همه چیز درباره اتصال crm به ویپ

نویسنده نواتل
1 سال پیش
خواندن 6 دقیقه
984 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » همه چیز درباره اتصال crm به ویپ
اتصال crm به ویپ

زمانی که کسب‌وکاری با کمک اتصال crm به ویپ متصل شود، ارتباطات بین شما و مشتریان قانونمندتر و منظم‌تر خواهد شد. اینکه لزوم این کار چیست و با این کار چه مزایای را دریافت خواهید کرد؟ ازجمله مواردی هستند که در این مقاله قصد داریم به آنها اشاره کنیم پس تا پایان این مقاله با همراه باشید.

آشنایی عملکرد سی آر ام

همان‌طور که حتماً مطلع هستید نرم‌افزارهای زیادی از سوی شرکت‌های متنوعی برای مدیریت ارتباطات درون سازمانی وجود دارند. شاید هنوز هم کارفرمایانی باشند که بدون اطلاع از کارایی‌های خوب این نرم‌افزار از آن استفاده نکرده و وجود آن را بی‌تاثیر در رشد کسب‌وکارشان می‌دانند. نرم‌افزار crm فقط یک دفترچه تلفن دیجیتال نیست و قادر است تمامی اطلاعات کاربران اعم از شماره تلفن، آدرس و نوع کار و فعالیت آنها ثبت کرده تا شما بتوانید در کمترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید. مثل هر نرم‌افزاری دیگری سی آر ام نیز در اوایل کارش شکل ساده‌تری داشت و اما شکل جدید نرم‌افزار crm کارایی و وسعت بیشتری دارد. با پیشرفت فناوری و پیدایش ویپ به دنبال آن دیجیتال سی آر ام نیز از این فناوری جدید استفاده کرده و با کلی امکانات سبب راحت‌تر شدن ارتباطات شما و مشتریانتان شده است.

در بلاگ نواتل بخوانید: اهمیت سی آر ام (CRM) در کسب و کار

 از تکنولوژی ویپ چه میدانید؟

در سال ۱۹۷۳ اولین تماس ویپی برقرار شد. پیشرفت این فناوری تا به الان بسیار هیجان‌انگیز است و توانسته به ساده‌تر و البته هدفمندتر شدن تمامی ارتباطات ما کمک بسزایی کند. فناوری ویپ از طریق گسترش تکنولوژی انتقال صدا در یک شبکه و از طریق اینترنت فعالیت می‌کند که این روش به راحت‌تر شدن تمامی کارهایتان کمک خواهد کرد. انتقال راحت اطلاعات با کمک اینترنت یا VoIP ‏به انجام امور کسب‌وکارتان نیز کمک می‌کند. اگر شما کاری در زمینه فروش یا پشتیبانی دارید به شما اتصال سی آر ام به ویپ را پیشنهاد می‌دهیم. شرکت‌های زیادی هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند؛ اما باید با کمی ریزبینی بهترین را انتخاب کنید. یکپارچه کردن Voip با نرم افزار CRM به راحتی انجام خواهد شد.

تکنولوژی اتصال crm به ویپ

دلیل استفاده از تکنولوژی اتصال crm به ویپ

در هر شغلی و در هر صنفی داشته باشید، برای مدیریت ارتباطات‌تان با مشتریان بهترین روش اتصال crm به ویپ است. انتخاب این استراتژی برای کسب‌وکار به شما کمک می‌کند تا اولویت قرار دادن مشتریان انتخاب شما باشد و کم‌کم در مسیر پیشرفت کسب‌وکارتان قرار بگیرید. ظهور سیستم ویپ و بوجود آمدن نرم‌افزار crm شرایطی را فراهم آورد تا امکان ارتباط با مشتریان توسعه و گسترش پیدا کند.

امروزه به دلیل رقابت بسیار زیادی که در صنعت و کار وجود دارد، انتظارات مشتریان نیز بیشتر شده است و شما با داشتن ارتباط مؤثر با مشتریان می‌توانید نظر آنها را تا حد بسیار زیادی جلب کنید. زمانی که شما در حین گفتگو با مشتریان اطلاعاتی از سوابق آنها داشته باشید، احساس بهتری از گفتگوها به مشتریان منتقل می‌شود و یک رابطه خوب دو طرفه بین شما و مشتریانتان شکل خواهد گرفت.

برای بهبود عملکرد کارکنان بخش فروش یا پشتیبانی خود که سبب کاهش میزان نارضایتی مشتریان می‌شود، بهترین روش استفاده از اتصال سی آر ام به ویپ است. از این طریق حتی کیفیت تماس‌هایتان را نیز افزایش خواهید داد. اولویت‌بندی تماس‌های ورودی، داشتن گزارش لیست تماس‌های دریافتی، تماس‌های مسدودی و… همه و همه سبب مدیریت خوب ارتباطات شما خواهد شد که با کمک آنها به موفقیت‌های بیشتری در زمینه ارتباط با مشتریانتان خواهید رسید. زمانی که شما اطلاعات درستی از مسیریابی تماس، هدایت تماس و… داشته باشید، ارتباطات خود را نیز هدفمند خواهید کرد.

مزایای استفاده از اتصال crm به ویپ برای کسب‌وکارها

برای مدیریت ارتباطات مفید در کسب‌وکارتان بهترین راه‌حل اتصال ویپ به crm است. با استفاده از این سیستم وفاداری مشتریان افزایش یافته و امکان ایجاد یک رابطه بلندمدت مفید بین شرکت و مشتریان فراهم می‌شود. اتصال ویپ به crm راهی مفید و کم هزینه برای ارتباط با مشتریان بوده و در این بازار رقابتی کسب‌وکاری موفق‌تر و البته محبوب‌تر است که اطلاعات کامل و خوبی از مشتریان خود داشته و برای راحت‌تر شدن کارهای خود آنها را شخصی‌سازی کرده باشد.

اگر علاقه‌مند هستید تا پیام‌های تبلیغاتی و خبری شما زودتر به دست مشتریانتان برسد، بهترین روش استفاده از این سیستم ارتباطی است. برای آنکه بدون محدوده جغرافیایی با مشتریانتان در یک شرایط هوشمند در ارتباط باشید و بتوانید خدمات بهتری ارائه دهید، اتصال سی آر ام به ویپ بسیار هوشمندانه است. این نوع اتصال مزیت‌های زیادی دارد که در ادامه با هرکدام از آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

  1. افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان
  2. بیشتر شدن میزان امنیت حفظ اطلاعات
  3. امکان ارسال پیام صوتی و البته متنی
  4. بهبود خدمات ارائه شده
  5. دسترسی آسان به تمام اطلاعات در هر مکان و زمانی
  6. کاهش هزینه‌ها به شکل چشمگیری (نگران تعمیر، نگهداری برای مراقبت از سرورهای نرم‌افزار CRM ابری نباشید و مسئولیت تمامی این مشکلات برعهده فروشنده‌ای است که از آن خریداری می‌کنید).

اتصال به سی آر ام

اتصال به سی آر ام نواتل

اتصال crm به ویپ، سبب هدفمند شدن و رضایت‌بخش بودن پاسخ‌های شما به مشتریان کسب‌وکارتان خواهد شد. برای تنظیم سخت‌افزارها و سرورها لازم نیست هزینه‌های بسیار زیادی بپردازید. با اتصال سی آر ام به ویپ اطلاعات مربوط به مشتری، اطلاعات مکالمه‌های قبلی با هر نوع تماسی (ورودی یا خروجی) در اختیار کارکنان شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از این امکانات می‌توانید با اطلاعاتی جامع، پاسخگوی مشتریانتان باشید و آنها را به مشتریان همیشگی کسب‌وکارتان تبدیل کنید.

نواتل ارتباطات افراد شرکت را با مشتریان‌شان پویا و هدفمند نگه‌می‌دارد. زمانی که از امکانات خوب اتصال به سی آر ام نواتل استفاده می‌کنید، می‌توانید در هر مکان و زمان مخاطبان خود را بشناسید و با این اطلاعات مذاکره‌ای مفید با آنها داشته باشید. حس آشنا بودن برای مخاطبان بسیار دلنشین است و درصد موفقیت کسب‌وکارتان را روزبه‌روز افزایش خواهد داد.

کلام آخر

همان‌طور که مقاله را مطالعه کردید، متوجه شدید که همگام بودن با فناوری به رشد کسب‌وکارتان و البته راحت‌تر شدن کارتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. نواتل با یکپارچه‌سازی اطلاعات مشتریان به افزایش بهره‌وری تیم‌های کاری شما کمک خواهد کرد. شما با هر کسب‌وکاری بزرگ یا کوچک، لازم نیست نگران هدفمند کردن یا حتی مدیریت ارتباطات‌تان باشید. کافی است به فناوری‌های امروزی اعتماد کرده و از نرم‌افزارهای (سی آر ام نواتل) و خط تلفن ابری استفاده کنید. نواتل 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد تا شما بتوانید از افزونه خود استفاده خوبی داشته باشید. برای ایجاد بستری راحت‌تر جهت ارتباط با مخاطبان، نواتل بهترین گزینه خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه