تلفن ابری برای آژانس‌‌های مسافرتی

نویسنده نواتل
3 ماه پیش
خواندن 7 دقیقه
159 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » تلفن ابری برای آژانس‌‌های مسافرتی
تلفن ابری برای آژانس‌ های مسافرتی

در آژانس‌های مسافرتی تماس‌ تلفنی نقش اصلی را در جذب، حفظ و هماهنگی با مشتریان ایفا می‌کند؛ بنابراین استفاده از خط ثابت برای شما یک ضرورت محسوب می‌شود. حال سوالی که پیش می‌آید این است:

«کدام نوع از خط ثابت برای آژانس مسافرتی‌ام مناسب‌تر است؟ خط تلفن ثابت ابری یا خط تلفن ثابت مخابراتی؟»

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید با تلفن ابری (تلفن اینترنتی) بیشتر آشنا شوید.
تلفن ابری یا تلفن اینترنتی همان خط‌های ثابت معمولی است با این تفاوت که به‌جای سیم‌کشی و کابل‌های مسی سنتی شبکه مخابراتی، از بستر اینترنت برای برقراری ارتباط شما با شماره مقصد استفاده می‌کند. پس با خط تلفن‌ ثابت ابری بدون هیچ مشکلی می‌توانید با کلیه خطوط ثابت مخابرات و موبایل تماس ورودی و تماس خروجی داشته باشید.
تلفن‌های ابری مزایای بسیار بیشتری را نسبت به خط‌های ثابت سنتی مخابراتی برای آژانس‌های مسافرتی دارند که در ادامه این مطلب از نواتل بیشتر درباره آن صحبت می‌کنیم.

چرا برای آژانس مسافرتی خود به تلفن ابری نیاز دارید؟

خط تلفن ثابت ابری (اینترنتی) برای کسب‌وکارهایی نظیر آژانس‌ مسافرتی که بازاریابی و فروش‌شان به تماس تلفنی وابستگی زیادی دارد، مزایای بیشتری نسبت به خطوط ثابت مخابراتی ایجاد می‌کند که در ادامه به ۶ مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تعرفه مکالمه؛ ارزان‌تر از خطوط ثابت مخابرات

کارمندان آژانس مسافرتی شما احتمالا به‌دلایلی مانند مذاکره با مشتریان، پیگیری پرداخت اقساط تورها و موارد دیگر، تماس‌های خروجی زیادی را برقرار می‌کنند. جالب است بدانید که تعرفه مکالمات در تماس های خروجی نواتل نسبت به مخابرات ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر است.
و همین جایگزینی و تغییر کوچک در کسب‌وکارتان می‌تواند میزان قابل توجهی از هزینه‌های جاری آژانس مسافرتی شما را کاهش دهد.

دورکاری پرسنل؛ با بالاترین راندمان ممکن

بازه‌های زمانی مانند اسفند ماه را در نظر بگیرید که پیک کاری و زنگ‌خورهای تلفن آژانس مسافرتی‌تان چند برابر می‌شود؛ در این حالت برای رسیدگی موثر به مشتریان ۳ راه پیش رویتان است:

۱) همیشه بیشتر از نیازتان منابع انسانی استخدام کنید و در ماه‌های خلوت کاریتان هزینه اضافی حقوق‌ آن‌ها را به‌ناچار بپردازید.
۲) حداقل ۱ یا ۲ ماه قبل از آغاز پیک کاری، افراد را به‌صورت موقت استخدام کنید و قرارداد کوتاه‌مدت با آن‌ها ببندید. این نکته را قطعا می‌دانید که نیروی کار حرفه‌ای معمولا قرارداد موقت را نمی‌پذیرد و نیروی تازه‌کار هم هزینه‌های مالی و زمانی زیادی را برای آموزش به آژانس‌ مسافرتی‌تان تحمیل می‌کند.
۳) به‌صورت موقت از پرسنل دورکار استفاده کنید. به‌لطف وابسته‌نبودن خط تلفن ابری به جغرافیا، شما این امکان را دارید فرایند استخدام خود را به وسعت کل ایران انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن منابع انسانی موردنیازتان را برای ماه‌های شلوغ کاری تامین کنید.
حضور فیزیکی پرسنل در آژانس مسافرتی‌تان نیاز به دفتر بزرگ‌تر، تجهیزات بیشتر و در نهایت هزینه بسیار سنگین‌تر دارد؛ در حالی که با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانید بیشتر کارمندان خود را به‌صورت دورکار استخدام کنید و همچنان به‌اندازه آژانس‌های مسافرتی بزرگ، به مشتریان خود رسیدگی کنید.

کاربرد تلفن ابری در آژانس مسافرتی

جابه‌جایی دفتر کار؛ بدون از دست‌دادن مشتری

تماس تلفنی بازوی اصلی فروش و حفظ مشتریان در آژانس‌ مسافرتی شما است. بنابراین تغییر غیرمنتظره شماره تماستان حتی اگر در بلندمدت باعث زیان‌ نشود؛ در کوتاه مدت ضرر مالی قابل توجهی را برایتان به ارمغان می‌آورد؛ زیرا بسیاری از مشتریان ثابت‌تان که هر چند ماه یک بار برای استفاده از خدمات آژانس‌تان با شما تماس می‌گیرند، به همان شماره سابق‌ زنگ می‌زنند.
اگر مکان جدید آژانس مسافرتی‌تان خارج از محدوده مخابراتی دفتر کنونی‌ باشد، امکان انتقال خط ثابت به آن وجود ندارد و ناگزیر به خرید خط ثابت جدید هستید.
خبر خوب این است که خط تلفن ابری به‌دلیل فعالیت در بستر اینترنت و نداشتن نیاز به برقراری ارتباط با شبکه مخابرات، به جغرافیا وابستگی ندارد و حتی اگر محل کارتان را به خارج از ایران هم انتقال دهید، همچنان بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

هیچ تماسی بدون پاسخ نمی‌ماند

به لحظاتی فکر کنید که به‌خاطر نیامدن یکی از پرسنل آژانس مسافرتی‌تان، چقدر از کارهای روتین روزانه‌تان عقب افتادید یا به‌خاطر پاسخ‌ندادن به برخی تماس‌ها چه تعداد بلیتی را که می‌توانستید بفروشید، از دست داده‌اید. به‌غیر از غیبت احتمالی کارمندان در صورت قطع‌شدن برق و نداشتن موتور ژنراتور، عملا آژانس شما فلج می‌شود و امکان خدمات‌دهی به هیچ مشتری را ندارد.

    • شما با جایگزین‌کردن خط تلفن ثابت مخابراتی با خط تلفن ابری (اینترنتی) می‌توانید یک بار برای همیشه تمامی مشکلات گفته‌شده را رفع کنید.
    • خط تلفن ابری در بستر اینترنت فعالیت می‌کند؛ بنابراین به مکان و جغرافیا وابستگی ندارد؛
    • برای استفاده از خط تلفن ابری لازم است اپلیکیشن مخصوص آن را که سافت فون نام دارد،‌ بر روی گوشی هوشمند یا سایر دیوایس‌های خود نصب کنید؛ بنابراین در هر مکان دیگری که باشید تنها با اتصال گوشی هوشمندتان به اینترنت می‌توانید بدون محدودیت به تماس‌های ورودی پاسخ دهید و تماس‌های خروجی را برقرار کنید؛
    • با خط تلفن ابری پرسنل شما بدون حضور فیزیکی هم می‌توانند به تماس‌های مشتریان پاسخ دهند و غیبت آن‌ها سبب ایجاد ضرر برای آژانس مسافرتی‌تان نخواهد شد. همچنین در صورت قطعی برق یا حوادث احتمالی دیگر، فورا می‌توانید پرسنل خود را دورکار کنید یا به مکان دیگری انتقال دهید و بدون هیچ مشکلی پاسخگوی مشتریانتان باشید.

بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات

برخلاف خط تلفن ثابت مخابراتی که برای اجرای آن به تجهیزاتی مانند کابل مسی، سیم‌کشی کل ساختمان و اتاق‌ها، تلفن رومیزی، دستگاه سانترال و مرکز تماس (در صورت نیاز به امکانات بیشتر) و ماشین فکس نیاز دارید، خط تلفن ثابت ابری جهت راه‌اندازی به هیچ‌ یک از این موارد نیازی ندارد. تنها با خرید سرویس و نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر و اتصال به اینترنت، می‌توانید فورا تماس‌های ورودی را دریافت و تماس‌های خروجی‌تان را برقرار کنید.

خرید پیش شماره ۳۱ استان کشور؛ بدون محدودیت

فرض کنید دفتر اصلی آژانس مسافرتی شما در تهران است اما برای توسعه کسب‌وکارتان تصمیم گرفته‌اید تبلیغات محلی در شهرهای دیگری مانند تبریز، اصفهان و… انجام دهید. در این حالت برای اعتمادسازی و افزایش تعداد زنگ‌خورهایتان، به‌جای پیش شماره ۰۲۱ تهران می‌توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه خط تلفن ثابت ابری با پیش شماره استان مدنظرتان را خریداری کنید. این کار قطعا میزان موفقیت تبلیغات‌تان را چندین برابر افزایش خواهد داد.
در سناریویی دیگر تصمیم شما ایجاد شعبات در شهرهای دیگر است؛ در این حالت علاوه‌بر مزایای کلی استفاده از خط تلفن ثابت ابری، برای حفظ یکپارچگی و کنترل عملکرد سایر شعبه‌هایتان، استفاده از خط اینترنتی بسیار اثربخش‌تر است.
خوب است بدانید که خرید پیش شماره استان‌های دیگر علاوه‌بر عدم نیاز به دفتر فیزیکی، به محل سکونت فعلی‌تان هم ارتباطی ندارد و بدون محدودیت می‌توانید استان موردنظر خود را انتخاب کنید و از مزایای پیش شماره آن بهره‌مند شوید.

تلفن ابری در آژانس مسافرتی

مرکز تلفن ابری نواتل؛ بهترین انتخاب برای آژانس های مسافرتی

تماس تلفنی کانال اصلی بازاریابی و فروش در آژانس مسافرتی شماست. اگر قصد توسعه کسب‌وکارتان را دارید، خط تلفن ثابت ابری به‌تنهایی نمی‌تواند نیازهای شما را برطرف کند و توصیه ما استفاده از مرکز تلفن ابری است. سرویس مرکز تلفن ابری نواتل بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات اضافه‌ای، تمام نیازهای سازمانی آژانس مسافرتی شما را برآورده می‌کند.
برخی از امکانات این سرویس عبارتند از:

    • صف تماس که در ماه‌های شلوغ کاری آژانس مسافرتی شما مانند اسفند، سبب حفظ و پاسخگویی به همه مشتریانتان می‌شود.
    • کنترل آنلاین مکالمات این امکان را می‌دهد تا در لحظه به مکالمات پرنسل‌تان با مشتری گوش دهید و از رعایت قوانین و آداب مشتری‌مداری در آن‌ها مطمئن شوید.
    • با قابلیت ضبط مکالمات در صورت شکایت از رفتار بد پرسنل توسط مشتری، می‌توانید آن را صحت‌سنجی کنید و اقدامات لازم را برای آموزش و بهبود کیفیت تیم کال‌سنترتان انجام دهید.
    • با قابلیت همزمانی تماس‌ها می‌توانید با یک شماره ثابت، همزمان با تعداد نامحدودی از مشتریان (بسته به تعداد پرسنل شما) مکالمه کنید و درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
    • قابلیت فوق‌العاده کاربردی سانترال مجازی این امکان را به شما می‌دهد تا به‌سادگی مشتریانتان را به داخلی مورد نظرشان هدایت کنید.
    • و بسیاری از امکانات دیگر که استفاده از آن‌ها کارایی پرسنل شما را به میزان فوق‌العاده‌ای افزایش خواهد داد.

همچنان تردید دارید که سرویس مرکز تلفن ابری برای آژانس مسافرتی‌تان مناسب است یا نه؟
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان متناسب با شرایط کسب‌وکارتان همین حالا با همکاران ما در واحد فروش نواتل تماس بگیرید.

 

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه