والبورد
یکی از ویژگیهای جذاب پنل مدیریت اختصاصی نواتل، والبورد است که به مشتریان مرکز تلفن این امکان را میدهد تا بتوانند به صورت تجمیعی در یک صفحه، آخرین وضعیت مرکز تماس خود را در روز جاری مشاهده کنند. این قابلیت مناسب واحد ارزیابی کیفیت شرکتهاست و امکان کنترل کمی و کیفی تماسهای صادره و وارده را در هر لحظه به شما میدهد. این صفحه به صورت خودکار، هر پنج ثانیه یکبار بازنمایش داده میشود تا همواره اطلاعات شما بروز باشند و نیازی به انجام دستی نمایش مجدد نداشته باشید. مسئول هر مرکز تماس با در اختیار داشتن این گزارش میتواند ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد تیم خود داشته باشد. اطلاعاتی که سرویس والبورد در اختیار شما قرار میدهد به شرح ذیل است:
- تعداد مشتریان در صف
- تعداد مشتریان در آی وی آر
- امتیاز نظر سنجی
- تعداد کل تماسهای ورودی
- تعداد تماسهای ورودی پاسخ داده شده
- تعداد تماس های ورودی قطع شده توسط مشتری
- تعداد تماس های بی پاسخ ورودی
- میانگین زمان تماسهای ورودی
- تعداد کل تماسهای خروجی
- تعداد تماس های خروجی پاسخ داده شده
- تعداد تماس های بی پاسخ خروجی
- میانگین زمان مکالمه برای تماسهای ورودی و خروجی
- تعداد اپراورهای حاضر برای تماس
- تعداد همزمانی آزاد و در حال استفاده
- تعداد اپراتور در حال مکالمه
- سطح سرویس ارائه خدمت
امکان نمایش تمام صفحه (فول اسکرین) برای مانیتور کردن راحتتر اطلاعات نیز وجود دارد.
با استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل و قابلیتها و ویژگیهای منحصر به فرد آن نظیر والبورد با کمترین هزینه، کنترل و مدیریت تماسها و ارتباطات با مشتریان را به دست گرفته، شاهد افزایش بازدهی و کاهش هزینههای کسبوکار خود خواهید بود. شما میتوانید از همه این امکانات بدون نیاز به مکان فیزیکی، نیروی متخصص، تلفن ویپ، سوییچ سانترال، مرکز تلفن ویپ و هر سختافزار دیگری بهرهمند شوید. ضمنا با اتصال نواتل به سی آر ام محلی یا سی آر ام ابری میتوانید از قابلیتهای یک مرکز تماس و سی آر ام به صورت همزمان استفاده کنید. برای اطلاعات دقیقتر از امکانات جدید نواتل با مشاوران مجرب ما با شماره 91691000-021 در تماس باشید.
افزودن دیدگاه