اتصال CRM به ویپ VoIP| مزایای یکپارچگی سی آر ام و وُیپ

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 3 دقیقه
1686 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » اتصال CRM به ویپ VoIP| مزایای یکپارچگی سی آر ام و وُیپ
اتصال crm به ویپ

استفاده از CRM جهت مدیریت ارتباط با مشتریان، از سال 1987 با نرم افزار ACT آغاز شد و پس از توسعه‌های فراوان همچنان ادامه دارد. از آن جایی که روش‌های ارتباطی همواره در حال تغییر هستند، نحوه‌ی مدیریت آن‌ها درسازمان‌ها نیز باید آپدیت شوند. اهمیت اتصال CRM به وُیپ به این جهت است که نمی‌توانیم از طریق ACT که برای مدیریت ارتباطات به روش‌های سنتی بود، مرکز تماس ابری را که از اینترنت برای برقراری تماس استفاده می‌کند، مدیریت کنیم. این روزها که اکثر کسب‌وکارها مجهز به مرکز تلفن ابری هستند، اتصال سی آر ام به وُیپ، جهت رسیدن به یک نقطه‌ی بهینه در ارتباط با مشتریان، اهمیت بسیاری دارد.

اهمیت اتصال CRM به وُیپ

تماس VoIP، به معنای تماس از طریق پروتکل اینترنت است که بنا به دلایل مختلفی این روزها انتخاب اول مدیران مرکز تماس برای برقراری تماس‌های برون سازمانی و حتی درون سازمانی است. از طرفی با پیشرفت امکانات مرکز تماس ابری و اضافه شدن قابلیت‌هایی که این تکنولوژی را تبدیل به ابزاری همه جانبه برای برقراری ارتباطات یکپارچه در شرکت‌ها کرده است، مرکز تماس ابری، CRM و وُیپ، تبدیل به مفاهیم یکپارچه‌ای شده‌اند که باید به طور همزمان به دنبال توسعه‌ی آن‌ها باشیم.

اتصال سی ار ام به ویپ از چه طریقی صورت می‌گیرد؟!

بسته به شرکت ‌ارائه دهنده‌ی CRM، نوع اتصال مرکز تماس ویپ به سی آر ام متفاوت است. در برخی موارد کافی است یک سری اطلاعات از CRM مورد استفاده‌ی خود دریافت کرده و به نواتل ارائه دهید تا پاپ آپ اطلاعاتی که در CRM دارید، برای کاربرانی که انتخاب کرده‌اید، به هنگام تماس نمایش داده شود. در موارد دیگر نواتل، APIهایی از امکانات مرکز تماس ابری به شما ارائه می‌دهد که بتوانید CRM مورد استفاده‌ی خود را به مرکز تماس ویپ وصل کنید.

اتصال CRM به ویپ چه امکانی را به کسب و کارها اضافه می‌کند؟

اتصال CRM به ویپ چه امکانی را به کسب و کارها اضافه می‌کند؟

زمانی که موفق به اتصال CRM و مرکز تماس وُیپ شوید، هر زمان که یک مشتری با شما تماس می‌گیرد، تمامی اطلاعاتش بر روی صفحه نمایش اپراتور به صورت یک پنجره پاپ آپ به نمایش درمی‌آید. این موضوع می‌تواند برای افزایش وفاداری مشتریان به مجموعه کمک بسزایی کند. چرا که در هر تماس اپراتور اطلاعات مشتری را به طور کامل مشاهده می‌کند و با آشنایی کامل، حس صمیمیت و اهمیت را به مشتری القا می‌کند. به علاوه وقتی که اپراتورها مرکز تماس ابری به سی آر ام هم دسترسی‌های لازم را داشته باشند، می‌توانند نتیجه آخرین ارتباط را در همان لحظه ثبت کنند و این سیستماتیک شدن، به بازدهی کارمندان کمک بسزایی خواهد کرد.

پیشنهاد نواتل به سازمان‌هایی که مجهز به CRM نیستند!

اگر هنوز CRMای برای شرکت خود تهیه نکرده‌اید و یا به هر علتی قصد تغییر سی ار ام خود را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از همان ابتدا با خرید سی ار ام ابری نواتل، خود را مجهز به یکی از کاربردی‌ترین و کاربرپسندترین سرویس‌های مدیریت ارتباط با مشتری کنید. با تهیه این سرویس شما از پیگیری محصولات حوزه ارتباطات از ارائه‌کنندگان مختلف، تنها با این مجموعه در ارتباط خواهید بود و دیگر نیازی به پیگیری جهت یکپارچه دو سیستم کاملا مجزا، یعنی اتصال CRM به ویپ، نیست.
در هر صورت چه نیاز به CRM ابری نواتل داشته باشید و چه نیاز به سرویس اتصال سی ار ام به ویپ، کارشناسان ما در نواتل می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. kh.M نیم‌رخ
    kh.M

    با توجه به این که وقتی مشتری تماس می گیره تمامی اطلاعاتش برو میشه به صورت پاپ آپ دید، به نظر میاد ابزار مفید و موثری باشه که بتونه به کیفیت و سرعت انجام کارها هم کمک کنه و رضایت مشتری رو هم در پی داشته باشه. ممنون از مطالب خوبتون

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.
      به نکته کاملا درستی اشاره کردید.

  2. S.a نیم‌رخ
    S.a

    چقدر خوب

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

    2. Ali نیم‌رخ
      Ali

      برای استارتاپ ها هم به کار میاد؟

      1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
        پشتیبانی نواتل

        با سلام کاربر گرامی؛
        بله.برای اطلاعات بیشتر به مقاله “اهمیت CRM در کسب و کارها” مراجعه کنید.

  3. fateme نیم‌رخ
    fateme

    بسیار بلاگ مفیدی بود خیلی ممنون

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامیی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  4. فرشته نیم‌رخ
    فرشته

    مختصر و مفید
    سپاس

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  5. Mazaher نیم‌رخ
    Mazaher

    بسیار جامع و کاربردی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  6. Ali Ghorbani نیم‌رخ
    Ali Ghorbani

    بسیار مفید و جامع بود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  7. Leyla نیم‌رخ
    Leyla

    مفید و کاربردی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  8. ساکی نیم‌رخ
    ساکی

    ایا شما crm شخصی هم میفروشید؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      لطفا نیازمندی خود را به تیم فروش و پشتیبانی نواتل اعلام کنید تا امکان پیاده‌سازی آن بررسی شود.

افزودن دیدگاه