افزونه چت با مشتری، پشتیبان آنلاین سایت شما
در دنیای امروز، زندگی ما تقریباً با فناوریهای مدرن عجین شده است و این نزدیکی سبب شده تا زندگی راحتتر از قبل پیش رود. افزونه چت با مشتری فناوری جدید و کارآمدی است. کسبوکارهای ما نیز از این پیشرفت و تکنولوژی عقب نماندهاند. این روزها شاهد مجازی یا در حقیقت آنلاین شدن آنها نیز هستیم. هر کسبوکاری برای بیشتر دیده شدن و فروشی بهتر نیاز به وبسایت دارد و هر وبسایتی نیاز به پشتیبانی.
استفاده از فناوری نوظهوری به نام چت آنلاین، مدتی است ارتباط صاحبکار و مشتری را آسانتر کرده است. اگر شما صاحب کسبوکاری اینترنتی باشید، حتماً با مقوله چت آنلاین یا در حقیقت افزونه چت آنلاین آشنا هستید، برای اینکه این فناوری را بهتر بشناسید و از مزایا یا حتی معایب آن باخبر شوید با ما همراه شوید.
افزونه چت با مشتری چیست و چه کاربردی دارد؟
در ابتدا باید اعلام کنیم که هر نوع پیام متنی یا بهصورت پیشرفتهتری پیام صوتی یا حتی تصویری که از سوی مشتری برای شما ارسال شود و شما در کمترین زمان امکان پاسخگویی آن را داشته باشید، چت آنلاین نامیده میشود. برای انجام این کار افزونههایی از سوی شرکتهای مختلف طراحی میشوند که دارای قابلیتهای متفاوتی هستند. کسبوکارهای آنلاین برای برقراری ارتباطی راحتتر با مشتری و بیشتر کردن فروش محصولات یا حتی خدمات خود به دنبال راهحلی راحت و درعینحال مفید هستند.
استفاده از افزونه چت آنلاین برای سایتها یکی از بهترین راهکارهایی است که میتوانید با هزینهای بسیار کم و مناسب، شاهد نتایج بسیار خوبی برای کارتان باشید. این نوع افزونهها کمک میکنند تا شما بتوانید سؤالات و ابهامات کاربران سایت خود را در کمترین زمان برطرف کرده و با جلب اعتماد آنها سبب خرید و رونق کارتان شوید.
چت آنلاین کمک میکند تا مشتری با خیال راحت و آگاهی از اینکه شخص واقعی برای پاسخگویی مشکلات و نیازهای وی وجود دارد، اعتماد کرده و خرید خوبی از شما انجام دهد.
انتخاب افزونه چت آنلاین وردپرس برای وبسایت
این افزونه به دلیل اینکه ارتباط با مشتریان را راحت میکند و در ضمن اطمینانی برای خرید راحتتر مشتریان بوده و مورد استقبال صاحبان مشاغل خرد و کلان قرار گرفته است. به همین دلیل انتخاب بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس باید بادقت بیشتری انجام شود که در اصطلاح دو سر برد برای مشتری و صاحبکار باشد.
با انتخاب چت آنلاین مناسب میتوانید سؤالات پرتکرار را در حالت آفلاین نیز پاسخ داده و حتی یک مشتری را از دست ندهید. این نوع راهکارها برای بیزینسهای نوپایی که باید مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کنند، بسیار اهمیت دارند.
مطالب پیشنهادی: چت آنلاین چیست؟ پشتیبانی و گفتگوی آنلاین در سایت
چت با مشتری را میشناسید؟
این نوع افزونهها دارای انواع متفاوتی هستند که باتوجه به نیاز یا حتی بودجهتان میتوانید از بین آنها انتخاب خوبی داشته باشید. به طور مثال ممکن است چتهای آنلاین ارتباط نقطهبهنقطه یا چندرسانهای برقرار کنند. چتهای صوتی، تصویری، گروهی، کنفرانسی یا فقط بهصورت نوشتاری از ویژگیهای یک افزونه هستند که کاملاً انتخابی و قابل تنظیم خواهند بود.
اگر می خواهید بیشتر با چت آنلاین آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله (چت آنلاین چیست) را مطالعه کنید.
مزیت افزونه چت آنلاین نواتل نسبت به رقبا
چت آنلاین بهعنوان مکالمه غیررسمی شناخته شده است و کیفیت این مکالمه به نوع افزونهای که شما برای کسبوکارتان انتخاب میکنید، بستگی دارد. همانطور که میدانید افزونههای زیادی برای رقابت هستند و میتوانیم به جرئت اعلام کنیم که نواتل یکی از بهترینهاست.
- نواتل با داشتن اپلیکیشن حرفهای میتواند شما را در داشتن چت آنلاینی باکیفیت همراهی کند.
- با کمک نواتل میتوانید در هر زمان و هر مکانی پاسخگوی مشتریان خود باشید.
- نواتل برای شما داشبوردی اختصاصی در نظر گرفته است که این ویژگی به شما کمک خواهد کرد، در هر زمان حتی با گوشی همراهتان بتوانید پاسخگوی مشتریان باشید.
- ذخیره تمامی پیامهای شما در افزونه چت آنلاین نواتل کمک میکند تا بتوانید اگر به هر دلیل نیاز به بررسی چتهای گذشته را داشتید، در کمترین زمان این کار انجام دهید و دچار مشکل نشوید.
امکانات چت آنلاین وردپرس
قبل از هر کاری ابتدا مشخص کنید هدف شما از خرید چت آنلاین وردپرس چیست؟ با خرید و پیادهسازی این افزونه به چه اهدافی میخواهید برسید؟ بودجهای که برای این کار در نظر دارید چه مقدار است؟ اطلاع داشته باشید که افزونهها خدمات متفاوتی ارائه میدهند و ویژگیهای خاص خود را دارند. بهطور مثال افزونه چت با مشتری نواتل به شما این امکان را میدهد تا
- در اپلیکیشن اختصاصی پاسخگوی مشتریانتان در هر زمان و مکانی باشید
- چتهای شما ذخیره شوند
- چند کاربر از افزونه استفاده کنند
- افزونه شما با هر قالب و وبسایتی هماهنگ باشد
کاربرانی که در هر سایتی به سراغ چت آنلاین میروند، اگر پاسخ سریعی از سمت پشتیبانی دریافت نکنند، حتی سفارشها خود را رها کرده و به سراغ سایت فعالتری میروند. در این شرایط با داشتن چت آنلاین فعال و مناسب، قطعاً هر پرسش در چت آنلاین تبدیل به خریدی موفق خواهد شد.
به یاد داشته باشید که مهم نیست سایت شما وردپرسی باشد یا … اگر شما علاقهمند به استفاده از چت آنلاین نواتل باشید، کدی در اختیار شما قرار میگیرد که با گذاشتن این کد در هدر سایت بهراحتی میتوانید از این افزونه استفاده کنید.
زمانی که افزونه چت آنلاین را در وردپرس نصب کردید، در کمترین زمان میتوانید وارد صفحه چت شوید و گفتگوی خود را انجام دهید. با نواتل شخصیسازی باکس گفتگوی شما کار راحتی است و میتوانید با آپلود لوگو و انتخاب پیامد خوشامدگویی یا حتی ارسال پیام خودکار و انتخاب زبان مناسب، محیطی دلچسب برای خود و مشتریانتان مهیا کنید.
شما با نواتل میتوانید در هر ساعت از شبانهروز به مشتریان جواب دهید و پیامهای آنها را در اپلیکیشن نواتل همراه با نوتیف همزمان دریافت کنید. به شما این امکان در نواتل داده میشود تا پیام صوتی ارسال کرده یا در صورت لزوم فایلی ارسال کنید.
نواتل مشتریان را به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی میکند و در زمان استفاده از افزونه چت با مشتری در کمترین زمان ممکن میتوانید مشکلات پیش آمده را رفع کرده و راحتتر از چت آنلاین استفاده کنید.
نحوه دانلود و خرید افزونه چت آنلاین نواتل
افزونه چت با مشتری را حتما امتحان کنید. وب چت نواتل، ابزار کاربردی برای ایجاد ارتباطی مؤثر با کاربران است و به کسبوکارها در جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش کمک زیادی میکند. اگر میخواهید هر مشتری که وارد وبسایت میشود را به خریدار تبدیل کنید، باید چت آنلاین داشته باشید.
از طریق سایت نواتل در کمترین زمان میتوانید اپلیکیشن افزونه چت آنلاین را دانلود کرده و از راهنماییهای آن استفاده کنید. با استفاده از نواتل میتوانید پاسخگویی سریعی داشته و شاهد جذب مشتری بیشتری برای کسبوکارتان باشید.
هستند افرادی که هنوز با دنیای مجازی و ارتباطات آشنایی نداشته و به پاسخگویی سریع مشتریان توجهی ندارند؛ اما طبق آمار و ارقام گرفته شده اهمیت سرعت پاسخگویی بسیار خودنمایی میکند و در دنیای رقابت بسیار حائز اهمیت است. وب چت ما به شما کمک میکند تا شما بتوانید راحتتر فعالیت اپراتورها را نظارت کرده و گفتگوها را مدیریت کنید.
شما با استفاده از نواتل میتوانید آمار گفتگوها را در طی روز بهراحتی مشاهده کرده و به پیامها دسترسی داشته باشید. گفتگوها بهصورت نامحدود در پنل شما ذخیره خواهند شد و با دستگاههای مختلف میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
چرا از افزونههای رایگان استفاده نکنیم!
افرادی که بیزینسهای کوچکی دارند و قادر نیستند برای کمک به کسبوکار و انجام دادن کارها از جمله پاسخگویی به مشتریان فردی را استخدام کنند، اغلب به این فکر میکنند تا از افزونههای چت آنلاین رایگان کمک بگیرند. این راهحل شاید در وهله اول مناسب به نظر برسد؛ اما در حقیقت با استفاده از آنها دچار مشکلات و سردرگمیهایی میشوید که گاهی شما را حتی از ادامه دادن راه بازمیدارند.
در زمان استفاده از افزونههای رایگان ممکن است کدهای مخربی را وارد پنل خود کنید و سبب اختلال در سایت و حتی از بین رفتن تمامی زحماتتان شوید. شرکتهای زیادی هستند که با قرار دادن کدهای معیوب، شما را دچار مشکل میکنند و اگر نیمه پر لیوان را در نظر بگیریم و کدهای رایگان پنل شما را از بین نبرند، امکاناتی که کار شما را راحتتر کنند نخواهند داشت. به طور مثال چتهای شما ذخیره نشده یا حتی مکالمات شما ثبت و ضبط نخواهد شد و … .
استفاده از افزونههای رایگان بیشتر از اینکه برای شما منفعت داشته باشند، شما را دچار مشکل و ضرر خواهند کرد. فراموش نکنید که وجود مکالمات و چتهای شما در افزونههای رایگان ممکن است سبب سواستفاده افراد کلاهبردار قرار گیرند و در اصل هیچ ارزانی بی حکمت نیست.
با استفاده از پیامرسان نواتل میتوانید تا هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد یا حتی اگر حضوری در پشت سیستم کامپیوترتان نداشته باشید، در کمترین زمان ممکن سؤالات کاربران را پاسخ دهید و شاهد نتایج خوبی برای کسبوکارتان باشید.
حتماً برای شما هم پیش آماده، خرید محصولی یا استفاده از خدماتی وقت زیادی از شما برای جستجو در گوگل هدر داده و سؤالی ذهن شما را درگیر خود کرده است. سایتی که قادر است با کمک چت آنلاین سؤالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهد و تا انتهای خرید شما را راهنمایی کند یا سایتی که چت آنلاینی غیرفعال دارد و بعد از مدت زمانی تحمل نیز پاسخی از آنها دریافت نمیکنید، شما باشید از کدام سایت خرید خود را انجام میدهید؟ اولین سایت یا دومی؟ استفاده از چت آنلاین کمک میکند تا کسبوکار موفقتری داشته باشید.
و در پایان
یادآوری میشود که قبل از خرید افزونه چت حسابی تحقیق کنید و مزایای آن را نسبت به مبلغی که قرار است پرداخت کنید، ارجع بدانید. نواتل ۲۴ ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد تا شما بتوانید از افزونه خود استفاده خوبی داشته باشید. مزیت استفاده از افزونه نواتل در ۱-سرعت آن در پاسخگویی مشتریان،۲- ایجاد بستری برای تعامل راحتتر با مخاطبان، ۳-نظرسنجی آخر مکالمه و پشتیبانی همزمان آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.
همچنین ببینید
شناخت مزایای آی پی فون (IP-Phone) و تنظیمات آن در نواتل
از گذشته تا امروز، تلفنهای آنالوگ برای برقراری یک ارتباط مبتنی بر امواج صوتی، …