با تلفن ثابت اینترنتی نواتل اینماد بگیرید!

نویسنده نواتل
11 ماه پیش
خواندن 5 دقیقه
3772 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » با تلفن ثابت اینترنتی نواتل اینماد بگیرید!

 

بعد از اجباری‌شدن شرط اینماد برای فعال‌ماندن درگاه پرداخت (حتی درگاه‌های پرداخت واسط)، فعالیت برخی از کسب‌وکارهای اینترنتی تعلیق شد. این موضوع زمانی جدی‌تر شد که بسیاری از وبسایت‌ها شرایط و مدارک لازم جهت دریافت اینماد را نداشتند و عملا باید خرید و فروش و گردش مالی کسب‌وکار خود را با استفاده از کارت‌به‌کارت پیش می‌بردند.

تیم نواتل برای رفع فوری این بحران «راهکار تلفن ابری» را ارائه داده است. اگر شما هم نیاز دارید که در سریع‌ترین زمان ممکن اینماد خود را دریافت کنید؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

در بلاگ نواتل بخوانید: صفر تا صد شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت اینماد Enamad

آیا می‌توان بدون ثبت شرکت و داشتن محل کار اینماد تهیه کرد؟

برای پاسخ به این سوال اجازه بدهید ابتدا مدارک موردنیاز برای دریافت اینماد را باهم مرور کنیم:

    • داشتن سن بالای ۱۸ سال؛
    • کارت پایان خدمت،‌ معافیت دائم (کفالت یا پزشکی) یا معافیت تحصیلی؛
    • خرید دامنه یا انتقال مالکیت دامنه به‌نام خود؛
    • طراحی وب‌سایت؛
    • مشخص‌کردن قیمت محصولات (کالا یا خدمات) برای خرید و فروش؛
    • ثبت‌نام در وبسایت اینماد به نشانی https://enamad.ir و تکمیل فرایند احراز هویت؛
    • تأیید صلاحیت مالک سایت.

شما برای تایید صلاحیت به‌عنوان مالک سایت می‌توانید با واردکردن آدرس محل سکونت، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه خود در سامانه، اینماد دریافت کنید؛ اما در صورتی که به‌ هر دلیلی به دفتر کار فیزیکی و شماره تلفن ثابت دسترسی نداشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا همچنان می‌توانید اینماد بگیرید؟ پاسخ این سوال مثبت است و ما برای حل مشکل شما پیشنهاد بهتری داریم.

خرید خط تلفن ابری نواتل به شما کمک می‌کند تا در کمتر از چند ساعت، یک تلفن ثابت ابری در بستر اینترنت برای خود داشته باشید؛ همچنین با این قابلیت یا استفاده از مرکز تلفن ابری (بسته به نیاز شما) به آسانی می‌توانید دفتر کار مجازی خود را راه‌اندازی کنید.

شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات مانند کابل، سیم‌کشی و داشتن دفتر کار فیزیکی، تلفن اینترنتی (یا تلفن ابری) خریداری کرده و هم تماس ورودی و هم تماس‌های خروجی بسیار باکیفیتی برقرار کنید.

برای اخذ اینماد، معرفی تلفن ثابت اینترنتی نواتل به سامانه اخذ نماد الکترونیکی بهترین راهکار برای کسب‌وکار شما خواهد بود. با خرید این سرویس در هر زمان و مکانی، از تلفن ثابت می‌توانید استفاده کنید.

با کمک نواتل اینماد بگیرید

برای گرفتن اینماد می‌توانید از تلفن اینترنتی نواتل استفاده کنید؛ آن هم با هر پیش‌شماره‌ای که بخواهید. به طور مثال می‌توانید در شیراز باشید و شماره ثابتی با پیش شماره تهران خریداری کنید.

نخستین شرط برای گرفتن اینماد، تماس با خط تلفن ثابتی است که شماره آن را در سامانه ثبت کرده‌اید؛ با خرید تلفن ابری نواتل می‌توانید این تماس را فوراً و بدون دردسر برقرار کنید. تلفن ابری با برقراری تماس در بستر اینترنت امکان استفاده از مزایای تلفن ثابت را با هزینه کمتر و امکانات بیشتر و اختصاصی مانند تلفن ویپ با سانترال مجازی و تلفن گویا در اختیار شما قرار می‌دهد.

    • راه‌اندازی تلفن اینترنتی یا تلفن مجازی، فقط برای کسب‌وکارهای مختلف به‌ویژه استارتاپ‌ها، کسب‌وکارهای نوپا و کوچک نیست؛ بلکه بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز امروزه از طرفداران این خطوط هستند.
    • با استفاده از تلفن ابری می‌توانید صاحب یک خط تلفن ثابت مجازی با سرشماره تهران یا هر شهری که در آن سکونت دارید، شوید و بدون نیاز به دفتر فیزیکی و تجهیزات مربوطه، به همه انتظارات و نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید.
    • برخی از کسب‌وکارها به دلایل مختلف دائماً در حال انتقال و جابه‌جایی هستند و امکان ماندن در یک مکان را ندارند، در این صورت استفاده از شماره ثابت به‌دلیل تغییرات پی‌درپی ایده خوب و کاربردی نیست و در برندسازی آن‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت. حتی در این شرایط هم جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. تلفن ابری جایگزین مناسبی برای استفاده از تلفن ثابت و شماره همراه است.
    • تلفن ابری در بستر اینترنت فعال است و نیازی به کابل و سیم‌کشی ندارد؛ بنابراین با انتقال و جابه‌جایی سرشماره آن تغییر نمی‌کند.

کلام پایانی

با راهکار تلفن ابری نواتل، دیگر دریافت اینماد کار پیچیده و زمان‌بری نخواهد بود؛ همچنین با استفاده از محصولات دیگر ما مانند مرکز تلفن ابری، مرکز تماس ابری و مرکز ارتباط ابری، می‌توانید در کمتر از ۱ روز دفتر کار مجازی خود را با بیشترین و حرفه‌ای‌ترین امکانات روز جهان، راه‌اندازی کنید. امیدواریم این مطلب شما را در اخذ اینماد و ساده‌ترشدن روند دریافت آن راهنمایی کرده باشد.
در صورتی که در خرید، نصب و راه‌اندازی تلفن اینترنتی و مرکز تلفن ابری نواتل برای استفاده در اخذ اینماد وب‌سایت‌تان نیاز به مشاوره و کمک داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما با شماره ۹۱۶۹۱۰۰۰-۰۲۱ در تماس باشید و از مشاوره و پشتیبانی رایگان بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

۱) چگونه می‌توان با نواتل اینماد گرفت؟

برای دریافت اینماد لازم است ۲ شرط اصلی زیر را فراهم کنید:

    1. ارائه آدرس محل سکونت
    2. ارائه شماره تلفن ثابت

شما می‌توانید در کمتر از چند ساعت از نواتل تلفن ابری خریداری کنید و برای آدرس هم،‌ محل سکونت خود را وارد کنید. همان‌طور که می‌بینید نیازی به داشتن دفتر کار فیزیکی نیست.

۲) آیا برای دریافت تلفن ابری، به تجهیزات خاصی مانند کابل و سیم‌کشی نیاز است؟

خیر؛ تلفن ابری برخلاف تلفن‌های ثابت سنتی، به‌جای استفاده از سیم و کابل،‌ در بستر اینترنت فعالیت می‌کند؛ بنابراین برای راه‌اندازی آن به هیچ‌گونه تجهیزاتی نیاز نیست.

۳) من خط تلفن ثابت ندارم؛ آیا همچنان می‌توانم اینماد بگیرم؟

بله؛ شما می‌توانید در کمتر از چند ساعت از نواتل تلفن ابری خریداری کرده و از سرشماره آن برای احراز هویت در سامانه اینماد استفاده کنید.

۴) کسب‌وکار ما مدام در جابه‌جایی است و به‌خاطر نداشتن دفتر ثابت،‌ امکان دریافت تلفن ثابت را نداریم؛ برای این مشکل راهکاری دارید؟

بله؛ به‌دلیل بستر فعالیت تلفن ابری در اینترنت و نیازنداشتن آن به تجهیزات، جابه‌جایی هیچ‌گونه تاثیری در قطعی یا تغییر سرشماره ندارد و با آن می‌توانید در هر نقطه از کشور بدون هیچ‌گونه مشکلی تماس‌های ورودی و خروجی بسیار باکیفیتی را با مشتریان خود برقرار کنید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. Ahmad نیم‌رخ
    Ahmad

    بله منم برای کسب و کارم این مشکل داشتم بعدش با شما آشنا شدم مشکلم حل شد. برای مجوز اینماد

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      امیدوارم همیشه در کسب و کار خود موفق باشید.

  2. فاطمه نیم‌رخ
    فاطمه

    هزینه اخذ شماره ثابت نواتل چقدره؟ و چه زمان شماره به اسم من خواهد بود؟؟؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خطوط تلفن ثابت اینترنتی نواتل با پیش شماره استان تهران و شهرستان از قیمت 300 هزار تومان ارائه و تحویل طی بازه 48 ساعت انجام می‌شود.

افزودن دیدگاه