تلفن ابری برای مراکز مشاوره

نویسنده نواتل
2 ماه پیش
خواندن 6 دقیقه
205 بازدید
بلاگ » اخبار » تلفن ابری برای مراکز مشاوره
تلفن ابری برای مراکز مشاوره

در مراکز مشاوره تماس‌های تلفنی نقش اصلی را در جذب مراجعه‌کننده جدید یا ایجاد هماهنگی بین مراجعه‌کنندگان فعلی‌تان ایفا می‌کند؛ بنابراین استفاده از خط ثابت برای کسب‌وکارتان ضروری است. حال سوالی که پیش می‌آید این است: «از کدام نوع خط ثابت برای مرکز مشاوره‌ام استفاده کنم؟ خط تلفن ثابت ابری یا خط تلفن ثابت مخابراتی؟»
برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید با تعریف تلفن ابری یا تلفن اینترنتی آشنا شوید.
تلفن ابری یا تلفن اینترنتی همان خط‌های ثابت معمول است با این تفاوت که به‌جای سیم‌کشی و کابل‌های مسی سنتی مخابراتی، از بستر اینترنت برای انتقال صدا استفاده می‌کند. پس با خط تلفن‌ ثابت ابری بدون هیچ مشکلی می‌توانید با کلیه خطوط ثابت مخابرات و موبایل تماس ورودی و تماس خروجی داشته باشید.
تلفن‌های ابری مزایای بسیار بیشتری را نسبت به خط‌های ثابت سنتی مخابراتی برای کسب‌وکارها دارند که در ادامه این مطلب بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

چرا برای مرکز مشاوره خود به تلفن ابری احتیاج دارید؟

تلفن ابری مزایای بسیار زیادی را برای مرکز مشاوره‌تان ایجاد می‌کند. برای سهولت مطالعه شما در این بخش فقط به ۵ دلیل و مزیت اصلی آن اشاره کرده‌ایم.

۱) جابه‌جایی بدون ریسک

در حالت معمول اگر دفترتان را به مکان جدیدی انتقال دهید، شماره تلفن ثابتی را که مشتریانتان به واسطه آن با شما تماس می‌گیرند از دست می‌دهید؛ مگر این‌که حوزه مخابراتی‌تان تغییر نکرده باشد و با ارسال درخواست، شماره خود را به دفتر جدیدتان منتقل کنید.
تغییر شماره خط تلفن ثابت برای مراکز مشاوره که تقریبا تمام تعاملات خود با مشتریان جدید یا مشتریان فعلی‌شان را از طریق تماس تلفنی انجام می‌دهند، بسیار زیان‌بار است.

خبر خوب این است که با استفاده از تلفن ثابت ابری نواتل، یک بار برای همیشه این دغدغه شما رفع خواهد شد؛ زیرا بستر ارتباطی خطوط ما اینترنت است و به موقعیت جغرافیایی‌تان هیچ وابستگی ندارد. حتی در صورت خروج از کشور هم خط تلفن ثابت نواتل با اتصال شما به اینترنت، بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

۲) امکان دورکاری و استخدام مشاور از شهرهای دیگر

چرا برای استخدام مشاور خبره و کاربلد، فقط به شهر محل سکونت خود اکتفا می‌کنید؟
تلفن ابری نواتل در هر نقطه از کره خاکی، با اتصال به اینترنت کار می‌کند؛ به‌همین دلیل هیچ الزامی برای حضور فیزیکی پرسنلتان وجود ندارد. دفتر کار شما می‌تواند در تهران باشد اما مشاوران خود را از شهرهای دیگری مانند تبریز، اصفهان و… استخدام کنید.
در این برهه زمانی که همه کسب‌وکارهای ایرانی با کمبود شدید منابع انسانی حرفه‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ از پتانسیلی که خطوط ابری برایتان ایجاد می‌کند استفاده کنید و از رقبایتان پیشی بگیرید.

۳) هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید

برای دریافت تماس‌های ورودی و خروجی مراجعه‌کنندگانتان، تنها کافی است اپلیکیشن اختصاصی نواتل را در یکی از دیوایس‌های خود مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوترتان نصب کنید و به اینترنت متصل شوید. حال این شرایط را با موقعیت قبلی خود مقایسه کنید که برای پاسخگویی به تماس مشتریان باید همیشه پشت کانتر بنشینید و منتظر به‌صدادرآمدن تلفن رومیزی باشید.
با خط تلفن ثابت ابری نواتل، شما حتی در هنگام مسافرت هم می‌توانید به‌سادگی تماس‌های خروجی‌تان را برقرار کرده و تماس‌های ورودی‌تان را دریافت کنید.

۴) تعرفه کمتر از خطوط ثابت مخابراتی

بیشتر مشتریان ما قبل از آشنایی با خدماتمان تصور می‌کردند که تعرفه‌های مکالمات با تلفن ابری نواتل، از خطوط ثابت مخابراتی بیشتر است؛ اما جالب است بدانید که این موضوع کاملا برعکس است و تعرفه مکالمه با خطوط ما از تعرفه خطوط مخابرات ارزان‌تر است.

۵) صرفه‌جویی در هزینه‌های شما؛ بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات

در صورت جابه‌جایی به مکان جدید، ممکن است نیاز به هزینه‌هایی نظیر کابل‌کشی، سیم‌کشی، خرید تلفن رومیزی و موارد دیگر داشته باشید؛ همچنین در صورت درخواست به شرکت مخابرات برای خرید خط ثابت جدید، در بهترین حالت حداقل ۱ ماه پروسه عملیاتی‌شدن آن طول می‌کشد؛ یعنی ۳۰ روز ارتباطات تلفنی شما با مراجعه‌کنندگانتان بسیار محدود می‌شود.
برای حل این مشکل می‌توانید در کمتر از ۲۰ دقیقه خط تلفن ثابت ابری خود را از نواتل خریداری کرده و از همان ساعت‌های اولیه استقرار در مکان جدید، کارتان را بدون فوت وقت از سر بگیرید.

کاربرد تلفن ابری برای مراکز مشاوره

مرکز تماس ابری؛ بهترین انتخاب برای مرکز مشاوره شما

با وجود مزایای متنوع خط ابری، اگر تعداد پرنسلتان زیاد است یا تصمیم به رشد و بزرگ‌ترکردن اندازه مرکز مشاوره‌تان گرفته‌اید؛ ما به شما سرویس «مرکز تماس ابری» را توصیه می‌کنیم.
مرکز تماس ابری امکانات زیاد و کارآمدی را به خط تلفن ثابت ابری‌تان اضافه می‌کند و باعث افزایش قابل‌توجه کارایی پرسنل و درآمدتان خواهد شد.
در ادامه چند نمونه از مزایای بی‌نظیری را که سرویس مرکز تماس ابری برای مراکز مشاوره ایجاد می‌کند، باهم بررسی می‌کنیم.
همزمانی تماس‌ها: دیگر تماس هیچ مراجعه‌کننده‌ای بی‌پاسخ نمی‌ماند و می‌توانید با چند مراجعه‌کننده به‌صورت همزمان مکالمه داشته باشید.
صف تماس: در بعضی از روزها تعداد زنگ‌خورهایتان خیلی بیشتر از حد معمول است و نگران اشغال‌شدن خطوط و از دست‌دادن مراجعه‌کنندگان جدیدتان هستید؟ با قابلیت صف تماس هیچ تماسی را در روزهای شلوغتان از دست نخواهید داد.
ضبط مکالمات: برای سنجش کیفیت پاسخگویی مشاوران و پرسنلتان نیاز به ارزیابی تماس‌هایشان دارید؟ با امکان ضبط مکالمه این کار را به‌سادگی انجام دهید.
کنترل آنلاین مکالمات: علاوه‌بر ضبط، در مرکز تماس ابری نواتل این امکان برایتان وجود دارد تا به‌صورت آنلاین به مکالمات تیم کال‌سنتر خود گوش دهید و کیفیت پاسخگویی آن‌ها را ارزیابی کنید.
منشی گویا: زمان و انرژی کال‌سنترتان برای پاسخ به سوالات تکراری هدر می‌رود؟ شاید هم نیاز است قبل از شروع مکالمه اطلاعیه‌ای را برای مراجعه‌کنندگان پخش کنید. با استفاده از منشی گویا می‌توانید به متداول‌ترین سوالات مراجعه‌کنندگانتان پاسخ دهید تا زمان و تمرکز کال‌سنتر مرکز مشاوره‌تان صرف امور مهم‌تر و مذاکره با مراجعه‌کنندگان بالقوه جدی‌تر بشود.
تعیین شیفت کاری: شما می‌توانید برای مرکز مشاوره‌تان شیفت کاری و ساعت پاسخگویی تعیین کنید.
هدایت مراجعه‌کننده به داخلی مورد نظر: مراجعه‌کننده‌تان با مدیرعامل یا فرد دیگری کار دارد؟ شاید هم نیاز است با شخص اولی که مکالمه را با او آغاز کرده است صحبتش را ادامه بدهد؛ با مرکز تماس ابری نواتل در کسری از ثانیه مراجعه‌کنندگانتان را به‌داخلی مودنیازشان متصل کنید.
گفتگوی آنلاین برای سایت: وبسایت‌تان یکی از کانال‌های اصلی جذب مراجعه‌کننده جدید برای مرکز مشاوره‌تان است؟ با استفاده از سرویس گفتگوی آنلاین (چت آنلاین) امکان گفتگوی همزمان را برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کنید و نرخ تبدیل‌شدن آن‌ها به مشتری را چندین برابر افزایش دهید.
موارد گفته‌شده تنها بخش کوچکی از امکانات بی‌نظیر مرکز تماس ابری نواتل است. با استفاده از این سرویس می‌توانید میزان درآمد مرکز مشاوره خود را متحول کنید.

همچنان تردید دارید و نمی‌دانید که سرویس مرکز تماس ابری برای مرکز مشاوره‌تان مناسب است یا نه؟
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان متناسب با شرایط کسب‌وکارتان همین حالا با همکاران ما در واحد فروش نواتل تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه