بهترین تلفن اینترنتی را می‌شناسید؟

نویسنده نواتل
1 سال پیش
خواندن 8 دقیقه
1735 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » بهترین تلفن اینترنتی را می‌شناسید؟

شما با فناوری‌های روز دنیا ارتباط خوبی دارید یا خیر؟ نام تلفن اینترنتی را شنیده‌اید؟ میدانید بهترین تلفن اینترنتی کدام است؟ به تمامی این سوال‌ها در این مقاله، قصد داریم پاسخ دهیم تا شما نیز همراه ما شوید برای استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا.

بهترین تلفن ابری برای آسانی کارها

فناوری جدید به نام ویپ امکان برقراری اتصال‌ها با کمک بستر شبکه اینترنت یا IP و برقراری تماس را در هر مکان و زمانی به ما می‌دهد. این نکته که می‌توانیم بدون حضور داشتن در مکان یا در زمان خاصی با خط تلفن اینترنتی تماس داشته باشیم و حتی تماس‌های دریافت شده را پاسخ دهیم، بسیار کارآمد و هیجان‌انگیز است. از میان تمام این خط‌های اینترنتی با در نظر گرفتن چند نکته به‌راحتی می‌توانید بهترین تلفن اینترنتی را برای کسب‌وکارتان تهیه کرده و استفاده کنید.

نحوه استفاده از تلفن اینترنتی

 این روزها برای راه‌اندازی هر کسب‌وکاری، حتماً لازم نیست دفتر کاری اجاره کنید و چندین خط برای استقرار در آنجا بخرید. تلفن اینترنتی با آمدنش کار و فعالیت‌های اقتصادی را آسان‌تر کرده است. در کمترین زمان با داشتن کمترین امکانات هم می‌توانید خط اینترنتی داشته باشید و از آن استفاده کنید. برای راه‌اندازی و اتصال خط تلفنی مخابراتی باید کلی مقدمات را طی می‌کردید و هزینه زیادی بابت اتصال و خرید لوازم جانبی‌های آن می‌پرداختید. با داشتن بهترین تلفن اینترنتی یا تلفن ابری از هزینه‌های شما کم شده و در کمترین زمان ممکن صاحب چندین خط فعال اینترنتی برای کسب‌وکارهایتان خواهید بود.

راه‌اندازی تلفن اینترنتی

با کمک شرکتی‌های معتبر مانند نواتل می‌توانید تلفن اینترنتی را با هر شماره‌ای که دوست دارید خریداری کرده و در کمترین زمان از آن استفاده کنید. با استفاده از خط اینترنتی می‌توانید چندین خط را به‌صورت هم‌زمان و درست مدیریت کرده و نواتل قادر است با ارائه نسل جدید تلفن‌های اینترنتی تحولی نوین در ارتباطات شما به وجود آورد. با نواتل میتوانید حتی برای انتظار کشیدن مشتریان در صف پاسخگویی نیز برنامه‌ریزی خاصی داشته باشید. برای راه‌اندازی تلفن اینترنتی زمان زیادی لازم ندارید و فقط کافی است با یکی از مشاوران نواتل در ارتباط باشید.

خرید تلفن اینترنتی نواتل کمک می‌کند تا با صرف کمترین هزینه شاهد بیشترین بازدهی باشید. شما قادر خواهید بود با تمامی کارمندان خود در هر مکان و زمانی ارتباط برقرار کرده و از روند پیشرفت کارهایتان باخبر شوید. با آمدن دوران کرونا مقوله دورکاری برای بسیاری از شرکت‌ها پیش آمد و در صورت داشتن تلفن اینترنتی کارها و برقراری تماس‌ها روال عادی خود را طی خواهند کرد، بدون اینکه دچار مشکلی شوید.

تنها شرط استفاده از تلفن اینترنتی، داشتن اینترنت است. بله درست شنیدید برای داشتن خطی فعال، لازم نیست ماه‌ها منتظر اعلام مخابرات بمانید و جهت خرید تلفن، سیم‌ها و سایر تجهیزات، کلی هزینه برای خود بتراشید. برای راه‌اندازی خط تلفن اینترنتی فقط کافی است از نواتل خط اینترنتی بخرید که این نوع خط‌ها در کمترین زمان، حداکثر تا یک ساعت وصل خواهندشد و برای شما قابل‌استفاده خواهند بود.

کنترل پاسخگویی به تماس‌ها با کمک تلفن اینترنتی

کسب‌وکارهای مختلف معمولاً دارای چندین خط هستند و اغلب مشغول. برای اینکه تلفنی اشغال نداشته باشید و یک مشتری را هم از دست ندهید، بهترین راه‌حل استفاده از تلفن اینترنتی است. بهترین تلفن اینترنتی که می‌توانید برای کسب‌وکارتان تهیه کنید، نواتل است. نواتل به شما کمک می‌کند تا با داشتن مرکز تماس تمامی تماس‌های ورودی‌تان را کنترل کرده و به همه آنها پاسخ دهید. خط‌های ویپ به‌صورت اینترنتی کار می‌کنند و نیازی به سانترال و سایر دستگاه‌های جانبی دیگری نیست.

کنترل پاسخگویی به تماس‌ها با کمک تلفن اینترنتی

فواید استفاده از تلفن اینترنتی 

با استفاده از تلفن اینترنتی ابری می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی در هر مکانی به تلفن‌های خود پاسخ دهید، مکالماتتان را ضبط کرده و در صف انتظار برای مشتریان خود متن‌های تبلیغاتی پخش کنید.

1-همان‌طور که اشاره شد، کافی است شما  هر نوع اینترنتی داشته باشید. بستر اینترنت به شما این امکان را می‌دهد در هر زمان از شبانه‌روز قادر به پاسخگویی به تماس‌هایتان باشید.

2-تلفن اینترنتی محدود به مکان خاصی نمی‌شود و شما می‌توانید از خط اینترنتی خود در هر مکانی استفاده کنید. این نوع تلفن محدود به ساختمان و مکانی خاص نمی‌شود و برای شما در هر مکانی قابل استفاده خواهد بود، بدون اینکه لازم باشد برای انتقال آن هزینه زیادی بپردازید و راه سختی را پشت سر بگذارید.

3-صرفه‌جویی در هزینه‌ها؛ با استفاده از تلفن اینترنتی، دیگر لازم هزینه زیادی بابت چاپ کارت‌ها و بروشورهای تبلیغاتی بپردازید. زمانی که شما شماره ثابتی نداشته باشید و قرار باشد هر از گاهی مکان و دفتر خود را جابه‌جا کنید و شماره‌های تلفن شما عوض شوند، قطعاً مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. با استفاده از تلفن اینترنتی یک بار برای همیشه شماره‌های خود را به مشتریانتان معرفی خواهید کرد و این به نفع بیزینس شما خواهد بود.

4-وضوح صدا و کیفیت تماس؛ تلفن اینترنتی مانند خطوط مخابراتی گهگاهی دچار خرابی و مشکلات نویزی نخواهد شد. اگر شما اینترنت پر سرعتی در اختیار داشته باشید، لازم نیست نگران کیفیت صدای تلفن‌هایتان باشید. کابل‌کشی‌های شهری برای خطوط تلفن سبب کم شدن کیفیت صدا خواهند شد و با کمک اینترنت‌های پرسرعت نویزهای احتمالی در زمان تماس را نخواهید داشت.

5-استفاده از چندین خط به‌صورت هم‌زمان؛ با خرید بهترین تلفن اینترنتی شما یک خط نخریده‌اید و می‌توانید چندین خط را به‌صورت هم‌زمان مدیریت کنید. خط اینترنتی این قابلیت را دارد که شما به هر تعدادی که بخواهید می‌توانید خط اضافه کنید و کانال ورودی و خروجی برای شما باز است.

6-استفاده آسان از تلفن اینترنتی؛ با خرید تلفن انترنتی می‌توانید در هر مکانی با استفاده از موبایل تمامی اطلاعات تماس‌ها را دریافت کرده و آنها را مدیریت کنید.

7- هر سازمان یا حتی شرکتی کوچک می‌تواند با کمک بهترین تلفن اینترنتی فعالیت‌های خود را سازمان‌دهی کرده و شاهد بهترین بازخوردها باشد.

8-کم شدن هزینه‌های شما؛ همان‌طور که اشاره شد استفاده از تلفن اینترنتی از ابتدای خرید آن برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت. تعرفه‌های مکالمه تلفن اینترنتی ابری نواتل نیز بسیار به‌صرفه هستند و شما هزینه‌ای برابر با استفاده از خط تلفن شهری پرداخت خواهید کرد.

سرویس‌های مختلف بهترین سیستم تلفن ابری

سرویس‌های مختلف سیستم تلفن ابری

اگر شما کسب‌وکاری دارید که همیشه خط‌های تلفن شما اشغال هستند، باید به شما بگوییم که اگر برای این رویه کارتان فکری نیندیشید، کم‌کم شاهد کم شدن رونق کسب‌وکارتان خواهید بود. استفاده از بهترین سیستم تلفن ابری یا در حقیقت بهترین تلفن اینترنتی کار هوشمندانه‌ای برای بقای کارتان خواهد بود. این تلفن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به‌صورت هم‌زمان و نامحدود تماس دریافت کنید.

اگر شما بهترین خط تلفن ابری را تهیه کنید می‌توانید در کمترین زمان لیست مخاطبین ورودی و خروجی را مشاهده کرده و صدا ضبط کنید و در نهایت گزارش‌گیری خوبی از فعالیت‌های روزانه‌تان داشته باشید. بهترین سرویس تلفن ابری برای شما این است که می‌توانید از این خط روی تمامی سیستم‌ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر و … از آن استفاده کنید و به دلیل قابلیت آسان جابه‌جایی آنها، نیازی به سیم‌کشی‌های پرهزینه ندارید.

اگر شما هم یک بار برای خرابی یا قطع شدن خط‌های قدیمی به مخابرات رفته باشید، حتماً شاهد آن بوده‌اید که پشتیبانی خوبی از مشتریان و خط‌ها ندارند. در صورتی که با داشتن تلفن اینترنتی یا بهترین خط ابری شاهد، بهترین پشتیبانی نیز خواهید بود. نواتل نیز به‌صورت 24 ساعته از خط‌های خود پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل جای نگرانی بابت مشکلاتی که ممکن است در زمان استفاده از خط‌ها برای شما رخ دهد نباشید.

بهترین سرویس تلفن ابری برای شما آن است که بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشد. تلفن ابری نواتل به شما کمک می‌کند تا بتوانید هم‌زمان خدماتی مانند تماس تلفنی، فکس اینترتی، صندوق صوتی، داشبورد مدیریتی، گزارش‌گیری از تماس‌های ورودی و خروجی، ویدئو کنفرانس و … را دریافت کنید. بهترین تلفن اینترنتی، تلفنی است که در عین هوشمندی، بسیار انعطاف‌پذیرتر، راحت و مقرون‌به‌صرفه باشد.

 براورد هزینه خرید تلفن اینترنتی

و در پایان

نواتل با ارائه بهترین تلفن اینترنتی همراه شما برای برقراری بهترین تماسهاست. نواتل قادر است با ارائه نسل جدید تلفن‌های اینترنتی تحولی نوین در ارتباطات شما به وجود آورد. با استفاده از تلفن اینترنتی نواتل قادر خواهید بود در کمترین زمان تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را مانند تماس‌های ورودی و خروجی و قیمت‌ها و سرویس‌های ارائه‌دهنده و صف انتظار و فکس اینترنتی و … را بررسی کرده و هوشمندانه کسب‌وکارتان را مدیریت کنید. نواتل مرجعی برای خرید بهترین خط تلفن ابری، سرویس‌های تلفن‌های نسل جدید (تلفن ابری) است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد بهترین خط تلفن ابری با مشاوران خوب نواتل می‌توانید با ما در تماس باشید و سپس تلفن اینترنتی مدنظرتان را خریداری کنید. نواتل با بیش از 20 سال سابقه فعالیت، تضمینی برای خرید شما خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه