والبورد
والبورد؛ یکی از ویژگیهای جدید نواتل است که به مشتریان مرکز تلفن این امکان را میدهد تا بتوانند به صورت تجمیعی در یک صفحه، آخرین وضعیت مرکز تماس خود را در روز جاری مشاهده کنند. این قابلیت مناسب واحد مانیتورینگ شرکتهاست و امکان کنترل کمی و کیفی تماسهای صادره و وارده را در هر لحظه به شما میدهد. این صفحه به صورت خودکار، هر پنج ثانیه یکبار بازنمایش داده میشود تا همواره اطلاعات شما بروز باشند و نیازی به انجام دستی نمایش مجدد نداشته باشید. مسئول هر مرکز تماس با در اختیار داشتن این گزارش میتواند ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد تیم خود داشته باشد. اطلاعاتی که سرویس والبورد در اختیار شما قرار میدهد به شرح ذیل است:
- Answered calls count (تعداد تماسهای پاسخ داده)
- Inbound call count (تعداد تماسهای ورودی)
- Average inbound calls (میانگین تماسهای ورودی)
- Inbound total minutes (مجموع دقایق تماسهای ورودی)
- Outbound call count (تعداد تماسهای خروجی)
- Outbound total minutes (مجموع دقایق تماسهای خروجی)
- Average outbound calls (میانگین تماسهای خروجی)
- Agent in calls (تعداد تماس در جریان)
- In queue count (تعداد مشترکین در صف)
- In IVR count (مشترک در ای وی آر)
- Average waiting time (میانگین زمان انتظار تماسهای ورودی)
- Average call duration (میانگین زمان تماسها)
- Missed calls count (تعداد تماسهای از دست رفته)
- ACD outbound>0 (میانگین زمان تماسهای خروجی موفق)
- Channel rate (ظرفیت کانال- تعداد بوق آزاد)
امکان نمایش تمام صفحه (فول اسکرین) برای مانیتور کردن راحتتر اطلاعات نیز وجود دارد.
با استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل و قابلیتها و ویژگیهای منحصر به فرد آن نظیر والبورد با کمترین هزینه، کنترل و مدیریت تماسها و ارتباطات با مشتریان را به دست گرفته، شاهد افزایش بازدهی و کاهش هزینههای کسبوکار خود خواهید بود. شما میتوانید از همه این امکانات بدون نیاز به مکان فیزیکی، نیروی متخصص، تلفن ویپ، سوییچ سانترال، مرکز تلفن ویپ و هر سختافزار دیگری بهرهمند شوید. ضمنا با اتصال نواتل به سی آر ام محلی یا سی آر ام ابری میتوانید از قابلیتهای یک مرکز تماس و سی آر ام به صورت همزمان استفاده کنید. برای اطلاعات دقیقتر از امکانات جدید نواتل با مشاوران مجرب ما با شماره 91691000-021 در تماس باشید.
افزودن دیدگاه