استفاده از CRM جهت مدیریت ارتباط با مشتریان، از سال 1987 با نرم افزار ACT آغاز شد و پس از توسعههای فراوان همچنان ادامه دارد. از آن جایی که روشهای ارتباطی همواره در حال تغییر هستند، نحوهی مدیریت آنها درسازمانها نیز باید آپدیت شوند. اهمیت اتصال CRM به وُیپ به این جهت است که نمیتوانیم از طریق ACT که برای مدیریت ارتباطات به روشهای سنتی بود، مرکز تماس ابری را که از اینترنت برای برقراری تماس استفاده میکند، مدیریت کنیم. این روزها که اکثر کسبوکارها مجهز به مرکز تلفن ابری هستند، اتصال سی آر ام به وُیپ، جهت رسیدن به یک نقطهی بهینه در ارتباط با مشتریان، اهمیت بسیاری دارد.
اهمیت اتصال CRM به وُیپ
تماس VoIP، به معنای تماس از طریق پروتکل اینترنت است که بنا به دلایل مختلفی این روزها انتخاب اول مدیران مرکز تماس برای برقراری تماسهای برون سازمانی و حتی درون سازمانی است. از طرفی با پیشرفت امکانات مرکز تماس ابری و اضافه شدن قابلیتهایی که این تکنولوژی را تبدیل به ابزاری همه جانبه برای برقراری ارتباطات یکپارچه در شرکتها کرده است، مرکز تماس ابری، CRM و وُیپ، تبدیل به مفاهیم یکپارچهای شدهاند که باید به طور همزمان به دنبال توسعهی آنها باشیم.
اتصال سی ار ام به ویپ از چه طریقی صورت میگیرد؟!
بسته به شرکت ارائه دهندهی CRM، نوع اتصال مرکز تماس ویپ به سی آر ام متفاوت است. در برخی موارد کافی است یک سری اطلاعات از CRM مورد استفادهی خود دریافت کرده و به نواتل ارائه دهید تا پاپ آپ اطلاعاتی که در CRM دارید، برای کاربرانی که انتخاب کردهاید، به هنگام تماس نمایش داده شود. در موارد دیگر نواتل، APIهایی از امکانات مرکز تماس ابری به شما ارائه میدهد که بتوانید CRM مورد استفادهی خود را به مرکز تماس ویپ وصل کنید.
اتصال CRM به ویپ چه امکانی را به کسب و کارها اضافه میکند؟
زمانی که موفق به اتصال CRM و مرکز تماس وُیپ شوید، هر زمان که یک مشتری با شما تماس میگیرد، تمامی اطلاعاتش بر روی صفحه نمایش اپراتور به صورت یک پنجره پاپ آپ به نمایش درمیآید. این موضوع میتواند برای افزایش وفاداری مشتریان به مجموعه کمک بسزایی کند. چرا که در هر تماس اپراتور اطلاعات مشتری را به طور کامل مشاهده میکند و با آشنایی کامل، حس صمیمیت و اهمیت را به مشتری القا میکند. به علاوه وقتی که اپراتورها مرکز تماس ابری به سی آر ام هم دسترسیهای لازم را داشته باشند، میتوانند نتیجه آخرین ارتباط را در همان لحظه ثبت کنند و این سیستماتیک شدن، به بازدهی کارمندان کمک بسزایی خواهد کرد.
پیشنهاد نواتل به سازمانهایی که مجهز به CRM نیستند!
اگر هنوز CRMای برای شرکت خود تهیه نکردهاید و یا به هر علتی قصد تغییر سی ار ام خود را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که از همان ابتدا با خرید سی ار ام ابری نواتل، خود را مجهز به یکی از کاربردیترین و کاربرپسندترین سرویسهای مدیریت ارتباط با مشتری کنید. با تهیه این سرویس شما از پیگیری محصولات حوزه ارتباطات از ارائهکنندگان مختلف، تنها با این مجموعه در ارتباط خواهید بود و دیگر نیازی به پیگیری جهت یکپارچه دو سیستم کاملا مجزا، یعنی اتصال CRM به ویپ، نیست.
در هر صورت چه نیاز به CRM ابری نواتل داشته باشید و چه نیاز به سرویس اتصال سی ار ام به ویپ، کارشناسان ما در نواتل میتوانند شما را راهنمایی کنند.
افزودن دیدگاه