تلفن ابری برای آموزشگاه‌ها

نویسنده نواتل
2 ماه پیش
خواندن 5 دقیقه
284 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » تلفن ابری برای آموزشگاه‌ها
تلفن ابری برای آموزشگاه ها

خط تلفن ثابت برای آموزشگاه‌ها به‌دلیل اهمیت بسیار بالای تماس‌های تلفنی، نقش مهمی را ایفا می‌کند. حال سوالی که در این شرایط پیش می‌آید این است که «همچنان از خط ثابت مخابرات استفاده کنیم یا به سمت فناوری‌های جدیدتری مانند خط تلفن ثابت ابری (اینترنتی) پیش بریم؟»
برای پاسخ به این پرسش‌ها به ۲ نکته زیر توجه کنید:

۱) خط تلفن ثابت ابری بر روی بستر اینترنت فعالیت می‌کند؛ بنابراین تماس‌ها کیفیت و پایداری بیشتری دارند.
۲) در صورت جابه‌جایی محل فیزیکی آموزشگاه، به‌احتمال خیلی زیاد امکان انتقال خط ثابت مخابراتی سابق‌تان به محل جدید وجود نخواهد داشت.
در ادامه به دلایل مهمی برای انتخاب خط تلفن ابری به جای خط ثابت مخابراتی می‌پردازیم.

در بلاگ نواتل بخوانید: تلفن ابری برای کلینیک های دندانپزشکی و زیبایی

چرا برای آموزشگاه خود به تلفن ابری احتیاج دارید؟

در آموزشگاه‌ها تقریبا تمام چرخه بازاریابی با تماس تلفنی انجام می‌شود. به‌عنوان مثال شرایط زیر را تصور کنید:

۱) مشتریان جدید اولین ارتباط خود با آموزشگاه‌تان را به وسیله تماس تلفنی برقرار می‌کنند؛
۲) مشتریان فعلی پیگیری دوره‌های آموزشی کنونی و اطلاع از دوره‌های آموزشی دیگر شما را از طریق تماس تلفنی انجام می‌دهند؛
۳) اگر آموزشگاه کنکور یا به‌صورت کلی فعالیت‌تان مرتبط با دروس مقاطع مختلف تحصیلی مدارس باشد، بسیار مهم است که پاسخگوی تماس‌های اولیای دانش‌آموزان باشید.

با وجود شرایط ویژه و اهمیت بالای تماس تلفنی در این حیطه کاری، بهترین پیشنهاد برای آموزشگاه‌ها استفاده از خط تلفن ثابت اینترنتی (ابری) به‌جای خط ثابت مخابراتی است.
در ادامه ۴ مزیت اصلی استفاده از خط تلفن ثابت ابری را بررسی می‌کنیم.

پاسخگویی همه‌جانبه؛ هیچ تماسی بی‌پاسخ نمی‌ماند

با داشتن خط تلفن ثابت اینترنتی، برای پاسخگویی به تماس‌ها نیازی به حضور فیزیکی‌تان نیست؛ زیرا تماس‌های ورودی و خروجی‌تان توسط اپلیکیشنی (سافت فون) که در گوشی هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ شما نصب شده، برقرار می‌شود و به همین دلیل هیچ وابستگی به محل سکونت‌تان ندارد.
شما حتی در هنگام مسافرت خارج از کشور هم تنها با اتصال به اینترنت، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی به تمامی تماس‌های ورودی پاسخ دهید و تماس‌های خروجی‌تان را برقرار کنید.

جابه‌جایی بدون استرس محل آموزشگاه

مشتریانتان از طریق تماس تلفنی با شما در ارتباط هستند و تغییر ناگهانی شماره تلفن ثابت می‌تواند برنامه‌های عادی آموزشگاه‌تان را تا مدتی مختل کند و حتی باعث ریزش مراجعه‌کنندگان فعلی‌تان بشود. در صورت جابه‌جایی اگر حوزه مخابراتی‌تان تغییر کند، دیگر امکان انتقال خط ثابتی که از آن استفاده می‌کردید، وجود ندارد.
خبر خوب این است که خط تلفن ابری هیچ‌گونه وابستگی به جغرافیا و محل سکونت ندارد و با اتصال به اینترنت در هر نقطه از کره خاکی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بنابراین با استفاده از خط تلفن ابری دیگر جابه‌جایی هیچ‌گونه اختلالی در روتین کاری آموزشگاه‌ شما ایجاد نمی‌کند.

تعرفه پایین‌تر از خطوط مخابرات

یکی از نکات برجسته خط تلفن ثابت اینترنتی، پایین‌تربودن تعرفه آن نسبت به خطوط ثابت مخابراتی است. اگر تعداد تماس‌های خروجی‌تان زیاد است این کار هزینه‌های جاری آموزشگاه‌تان را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد.

قابلیت ارتقاء و افزودن امکانات بیشتر

با افزایش زنگ‌خور و ترافیک کاری، بدون نیاز به هیچ تجهیزات خاصی می‌توانید امکانات بیشتری را برای افزایش بهره‌وری کال‌سنتر آموزشگاه‌تان، به خط تلفن ابری‌تان اضافه کنید. در حالت عادی و برای خطوط مخابراتی این کار نیاز به خرید دستگاه سانترال، مرکز تماس و سیم‌کشی در تمامی اتاق‌های آموزشگاه‌تان دارد، اما در خطوط ابری همه‌چیز از قبل آماده است و بدون نیاز به خرید وسایل دیگر می‌توانید از امکانات متنوع و کارآمدی بهره‌مند شوید.

کاربرد تلفن ابری در آموزشگاه ها

مرکز تلفن ابری؛ بهترین انتخاب برای مرکز مشاوره شما

اگر:

    • آموزشگاه‌ بزرگی دارید و ترافیک کاری کال‌سنترتان سنگین است؛
    • آموزشگاه کوچکی دارید اما می‌خواهید آن را توسعه دهید.

توصیه ما به شما استفاده از مرکز تلفن ابری است.
مرکز تلفن ابری علاوه‌بر امکانات پایه خطوط تلفن ثابت اینترنتی، مزایای بسیار بیشتری را برای توسعه آموزشگاه‌تان در اختیارتان می‌گذارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

    • منشی گویا که به وسیله آن می‌توانید پیام ضبط‌شده‌ای را برای مشتریان پخش کرده یا برای انتخاب درست و شماره‌گیری عدد داخلی، آن‌ها را راهنمایی کنید.
    • صف تماس که در هنگام اوج ترافیک کاری و زنگ‌خورهای آموزشگاه‌ شما سبب می‌شود که هیچ مشتری را از دست ندهید.
    • تعیین شیفت کاری، ساعات فعالیت و پاسخگویی شما را برای مشتریان به‌صورت شفاف مشخص می‌کند؛
    • با قابلیت سانترال مجازی می‌توانید مشتریان را به داخلی مورد نظرشان هدایت کنید.
    • قابلیت کنترل آنلاین مکالمات به شما کمک می‌کند تا در لحظه کیفیت صحبت پرسنل با مشتریانتان را بسنجید.
    • با امکان ضبط مکالمات می‌توانید به‌صورت بسیار دقیق‌تر عملکرد کال‌سنتر آموزشگاه‌تان را بسنجید و برای بهبود آن برنامه‌ریزی کنید.
    • با قابلیت همزمانی تماس‌ها هیچ تماس و مشتری جدیدی را از دست نخواهید داد.
    • با گزارش‌های حرفه‌ای که در پنل مدیریتی نواتل ارائه می‌شود؛ می‌توانید مواردی مانند تعداد تماس‌های از دست‌رفته و پاسخ‌داده شده، میزان پایداری سرویس، گزارش فعالیت به‌تفکیک هر پرسنل، میانگین زمان مکالمات و موارد دیگر را ببینید و با رفع مشکلات، کارایی و درآمد آموزشگاه‌تان را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

همچنان تردید دارید و نمی‌دانید که سرویس مرکز تلفن ابری برای آموزشگاه‌تان مناسب است یا نه؟
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان متناسب با شرایط کسب‌وکارتان همین حالا با همکاران ما در واحد فروش نواتل تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه