زیرساختهای ارتباطی یکی از مهمترین بخشهای هر سازمانی است که نقش مهمی در تعامل کارکنان یک مجموعه با یکدیگر و همچنین ارتباطات برونسازمانی با مشتریان و… دارد. مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری هم از جدیدترین تکنولوژیهای ارتباطی است که بسیاری از شرکتها از آن استفاده میکنند. ما در این محتوا، در ابتدا توضیح مختصری در خصوص مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری و تفاوتهای آنها میپردازیم و سپس در مورد مراحل راه اندازی مرکز تلفن ابری در شرکت نواتل و هزینه آن، به شما عزیزان توضیحاتی خواهیم داد.
تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری
مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری از سرویسهای اصلی نواتل هستند که با وجود شباهتهایی که از لحاظ کارایی دارند، تفاوتهایی نیز دارنذ که بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند.
به طور کلی سرویس مرکز تماس ابری نسبت به مرکز تلفن ابری، خدمات و امکانات بیشتری مثل سیستم گزارشگیری پیشرفته برای نظارت و مدیریت عملکرد کارکنان، منشی گویا، چت آنلاین، تلفن اینترنتی و … دارد و به همین دلیل هم استفاده از آن برای کسبوکارهای بزرگ مناسبتر است. البته این امکانات، در صورت نیاز مشتری به مرکز تلفن ابری هم اضافه شود.
تفاوت اصلی مرکز تماس ابری و مرکز تلفن ابری، تعداد همزمانی تماس و حجم فضای ذخیرهی ابریای که برای ذخیرهی اطلاعات و فایل صوتی تماسها استفاده میشود. برای بررسی دقیقتر این دو محصول بهتر است به مقالهی زیر مراجعه کنید.
هزینه راه اندازی مرکز تماس ابری با توجه به خدمات و امکاناتی بیشتری که در اختیار کاربران خود قرار میدهد بیشتر است، به همین دلیل هم استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری برای کسبوکارهای کوچک، مناسبتر است.
مراحل راه اندازی مرکز تلفن ابری در نواتل
نواتل یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده انواع سرویس تلفنهای اینترنتی در ایران است، راه اندازی مرکز تلفن ابری در این مجموعه هم فرایند بسیار سادهای دارد، برای این منظور کافی است مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:
مرحله اول: تعیین نیازهای سازمان
در اولین گام باید نیازهای سازمان خود را بشناسید تا بتوانید بر اساس آنها مطلوبترین محصول را با امکاناتی که مناسب شماست، انتخاب کنید. شناسایی این چالشها و شرایط درونطامانس، میتواند شما را به یک انتخاب مناسب نزدیک کند. از جمله مواردی که قبل از خرید نیاز به بررسی دارند، عبارتند از:
-
- تعداد خطوط داخلی مورد نظر
- کد شهر و شماره تلفن
- بودجه تخصیص داده شده برای تهیه سرویس
- حجم فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی
مرحله دوم: انتخاب سرویس مناسب
نواتل به عنوان یکی از معتبرترین مجموعههای ارائه دهنده انواع خدمات تلفن اینترنتی، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران خود، طرحهای متعددی را ارائه میدهد؛ در این مرحله باید مناسبترین طرح که پاسخگوی نیازهای سازمان شما است را شناسایی کنید. تحقیق در مورد راهحلهایی که نواتل برای حل چالشهای ارتباطی دارد، میتواند شما را به یک بهینگی در این حوزه برساند.
مرحله سوم: ثبت درخواست اشتراک سرویس در سایت نواتل
بعد از انتخاب سرویس مورد نظر خود در مجموعه نواتل باید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، برای ثبت درخواست راهاندازی مرکز تلفن ابری در مجموعه نواتل میتوانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:
-
- وارد سایت نواتل شده و از بخش «محصولات» در منوی بالای صفحه روی لینک مرکز تلفن ابری کلیک کنید.
- در صفحه مرکز تلفن ابری روی لینک «خرید آنلاین» کلیک کنید تا به صفحه ثبت سفارش این سرویس منتقل شوید.
- در گام اول اطلاعات مربوط به شخص حقیقی یا سازمانی که قصد خرید این سرویس برای آن را دارید وارد کنید.
- در مرحله بعدی باید نوع بسته مورد نظر خود را از بین بستههای متنوع و جذاب نواتل، که امکانات و قیمتهای متفاوتی با یکدیگر دارند انتخاب کنید.
- سپس باید کد شهری که میخواهید را ثبت کرده و از لیست موجود یکی از شمارههایی که نواتل ارائه میدهد را انتخاب کنید.
- در نهایت، نوبت به پرداخت حق اشتراک آن سرویس میرسد، با پرداخت آنلاین این هزینه، سرویس در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
هزینه راه اندازی مرکز تلفن ابری در نواتل
راه اندازی مرکز تلفن ابری مثل هر سرویس دیگری دارای هزینه است، هزینه راه اندازی تلفن ابری در نواتل به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از مهمترین این عوامل و فاکتورها شامل موارد زیر است:
-
- انتخاب نوع شماره
- تعداد کاربران و خطوط داخلی مورد نیاز
- حجم فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات
- سرویسها و خدماتی ارائه شده در طرح مثل قابلیت چت آنلاین یا فکس ابری نواتل
هزینه راه اندازی تلفن ابری در مجموعه نواتل بر اساس این فاکتورها تعیین میشود بنابراین شناسایی نیازهای ضروری برای انتخاب سرویس مناسب بسیار مهم است تا برای خرید آن، هزینه اضافی پرداخت نکنید.
برای اطلاع از قیمت هر طرح در نواتل و سرویسهایی که به کاربران خود ارائه میدهد میتوانید به صفحه «مرکز تلفن ابری» در سایت این مجموعه مراجعه کنید.
راه اندازی مرکز تماس ابری، نقطه عطفی در ارتباطات سازمانی
یکی از جدیدترین تکنولوژیهای ارتباطی که بسیاری از سازمانها به عنوان بستر اصلی ارتباطات خود از آن استفاده میکنند مرکز تلفن ابری است، با توجه به استقبال زیادی که در سالهای اخیر از این نوع سرویس وجود داشته است شرکتهای متعددی در زمینه ارائه انواع خدمات تلفن ابری فعال شدهاند.
نواتل تنها ارائه دهنده سرویس تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی در ایران است که خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و همهی مجوزهای لازم را دارد، برای خرید سرویس تلفن ابری از نواتل باید بعد از تعیین نیازمندیهای سازمان خود و انتخاب مناسبترین طرح برای آن، درخواست خود را در سایت این مجموعه به صورت آنلاین ثبت کنید.
اگر سوالات بیشتری در راستای راهاندازی مرکز تلفن ابری دارید، کارشناسان ما در بخش پشتیبانی، همراه شما خواهند بود تا قدم به قدم، این فرایند را انجام دهید.
افزودن دیدگاه