متاما چیست؟| 0 تا 100 مراحل راه اندازی

نویسنده نواتل
3 هفته پیش
خواندن 6 دقیقه
175 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » متاما چیست؟| 0 تا 100 مراحل راه اندازی
متاما چیست؟| 0 تا 100 مراحل راه اندازی

متاما مخفف عبارت “مرکز تماس ابری مخابرات ایران” است. متاما جدیدترین سرویسی است که مخابرات ایران، با همکاری شرکت دانش بنیان نواتل، به مشترکین خود ارائه داده است. در واقع شما از این لحظه می‌توانید بدون تغییر خط تلفن ثابت شرکت خود، که یکی از ارکان برند شماست، صاحب یک مرکز تماس ابری شوید. کافی است به کمک سرویس متاما نواتل اقدام به ابری کردن خط مخابراتی خود کنید.
اگر می‌خواهید بدانید متاما چیست و داشتن مرکز تماس ابری چرا برای شرکت شما مهم است، در این مقاله به پاسخ سوالات خود خواهید رسید.

متاما چیست؟

تا امروز اگر یک شرکت تصمیم می‌گرفت تا از مرکز تماس ابری استفاده کند، باید ابتدا یک خط تلفن اینترنتی تهیه می‌کرد و با خط ثابت مخابراتی خود خداحافظی می‌کرد؛ شرکت‌های تازه تاسیس با این فرآیند، مسئله‌ای نداشتند اما بسیاری از مشتریان موجود در بازار، شرکت‌های بزرگ با مشتریان قدیمی و یا صاحب یک خط ثابت تلفنی رُند بودند که حفظ شماره خط ثابت اولیه برای ‌آ‌ن‌ها یک ارزش محسوب می‌شد. متاما راه حلی است که این دغدغه را رفع خواهد کرد.

متاما چیست؟

مرکز تماس ابری بدون تغییر شماره شرکت

نواتل با بررسی‌های فراوان و تلاش بسیار موفق شد تا با همکاری شرکت مخابرات ایران، سرویسی راه اندازی کند که مشترکین مخابرات، در صورت نیاز به مرکز تماس ابری و یا سایر خدمات مشابه، بتوانند خط تلفن مخابراتی خود را حفظ کرده و این سرویس‌ها را بر روی همان خط داشته باشند.
سرویس متاما، اولین بار در نمایشگاه الکامپ بیست و هفتم، با شعار “ابری شو!” رونمایی شد و مهمترین دغدغه‌ی شرکت‌ها در ابتدای مسیر ابری شدن را حل کرد.

پیش از اینکه با جزئیات بیشتر به توصیف مرکز تماس ابری مخابرات ایران بپردازیم، در این بخش توضیح مختصری از مرکز تماس ابری ارائه خواهیم کرد تا آن دسته از مخاطبان که پیش زمنیه‌ای ندارند، دریابند که با بهره مندی از مرکز تماس ابری، به چه امکاناتی دسترسی خواهند داشت.

مرکز تماس ابری بدون تغییر شماره شرکت
مرکز تماس ابری، یک سرویس فوق العاده است که به کمک آن می‌توانید یک کال سنتر بر روی فضای ابری داشته باشید و بدون استفاده از هیچ تجهیزات سخت افزاری، با مشتریان خود در ارتباط باشید. مهمترین مزیت مرکز تماس ابری امکاناتی است که در حوزه مدیریت مشتریان در اختیار شما خواهد گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید به صفحه محصول مرکز تماس ابری و بلاگ زیر مراجعه کنید.

تفاوت متاما و مرکز تماس ابری

همانطور که گفته شد متاما سرویسی است که به شما کمک می‌کند بدون خرید خط مجزا، اقدام به اینترنتی کردن خط مخابراتی خود و بهره مندی از یک مرکز تماس ابری قدرتمند کنید؛ پس این دو از لحاظ کارکرد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. مسئله اینجاست که بسیاری از شرکت‌ها ادعا دارند، ابری کردن خط تلفن ثابت و استفاده از سرویس متاما، صرفا با خرید تجهیزات گران قیمت امکان پذیر است و دردسر زیادی دارد. اما نواتل این ادعا را رد می‌کند! اطمینان داشته باشید تمامی مراحل ابری کردن خط ثابت کنونی شما با حداقلی‌ترین هزینه انجام خواهد شد و کارشناسان ما در هر مرحله کنار شما هستند تا فرآیند برای شما تسهیل شود.

تفاوت متاما و مرکز تماس ابری
مزیتی که تهیه‌ی سرویس متاما در مقایسه با هر روش دیگری دارد این است که اگر صاحب خط با ارزشی هستید و یا ارائه شماره تماس جدیدتان به مشتریان قدیم برایتان مقدور نیست، مرکز تماس ابری را بر روی خط مخابراتی کسب و کار خود خواهید داشت.

شرایط لازم برای استفاده از سرویس متاما

برای ابری شدن مرکز تماس خود در ابتدا نیاز به یک خط با مالکیت حقوقی دارید. پس اگر در حال حاضر خط شما به نام شخص حقیقی است، باید با مراجعه به مخابرات، اقدام به حقوقی کردن خط تلفن ثابت خود کنید. شرط بعدی برای استفاده از سرویس متاما این است که اگر خط تلفن شرکت شما از نوع E1 است، باید آن را از طریق شرکت مخابرات منطقه تهران تبدیل به سیپ ترانک کنید.

مدارک لازم برای تبدیل خط تلفن حقیقی به حقوقی:

    • مدارک شناسایی
    • اساسنامه شرکت
    • آخرین آگهی تغییرات
    • گواهی امضا به عنوان یکی از صاحبان حق امضای شرکت

مزایای متاما برای شرکت‌ها چیست؟

اگر بخواهیم مزایای متاما برای سازمان‌ها را جمع بندی کنیم، به لیست زیر می‌رسیم:

    • حفظ مشتریان؛ خیلی از مشتریان سال‌هاست شما را با یک شماره تلفن می‌شناسند و تغییر آن می‌تواند باعث قطع ارتباط شما با آن بخش از مشتریانتان شود. متاما این ریسک را از شما دور می‌کند.
    • حفظ برند؛ هرچه اطلاعات تماس شما اعم از شماره تلفن، آدرس دفتر، شناسه کاربری شبکه‌های اجتماعی، کمتر تغییر کند، در ذهن مشتریانتان ماندگارتر خواهید شد و اعتبار شما حفظ می‌شود.
    • راه اندازی مرکز تماس ابری؛ روزهایی که برای داشتن مرکز تماس ابری نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت و یا خط اینترنتی داشتید به پایان رسیده است؛ با استفاده از متاما می‌توانید از کلیه امکانات مرکز تماس ابری و مرکز تلفن ابری بدون محدودیت استفاده کنید.
    • مدیریت بهینه ارتباط با مشتریان؛ بدیهی است وقتی مرکز تماس ابری مخابرات را تهیه کنید، به همه‌ی امکانات یک مرکز تماس حرفه ای اعم از دریافت گزارش تماس‌ها، مانیتورینگ تماس اپراتورها و.. دست خواهید یافت.
    • ایجاد امکان دورکاری؛ مزیت مرکز تماس متاما نسبت به خطوط عادی مخابراتی این است که محدود به دفتر نیست و شما با نصب اپلیکیشن متاما روی تلفن همراه و هر دستگاه هوشمند دیگری میتوانید، از هر نقطه‌ای تماس‌ها را پاسخ دهید.
    • پشتیبانی 24/7؛ ما در متاما دائما به پشتیبانی مشتریان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها می‌پردازیم و در صورت بروز هر اختلال احتمالی، آن را حل خواهیم کرد تا شما حتی یک تماس هم از دست ندهید.
    • بالا بردن پایداری و امنیت؛ با استفاده از سرویس متاما از پایداری و کیفیت بالای تماس‌ها با استاندارد شرکت مخابرات ایران بهره‌مند خواهید بود و دیگر نگران کیفیت و امنیت سرویس خود در مقایسه با سایر خدمات موجود نخواهید بود.

قیمت سرویس متاما

برای دسترسی به مرکز تماس ابری مخابرات ایران می‌توانید یکی از بسته‌های زیر را بر حسب نیاز و بودجه‌ی خود انتخاب کنید. هزینه‌های مطرح شده به صورت سالیانه می‎‌باشد:

بسته نقره‌ای بسته طلایی بسته اپال
9/290/000 تومان 18/700/000 تومان 27/100/000 تومان

 برای آگاهی از جزئیات هر بسته می‌توانید به صفحه متاما مراجعه کرده و یا با کارشناسان نواتل تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه