تلفن ابری برای کلینیک‌های دندانپزشکی و زیبایی

نویسنده نواتل
3 ماه پیش
خواندن 5 دقیقه
75 بازدید
بلاگ » تکنولوژی‌های ارتباط با مشتری » تلفن ابری برای کلینیک‌های دندانپزشکی و زیبایی
تلفن ابری برای کلینیک های دندانپزشکی و زیبایی

برای برقراری تماس‌های تلفنی در کلینیک‌ های دندانپزشکی و زیبایی ۲ نوع «خط تلفن ثابت مخابراتی» و «خط تلفن ثابت ابری (اینترنتی)»، قابل استفاده است. خط تلفن ثابت ابری برخلاف همتای سنتی خود، به‌جای کابل‌های مسی در بستر اینترنت فعالیت می‌کند و به همین دلیل:

    • پهنای باند بیشتری دارد؛
    • کیفیت صدا در آن بهتر است؛
    • هزینه مکالمات آن ارزان‌تر از خط ثابت مخابراتی است؛
    • امکان افزودن امکانات سازمانی به آن با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان (کمتر از ۳۰ دقیقه) امکان‌پذیر است.

در ادامه به‌صورت کامل درباره ضرورت و مزایای انتخاب خط تلفن ثابت ابری برای کلینیک‌ های دندانپزشکی و زیبایی صحبت می‌کنیم.

چرا برای کلینیک های دندانپزشکی و زیبایی به تلفن ابری نیاز دارید؟

خط تلفن ثابت اینترنتی (ابری) مزایای بیشتری نسبت به خطوط ثابت مخابراتی برای کلینیک‌ های دندانپزشکی و زیبایی به همراه دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

در بلاگ نواتل بخوانید: مقایسه تلفن ابری با تلفن ثابت مخابرات | دو نسل تلفن

در صورت جابه‌جایی، شماره خط تلفن‌تان را از دست نمی‌دهید

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خط ثابت سنتی این است که در صورت جابه‌جایی مکان کلینیک و تغییر حوزه مخابراتی، امکان انتقال شماره تماس‌تان به محل جدید امکان‌پذیر نخواهد بود. حتی در صورت تغییرنکردن حوزه مخابراتی و ارسال درخواست شما برای انتقال – به‌غیر از هزینه‌های جاری – این کار حداقل ۱ ماه زمان می‌برد.
خط تلفن ثابت ابری بر روی بستر اینترنت فعالیت می‌کند؛ بنابراین محیط جغرافیایی و محل سکونت‌‌تان هیچ‌گونه تاثیری بر روی فعالیت آن ندارد. شما تا هنگامی که حق اشتراکتان را پرداخت می‌کنید، مالک خط تلفن ثابت‌تان خواهید بود و می‌توانید بدون نگرانی از دست‌دادن آن، کلینیک خود را به مناسب‌ترین مکان منتقل کنید.

بدون حضور در محل کار، به تماس‌ها پاسخ دهید

در حالت معمول برای پاسخگویی و هماهنگی با مراجعه‌کنندگان، به حضور فیزیکی منشی شما در کلینیک نیاز است و در صورت مرخصی یا قطع همکاری با او، تماس‌های تلفنی‌تان تا حدی مختل می‌شوند.
برای استفاده از خط تلفن ابری باید اپلیکیشن مخصوصی را – که سافت فون نام دارد – در یکی از دیوایس‌های خود مانند گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ یا کامپیوتر نصب کنید. بعد انجام این کار و اتصال به اینترنت تماس‌های ورودی و خروجی بدون هیچ محدودیتی در دیواستان برقرار می‌شوند. بنابراین شما و پرسنل کلینیک‌تان بدون نیاز به حضور می‌توانید با گوشی هوشمندتان در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی مراجعه‌کنندگان خود باشید.

تعرفه مکالمه کمتر از خط تلفن ثابت مخابرات

به‌لطف استفاده از بستر اینترنت به‌جای کابل‌های مسی مخابراتی سابق، تعرفه مکالمات با خطوط ثابت ابری (درون استانی و برون استانی) پایین‌تر از خطوط ثابت مخابراتی است. اگر به‌دلیل پیگیری، هماهنگی و یادآوری وقت ویزیت مراجعه‌کنندگان، حجم تماس‌‌های خروجی زیادی دارید؛ انتخاب خط تلفن ثابت اینترنتی هزینه‌های جاری‌تان را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

کاربرد تلفن ابری برای کلینیک های دندانپزشکی

قابلیت افزودن امکانات بیشتر

در صورت توسعه تعداد مراجعه‌کنندگان و بزرگ‌ترشدن کلینیک‌تان، احتمالا به امکانات بیشتر از یک خط تلفن ثابت ساده نیاز خواهید داشت. به‌عنوان مثال:

    • منشی گویا برای هدایت مراجعه‌کنندگان به داخلی موردنظرشان؛
    • ضبط مکالمات برای سنجش کیفیت کار پرسنل کلینیک و صحت‌سنجی نارضایتی‌های آینده مراجعه‌کنندگان؛
    • کنترل آنلاین مکالمات برای اطمینان از کارایی پرسنل به‌صورت لحظه‌ای؛
    • قابلیت همزمانی تماس‌ها برای جلوگیری از اشغال‌بودن خطوط، پاسخگویی لحظه‌ای و همزمان به تعداد بیشتری از مراجعه‌کنندگانی که با شما تماس گرفته‌اند؛
    • پنل پیامکی برای ارسال خودکار پیام یادآوری ساعت و تاریخ وقت ویزیت؛
    • و بسیاری از امکانات دیگر.

با خرید مرکز تلفن ابری یا مرکز تماس ابری (بسته به نیازتان) تمامی موارد گفته‌شده را در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌توانید به خط تلفن ثابت اینترنتی خود اضافه کنید و با افزایش کارایی پرسنل، درآمدتان را حداقل ۳۰۰٪ افزایش دهید.
افزودن این امکانات به تلفن ثابت مخابرات هزینه‌ها و چالش‌های زیر را در پی خواهد داشت:

    • خرید دستگاه سانترال و مرکز تلفن؛
    • سیم‌کشی اتاق‌های کلینیک؛
    • خرید جداگانه پنل پیامکی؛
    • خرید ماشین فکس (در صورت قراردادهای سازمانی با ارگان‌های دولتی)؛
    • استخدام دائمی متخصص IT برای نصب، پیکربندی، تامین امنیت شبکه و رفع ایرادات احتمالی در روزها و ماه‌های آینده.

تمامی این امکانات در کمتر از ۳۰ دقیقه و با یک دهم هزینه در خط تلفن ابری قابل پیاده‌سازی است.

امکان خرید پیش شماره ۳۱ استان کشور؛ به انتخاب شما

در خطوط تلفن ثابت ابری می‌توانید بدون در نظرگرفتن محل سکونت فعلی خود، پیش شماره هر استانی را خریداری کنید؛ به عنوان مثال اگر کلینیک شما در تهران قرار دارد می‌توانید بدون هیچ مانعی پیش شماره ۳۱ استان دیگر مانند اصفهان، فارس و… را خریداری کنید.
این ویژگی برای توسعه کلینیک و ایجاد شعبات در شهرها و استان‌های دیگر بسیار کاربردی است.

خط تلفن ثابت ابری (اینترنتی) نواتل؛ بهترین انتخاب برای کلینیک شما

نواتل با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در صنعت تلکام، اولین شرکت ایرانی است که سرویس خط تلفن ثابت اینترنتی را در اپلیکیشن اختصاصی خود ارائه می‌دهد. از دیگر مزایای خط تلفن ثابت ابری نواتل عبارتند از:

    • تعرفه مکالمات ارزان‌تر از خطوط ثابت مخابرات؛
    • پیش‌شماره برای ۳۱ استان کشور؛
    • مالکیت دائمی شماره خریداری‌شده؛
    • بدون نیاز به سیم‌کشی یا خرید تجهیزات اضافی؛
    • قابلیت ارتقاء خط تلفن ثابت ابری به مرکز تلفنی ابری و مرکز تماس ابری در کمتر از ۳۰ دقیقه؛
    • بدون محدودیت مکانی، هزینه انتقال و قطعی خط تلفن؛
    • پشتیبانی ۲۴/۷.

همچنان تردید دارید و نمی‌دانید که خط تلفن ثابت ابری برای کلینیک شما مناسب است یا نه؟
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان متناسب با شرایط کسب‌وکارتان همین حالا با همکاران ما در واحد فروش نواتل تماس بگیرید.

 

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه