خرید خط تلفن ثابت تهران چگونه انجام می‌شود؟

نویسنده نواتل
1 سال پیش
خواندن 7 دقیقه
2590 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » خرید خط تلفن ثابت تهران چگونه انجام می‌شود؟
خرید خط تلفن ثابت

در گذشته برای داشتن خط تلفن با کد 021 که برای شهر تهران است باید حتما یک مکان فیزیکی در شهر تهران داشتید و با درخواست از مخابرات، و کلی پیگیری صاحب یک تلفن ثابت تهران می‌شدید ولی با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تلفن‌های اینترنتی، می‌توانید حتی بدون داشتن مکانی فیزیکی در تهران، صاحب خط تلفن تهران شوید.
ما در این محتوا در مورد تولد خط تلفن اینترنتی و تفاوت آن با تلفن‌های آنالوگ قدیمی با شما عزیزان صحبت کردیم، مزایای خرید این نوع خطوط ارتباطی را بیان کردیم و در پایان هم در مورد خرید سرویس اینترنتی با پیش شماره تهران از نواتل و مدارکی که باید برای تهیه این سرویس ارائه دهید صحبت خواهیم کرد.

تولد خط اینترنتی و خرید خط تلفن ثابت تهران

این روزها با پیشرفت فناوری، زندگی و کسب‌وکارهای ما نیز تغییراتی اساسی پیدا کرده‌اند و سبب بهتر شدن آنها شده‌اند. آمدن تلفن ابری نیز یکی از این فناوری‌های خوب روزگار ماست. تلفن اینترنتی، خط تلفن ثابتی است که ارتباطات ما را آسان کرده و سبب رشد بسیاری از کسب‌وکارها شده است. این نوع تلفن به تلفن ابری نیز معروف هستند که نیازی به سیم‌کشی ندارند و روی بستر اینترنت کار می‌کنند. با آمدن خط اینترنتی، خرید خط تلفن ثابت تهران نیز کار آسان و راحتی است، بدون اینکه در تهران ساکن باشید و کلی هزینه بپردازید. برای چگونگی این خرید تا انتهای مقاله همراهمان باشید.

تفاوت خط تلفن اینترنتی تهران و تلفن‌های آنالوگ

    • با خرید تلفن اینترنتی شما یک خط خریداری می‌کنید و امکان داشتن چندین تماس به‌صورت هم‌زمان را دارید، صف انتظار خواهید داشت و … . در صورتی که با تلفن‌های آنالوگ مخابراتی امکان این قابلیت‌ها وجود ندارد.
    • کم‌هزینه بودن این فناوری به نسبت قابلیت‌های آن، بسیار قابل‌توجه است.
    • امکان استفاده در هر مکانی: با استفاده از تلفن اینترنتی می‌توانید در هر مکان و زمانی تلفن‌های خود را پاسخ دهید. تلفن ابری نیازی به سیم‌کشی و کابل‌های مخابراتی ندارد و شما حتی با موبایل نیز می‌توانید تماس‌هایتان را جواب دهید.
    • کیفیت بسیار بالای مکالمات

خط تلفن ثابت اینترنتی

مزایای خرید تلفن ثابت اینترنتی

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از تلفن اینترنتی با پیش شماره تهران به راحتی فراهم شده است، استفاده از این سرویس مزایای بسیار جذابی دارد که در ادامه این بخش برخی از مهم‌ترین مزایای این نوع خطوط تلفن را بیان خواهیم کرد.

دسترسی به سرویس از بدون نیاز به داشتن مکان فیزیکی

برای دسترسی به سرویس تلفن اینترنتی نیازی به داشتن مکان فیزیکی با پیش شماره مشخص در مکان مورد نظر ندارید به عنوان مثال برای داشتن یک تلفن ثابت تهران در بستر اینترنت، نیازی به داشتن مکان فیزیکی در شهر تهران ندارید و می‌توانید از هر شهری در بستر اینترنت یک تلفن با پیش شماره 021 داشته باشید.

امکان گرفتن اینماد یا همان نماد الکترونیکی برای شروع کسب‌وکار

اینماد یا همان نماد الکترونیکی یکی از عواملی است که می‌تواند سبب جلب اعتماد مشتریان شود بنابراین داشتن اینماد برای کسب‌وکارهایی که به دنبال جذب بیشتر مشتریان هستند بسیار مهم است.
یکی از شروط گرفتن اینماد داشتن یک خط ثابت است و با داشتن خط اینترنتی ثابت امکان گرفتن این نماد الکترونیکی برای کسب‌وکارها به راحتی امکان پذیر است.

هزینه پایین برای راه‌اندازی

برای راه اندازی تلفن اینترنتی نیازی به سیم کشی یا تجهیزات سخت افزاری نیست و به همین دلیل هم برای راه اندازی این نوع خطوط تلفن، نیازی به صرف هزینه بالایی نیست.

امکان دورکاری نیروها با استفاده از آن

یکی از بزرگ‌ترین مزایای داشتن تلفن اینترنتی ثابت برای سازمان‌ها، فراهم کردن امکان دورکاری برای آن‌ها است، با استفاده از این سرویس کارکنان سازمان از هر مکانی می‌توانند وظایف خود را انجام دهند و الزامی به حضور فیزیکی آن‌ها در محل شرکت وجود ندارد.

امکان برقراری ارتباط ساده بین اعضای شرکت

با استفاده از سرویس تلفن اینترنتی کارکنان سازمان به راحتی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند که همین موضوع می‌تواند باعث بهبود عملکرد سازمان و افزایش بهره وری آن‌ها شود.

دسترسی به تلفن اینترنتی بدون محدودیت زمانی و مکانی

برای دسترسی به تلفن اینترنتی هیچ نیازی به حضور فیزیکی در محل شرکت وجود ندارد و کارکنان سازمان می‌توانند از طریق اینترنت در هر موقعیت مکانی و زمانی به این سرویس دسترسی داشته باشند.

عدم نیاز به تجهیزات سیم کشی و سخت افزاری

برای راه اندازی سرویس تلفن ویپ نیازی به سیم‌کشی و تجهیزات سخت افزاری مشخصی وجود ندارد و همه این موارد در بستر اینترنت پوشش داده می‌شود.

برقراری ارتباط باکیفیت بین اعضای شرکت

با استفاده از تلفن‌های ویپ کارکنان سازمان می‌توانند در بستر اینترنت به راحتی ارتباط مطلوب و با کیفیتی را با سایر بخش‌های سازمان برقرار کنند.

مزایای خرید تلفن ثابت اینترنتی

خرید سرویس تلفن اینترنتی از نواتل

نواتل تنها شرکت ارایه کننده خدمات تلفن اینترنتی با اپلیکیشن اختصاصی و ویژگی های منحصر به فرد هست که، سرویس‌های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ استفاده از سرویس تلفن اینترنتی نواتل هم مزایای بسیار جذابی برای سازمان‌ها دارد که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • برای خرید سرویس تلفن ابری از نواتل هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمامی مراحل ثبت درخواست سرویس و پیگیری آن به صورت آنلاین انجام می‌شود.
    • با خرید سرویس تلفن ویپ از این مجموعه، امکان دسترسی به امکانات جذابی مثل سیستم تلفن گویا، تنظیم صف تماس، مدت پاسخگویی هر اپراتور، تنظیم ساعت کاری و مدیریت ارتباطات درون سازمانی فراهم می‌شود.
    • با خرید سرویس تلفن اینترنتی نواتل می‌توان به تعداد مورد نیاز برای بخش‌های مختلف سازمان، خطوط تلفن داخلی تعریف کرد.
    • مجموعه نواتل دارای یک اپلیکیشن اختصاصی با قابلیت های دفترچه تلفن، دریافت پیام های صوتی و نوتیف تماس های از دست رفته است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، سرویس خریداری شده خود را مدیریت کنند.
    • نواتل با بیش از 23 سال سابقه ارایه خدمات مخابراتی، برای رفاه حال مشتریان خود و پاسخگویی به سوالات آن‌ها دارای پشتیبانی شبانه روزی است و کاربران در صورت بروز هر مشکلی می‌توانند از بخش پشتیبانی آنلاین نواتل کمک بگیرند.
    • با خرید سرویس تلفن اینترنتی نواتل امکان انتخاب پیش شماره مورد نظر به راحتی فراهم می‎شود و افراد برای تهیه خط تلفن با پیش شماره مورد نظر الزامی به داشتن محل فیزیکی در آن شهر ندارند.
    • با راه اندازی سرویس تلفن اینترنتی امکان انتقال تماس یا اصطلاحا دایورت آن به هر شماره‌ای به راحتی قابل انجام است.
    • برای استفاده از سرویس تلفن اینترنتی نواتل نیازی به اینترنت با سرعت خیلی بالا وجود ندارد و با داشتن یک سرویس اینترنت با سرعت و کیفیت معمولی هم امکان استفاده از تلفن ویپ این مجموعه وجود دارد.
    • سرویس تلفن اینترنتی نواتل وابستگی به محل شرکت ندارد و با جابجایی مکان فیزیکی مجموعه، به راحتی می‌توان به همان سرویس تلفن اینترنتی دسترسی داشت.
    • نواتل برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود سرویس‌های متنوعی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد و افراد با توجه به نیازها و بودجه خود می‌توانند مناسب‌ترین سرویس را خریداری کنند به عنوان مثال با توجه به قیمت خط ثابت تهران در این مجموعه معتبر، می‌توانید یک سرویس مناسب با پیش شماره تهران خریداری کنید.

خرید سرویس تلفن اینترنتی

مدارک مورد نیاز برای خرید سرویس تلفن اینترنتی نواتل

برای خرید سرویس تلفن اینترنتی نواتل ارائه برخی از مدارک الزامی است، برای این منظور افراد حقیقی باید مدارک زیر را به این مجموعه ارائه دهید:

    • تصویر اسکن شده اصل کارت ملی
    • تصویر اسکن شده اصل شناسنامه
    • آدرس کامل محل سکونت به همراه شماره کدپستی
    • گواهی امضا

اگر به دنبال خرید سرویس تلفن اینترنتی برای سازمان خود هستید باید علاوه بر مدارک افراد حقیقی، مدارک مربوط به مجموعه حقوقی را هم ارائه دهند که این مدارک شامل موارد زیر است:

    • اطلاعات کامل مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره
    • شماره ثبت
    • گواهی امضا

بعد از ثبت درخواست تهیه سرویس تلفن اینترنتی نواتل، ارائه مدارک مورد نیاز به صورت آنلاین و در نهایت پرداخت هزینه خرید سرویس، در سریع‌ترین زمان ممکن به سرویس تلفن اینترنتی که خریداری کرده‌اید دسترسی خواهید داشت.

سخن آخر

بسیاری از سازمان‌ها برای ارتباط به مشتریان خود نیاز به داشتن یک خط تلفن تهران دارند، در گذشته برای این منظور داشتن یک مکان فیزیکی و ارائه درخواست به مخابرات برای داشتن خط تلفن ثابت اجتناب ناپذیر بود ولی امروز می‌توان در بستر اینترنت به همه این سرویس‌ها دسترسی داشت.
ما در این محتوا در مورد سرویس تلفن اینترنتی و مزایای استفاده از آن برای سازمان‌ها با شما عزیزان صحبت کردیم.
نواتل یکی مجموعه‌های معتبر ارائه دهنده خدمات ارتباطی در بستر اینترنت است که برای خرید خط تلفن ثابت تهران در بستر اینترنتی می‌توانید از خدمات این مجموعه معتبر استفاده کنید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه