راه اندازی تلفن ابری نواتل +نصب رایگان + کمتر از ۲۴ ساعت
راه اندازی تلفن ابری نواتل را می توان یک روش ایدهآل برای کسب و کارهایی در نظر گرفت که در حال حاضر مکان ثابتی برای مجموعه خود در نظر نگرفته اند، تلفن اینترنتی میتواند تمام وظایف یک مرکز تلفن را به صورت کامل انجام دهد تا استارت آپ ها و کسب و کار های نوپا چالش مکان و مرکز تلفن ثابت را نداشتنه باشد.
راهاندازی تلفن ابری نواتل موضوعی است که در این مقاله میخواهیم به توضیح بیشتر در مورد آن بپردازیم. قبل از آشنایی با نحوه راهاندازی تلفن ابری بهتر است ابتدا با تلفن ابری بیشتر آشنا شوید.
تلفن ابری نواتل
تلفن ابری با برقرای تماس بر بستر اینترنت امکان استفاده از مزایای تلفن ثابت را با هزینه کمتر و امکانات تخصصی تلفن ویپ با سانترال مجازی و تلفن گویا را در اختیار شما قرار میدهد.
راه اندازی تلفن اینترنتی یا تلفن مجازی، فقط برای کسب وکارهای مختلف به ویژه استارتاپها، کسب وکارهای نوپا و کوچک نیست، بلکه بروزترین سازمانها و شرکتها نیز امروزه از طرفداران این خطوط هستند. با استفاده از تلفن ابری میتوانید صاحب یک خط تلفن ثابت مجازی با سرشماره تهران و یا هر شهری که در آن سکونت دارید، شوید و بدون نیاز به دفتر فیزیکی و تجهیزات مربوطه به بسیاری از نیازهای مشتریان خود پاسخ دهید.
برخی از کسب وکارها به دلایل مختلف دائما در حال فعالیت و جابهجایی هستند و امکان ماندن در یک مکان را ندارند، در این صورت استفاده از شماره همراه ایده خوب وکاربردی محسوب نمیشود. لازم به ذکر است که در این شرایط هم جای هیچ نگرانی نیست. تلفن ابری جایگزین مناسبی برای استفاده از شماره همراه است. تلفن ابری که از آن تحت عنوان تلفن مجازی نیز یاد میشود، در بستر اینترنت فعال است.
بارگذاری این خطوط بر روی شبکه اینترنت سبب شده تا محدود به مکان خاصی نباشد و در هر مکانی قابلیت استفاده از آن وجود داشته باشد. شماره تلفن های مجازی هیچ محدودیتی ندارد و در هر منطقه ای که دسترسی به اینترنت داشته باشید، امکان استفاده نیز وجود دارد. علاوه براین امکانات دیگری نظیر؛ فکس اینترنتی، صندوق صوتی و… بر روی خطوط تلفن ابری قابل فعالسازی هستند.
مزیتهای تلفن اینترنتی نواتل
دانستید که در خصوص محدود نبودن به مکان تلفن ابری مزیتهای بیشتری از تلفن ثابت مخابرات دارد. لازم به ذکر است که این مورد تنها علت برتری تلفن ابری محسوب نمیشود.
در ادامه به بیان برخی دیگر از مواردی میپردازیم که سبب برتری تلفن ابری در مقایسه با تلفن ثابت شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد مزیتهای تلفن ابری تا پایان با ما همراه باشید.
۱- نخستین مزیتی که میتوان به آن اشاره کرد، سرعت تلفن ابری است. برقراری تماس در تلفن ابری بدون نیاز به سختافزار، سبب شده تا عملیات اجرایی آن با سرعت بیشتری انجام شود. استفاده نکردن از سختافزار نیز سبب شده تا در خصوص نگهداری از تجهیزات و به روزرسانی آنها هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. علاوهبر این، در خصوص راهاندازی تلفن ابری نواتل برای کسب و کار هیچ مشکل و محدودیتی وجود ندارد.
۲- استفاده از تلفن ابری برای کسب و کارها این امکان را میدهد تا با برقراری اتصال به اینترنت امکان دسترسی به سیستمهای یکپارچه را دارا باشند.
۳- مرکز تماس ابری، کاربر محور است. از این رو راه حلهایی برای استفاده بهتر و آسانتر از آن را ارائه میدهد. تلفن ابری با استفاده از تکنولوژی خدمات زیادی را به کاربران خود ارائه میدهد.
۴- یکی دیگر از مزایای استفاده از تلفن ابری این است که کاربران همیشه بدون نیاز به بروز رسانی سیستم، به جدیدترین امکانات دسترسی پیدا میکنند.
۵- استفاده از تلفن ابری و راهاندازی دفترکار مجازی نیاز به استقرار کارکنان در یک مکان خاص را ندارد. کارکنان میتوانند در مکانهای مختلفی حضور داشته باشند. برای شروع کار و استفاده از تلفن ابری برای کسب و کار تنها ابزار مورد نیاز شما یک گوشی موبایل یا لپ تاپ است که اپلیکیشن نوا بر روی آن نصب شده باشد و متصل به اینترنت باشد. اتصال به اینترنت به معنی پشتیبانی ۲۴ ساعته است. با استفاده از این روش دیگر هیچ تماسی را از دست نمیدهید.
۶- راه اندازی تلفن ابری شامل نرمافزار و سختافزار است، البته برای شما فقط نیاز به نصب اپلیکیشن است و تمام نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری را نواتل بستر سازی کرده است،که باعث صرفه جویی بالای برای استارتاپها و مجموعه های نوپا می شود.
۷- یکی دیگر از مزایایی که سبب برتری تلفن ابری در مقایسه با تلفن ثابت شده است، دسترسی نامحدود به شمارههای داخلی در تلفن ابری است. در سیستم تلفن ابری از یک تا ۵۰۰ داخلی میتوانید تعریف کنید و در این خصوص هیچ محدودیتی وجود ندارد.
۸- راهاندازی صف انتظار و اعلام تعداد نفراتی که در صف هستند، میتواند در از دست ندادن تماسهای دریافتی موثر واقع شود. یکی دیگر از امکانات تلفن ابری قابلیت مجهز کردن به تلفن گویا است. با استفاده از قابلیت تلفن گویا میتوانید با معرفی شماره داخلیهای مختلف به کاربر در بهبود روند رسیدگی به درخواستش کمک کنید. با استفاده از این قابلیت کاربر میتواند به آسانترین راه داخلی مورد نظر خود که با آن کار دارد را پیدا کند.
۹- مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد، قابلیت ضبط مکالمات در تلفن ابری است. با استفاده از قابلیت ضبط مکالمه در صورت نیاز، میتوانید مکالمههایی را که بین مشتریان و اپراتور رخ داده است را گوش کرده و از سطح کیفیت تماسهای مجموعه خود مطلع شوید.
به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح در مورد راهاندازی تلفن ابری نواتل پرداختیم. همانطور که بیان شده است دانستید که استفاده از تلفن ابری مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد. مزایای استفاده از تلفن ابری سبب شده تا بسیاری از صاحبان کسب و کارها تمایل به استفاده از آن داشته باشند. تلفن ابری بر روی کسب و کارهای مختلفی به صورت آزمایشی اجرا شده است. موفق بودن تلفن ابری در تمام آزمایشهای مورد نظر سبب محبوبیت بیشتر این سیستم شده است. بنابراین اگر قصد راهاندازی کسب و کار جدیدی را دارید یا صاحب کسب و کار هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم تلفن ابری است. با استفاده از این سیستم همگام با تکنولوژی پیشرفت میکنید و میتوانید از مزایای زیاد آن جهت گسترش کسب و کار خود استفاده کنید.
همچنین ببینید
پنل مدیریتی تحت وب نواتل
پنل مدیریتی تحت وب نواتل در واقع همان داشبورد مدیریتی مرکز تماس ابری، سازمان یا …
بنظر من مهم ترین مزیت این سرویس اینه که امکان جا به جایی داره
با سلام کاربر گرامی
ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرتون 🙏🙏
سلام توضیحات بسیار کاملی بود دستتون درد نکنه ، قابلیت های زیادی داره و برای همه مشاغل نیازه و کاربردی هست 🙏
با سلام کاربر گرامی
ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرتون 🙏🙏
امیدواریم مفید واقع شده باشد
بسیار جالب بود
با سلام کاربر گرامی
ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرتون 🙏🙏
امکان شنود مکالمه آنلاین هم در این سرویس وجود داره ؟
تماس ها دقیقه ای محاسبه میشه یا ثانیه ای ؟
چه عالی
زمان فعال سازیش واقعا مناسبه در کوتاهترین زمان ممکن راه اندازی میشه
امکانش هست مکالمات ضبط شده را دانلود کنیم یا خیر؟
چه عالی امکان دورکاری هم هست
با سلام کاربر گرامی
ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرتون 🙏🙏
امکان مشخص کردن زمان برای دریافت تماس ها هم وجود داره ؟
با سلام کاربر گرامی
ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرتون 🙏🙏
بله شما در تنظیمات مرکز تماس میتواند زمان های فعالیت خودتان رامشخص کنید
اگر دستگاه فکس نداشته باشیم هم میتونیم از فکس روی این مرکز تلفن ابری استفاده کنیم؟
بسیار عالی
با سلام، این که به سرعت و بدون کارهای اداری برقرار میشه و تمام کارها با اینترنت انجام میشه مزیت خیلی زیادیه
ممنونم از زحمات شما .
سلام و خسته نباشید، سرویس قابل اطمینان و مطمنی هست من به تمام کسانی که کسب کار بزرگ یا کوچیک دارن پیشنهاد میکنم حتما یکبار استفاده کنند .
باتشکر از زحمات تمامی شما .
من خودم هر برنامه ای بخوام نصب کنم خیلی برام مهمه که سیستمم رو از کار نندازه و قابلیت اتصال و همخونی با بقیه و داشته باشه
واقعا یکی از عالی ترین برنامه ها هستش ممنونم
سلام
توضحاتتون خوب بود و خودم ۵ ماه تلفن ابری گرفتم و راضی هستم
بسیار عالی بود راه اندازی تلفن ابری نواتل سریع وراحت بود
بسیار عالی و کارآمد