معرفی بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

نویسنده نواتل
2 هفته پیش
خواندن 6 دقیقه
55 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » معرفی بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان نواتل

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، به عنوان یک ابزار مهم و کاربردی در راستای بهبود فرایندهای مدیریت ارتباط با مشتریان، ارائه شده است تا کسب‌وکارهایی که از مرکز تماس ابری نواتل استفاده می‌کنند، دغدغه‌ی تهیه سیستم CRM ابری، از سایر ارائه‌دهنده‌ها و اتصال آن به مرکز تماس ابری خود را نداشته باشند. در این مقاله همراه ما باشید تا با امکانات و مزایای سی آر ام ابری نواتل، به عنوان یک سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتریان نوین، آشنا شوید.

سی آر ام ابری چیست؟

سی آر ام ابری، همان سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان است که به جای نسخه نصبی و لوکال، در بستری ابری و تحت وب، مورد استفاده قرار می‌گیرد. CRM ابری به دلیل مزیت‌هایی که در برابر سی آر ام نصبی دارد، این روزها تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مدیران شده؛ امکانات و ویژگی‌هایی مانند مقیاس پذیری، انعطاف پذیری، قیمت مناسب‌تر، قابلیت بهبود و ارتقای مداوم و… از مهم‌ترینِ این مزایا است.
برای آشنایی بیشتر با این تکنولوژی و مطالعه‌ی لیستی از کاربردها و مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ابری، مقاله‌ی زیر را مطالعه کنید.

آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به درد کسب و کار من می‌خورد؟

  سی آر ام، به عنوان یک راه حل موثر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته اینجاست که اکثر کسب‌وکارها به دلیل کم بودن تعداد مشتریان یا سنتی بودن فرایندها، تصور می‌کنند بدون سی آر ام هم می‌توانند ادامه دهند. اما سوال اینجاست که تا چه مرحله‌ای و با چه کیفیتی؟ اگر کسب‌وکار کوچکی دارید باید از همین حالا، اطلاعات مشتریان را به صورت سازماندهی شده جمع آوری کنید تا با برقراری یک تجربه مشتری خوب، مشتریانتان را حفظ و تعداد آن‌ها را افزایش دهید؛ این کار با خرید سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، به راحتی و با کمترین هزینه، قابل انجام است.

آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به درد کسب و کار من می‌خورد؟

  اگر کسب و کار شما تعدا مشتریان زیادی دارد و صاحب یک بیزینس توسعه یافته هستید اما هنوز از سی آر ام استفاده نمی‌کنید، باید بدانید که رقبای شما هر لحظه امکان دارد با شناخت بهتر مشتریان و بازار هدف، فقط به دلیل استفاده از این ابزار، از شما پیشی بگیرند. پس برای پیشرفت بیشتر و باقی ماندن میان بهترین‌ها، انتخاب یک سی آر ام ابری پیشرفته را در اولویت قرار دهید.

مهم‌ترین امکانات جهت بهبود فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان

نواتل، در کنار امکانات مرکز تماس ابری و.. در جدیدترین محصول خود، سعی داشته تا پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین امکاناتی که یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می‌تواند داشته باشد را در دسترس صاحبین کسب‌وکارها قرار دهد. در دنیایی که تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت و توسعه است، استفاده از ابزارهایی که قابلیت ارتقای آسان و ارزان داشته باشند، از واجبات داشتن یک کسب‌وکار است. سی آر ام ابری نواتل، در کنار سایر امکانات مرکز تلفن ابری، در بستر ابری و به صورت تحت وب طراحی شده است و هر لحظه امکانات خود را مطابق با تکنولوژی‌ها به‌روزرسانی می‌کند.

مهم‌ترین امکانات جهت بهبود فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از امکانات کاربردی این سرویس، که به شما در جهت بهبود تجربه مشتری کمک می‌کند، عبارتند از:

    • یکپارچگی با سایر ابزارهای ارتباط با مشتری
    • ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری
    • جداسازی مشتریان بر اساس حقیقی و حقوقی
    • اتصال به درگاه‌های ارتباطی مختلف مانند تلگرام، واتس‌اپ، پیامک و…
    • جمع آوری اطلاعات هر مخاطب در یک پروفایل
    • قابلیت گرفتن خروجی از لیست و اطلاعات مشتریان
    • قابلیت جست‌وجوی پیشرفته بر اساس متریک‌های کاربردی
    • قابلیت فیلتر کردن لیست مشتریان بر اساس تاریخ ایجاد
    • امکان ثبت یادداشت، توضیحات و تاریخ پیگیری بعدی برای هر مخاطب

بخش‌های متفاوت بخش مدیریت ارتباط با مشتری

در این قسمت از مقاله، به طور خلاصه برخی از امکانات سی آر ام ابری را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. جهت دریافت دمو و ویدیو آموزشی سی آر ام می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید در فرایند خرید سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

صفحه اصلی

در صفحه اول هر بخش از سی آر ام، یک لیست از مخاطبین وجود دارد، که همانطور که گفته شد می‌توان در آن جست‌وجو کرد و فیلترهای مختلفی را اعمال نمود. این ویژگی‌ها به شما آمارهای بسیار دقیقی جهت اتخاذ تصمیم‌های بهتر در آینده‌ی کسب و کار خواهد داد.

بخش‌های متفاوت بخش مدیریت ارتباط با مشتری

فیلدهای مختلف جست‌وجو در سی آر ام نواتل عبارتند از:

    • فیلتر بر اساس تاریخ ایجاد
    • جست و جو کلیدواژه ثبت شده در پروفایل‌ها
    • جست‌وجوی پیشرفته بر اساس متریک‌های کاربردی مانند وضعیت مخاطب، احتمال خرید، اولویت و…

لازم به ذکر است که از هر لیست ایجاد شده در این قسمت می‌توانید یک خروجی اکسل دریافت کنید.

صفحه پروفایل مخاطبین

یکی از مزایای سی آر ام ابری نواتل این است که در یک طراحی کاربر پسند، موفق شده تا تمامی اطلاعات مربوط به یک مشتری را در یک پروفایل جمع‌آوری و به شما نمایش دهد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا حین ارتباط با مخاطب، آشنایی کامل با داشته باشید و با ایجاد حس خوب در مکالمه و جلوگیری از پرسش و پاسخ‌های تکراری، یک تجربه مشتری به‌ یاد ماندنی برای او بسازید.

بخش‌های متفاوت بخش مدیریت ارتباط با مشتری

بخش‌های مختلف صفحه پروفایل مخاطبان در بخش شخصی شامل موارد زیر می‌باشد؛

اطلاعات اصلی؛

این بخش شامل مواردی مانند نام، نام کسب و کار، درگاه‌ها ارتباطی و… می‌باشد.

اطلاعات شخصی؛

در این قسمت شما می‌توانید، کدملی، جنسیت، تاریخ تولد آدرس پستی و… را مشاهده کنید.

اطلاعات اشتراک؛

برای سرمایه‌گذاری‌های بهتر روی هر سرنخ، میتوانید اطلاعاتی مانند اولویت لید، احتمال خرید، پیش‌بینی مبلغ خرید و.. را استخراج نمایید.

فعالیت‌ها؛

در این قسمت تاریخچه تماس، صفحه چت واتس‌اپ و پنل پیامکی و تاریخ پیگیری بعدی را مشاهده کنید.

بخش‌های متفاوت بخش مدیریت ارتباط با مشتری

ستون آخر؛

در ستون آخر شما شاهد بخش‌هایی مثل اطلاعات کسب‌وکار، یادداشت، پیوست‌ها، مدارک هویتی و همچنین مخاطبین مرتبط با این مشتری، خواهید بود.

همین بخش‌ها در گروه مخاطبین حقوقی، شرکت‌ها، هم وجود دارند اما با ترتیب دیگری نمایش داده شده‌اند. چرا که اطلاعاتی که برای این دو گروه باید بررسی شوند، کاملا متفاوت از یکدیگر، می‌باشد. در عکس زیر شمای کلی از یک پروفایل شرکتی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نواتل را مشاهده می‌کنید.

بخش‌های متفاوت بخش مدیریت ارتباط با مشتری

دریافت پاپ آپ تماس و قابلیت کلیک تو کال سی آر ام ابری

این دو ویژگی ماحصل یک مزیت مهم در سی آر ام ابری نواتل است؛ یکپارچگی CRM ابری نواتل مرکز تماس ابری. شما می‌توانید با یک کلیک، در لیست مخاطبین و یا داخل پروفایل هر مخاطب، با او تماس برقرار کنید. همچنین در صورتی که مشتری با شما تماس ورودی داشته باشد، پاپ آپ تماس در سی آر ام قابل مشاهده است تا اطلاعات مشتری و یادداشت‌های لازم ثبت شود.

دریافت پاپ آپ تماس و قابلیت کلیک تو کال سی آر ام ابری

شما از این قابلیت‌ها برای بهبود فرایندهای فروش و پشتیبانی و افزایش راحتی و سرعت‌العمل تیم‌های مختلف در مجموعه‌ی خود، بهره‌مند خواهید شد.

خرید سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان؛ نقطه عطف میزان فروش در شرکت شما

سی‌آر‌ام ابری نواتل یک ابزار قدرتمند برای مدیریت ارتباط با مشتریان است که با امکانات پیشرفته، رابط کاربری ساده و قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را به بهترین شکل برآورده می‌کند. اگر به دنبال سیستمی یکپارچه، امن و کارآمد برای بهبود ارتباطات خود با مشتریان هستید، سی‌آر‌ام ابری نواتل می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، با کارشناسان نواتل تماس بگیرید و از امکانات این سیستم بهره‌مند شوید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه