیران اجرایی قرار می‌گیرد که با بررسی و خلاصه سازی این اطلاعات و ایجاد شاخص عملکرد کلیدی برای سازمان از این طریق، امکان بررسی بهبود عملکردهای سازمان فراهم می‌شود.

پنل مدیریتی تحت وب

سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد می‌شود < پنل مدیریتی تحت وب چیست؟ >

پنل مدیریتی تحت وب به معنای واقعی یعنی: نرم افزاری که با تکنولوژی وب و روی سرور با استفاده از انواع مرورگر، قابل استفاده باشد را پنل مدیریتی تحت وب گویند. این نوع پنل‌های مدیریتی بدون وابستگی به سخت افزار و نرم افزار کلاینت یا کاربر نهایی قابلیت اجرا شدن در گوشی، تبلت و انواع رایانه‌ها را دارند و با توجه به این ویژگی و کاربری راحت و آسان رشد خوبی در تعامل کاربران با این نوع پنل مدیریتی شکل گرفته است.

مدیریت یک مرکز تلفن به معنای توجه به عملکرد و معیارهای فعلی شماست. هدف شما کاهش زمان رسیدگی، رعایت قراردادهای سطح خدمات و افزایش رضایت مشتری است. داشبورد مرکز تلفن به شما این امکان را می‌دهد که تمام معیارهای خود را حفظ کنید و در عین حال بالاترین کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

داشبورد مرکز تلفن چیست؟

داشبورد مرکز تلفن یک محیط گرافیکی است که شما دسترسی به تمام اطاعات مرکز تماس خود را دارید که می‌توانید نسبت به نیازهای سازمان نوع گزارش‌دهی را تغیر دهید و شخصی‌سازی کنید به عنوان مثال شما در داشبورد مرکز تماس می‌توانید میانگین درصد تماس های بی پاسخ را ببینید یا حتی میزان سرعت پاسخ دهی کارمندان مربوط به پشتیبانی و فروش را بررسی کنید و با شاخص های کلیدی عملکرد که مشخص کرده‌اید مقایسه کنید پس هر مرکز تلفن، نیازمند به یک داشبورد مدیریتی است.

مدیریت یک مرکز تلفن نیازمند توجه دقیق به عملکرد و معیارهای مدیریتی شماست. هدف شما کاهش زمان رسیدگی، رعایت قراردادهای سطح خدمات و افزایش رضایت مشتری است. داشبورد مرکز تلفن به شما این امکان را می‌دهد که تمام معیارهای خود را حفظ کنید و در عین حال بالاترین کیفیت خدمات را به مشتری خود ارائه دهید.

آیا بهینه سازی داشبورد مدیریتی وب سایت اهمیت دارد؟

در چند سال اخیر آنالیز کسب و کارها و جمع آوری داده بسیار مهم شده است. بسیاری از بزرگان مارکتینگ معتقداند که یکی از دلایل اصلی موفقیت یک کسب و کار در آنالیز داده‌های بدست آمده است. تنها با جمع‌آوری داده دقیق است که این امکان را داریم یک برنامه جامع برای قدم های در پیش‌رو برداشت. اما داده‌های خام که دسته‌بندی نشده باشند نیز به اندازه عدم آنالیز کسب و کار می‌توانند بدون استفاده باشند. یکی از ویژگی‌های فعالیت در حوزه کسب و کارهای آنلاین این است که جمع آوری داده در این حوزه بسیار آسان‌تر از دیگر حوزه‌ها انجام می‌شود. آیا می‌دانید چه مقدار داده در سازمان شما ارزشمند هستند؟

پنل مدیریتی تحت وب

داشبورد مدیریتی مرکز تلفن بهینه چیست؟

منظور اصلی از طراحی داشبورد مدیریت مرکز تلفن بهینه، آن است که داشبورد مدیریت بتواند در کوتاه‌ترین زمان و شیواترین روش ممکن اطلاعات اصلی و مورد نظر ما  را در اختیار مدیریت قرار دهد.
داده‌ها تمام آن چیزی هستند که شما برای مدیریت کسب و کارتان نیاز دارید. بنابراین باید در مدت زمان کوتاهی در اختیار شما قرار گیرند.

برای طراحی داشبورد مرکز تلفن، بهینه سازی گزارشات را فراموش نکنید. اصل ۵ ثانیه به ما یادآوری می‌کند که اطلاعات مورد نیاز باید در ۵ ثانیه در دسترس باشند. به همین دلیل نیاز است که دسترسی به گزارشات اصلی در داشبورد امکان‌پذیر باشد.
پنل مدیریت تحت وب، براساس فعالیت سازمان شما می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال در صورتی که شما یک شرکت خدماتی داشته باشید، مطمئنا برای شما مهم است که از تعداد تماس‌های بی پاسخ روزانه خود اطلاع داشته باشید یا میانگین مدت زمان مکالمه پرسنل با تماس‌های ورودی سازمان.

پنل مدیریتی تحت وب نواتل

در پنل مدیریتی تحت وب نواتل، گزارش کاملی از عملکرد مرکز تماس ثبت می‌شود که بسیار روان و ساده قابل مشاهده است و  هر شخصی با هر دانشی که از پلتفرم‌های تحت وب دارد می‌تواند از آن استفاده کند. در این پنل تمام استانداردهایی که برای یک داشبورد مدیریت مرکز تلفن وجود دارد به طور کامل بررسی و قرار داده شده است.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه