آموزش بهترین روش‌های راه اندازی تلفن داخلی

نویسنده نواتل
12 ماه پیش
خواندن 6 دقیقه
859 بازدید
بلاگ » آموزش‌های حوزه ارتباطات » آموزش بهترین روش‌های راه اندازی تلفن داخلی
راه اندازی تلفن داخلی

آموزش راه اندازی تلفن داخلی کار وقت‌گیر و البته پر هزینه‌ای است و به همین دلیل استفاده از تلفن‌های سانترال برای برقراری ارتباطات داخلی کشور روشی موثر در سالهای اخیر بوده که امروزه با تحولات چشمگیری همراه است. فناوری ویپ کمک زیادی به راحت‌تر شدن برقراری تماس های داخلی و مدیریت تماس ها کرده است. برای اینکه از چگونگی این راه کم هزینه و هیجان‌انگیز مطلع شوید، بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

چگونگی راه اندازی تلفن داخلی

برای راه اندازی تلفن داخلی اولین فکری که به ذهن می‌رسد استفاده از سانترال و خرید تلفن های مجهز است. به طور حتم می‌دانید برای استفاده از تلفن‌های سانترال قدیمی باید هزینه بسیار زیادی را بابت خرید دستگاه‌ها، سیم‌کشی و … بپردازید. این هزینه‌ها نیز نسبت به تعداد خط‌هایی که استفاده می‌کنید، مارک و جنس تلفن هایی که خریداری خواهید کرد، متفاوت خواهد بود.

امروزه با استفاده از فناوری خوب ویپ نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت و سیم کشی و … وجود ندارد. شما می‌توانید بدون سانترال و با استفاده از ویپ و تلفن‌های اینترنتی تماس‌های داخلی خود را برقرار کنید. تلفن های سانترال زمانی که تعداد تماس‌های ورودی شما بیشتر شود به مشکل بر می‌خوردید. با استفاده از فناوری ویپ یا تلفن ابری به راحتی می‌توانید از تلفن داخلی بدون سانترال و هزینه های آن بهره مند شوید.

تلفن اینترنتی یا تلفن ابری چیست؟

استفاده از سانترال ویپ، بهترین راهکار برای اینکه تلفن داخلی بدون سانترال داشته باشید. قبل از آموزش راه اندازی تلفن داخلی باید بدانید که شما می‌توانید خط موردنظرتان را با هر پیش‌شماره‌ای که بخواهید خریداری کرده و در عرض کمتر از چند دقیقه می‌توانید خط تلفن اینترنتی خود را تحویل بگیرید و استفاده کنید. تلفن‌هایی که با اینترنت کار می‌کنند و نیازی به سیم‌کشی یا معطلی‌های احتمالی برای ثبت‌نام مخابراتی و دردسرهای زیادی آن ندارند با نام تلفن اینترنتی یا تلفن ابری شناخته شده‌اند.

شما می توانید با هر پیش‌شماره‌ای خط تلفن اینترنتی خود را خریداری کنید. یعنی شما می‌توانید در مشهد باشید و تلفنی با پیش‌شماره تهران بخرید. در گذشته اگر شما در شهرستانی اقامت داشتید، برای خرید تلفن ثابت نمی‌توانستید از شهرهای دیگر یا حتی محله ای دیگر اقدام به گرفتن خط ثابت کنید، مگر در همان شهر یا محله دفتر یا خانه‌ای داشتید. امروزه این مشکل رفع شده و شما می توانید با هر پیش‌شماره‌ای که بخواهید، بدون داشتن دفتر یا خانه‌ای، خطی اینترنتی بخرید و از آن برای همیشه  استفاده کنید.

برای داشتن تلفن داخلی بدون سانترال از تجهیزاتIP کمک گرفته می شود و مدیریت و کنترل مکالمات از این طریق راحت‌تر خواهد بود. این تجهیزات کمک می کنند تا نیازی به سیم کشی و تجهیزات سخت افزاری خاصی نداشته باشید. با کمک مرکز تلفن ابری می توانید به تعدا داخلی های خود اضافه کرده و تمامی تماس‌های خود را به‌راحتی بدون نساز به سانترال مدیریت کنید. با استفاده از مرکز تلفن در هر مکان و زمانی به تماس‌هایتان پاسخ دهید و دیگر هیچ تماس ازدست‌رفته‌ای ندارید.

در بلاگ نواتل بخوانید: مرکز تلفن ابری چیست و چه کاربردی برای کسب و کارهای آنلاین دارد؟

چگونگی راه اندازی تلفن داخلی

مرکز تلفن ابری و امکانات آن

با داشتن تلفن اینترنتی و مرکز تلفن اینترنتی نواتل شما به سانترال و تلفن های داخلی با کلی هزینه گزاف نیاز نخواهید داشت و از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد.

  • اگر کسب‌وکار بزرگی داشته باشید، محدودیتی برای داشتن داخلی نخواهید داشت و برای این کار نیز لازم نیست سیم‌کشی زیادی انجام دهید یا تجهیزاتی بخرید. داشتن داخلی به تعداد دلخواه و مورد نیاز؛ شما می‌توانید با توجه به نیازتان هر تعداد که بخواهید داخلی داشته باشید.
  • از امکانات خوبی مانند ارسال پست صوتی، ضبط تماس، تلفن گویا، تماس تصویری و … با داشتن مرکز تلفن اینترنتی برخوردار خواهید شد و برای داشتن ارتباطاتی مدیریت شده و می‌توانید از این امکانات استفاده بهینه ای کرده و مدیریت خوب شما روی تمامی تماس‌های ورودی و خروجی‌تان تاثیر زیادی خواهد گذاشت.
  • این ویژگی‌های خوب به شما کمک می‌کنند تا از راه دور نیز تماس‌هایتان را مدیریت کرده و حتی یک تماس را نیز از دست ندهید. شما می‌توانید از تلفن اینترنتی خود در هر مکان و زمانی در کل شبانه روز استفاده کنید.
  • در پایان روز شما این امکان را دارید که مکالمات ضبط شده را گوش داده و  مدیریت خوبی روی تماس‌هایتان داشته باشید. با استفاده از مرکز تلفن ابری مدیریت امور تماس‌ها و اپراتورهای شما راحت خواهد بود.
  • با استفاده از تلفن ابری و مرکز تلفن آن سرعت پاسخگویی به مشتریانتان بالاتر خواهد رفت. از آنجایی که سرعت پاسخگویی اپراتورهای شما اهمیت دارد با کمک سانترال ویپی یک تماس را هم از دست نخواهید داد و تلفن شما همیشه پاسخگو و آزاد خواهد بود.
  • با استفاده از تلفن اینترنتی هزینه‌های شما پایین خواهد آمد و داشتن داخلی های متعدد و چندین خط لازم نیست هزینه های زیادی را متحمل شوید. با کمک مرکز تلفن ابری می‌توانید با کمترین هزینه، سانترال ویپ با کلی امکانات خوب داشته باشید.
  • با داشتن تلفن اینترنتی امکان دورکاری برای تمام افراد از هر شهری فراهم است و در ضمن برای راه اندازی کسب‌وکاری لازم نیست حتما دفترکاری داشته باشید. داشتن سانترال ویپ تمام امکانات یک دفتر کار را به‌ راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما دفترکار مجازی مجهزی خواهید داشت.
  • با داشتن مرکز تلفن ابری در زمان برقراری تماس‌ها، کیفیت بالای صدا را تجربه خواهید کرد و صداها در زمان تماس‌ها کیفیت بالایی دارند.

تلفن اینترنتی نواتل و راه اندازی تلفن داخلی

با خرید تلفن اینترنتی نواتل و مرکز تلفن ابری نواتل شما اپلیکیشن اختصاصی خواهید داشت که به شما کمک می‌کند تا بتوانید امکان ارسال پیام متنی، کنفرانس تصویری، صوتی و … داشته باشید. با داشتن نواتل 24 ساعته پشتیبانی خواهید داشت و در همه ساعات هفته حتی یک تماس را از دست نخواهید داد. نواتل؛ تنها سرویس مرکز تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی و بدون محدودیت در ایران است. با داشتن خط اینترنتی و  داخلی حتی اگر به‌تازگی کاری را شروع کرده باشید قادر خواهید بود تمامی ارتباطات خود را راحت تر مدیریت کنید.

در بلاگ نواتل بخوانید: برون سپاری مرکز تماس یا برون سپاری مرکز تلفن

کلام آخر

امیدواریم این مقاله برای آموزش راه اندازی تلفن داخلی به شما کمک کرده باشد و در صورت هرگونه سؤالی می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید و از مشاوره آنها استفاده کنید. با خرید مرکز تلفن نواتل امکاناتی مانند صف تماس، منشی گویا، هلد مکالمه و … برای شناخت بیشتر این فناوری جدید و کارآمد در اختیار شما خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه