مرکز تلفن ابری برای کسب کار های آنلاین

 مرکز تلفن ابری برای کسب کار های آنلاین

مرکز تلفن ابری نواتل برای اصناف
کسب و کار های آنلاین امروزه آرام آرام دارند رنگ پر رنگ تری به خود می گیرند و با رشد صعودی که در چند سال اخیر خود گرفته اند در حال تصرف سهم  بیشتری از بازار برای خود هستند. با مهاجرت افراد به کسب و کار اینترنتی برخی نیاز ها همچنان ثابت هستند مانند مغازه، صندوق پرداخت ، خط تلفن  و غیره..  که امروزه  طراحان سایت این مشکل را برطرف کرده اند  که  در کمتر از چند روز شما میتوانید یک سایت داشته باشید که ویترین فروشگاه شما می باشد که با اتصال به درگاه پرداخت بانک های معتبر کشور  به راحتی پرداخت شکل می گیرد که  به خوبی توانسته جای صندوق پرداخت در کسب و کار سنتی را پر کند.

اما جای خالی تلفن ثابت که اعتبار بخصوصی که کسب و کار شما می بخشد  همچنان خالی  است و یکی از  عواملی که در اعتماد سازی مشتریان بالقوه داشتن آدرس مشخص به همراه شماره تماس ثابت میباشد که اگر دقت کرده باشید در بیشتر سایت ها معتبر یا حتی پیج فروشگاه های معتبر اینستاگرامی معتبر هم به این موارد ذکر شده است.

داستان ما در نواتل از آن جایی شروع شد که تصمیم گرفتیم تحولی در ارتباطات سنتی داشته باشیم ایجاد نسلی نوین از ارتباط را شکل بدهیم که اگر شما کسب و کار سنتی دارید بتوانید بهینه تر و کنترل بیش تری  بر روی تماس های خود داشته باشید و همچنین در کسب و کار های انلاین محدودیت جغرافیایی را برای داشتن خطوط ثابت حذف کنید که نتیجه آن تلفن اینترنتی نواتل شد. تلفن اینترنتی نواتل محبوبیت بسیاری در میان کسب و کار های آنلاین پیدا کرده و روز  به روز با همخوانی پیدا کردن نیاز صاحبان کسب و کار رسوخ بیش تری در بازار و سهم رشد فزاینده در در پیش دارد. اگر بسیار ساده بخواهیم سرویس مرکز تلفن ابری را برایتان باز گو کنیم، همان تلفنی هست که در منزل یا محل کارمان وجود دارد و با این اختلاف که نیازی به سیم کشی ندارد و بر بستر اینترنتی تمام فعالیت های خود را انجام میدهید

در ادامه مطلب به کسب و کار هایی که نیازمند تلفن ابری هستند را مورد بررسی قرار می دهیم. اما قبل از آن بهتر است با مزییت هایی که تلفن اینترنتی نواتل برای کسب  وکار شما ایجاد می نماید.

هیچ محدودیت فیزیکی و زمانی ندارد
تلفن ابری بر بستر اینترنت  فعالیت میکند و این ویژگی باعث حذف  سیم کشی می شود که هم باعث صرفه جویی در هزینه همچنین میتواند بیدون هیچگونه محدودیت جغرافیایی تماس های خود را پاسخ دهید یا بین همکران خود تماس را انتقال دهید به عنوان مثال : اگر مشتری با دفتر شما و فروشگاه شما تماس بگیرد و با یکی از همکاران شما بخواهد صحبت کند در صورتی که همکار  شما در محل کار نباشد امکان  برقراری ارتباط وجود ندارد  ولی با سرویس تلفن ابری  میتوانید اماکن انتقال تماس یا همان کال فوروارد وجود دارد که مشتریان خود را دیگر از دست نمیدهید و امکان برقرای ارتباط و فروش لحظه ای  با مشتریان برقرار میباشد.

مرکز تلفن ابری نواتل

اپلیکیشن اختصاصی

با هم اگر بخواهیم از  مهمترین مزیت های نواتل بگوییم اپلیکیشن اختصاصی آن است که دیگر شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی از اپلیکیببشن های خارجی استفاده می کنندکه به صورت رایگان در مارکت های دانلود موجود  میباشد. رقبا از اپلیکیشن هاب خارجی مانند زویپر و جی ار اس و غیره استفاده می کنند که حتما برای پوش تماس یعنی دریافت صدای زنگ تلفن و پاپ اپ ، باید اپلیکیشن خود  را باز گذاشته باشید که عملا کارایی این سرویس را از بین می برد  چون نمیتوان اپلیکیشن ها را تمام وقت باز گذاشت  زیرا هم عمر گوشی موبایل و کامپبوتر شما کاهش می یابد و همچنین به طور خود کار سیستم عامل شما بعد از مدتی برنامه ها میبنند تا در مصرف باطری شمات کاهش یابد و در نتیجه شما تماس ها را دست می دهید و فقط میس کال های تماس را میتوانید مشاهده کنید که دیگر تاثیری بر روابط شما با مشتریان ندارد .

به دلیل اهمیت بالای این موضوع ما این تصمیم را گرفته ایم تا یک اپلیکیشن اختصاصی طراحی  کنیم که تاثیر مفید و فزاینده ای در ارتباط شما با مشتریان باشد.

داشبورد حرفه ای تماس:

اگر حجم کسب و کار شما مقداری بزرگ و گسترده شود دغدغه مدیریت تماس و نحوه پاسخگویی پرسنل  برای شما بوجود می آید که عملکرد پاسخگویی پرسنل به چه صورت است ؟در روز چه تعداد از مشتریان با شما تماس میگیرند ؟
چه تعداد از تماس  ها پاسخ داده شده است ؟
میانگین مکالمات  با متشریان شما چه میزان است ؟
پاسخ تمام سوالات بالا در داشبورد مدیریتی نواتل میباشد که هر چه برای مدیریت تماس های کسب و کار خود را نیاز دارید را در در داشبورد طراحی شده با ساده ترین و شیوا ترین حالت ممکن  تا هر شخصی با هر مسزان از دانش بتواند در یک نگاه  بازخورد کلی از مدیریت مرکز تماس  کسب و کار خود را داشته باشد بخصوص در کسیو کار های انلاین که امکان وجود تعداد افراد دور کار در آن بسیار زیاد می باشد.

داشبورد مرکز تلفن ابری نواتل

فروشگاه های اینترنتی

در کشور رشد سریع و چشمگیری در شکل گیری فروشگاه های اینترنتی  بوجود امده در که در پتلفرم های مختلفی از جمله اینستاگرام و تلگرام در حاال فعالیت هستند که برای ارتباط و اعتماد سازی میان خود و مشتریان از سرویس تلفن ابری استفاده میکنند و همچنین با نداشتن محدودیت جغرافیای در همه جای کشور ارتباط خود را با مشتریان حفظ میکنند.

یکی از ویژگی های مهم و مورد نظر فروشگاه های اینترنتی ضبط مکالمات با مشتریان است که بتوانند نحوه برخورد و رفتار با مشتری را مدیریان و صاحبین کسب و کار های اینترنتی کنترل کنند

طراحان سایت:

طراحی سایت و خدماتت جانبی آن یکی از محبوب ترین فعالیت ها برای جوانان تبدیل شده است که رشد افراد علاقه‌مند در  این زمینه روند صعودی دارد که نه تنها در ایران بلکه تمام کشور های جهان این روند به صورت رو به بالا میباشد.
طراحان سایت با ایجاد دفتر کار مجازی در نواتل می توانند به صورت گروهی یا فردی فعالیت کنند و  همچنین با داشتن خطوط ابری نواتل میتواند در سایت اینماد کسب و کار خودشان را ثبت کنند و همچنین برای کار تیمی یا جلسه با مشتریان خود از ابراز تیمی یا ویدئو کنفرانس نواتل استفاده کنند.

چگونه برای کسب و کار  اینترنتی خود تلفن ابری تهیه کنم؟

با کلیک کردن بر روی عبارت ” تست ۱۰۰۰ دقیقه رایگان ” میتوانید سرویس تلفن ابری نواتل را به صورت رایگان تست نمایید تا تجربه ای دلنشین از سرویس تلفن ابری نواتل داشته  باشید و در صورت رضایت میتوانید سرویس  را با توجه به نوع و گستردگی کسب و کار خود انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.