افزونه چت با مشتری| پشتیبان آنلاین سایت شما

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 5 دقیقه
970 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » افزونه چت با مشتری| پشتیبان آنلاین سایت شما

  سرویس چت آنلاین، یکی از امکاناتی است که هر وبسایت موفقی باید داشته باشد. برای مشتریانی که از طریق سایت و گوگل با شما آشنا شده‌اند، اصلا راحت و خوشایند نیست که به صفحه‌ی تماس با ما رفته و در سایت جست‌وجو کنند تا یک راه ارتباطی با مجموعه‌ی شما پیدا کنند. پس اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه‌ی خود را از دست ندهید، نیاز است که یک افزونه چت با مشتری در واضح‌ترین نقطه‌ی صفحات قرار دهید، تا مشتری هر لحظه که اراده کرد سوالات خود را پرسیده و به شما درخواست تماس دهد. در این مقاله به معرفی سرویس چت آنلاین نواتل و بررسی امکانات آن خواهیم پرداخت.

افزونه چت با مشتری چیست؟

سرویس چت آنلاین به صورت یک افزونه در سایت قرار می‌گیرد و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن اطلاعات تماس خود، سوالی که دارند را مطرح کرده و منتظر پاسخگویی آنلاین و یا تماس اپراتورها باشند. سرویس چت آنلاین نواتل شامل یک چت‌باکس، پنل مدیریتی برای دپارتمان بندی اپراتورها و اپلیکیشن اختصاصی جهت پاسخگویی سریع به پیام‌های وبچت، می‌باشد.

امکانات سرویس چت آنلاین نواتل

با وجود تنوع وبچت‌هایی که در حال حاضر ارائه می‌شوند، باید به اندازه‌ی کافی درباره‌ی ویژگی‌های هر محصول اطلاعات کسب کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به یک سری از ویژگی‌های کلیدی و مزیت‎‌های افزونه چت با مشتری نواتل در قیاس با سایر سرویس‌های مشابه، مطرح شده است.

  • امکان شخصی سازی

یکی از ویژگی‌های سرویس چت آنلاین نواتل، این است که مدیر سایت می‌تواند به صورت کامل چت باکس را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کرده و لوگو، رنگ سازمانی، زبان گفت و گو و سایر پارامترهای آن‌ را تغییر دهد تا به برندسازی مجموعه کمک کند و مشتریان اطمینان حاصل کنند که در حال گفت‌وگوی مستقیم با سازمان هستند و نه یک واسطه.

  • امکان ارسال پیام صوتی و متنی

در چت باکس نواتل شما و مشتریانتان هیچ محدودیتی در تعداد کلمات پیام متنی ارسالی، استفاده از ایموجی‌ها، و حتی ارسال فایل صوتی ندارید و همین مسئله ارتباط شما را موثرتر کرده و خاطره‌ی بهتری از شما برای مخاطب به جا می‌گذارد.

  • پشتیبانی ۲۴/۷ از طریق اپلیکیشن

کاربردی‌ترین امکانی که با چت آنلاین نواتل به آن خواهید رسید، دریافت پیام‌ها بر روی اپلیکیشن اختصاصی است. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که برای پاسخگویی، نیاز به بودن در محل کار و پشت سیستم نداشته باشید و اپراتورها بتوانند صرفاً با موبایل خود، نوتیفیکیشن پیام‌های مربوط به وبچت را دریافت، و در اسرع وقت از همان طریق پاسخ دهند.مدیریت دقیق

  • قابلیت نظرسنجی

یکی دیگر از مزایای سرویس چت آنلاین نواتل که برای مدیریت پیام‌ها به شما کمک می‌کند، این است که در پایان مکالمه، هنگامی که کاربر قصد بستن پنجره‌ی چت باکس را دارد، از او درخواست می‌شود تا در صورت تمایل در نظرسنجی شرکت کرده و به کیفیت پاسخگویی اپراتور با ستاره‌های مشخص شده از ۱ تا ۵ امتیاز دهد.

  • امکان دریافت وب سرویس

اگر چه شما با اتصال به پنل مدیریتی و اپلیکیشن نواتل به مجموعه‌ای کامل دسترسی پیدا خواهید کرد که نیازهای شما در حوزه‌ی چت آنلاین پوشش داده شود امّا اگر تمایل داشته باشید، نواتل به شما API اختصاصی می‌دهد تا اطلاعات مورد نیاز را روی هر پلتفرمی، مانند CRM سازمان خود و…، دریافت کنید.

امکانات سرویس چت آنلاین نواتل

چت آنلاین نواتل، فراتر از یک افزونه چت با مشتری

این محصول نواتل، صرفا به یک افزونه چت با مشتری در سایت و بستری برای پاسخگویی به این پیام‌ها نیست. ویژگی‌های بی نظیر یان سرویس باعث می‌شود شما این پیام‌ها را ساماندهی کرده و از طریق مناسب‌ترین اپراتور به آن‌ها پاسخ دهید. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • دپارتمان بندی

سوالات مشتریان ممکن است به حوزه‌های مختلفی برگردد و دپارتمان‌های متفاوتی وظیفه‌ی پاسخگویی به این سوالات را داشته باشند. به طور مثال یک مخاطب نیاز به برقراری ارتباط با واحد فروش و دیگری با واحد پشتیبانی را داشته باشد. با دپارتمان‌بندی و اختصاص هر اپراتور به دپارتمان مختص خودش، با نظم و بازدهی بیشتری به پیام مشتریان رسیدگی خواهید کرد.

  • قابلیت تعریف اپراتورها و نقش‌ها

ممکن است با توجه به میزان ترافیک سایت خود، به تعداد متفاوتی اپراتور نیاز داشته باشید که پیام مشتری در چت آنلاین بدون وقفه پاسخ داده شود. در چت آنلاین نواتل می‌توانید به تعداد دلخواه اپراتور تعریف کرده و برای هر یک نقش متفاوتی مشخص کنید.

  • دسترسی به تاریخچه‌ی گفت‌وگو

شما با اتصال به داشبورد مدیریتی، به راحتی تاریخچه‌ی هر مکالمه‌ای که در سرویس گفت‌وگوی آنلاین رخ داده است را مشاهده می‌کنید. همین مسئله به شما کمک می‌کند تا کیفیت مکالمات را بسنجید و همکاران خود را در راستای پاسخگویی بهتر و مناسب‌تر در وبچت، راهنمایی کنید.

  • یکپارچگی

سرویس چت آنلاین نواتل، با سایر ابزارها و محصولات این مجموعه یکپارچه می‌شود و شما می‌توانید تیکت‌های ثبت شده در وبچت را از طریق پنل مدیریت مرکز تماس ابری خود، مشاهده کنید.

سرویس چت آنلاین نواتل و تاثیر آن بر بازدهی سایت

وبچت نواتل با وجود مزایا و امکاناتی که دارد می‌تواند به افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی و افزایش تعامل سایت‌های مشاوره‌ای و آموزشی، کمک شایانی کند. در این مقاله سعی کردیم تا حد امکان این ویژگی‌ها را توصیف کرده و شما را از خرید این خدمت، مطمئن کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله‌ی زیر مراجعه کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه