از عملکرد تلفن تحت شبکه چه می‌دانید؟

نویسنده نواتل
12 ماه پیش
خواندن 6 دقیقه
323 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » از عملکرد تلفن تحت شبکه چه می‌دانید؟

تلفن تحت شبکه را می‌شناسید؟ خرید لوازم و تجهیزات تلفن و طی کردن مراحل نصب آنها یکی از پردردسرترین و البته هزینه‌برترین اقداماتی هستند که برای شروع هر کسب‌وکاری باید انجام شوند. اگر می‌خواهید بتوانید نتایج خوبی در زمینه رشد صنعت‌تان بدست آورید، باید هوشمندانه به تمام رویه کاری که انجام میشود، نظارت داشته باشید. یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای داشتن کسب‌و‌کاری اصولی خرید سانترال تحت شبکه است. از سانترال یا تلفن تحت شبکه چه میدانید؟ برای آشنایی بیشتر با این نوع سانترال با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید.

سانترال یا تلفن تحت شبکه چیست؟

سانترال یا تلفن تحت شبکه کمک خواهد کرد تا سازمانی توسعه یافته‌ای داشته باشید. برای اینکه مکالمات بین کاربران یک سازمان راحت‌تر برقرار شوند انتخاب مرکز تلفن تحت شبکه با استفاده از اینترنت بهترین راه است. این نوع سانترال همان سانترال IP است که از طریق اینترنت کار کرده و امکان تماس را برای ما آسان می‌کنند.

برای بهتر شدن روابط و البته ارتباطات تماسی بین کارمندان و با مشتریان‌تان، استفاده از سانترال تحت شبکه بهترین انتخاب و راهکار است. عبارت انگلیسی internet protocol را به خاطر بسپارید و IP مخفف شده این عبارت است. با استفاده از این فناوری نوین می‌توانید تمامی مکالمات بین کارمندان که از یک شبکه تلفنی استفاده می‌کنند را به‌صورت اینترنتی کرده و علاوه بر آسان‌تر کردن ارتباطات، در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید.

 استفاده از تلفن ابری و مرکز تلفن ابری که به آنها تلفن اینترنتی نیز گفته می‌شود به راحت‌تر شدن تمام ارتباطاتتان و مدیریت درست آنها کمک خواهد کرد. از نظر اقتصادی استفاده از سیستم سانترال تحت شبکه به نفع شرکت شما خواهد بود و می‌توانید از این طریق پرداخت هزینه‌های زیادی را به حداقل برسانید.

مزیت‌استفاده از سانترال تحت شبکه یا مرکز تلفن اینترنتی

  • امکان برقراری تماس‌های داخلی و بیرونی
  • آسان تر شدن امکان برقراری ارتباط کاربران
  • امکان انتقال تماس در کمترین زمان
  • استفاده از تلفن گویا
  • امکان برقراری تماس ویدئویی
  • امکان ارسال و دریافت فایل
  • امکان ضبط تماس‌های ارسالی و دریافتی
  • امکان استفاده از پیام‌های ضبط شده در هر ساعتی
  • امکان تنظیمات پیام‌های انتظار، متن تبلیغاتی و…

در بلاگ نواتل بخوانید: سانترال تحت شبکه چیست و چگونه کار می‌کند؟ انواع سانترال های تحت شبکه

سانترال تحت شبکه

مرکز تلفن تحت شبکه

اینترنت کمک می‌کند تا شما بدون هزینه زیاد، تماس‌های صوتی و حتی تصویری موفق خوبی برقرار کنید و از ارتباطات خوب خود لذت ببرید. به‌صورت ساده باید به شما یادآوری کنیم که سانترال تحت شبکه یا مرکز تلفن تحت شبکه با استفاده از اینترنت کار کرده، یعنی از سیستم ویپ (Voip) پشتیبانی می‌کند. این نوع سیستم جدید با نرم‌افزار کار می‌کنند و مانند سانترال‌های قدیمی کاملاً سخت‌افزاری نیستند.

مرکز تلفن اینترنتی نیازی به تجهیزات سخت افزاری ندارد و  خرید و استفاده از آنها کاملاً به‌صرفه است. برای استفاده از این نوع تلفن  فقط به اینترنت نیاز دارید. تلفن ابری شما را وابسته به محل شرکت و سازمان نمی‌کند و شما در هر مکانی می‌توانید از آن استفاده کنید. تلفن ابری را می‌توانید با پیش‌شماره مکان موردنظرتان در کمتر از یک ساعت خریداری کرده و استفاده کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تلفن اینترنتی خود را از نواتل خریداری کنید. تلفن اینترنتی نواتل با هر اینترنتی کار می‌کند و شما مجبور به استفاده از اینترنتی خاص نیستید. 20سال سابقه موفق در امر ارتباطات، نواتل را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند.

خرید تلفن اینترنتی و سانترال تحت شبکه

خرید تلفن اینترنتی نیاز به بودجه زیادی ندارد و این نوع تلفن و مرکز تلفن ابری در امر ارتباطات به شما در مدیریت ارتباطاتتان کمک می‌کند. با خرید تلفن اینترنتی لازم نیست مانند گذشته چندین خط برای ارتباط بهتر کارمندان و البته مشتریانتان خریداری کنید.

اگر نیاز دارید که داخلی بخرید و میخواهید با مدیریتی درست تمام واحدهای شما برای ارتباط با یکدیگر و البته با مشتریان آمادگی داشته باشند، خرید تلفن ابری نواتل برای شما امری ضروری خواهد بود. توجه داشته باشید که در هر مکان و با هر وسیله‌ای مانند موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و کامپیوترهای رومیزی و … می‌توانید از طریق تلفن اینترنتی تماس‌هایتان را برقرار کرده و پاسخگوی مشتریان باشید. فراموش نکنید که برای استفاده از این نوع تلفن، نیازی به تلفن‌های گران قیمت سانترال، سیم‌کشی و … ندارید.

در بلاگ نواتل بخوانید: مراحل نصب و راه‌اندازی تلفن ویپ (VoIP) + هزینه

راه اندازی تلفن تحت شبکه و هزینه‌های آن

اگر کسب‌وکارتان را تازه شروع کردید، با خرید تلفن اینترنتی نیاز نیست نگران بیشتر شدن کارمندان و خرید خط تلفن جدید و تجهیزات وابسته به آن باشید. خرید تلفن اینترنتی کمک می‌کند تا بتوانید داخلی‌های متعددی اضافه کنید و مرکز تلفن اینترنتی با کلی امکانات خوب مدیریت کارها را برای شما آسان خواهد کرد.

تهیه سخت‌افزار و دستگاه‌های سانترال با هزینه بسیار بالا دیگر خرج اضافی برای شما خواهند شد. هزینه راه اندازی تلفن تحت شبکه بسیار مقرون به صرفه است و در ابتدا باید تلفن اینترنتی بخرید و تنظیمات لازم را انجام دهید. امکانات خوب مرکز تلفن مانند تلفن گویا، امکان ضبط مکالمه، ایجاد صف انتظار، امکان ارسال و دریافت فایل، قابلیت ویدئو کنفرانس و … از جمله امکانات خوب مرکز تلفن ابری هستند که با استفاده از آنها در هزینه‌های خود تا حد بسیار زیادی صرفه‌جویی خواهید کرد.

راه اندازی تلفن تحت شبکه نواتل

برای راه اندازی تلفن اینترنتی خود لازم نیست هزینه زیادی بپردازید و هزینه‌های این نوع تلفن ثابت از تلفن‌های ثابت سنتی قدیمی بسیار کمتر است. با خرید تلفن اینترنتی کلی امکانات مفید خواهید داشت که شما را برای رسیدن به پیشرفت در کسب‌وکارتان کمک خواهد کرد. با خرید این نوع تلفن از نواتل لازم نیست از اینترنت خاصی استفاده کنید و شما با هر اینترنتی از امکانات خوب مرکز تلفن ابری خود می‌توانید استفاده کرده و ارتباطاتتان را مدیریت کنید. نواتل اپلیکیشن اختصاصی دارد که کمک بزرگی به آسان شدن و ارزان شدن ارتباطات شما خواهد بود.

 توجه داشته باشید که شرکت‌های زیادی هستند که میتوانید از آنها تلفن اینترنتی تهیه کنید؛ اما امکانات و پشتیبانی و … را با یکدیگر حتما مقایسه کنید. 20 سال تلاش نواتل و ماندن در عرصه کار و رقابت، نشانگر کیفیت کار ماست. مرکز ﺗﻠﻔﻦ ابری نواتل، همان مرکز تلفن ﺳﺎﻧﺘﺮال یا VoIP درون سازمانی است ﮐﻪ شرکت‌ها ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ بدون نیاز به سخت‌افزار و تجهیزات، دانش فنی و حضور افراد متخصص در شرکت با کاهش چشم‌گیر هزینه‌های نگهداری روبه‌رو شوند و اﻣﮑﺎن اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ ﺳﺮوﯾﺲ را از ﻫﺮ مکان و ﺑﺮ ﺑﺴﺘﺮ اﯾﻨﺘﺮنت داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مرکز تلفن ابری نواتل را از سایر سانترال‌ها متمایز می‌کند، استفاده هم‌زمان از یک اپلیکیشن اختصاصی با امکانات کامل پیام‌رسانی و اتصال آن به خدمات کامل یک مرکز تلفن است. برای اطلاع از این ویژگی منحصربه‌فرد حتماً با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه