والبورد نواتل| یک ابزار مانیتورینگ حرفه‌ای

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 2 دقیقه
1650 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » والبورد نواتل| یک ابزار مانیتورینگ حرفه‌ای
والبورد در پنل مدیریتی نواتل

والبورد مرکز تماس ابزاری است که در گروه امکانات مانیتورینگ قرار دارد. این آپشن به شما قابلیت مدیریت تماس‌ها و مشاهده‌ی یک گزارش تمام و کمال در لحظه را می‌دهد. در این مقاله سعی داریم تا قابلیت والبورد نواتل را توضیح داده و کاربرد هر بخش آن را منتقل کنیم.

والبورد چیست؟

یکی از ویژگی‌های جذاب پنل مدیریتی اختصاصی نواتل است که به مشتریان مرکز تلفن این امکان را می‌دهد تا بتوانند به صورت تجمیعی در یک صفحه، آخرین وضعیت مرکز تماس خود را در روز جاری مشاهده کنند. این قابلیت مناسب واحد ارزیابی کیفیت شرکت‌هاست و امکان کنترل کمی تماس‌های صادره و وارده را در هر لحظه به شما می‌دهد.

نحوه‌ی کار با این ابزار

شما برای ورود به Wallboard مرکز تماس خود، باید وارد پنل مدیریت مرکز تماس ابری خود شوید. سپس به قسمت مانیتورینگ رفته و گزینه‌ی والبورد را انتخاب کنید. صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود همان والبورد است که در آن می‌توانید گزارش لحظه‌ای وضعیت مرکز تماس ابری خود را داشته باشید.

بخش‌های مختلف والبورد

مسئول هر مرکز تماس با در اختیار داشتن این گزارش می‌تواند ارزیابی دقیقی از وضعیت عملکرد تیم خود داشته باشد. اطلاعاتی که این سرویس در اختیار شما قرار می‌دهد به شرح ذیل است:

  • تعداد مشتریان در صف
  • تعداد مشتریان در IVR
  • تعداد کل تماس‌های ورودی؛ به تفکیک پاسخ داده شده، بی پاسخ یا قطع شده توسط مشتری
  • تعداد کل تماس‌های خروجی، به تفکیک پاسخ داده شده یا بی پاسخ
  • میانگین زمان مکالمه برای تماس‌های ورودی و خروجی
  • تعداد اپراتورهای حاضر برای تماس و در حال مکالمه
  • تعداد همزمانی آزاد و در حال استفاده
  • سطح سرویس ارائه خدمت (ارائه به صورت درصدی از تماس‌ها که در 20 ثانیه اول پاسخ داده شده‌اند.)
  • امتیاز نظر سنجی

مزایای والبورد نواتل

والبورد نواتل، مانند سایر بخش‌های پنل مدیریتی فقط در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که شما در بخش مدیریت نقش‌ به آن‌ها مجوز داده‌اید. در والبورد ساعت دقیق گزارش ارائه شده درج شده است و هر پنج ثانیه به صورت خودکار آپدیت می‌شود. والبورد امکان Full Screen شدن دارد تا ارزیابی‌کننده با دقت و تمرکز بیشتری به بررسی بپردازد. در کنار والبورد، ابزارهای مکمل دیگری مثل پیشخوان، نمایش زنده تماس‌ها و گزارشات وجود دارد، که نظارت و مدیریت مرکز تلفن ابری را بسیار راحت می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات پنل مدیریتی نواتل، با کارشناسان ما در تماس باشید.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. علی نردات نیم‌رخ
    علی نردات

    امکان تغییر در داده ها هست؟

  2. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
    پشتیبانی نواتل

    با سلام کاربر گرامی
    قابلیت فیلتر براساس صف وجود دارد ولی امکان تغییر کانفیگ برای نمایش دیتا وجود ندارد.

افزودن دیدگاه