اپلیکیشن اختصاصی نواتل؛ یک سافت فون پیشرفته

نویسنده نواتل
4 سال پیش
خواندن 5 دقیقه
2251 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » اپلیکیشن اختصاصی نواتل؛ یک سافت فون پیشرفته

این روزها، افراد بنا به دلایل مختلف، چه برای مصرف شخصی و چه کسب و کار، ترجیح می‌دهند تا حد امکان سخت‌افزارهای کمتری را به کار بگیرند و راه‌حل‌های نرم افزاری را جایگزین آن‌ها کنند. یکی از مثال‌های این جایگزینی، استفاده از سافت‌فون به جای تلفن رومیزی و کابل‌ها پر دردسر می‌باشد. اپلیکیشن اختصاصی نواتل، یک سافت فون رایگان و باکیفیت است که شما را از هر محصول دیگری بی‌نیاز می‌کند. برای اینکه بدانید چگونه از خط تلفن اینترنتی نواتل و اپلیکیشن اختصاصی آن استفاده کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

سافت فون چیست؟

سافت‌فون، اپلیکیشنی است که بر روی هر دستگاه متصل به اینترنتی قابلیت نصب و اجرا دارد و کمک می‌کند تا بدون نیاز به تلفن رومیزی و یا دایورت، به خط تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود دسترسی داشته باشید. یک سافت‌فون حرفه‌ای، با یکپارچگی با سایر امکانات مرکز تلفن ابری، CRM و… به بهبود فرایندهای ارتباطی کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

سافت فون چیست؟

سافت فون دقیقا کارایی یک تلفن رومیزی را دارد، با این تفاوت که روی موبایل یا لپ‌تاپ شما نصب می‌شود، و دفترچه تلفن کامل و گسترده‌تری نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری در مورد سافت‌فون یا همان تلفن نرم‌افزاری به دست آورید، سایر مطالب وبلاگ نواتل را مطالعه کنید.

ارائه‌دهندگان سافت فون

تعدادی از برندها در دنیا، سافت فونی برای شرکت‌ها طراحی کرده‌اند که هر ی.قابلیت‌های مختلفی دارند. از معروف‌ترین این برندها می‌توان به 3CX، Zoiper و… اشاره کرد. پیشنهاد ما به شما این است که با توجه محدودیت‌های مختلفی که در عرصه اینترنت بین‌الملل وچود دارد، تا حد امکان، امکانات کلیدی کسب‌وکار خود، مانند کانال‌های ارتباطی را در بسترهای داخلی داشته باشید؛ علی الخصوص زمانی که یک محصول با کارایی مشابه در داخل کشور هم ساخته شده باشد.

سافت فون نواتل

نواتل، اولین و معتبرترین سرویس ارتباطات یکپارچه ابری با اپلیکیشن اختصاصی در ایران است که از سال 1376، خدمات متفاوتی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مشتریان ارائه کرده است. این شرکت از سال 1399 با رونمایی از یک سافت فون که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد، نسل جدیدی از تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری را وارد ایران کرد. اپلیکیشن اختصاصی نواتل، با قابلیتی مشابه با سافت‌فون‌های خارجی، امکان پیام‌رسانی و ویدیو‌کنفرانس نیز دارد و شما می‌توانید به جز امور مربوط به کسب‌وکار، امور شخصی خود را نیز از طریق آن پیگیری کنید.

سافت فون نواتل

امکانات اپلیکیشن اختصاصی نواتل

سافت فون نواتل، قابلیت لاگین کردن با شماره موبایل و شماره‌های ثابت نواتلی را دارد. بعد از ورود به اکانت، شما می‌توانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

برقراری تماس؛

با اپلیکیشن نواتل، امکان برقراری تماس‌های برون‌سازمانی و درون‌سازمانی را خواهید داشت. توجه داشته باشید که شماره مقصد شما، حتما نباید نواتل باشد و امکان برقراری تماس برون‌اپلیکیشنی نیز وجود دارد.

یک پیام‌رسان پیشرفته؛

نواتل در نگاه اول، یک پیام‌رسان قدرتمند است که به شما قابلیت ارسال پیام متنی، پیام صوتی، ارسال عکس و انواع فایل را می‌دهد. شما می‌توانید از سافت‌فون نواتل برای ایجاد کانال و گروه‌های اطلاع‌رسانی همکاران، استفاده کنید.

پیامرسان پیشرفته

قابلیت ویدئو کنفرانس؛

با استفاده از سافت فون نواتل، جلسات کاری خود را از هر مکان و زمانی برگزار کنید و از یکپارچگی آن با اطلاعاتی که از طریق اپلیکیشن اختصاصی نواتل ارسال و دریافت شده‌اند، استفاده کنید.

تنظیمات شخصی؛

تنظیمات شخصی که در اپلیکیشن نواتل وجود دارد، مانند سایر پیامرسان‌های معروف مثل تلگرام، قابلیت تنظیم عکس پروفایل، بایو دلخواه و… را خواهید داشت.

اتصال به وبچت؛

در صورتی که وبچت نواتل را تهیه کنید، پیام‌های سرویس چت آنلاین نواتل را در اپلیکیشن دریافت و به آن‌ها پاسخ می‌دهید. در این صورت، هر مشتری‌ای، در هر ساعت از شبانه روز، از طریق سایت سوالی بپرسد، شما نوتیفیکشن آن را روی تلفن همراه خود مشاهده کرده و در لحظه پاسخگو خواهید بود.

یکپارچگی با CRM ابری نواتل؛

در صورتی که سی آر ام ابری نواتل را تهیه کنید، می‌توانید از قابلیت‌های کلیک تو کال و پاپ آپ تماس، هنگام تماس با مشتری بهره‌مند شوید. استفاده همزمان از مرکز تماس ابری و سی آر ام ابری، می‌توانند در ایجاد یک تجربه مشتری خوب و باکیفیت، به شما کمک کنند.

مزایای اپلیکیشن اختصاصی نواتل

سافت فون نواتل، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با مزایایی که دارد فرایندهای برقراری ارتباطات را برای شما و تیم‌های مختلف کسب‌وکارتان تسهیل می‌کند. مهم‌ترین مزیتی که این سافت فون در مقایسه با سایر محصولات مشابه دارد، این است که با اتصال به پنل مدیریتی، به مدیران مرکز تماس، این امکان را می‌دهد تا تماس‌ها را پایش کرده و اطلاعات مشتریان را به صورت کامل و جامع به کاربران کال سنتر، ارائه دهند.

چگونه به اپلیکیشن اختصاصی نواتل دسترسی داشته باشیم؟

نصب اپلیکیشن اختصاصی نواتل، به عنوان سافت فون کاملا رایگان است و شما می‌توانید ورژن‌های مختف این سافت فون، مثل اندروید، ویندوز، مک، IOS و.. را با کلیک بر روی این لینک، دانلود کنید. البته برای اتصال سافت فون نواتل به پنل مدیریتی، تعریف داخلی برای کاربران مختلف و تبدیل آن به یک مرکز تماس ابری، با کارشناسان ما در بخش فروش به شماره 82800000-021، در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. مهندس حبیبیان نیم‌رخ
    مهندس حبیبیان

    اینکه شرکت شما یه سافت فون اختصاصی داره و لازم نیست از سافت فونهای خارجی استفاده بشه باعث شد من مرکز تماس ابری رو از نواتل تهیه کنم.

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  2. Teymori نیم‌رخ
    Teymori

    من مرکز تماس ابری رو از یه شرکت دیگه با یه سافت فون خارجی خریدم.ولی هم از حجم اینترنتم زیاد مصرف میشد و هم پشتیبانی نداشت بخاطر اینکه خارجی بود.ولی با مرکز تماس نواتل و سافت فون نوا خیلی مصرف نت کمتر هست و پشتیبانی آنلاین هم داره.میخواستم تشکر کنم از خدمات خوبتون⚘⚘

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  3. علیرضا بیوادی نیم‌رخ
    علیرضا بیوادی

    من از سافت فون نواتل استفاده میکنم خوبه ولی خیلی زود به زود اپدیت میدید.

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      تیم نواتل هر روز در تلاش است تا باگ های اپلیکیشن نواتل را برطرف کند و فیچرهای کاربردی به این پلتفرم اضافه کند.این ارتقا باعث ارائه ورژن های جدید به کاربران خواهد شد.
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

افزودن دیدگاه