همه‌چیز در مورد خط تلفن هوشمند IN

نویسنده نواتل
3 سال پیش
خواندن 8 دقیقه
1513 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » همه‌چیز در مورد خط تلفن هوشمند IN
همه‌چیز در مورد IN

پیشرفت فناوری سبب ارتقای سطح رضایت ما از زندگی شده است. خط تلفن هوشمند نیز یکی از این فناوری های روز دنیاست که به راحت‌تر شدن ارتباطات ما در هر مکان و زمانی کمک کرده است. صنعت مخابرات دستخوش تغییرات زیادی شده است. از خطوط مخابراتی آنالوگ گرفته تا خطوط ایوان، خط تلفن هوشمند IN و در نهایت خطوط امروزی مثل خط تلفن اینترنتی یا سیپ ترانک، همه ابزارهایی هستند که برای رشد ارتباطات افراد جامعه و یک دگرگونی اساسی در کسب ‌و‌کارها به وجود آمده‌اند. در این مقاله قصد داریم مطالب جدید و آموزنده‌ای را با شما به اشتراک بگذاریم و به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم با ما همراه باشید.

خط تلفن هوشمند چیست ؟

برای اینکه با خط تلفن هوشمند آشنا شوید باید بدانید که دیگر از کابل‌های طولانی یا فیبرنوری برای دریافت یک یا چند خط تلفن ثابت خبری نیست و حالا با اتصال به شبکه اینترنت بدون دردسر خط تلفن ثابت خود را روی بستر ارتباطی اینترنت دریافت می‌کنید و این یک جهش بزرگ در سیستم مخابرات است.

هدف استفاده از خط تلفن هوشمند

تکنولوژی‌های ارتباطی با هدف نزدیک‌تر شدن افراد جامعه به یکدیگر به وجود می‌آیند و در زندگی روزمره آرام آرام به شاخه و برگ می‌رسند. سیستم‌های ارتباطی مثل، ایمیل، انواع تماس‌های صوتی و تصویری، تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک و… در ظاهر تنها با یک هدف حضور دارند و آن ارتباطی نزدیک در یک دهکده کوچک جهانی به نام اینترنت است.

هر چند که همچنان این چیستی وجود دارد که آیا تکنولوژی‌های ارتباطی با وجود اینکه ما را به متصل‌ترین انسان تاریخ حیات تبدیل کرده‌اند، در حقیقت ما را از هم دور یا نزدیک کرده‌اند؟ از این چیستی‌های فلسفی که بگذریم، تکنولوژی‌های ارتباطی خواه یا ناخواه، خوب یا بد در زندگی ما رخنه کرده‌اند و انسان امروز بدون داشتن ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی‌های ارتباطی مثل یک کلبه در دل یک جزیره دور افتاده است. بی شک هیچ کسب ‌و‌کاری دلش نمی‌خواهد در یک جزیره دور افتاده بدون هیچ ارتباطی، فعالیتی پوچ داشته باشد.

کمک فناوری‌های امرروزی به کسب‌وکارها

با وجود این حجم از تکنولوژی‌های ارتباطی همچنان شرکت‌هایی هستند که به دلیل تکنولوژی ستیزی و عدم آگاهی یا هر علت دیگر همچنان در غار سنتی خود مشغول به فعالیت هستند و همیشه شکایت از درآمد کم خود دارند.

چند سال پیش، مدیر یکی از شرکت‌هایی که در همین حوزه ویپ با آنها همکاری داشتیم برای تیم فروش مثالی ‌زد و ‌گفت: “طبق رسومات ما، یک دختر اگر در جمع نباشد و خودی نشان ندهد هیچ وقت برایش خواستگار پیدا نمی‌شود و این مثال را به محصولات شرکت ربط می‌داد.

 ایشان با کمی شوخ طبعی، موضوعی جدی را برای کارکنان کسب ‌و‌کارش بازگو می‌کرد. تا زمانی که کسب‌ و‌کارمان از دنیای ارتباطات دور باشد و به نوعی در جزیره‌ای دور افتاده فعالیت کنیم، همین آش و همین کاسه خواهد بود.

سیستم‌های ارتباطی برای تعامل بیشتر با افراد و معرفی کسب ‌و‌کارتان و در نهایت کسب درآمد بیشتر در دنیای امروز کم نیستند. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم تلفن هوشمند مبتنی بر تکنولوژی ویپ، انواع خطوط تلفنی مثل خط تلفن هوشمند IN، سیستم‌های ارسال تبلیغات و وفادارسازی مشتریان و… از جمله مواردی هستند که هر کسب ‌و‌کار وابسته به نیازمندی‌های خود برای ارتباط هر چه بهتر و بیشتر با دنیای بیرون نیاز خواهد داشت.

در بلاگ نواتل بخوانید: تلفن ویپ (VoIP) چیست؟ مزیت ها و امکانات تلفن ویپ

خط تلفن هوشمند IN را می‌شناسید و از مزایای آن باخبرید؟

خط تلفن ثابت IN یکی از انواع خطوط مخابراتی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد و کسب ‌و‌کارهایی که مخصوصا در حوزه ارائه مشاوره تلفنی مثل مشاوره تحصیلی، مشاوره مهاجرت، مشاوره کسب ‌و‌کار، مشاوره پزشکی و… قرار گرفته است. یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی که تبلیغات انبوهی نیز در حوزه ارائه حل مشکلات تلفن همراه داشت، سامانه موبایل کمک بود. اما خط تلفن هوشمند IN چطور به افزایش درآمد آنها و پرداخت هزینه این حجم از تبلیغات کمک می‌کرد؟

خط تلفن هوشمند IN به نوعی طراحی شده است که افراد در زمان تماس با آن بر حسب دقیقه به ازای دریافت مشاوره هزینه‌ای مازاد بر مکالمه به قبض تلفنشان اضافه می‌شود. مثلا فرض کنید شما یک مشکل در تلفن همراهتان دارید و می‌خواهید از سامانه موبایل کمک، راهکار و مشاوره دریافت کنید. زمانی که با شماره‌های این شرکت تماس می‌گیرید علاوه بر هزینه مکالمه، طبق توافق شرکت با مخابرات و همچنین اعلام مبلغ مشاوره بر دقیقه به افراد، هزینه ای مازاد روی قبل تلفن شما خواهد آمد.

بر فرض مثال اگر هر دقیقه مشاوره ۲۰۰۰ تومان باشد، برای ۱۰ دقیقه مکالمه، ۲۰ هزار تومان به قبض تلفن شما اضافه و طبق مفاد قرارداد شرکت سرویس ‌دهنده با مخابرات با کسر درصد کمیسیون، در تاریخ‌های از پیش تعیین شده مبالغ به حساب شرکت مشاوره دهنده واریز می‌شود. استفاده از خط تلفن ثابت هوشمند IN به ارائه مشاوره ختم نمی‌شود، از دیگر خدمات این سرویس تلفنی خدماتی مثل قصه‌گویی و فال حافظ و … است. از معروف‌ترین شرکت‌هایی که از این خط تلفن برای قصه‌گویی استفاده میکنند، تلفن قصه‌گوی زنگوله بود.

خط تلفن هوشمند چیست ؟

خط تلفن هوشمند IN را چطور و از کجا می‌توان تهیه کرد؟

به طور کلی هر کسب ‌و‌کاری می‌تواند از خط تلفن ثابت IN استفاده کند. اگر شما هم صاحب کسب ‌و‌کاری هستید که امکان درآمد بر اساس ارائه مشاوره تلفنی دارید، استفاده از خط تلفن هوشمند یک گزینه مناسب در کنار راهکارهای دیگر برای افزایش درآمد شما خواهد بود. برای دریافت خط IN می‌توانید به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خط تلفن هوشمند مراجعه یا به صورت آنلاین از طریق وبسایت ثبت نام و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین مراکز مخابرات هر منطقه نیز این خطوط تلفن را با سرشماره‌های جدید به مشترکین ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که سرشماره قدیم این نوع خط تلفن ثابت ۹۰۹۹ و ۹۰۹۲ و در سری جدید با پیش شماره ۷۰۷۰ ارائه می‌شوند.

خطوط تلفن هوشمند IN به افراد حقوقی واگذار می‌شود و افراد حقیقی امکان خرید این خط تلفن را به دلایل قوانین زیرساخت مخابرات نخواهند داشت. مدارک مورد نیاز جهت دریافت این خط تلفن ثابت شامل: روزنامه رسمی ثبت شرکت، اساسنامه شرکت، کد اقتصادی و ملی، ارائه یک شماره حساب جهت واریز درآمد‌ها و در نهایت تکمیل فرم قرارداد و پرداخت هزینه‌های مربوط به شماره حساب‌های معرفی شده از سوی شرکت خدمات تلفن هوشمند خواهد بود.

تلفن از قدیم تا به الان

خط تلفن هوشمند، راهکار تلفنی پولساز برای مشاوران

حدود سه سال پیش به یکی از شرکت‌هایی که در حوزه مشاوره کسب ‌و‌کار فعالیت داشت و نیازمند سیستم تلفن ویپ بود، مشاوره راهکارهای استقرار و پیاده‌سازی VoIP دادیم. این شرکت یک پلتفرم ارائه مشاوره کسب‌ و‌کار داشت که از طریق وبسایت و نرم‌افزار اندروید اختصاصی افراد می‌توانستند از طریق تماس با شماره تلفن هوشمند ثابت IN روی تلفن گویا کارشناس مورد نظر را در حوزه تخصصی مورد نیاز، مثلا دیجیتال مارکتینگ انتخاب و با کارشناس مورد نظر مکالمه داشته باشند.

مشاوران همیشه در محل شرکت حضور نداشتند و از طریق انتقال تماس مرکز تلفن ابری ارتباط با مشاور در ساعاتی خاص برقرار می‌شد و هرچقدر این مکالمه بیشتر طول می‌کشید، درآمد این کسب ‌و‌کار نیز بیشتر می‌شد. لازم به ذکر است که این راهکار می‌تواند یکی از موارد کسب درآمد یک کسب ‌و‌کار باشد که در مجموع منتهی به افزایش درآمد خواهد شد. برای داشتن یک خط تلفن هوشمند IN نیازمند یک زیر ساخت تلفنی خواهید بود. به طور مثال اگر یک مرکز تماس جهت ارائه مشاوره دارید، نیازمند یک سیستم تلفن ویپ برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، تلفن گویا برای راهنمایی افراد به کارشناس مورد نظر، تلفن‌های رومیزی، هدست، تجهیزات زیر ساخت مثل سوییچ شبکه و سرور خواهید بود.

خط تلفن هوشمند IN را چطور و از کجا می‌توان تهیه کرد؟

به طور کلی هر کسب ‌و‌کاری که بر مبنای ارائه مشاوره و خدمات تلفنی فعالیت دارد، می‌تواند از خط تلفن ثابت IN استفاده کند. اگر شما هم صاحب کسب ‌و‌کاری هستید که امکان درآمد بر اساس ارائه مشاوره تلفنی دارید، استفاده از خط تلفن هوشمند یک گزینه مناسب در کنار راهکارهای دیگر برای افزایش درآمد شما خواهد بود.

برای دریافت خط IN می‌توانید به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خط تلفن هوشمند مراجعه یا به صورت آنلاین از طریق وبسایت ثبت نام و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین مراکز مخابرات هر منطقه نیز این خطوط تلفن را با سرشماره‌های جدید به مشترکین ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است که سرشماره قدیم این نوع خط تلفن ثابت 9099 و 9092 و در سری جدید با پیش شماره 7070 ارائه می‌شوند.

خطوط تلفن هوشمند IN به افراد حقوقی واگذار می‌شود و افراد حقیقی امکان خرید این خط تلفن را به دلایل قوانین زیرساخت مخابرات نخواهند داشت. مدارک مورد نیاز جهت دریافت این خط تلفن ثابت شامل: روزنامه رسمی ثبت شرکت، اساسنامه شرکت، کد اقتصادی و ملی، ارائه یک شماره حساب جهت واریز درآمد‌ها و در نهایت تکمیل فرم قرارداد و پرداخت هزینه‌های مربوط به شماره حساب‌های معرفی شده از سوی شرکت خدمات تلفن هوشمند خواهد بود.

راهکار تلفنی پولساز برای مشاوران

 و در پایان

با خرید خط تلفن هوشمند در صورت اشغال بودن خط شما قابلیت انتقال تا دو شماره دیگر را نیز دارد که این موضوع برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد. با این ویژگی خوب خط تلفن هوشمند IN شما یک تماس را هم از دست نخواهید داد. برای خرید این نوع خط با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید و بعد از دریافت مشاوره خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. maryam نیم‌رخ
    maryam

    تجربه من از استفاده از خط تلفن هوشمند زمانی بود که برای گرفتن مشاوره حقوقی با یکی از مراکز تماس مشاوره ارتباط برقرار کردم اطلاعات خوب و بدون معطلی دریافت کردم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

افزودن دیدگاه