والبورد نواتل| یک ابزار مانیتورینگ حرفه‌ای

نویسنده نواتل
2 ماه پیش
خواندن 2 دقیقه
1867 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » والبورد نواتل| یک ابزار مانیتورینگ حرفه‌ای
والبورد نواتل- یک ابزار مانیتورینگ حرفه‌ای

والبورد مرکز تماس ابزاری است که در گروه امکانات مانیتورینگ قرار دارد. این آپشن به شما قابلیت مدیریت تماس‌ها و مشاهده‌ی یک گزارش تمام و کمال در لحظه را می‌دهد. در این مقاله سعی داریم تا قابلیت والبورد نواتل را توضیح داده و کاربرد هر بخش آن را منتقل کنیم.

والبورد چیست؟

یکی از ویژگی‌های جذاب پنل مدیریتی اختصاصی نواتل است که به مشتریان مرکز تلفن این امکان را می‌دهد تا بتوانند به صورت تجمیعی در یک صفحه، آخرین وضعیت مرکز تماس خود را در روز جاری مشاهده کنند. این قابلیت مناسب واحد ارزیابی کیفیت شرکت‌هاست و امکان کنترل کمی تماس‌های صادره و وارده را در هر لحظه به شما می‌دهد.

نحوه‌ی کار با این ابزار

شما برای ورود به Wallboard مرکز تماس خود، باید وارد پنل مدیریت مرکز تماس ابری خود شوید. سپس به قسمت مانیتورینگ رفته و گزینه‌ی والبورد را انتخاب کنید. صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود همان والبورد است که در آن می‌توانید گزارش لحظه‌ای وضعیت مرکز تماس ابری خود را داشته باشید.

بخش‌های مختلف والبورد

مسئول هر مرکز تماس با در اختیار داشتن این گزارش می‌تواند ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد تیم خود داشته باشد. اطلاعاتی که این سرویس در اختیار شما قرار می‌دهد به شرح ذیل است:

  • تعداد مشتریان در صف
  • تعداد مشتریان در IVR
  • تعداد کل تماس‌های ورودی؛ به تفکیک پاسخ داده شده، بی پاسخ یا قطع شده توسط مشتری
  • تعداد کل تماس‌های خروجی، به تفکیک پاسخ داده شده یا بی پاسخ
  • میانگین زمان مکالمه برای تماس‌های ورودی و خروجی
  • تعداد اپراتورهای حاضر برای تماس و در حال مکالمه
  • تعداد همزمانی آزاد و در حال استفاده
  • سطح سرویس ارائه خدمت (ارائه به صورت درصدی از تماس‌ها که در 20 ثانیه اول پاسخ داده شده‌اند.)
  • امتیاز نظر سنجی
  • نمودار موقعیت کارشناسان

مزایای والبورد نواتل

والبورد نواتل، مانند سایر بخش‌های پنل مدیریتی فقط در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که شما در بخش مدیریت نقش‌ به آن‌ها مجوز داده‌اید. در والبورد ساعت دقیق گزارش ارائه شده درج شده است و هر پنج ثانیه به صورت خودکار آپدیت می‌شود. والبورد امکان Full Screen شدن دارد تا ارزیابی‌کننده با دقت و تمرکز بیشتری به بررسی بپردازد. در کنار والبورد، ابزارهای مکمل دیگری مثل پیشخوان، نمایش زنده تماس‌ها و گزارشات وجود دارد، که نظارت و مدیریت مرکز تلفن ابری را بسیار راحت می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات پنل مدیریتی نواتل، با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. علی نردات نیم‌رخ
    علی نردات

    امکان تغییر در داده ها هست؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی قابلیت فیلتر براساس صف وجود دارد ولی امکان تغییر کانفیگ برای نمایش دیتا وجود ندارد.

  2. هومن محمدی نیم‌رخ
    هومن محمدی

    هر چند ثانیه یکبار اطلاعات به روز می‌شن؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      اطلاعات والبورد نواتل به صورت لحظه‌ای در حال تغییر هستند.

  3. kh.M نیم‌رخ
    kh.M

    به نظر ابزار کاربردی ای میاد چون هم امکان کنترل کمی تماس‌های صادره و وارده را در هر لحظه می ده هم با کمکش میشه ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد تیم داشت.

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.
      دقیقا این ابزار به ارزیابی وتحلیل درست برای رشد کسب‌وکار ها کمک می‌کند.

  4. انوشیروانی نیم‌رخ
    انوشیروانی

    عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  5. فرشته نیم‌رخ
    فرشته

    بابت فعالسازی والبورد هزینه جداگانه باید پرداخت شود ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      بستگی به نوع بسته‌ی خریداری شده دارد. در برخی پکیج‌های مرکز تلفن و مرکز تماس ابری نواتل، دسترسی به والبورد به صورت پیش‌فرض قرار دارد و در برخی دیگر باید به صورت یک فیچر جداگانه تهیه شود.

  6. مینا نیم‌رخ
    مینا

    فوق العاده چه جالبه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  7. Leyla نیم‌رخ
    Leyla

    عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  8. علی رستمی نیم‌رخ
    علی رستمی

    فیچر جذابی و کارامدی به نظر میرسه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی؛
      با تشکر از حسن توجه و ارائه نظر شما.

  9. Panah نیم‌رخ
    Panah

    عالی بود 🙌🏻

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      سلام کاربر گرامی؛
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

افزودن دیدگاه