کاربرد مرکز تلفن ابری برای هتل‌ها و برج‌ها

نویسنده نواتل
5 ماه پیش
خواندن 5 دقیقه
155 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » کاربرد مرکز تلفن ابری برای هتل‌ها و برج‌ها
کاربرد مرکز تلفن ابری برای هتل‌ها و برج‌ها

تماس‌های تلفنی برای هتل‌ها به‌ دليل هماهنگی ‌لازم براي رزرو اتاق، ارتباط بين مشتريان و كارمندان هتل و همچنين ارتباط ميان كارمندان داخلی هتل اهميت زيادی دارند.
باتوجه به اینکه دو نوع سيستم ارتباطی، «خط تلفن ثابت مخابراتی» و «خط تلفن ثابت ابری » براي هتل‌ها وجود دارد.
سوالی که پيش مي‌آيد:
« کدام نوع از خط ثابت برای هتل‌ها و برج‌ها مناسب‌تر است؟ خط تلفن ثابت ابری یا خط تلفن ثابت مخابراتی؟»
برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با تلفن ثابت اینترنتی (تلفن ابری) بیشتر آشنا شوید.
تلفن ابری یا تلفن اینترنتی، خط‌های ثابت معمولی هستند كه براي نصب و راه‌اندازی نياز به هيچگونه سيم‌كشي و تجهيزات فيزيكی پرهزينه ندارند و تماس‌ها و پيام‌ها بر بستر اینترنت برقرار مي‌شوند. پس با خط تلفن‌ ثابت ابری بدون هیچ مشکلی و باكمترين هزينه می‌توانید با کلیه خطوط ثابت مخابرات و موبایل تماس داشته باشید.
در ادامه به دلايل مهمی برای انتخاب خطوط ثابت تلفن ابری برای هتل‌ها و برج‌ها به‌ جای خط ثابت مخابراتی می‌پردازيم.

چرا برای هتل‌ها به تلفن ابری نياز داريد؟

يكي از مهم‌ترين دلايل موفقيت هتل‌ها حفظ ارتباط درست و پاسخگويی به‌موقع با مسافران است. همانطور كه درابتدا گفته شد اموری مانند رزرو اتاق، تماس بين مسافران و كارمندان هتل و تماس بين پرسنل هتل بايكديگر برای هماهنگی و درخواست سرويس‌ها، با استفاده از خطوط تلفن ابری بر بستر اينترنت انجام می‌گيرد، درنتيجه سرويس تلفن باكيفيت از نیازهای اصلی هرهتلی می‌باشد.
باتوجه به اهميت بالای تماس تلفنی در هتل‌ها و برج‌ها، بهترين پيشتهاد برای آنها استفاده از خط تلفن ثابت ابری به‌جای خط ثابت مخابراتی است، كه در ادامه بيشتر به مزايای استفاده از خط تلفن ثابت ابری نواتل برای هتل‌ها می‌پردازيم.

چرا هتل ها به تلفن ابری نیاز دارند؟

1) پاسخگويی همه‌جانبه، هيچ تماسی بی‌‌پاسخ نمی‌ماند

کارکنان هتل‌ها باید اطلاعات مسافران را برای پذیرش به درستی ثبت کنند. ارتباط تلفنی باکیفیت کمک می‌کند تا پذیرش مسافرین به خوبی انجام شود، خطاها را کاهش می‌دهد و نرخ از دست دادن تماس مسافران را به حداقل می‌رساند. زمانی که كاركنان هتل در محل پذيرش حضور نداشته باشند، يا تعداد تماس‌ها زياد باشد و یا به ‌هردليلی پاسخگویی به تمام تماس‌ها امکان‌پذیر نباشد، با خط تلفن ثابت مخابراتی علاوه براينكه تعداد زیادی از تماس‌هايتان را از دست می‌دهيد، در ادامه با افزایش نارضایتی مسافران نیز روبه‌رو می‌شوید. اما با خط ثابت ابری تنها با نصب اپلیکیشن اختصاصی بر روی گوشی هوشمند و یا سایر دیوایس‌ها می‌توانید بدون محدودیت به تماس‌های ورودی پاسخ دهید و تماس‌های خروجی را برقرار کنید.

2) تعرفه مکالمه؛ ارزان‌تر از خطوط مخابرات

با توجه به تعداد زیاد تماس‌های داخلی و خارجی کارمندان هتل‌ها برای هماهنگی با پرسنل داخلی و مسافران، استفاده از خطوط ثابت مخابرات برای آن‌ها مقرون به صرفه نیست. جالب است بدانید که تعرفه مکالمات در تماس‌های خروجی نواتل نسبت به مخابرات ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر است و استفاده از سرویس تلفن ابری نواتل، می‌تواند میزان قابل توجهی از هزینه‌های هتل شما را کاهش دهد.

مزیت تلفن ابری برای هتل ها

3) باهر شبكه اينترنتي، هميشه، هركجا

در مواقع اضطراری مانند اعلام حریق، حوادث پزشکی و یا موارد امنیتی، ارتباط سریع و موثر می‌تواند نجات دهنده باشد. سیستم تلفن هتل‌ها به عنوان یک ابزار حیاتی برای هشدار و یا هماهنگی به مهمانان و کارکنان خود نقش مهمی را ايفا می‌کند. خط تلفن‌های ثابت ابری به دليل اتصال به هرنوع اينترنتی بر روی گوشی‌های همراه، با بهترین كيفيت و بالاترین سرعت، بهترین انتخاب برای هتل‌ها می‌باشد.

4) خرید پیش شماره 31 استان

تصور کنید هتل شما در تهران است اما برای توسعه کسب‌وکارتان تصمیم گرفته‌اید تبلیغات محلی در شهرهای دیگری انجام دهید؛ در این حالت برای اعتمادسازی و افزایش تعداد مهمانانتان، به‌جای پیش شماره تهران می‌توانید خط تلفن ثابت ابری با پیش شماره استان‌های دیگر را خریداری کنید. همچنین اگر تصمیم دارید در شهرهای دیگر هم شعبه داشته باشید؛ در این شرایط استفاده از خطوط اینترنتی برای حفظ یکپارچگی و کنترل عملکرد سایر شعب هتل شما بسیار موثر است.

5) بدون نياز به تجهيزات فيزيکی

با خط ثابت ابری نیازی به نگهداری سیستم، خرید تجهیزات و سرور گران قیمت نیست. تمام تماس‌ها در هتل شما بر بستر اینترنت صورت می‌گیرد. کافیست با خرید مرکز تلفن ابری، اپليكيشن را روی گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر متصل به اینترنت، نصب كنيد و تماس‌های ورودی را دریافت و تماس‌های خروجی‌تان را برقرار کنید.

کاربرد تلفن ابری برای هتل ها

مركز تلفن ابري؛ بهترين انتخاب براي هتل شما

تماس تلفنی مهم‌ترين عامل برای هماهنگی كاركنان هتل با مسافران شماست. اگر قصد توسعه کسب‌وکارتان را دارید، خط تلفن ثابت ابری به‌تنهایی نمی‌تواند نیازهای شما را برطرف کند و توصیه ما استفاده از مرکز تلفن ابری است. سرویس مرکز تلفن ابری نواتل بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات اضافه‌ای، تمام نیازهای هتل شما را برآورده می‌کند.

    •  کنترل آنلاین مکالمات این امکان را به شما می‌دهد تا در لحظه به مکالمات كارمندانتان با مسافران گوش دهید و اگر مشكلي وجود داشت با آنها درميان بگذاريد و به بهبود عملكردشان كمك كنيد.
    •  با امكان همزمانی تماس‌ها می‌توانید با یک شماره ثابت ابري، همزمان با تعداد زيادی ازمشتریان مکالمه کنید.
    •  بااستفاده از منشی گویا می‌توانید پیام‌های ضبط‌ شده‌ را برای مشتریانی كه تماس می‌گيرند پخش كنيد تا برای شماره‌گیری عدد داخلی، آن‌ها را راهنمایی کنید.
    • صف تماس تشكيل دهيد تا در زمان‌های شلوغ کاری هيچ مسافری را ازدست ندهيد.
    •  با قابلیت سانترال مجازی می‌توانید مشتریان را به داخلی مورد نظرشان هدایت کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان متناسب با شرایط کسب‌وکارتان، با همکاران ما در واحد فروش نواتل تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه