راه اندازی مرکز تلفن و مرکز تماس ابری

نویسنده نواتل
2 سال پیش
خواندن 5 دقیقه
1620 بازدید
بلاگ » امکانات نواتل » راه اندازی مرکز تلفن و مرکز تماس ابری
راه اندازی مرکز تلفن ابری

زیرساخت‌های ارتباطی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمانی است که نقش مهمی در تعامل کارکنان آن مجموعه با یکدیگر و مشتریان آن سازمان دارد و مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری هم از جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی است که بسیاری از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند.
ما در این محتوا در مورد مراحل راه اندازی مرکز تلفن ابری در شرکت نواتل و هزینه آن با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد و در پایان هم به طور خلاصه در مورد تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری توضیحاتی خواهیم داد.

مراحل راه اندازی مرکز تلفن ابری در نواتل

نواتل یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع سرویس تلفن‌های اینترنتی در ایران است، راه اندازی تلفن ابری در این مجموعه هم بسیار ساده است، برای این منظور کافی است مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:

مرحله اول: تعیین نیازهای سازمان

در اولین گام باید نیازهای سازمان خود را شناسایی کنید تا بتوانید بر اساس آن مطلوب‌ترین طرح را شناسایی کنید برای این منظور می‌توانید نوع خدمات مورد نظر و ویژگی‌های که دارد را تعیین کنید؛ از جمله مواردی که باید برای این منظور باید مد نظر قرار دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تعداد خطوط داخلی مورد نظر
    • کد شهر و شماره تلفن
    • بودجه تخصیص داده شده برای تهیه سرویس
    • حجم فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی

مرحله دوم: انتخاب سرویس مناسب

نواتل به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه‌های ارائه دهنده انواع خدمات تلفن اینترنتی، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران خود، طرح‌های متعددی را ارائه می‌دهد؛ در این مرحله باید مناسب‌ترین طرح که پاسخگوی نیازهای سازمان شما است را شناسایی کنید.

مرحله سوم: ثبت درخواست اشتراک سرویس در سایت نواتل

بعد از انتخاب سرویس مورد نظر خود در مجموعه نواتل باید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، برای ثبت درخواست راه اندازی تلفن ابری در مجموعه نواتل می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:

    • وارد سایت نواتل شده و از بخش «محصولات» در منوی بالای صفحه روی لینک مرکز تلفن ابری کلیک کنید.
    • در صفحه مرکز تلفن ابری روی لینک «خرید آنلاین» کلیک کنید تا به صفحه ثبت سفارش این سرویس منتقل شوید.
    • در گام اول اطلاعات مربوط به سازمانی که قصد خرید این سرویس برای آن را دارید وارد کنید و یا از بخش مشتری حقیقی اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
    • در مرحله بعدی باید نوع بسته مورد نظر خود را از بین طرح‌های متنوع و جذاب نواتل، که سرویس‌ها و قیمت‌های متفاوتی با یکدیگر دارند انتخاب کنید.
    • بعد از انتخاب نوع طرح باید کد شهر خود را انتخاب کنید و سپس از لیست موجود یکی از شماره‌هایی که نواتل ارائه می‌دهد را انتخاب کنید.
    • بعد از انتخاب طرح، کد شهر و شماره تلفن مورد نظر، نوبت به پرداخت حق اشتراک آن سرویس می‌رسد، با پرداخت آنلاین این هزینه، سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مرکز تلفن ابری

هزینه راه اندازی تلفن ابری در نواتل

راه اندازی مرکز تلفن ابری مثل هر سرویس دیگری دارای هزینه است، هزینه راه اندازی تلفن ابری در نواتل به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از مهم‌ترین این عوامل و فاکتورها شامل موارد زیر است:

    • انتخاب نوع شماره
    • تعداد کاربران و خطوط داخلی مورد نیاز
    • حجم فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات
    • سرویس‌ها و خدماتی ارائه شده در طرح مثل قابلیت چت آنلاین یا فکس ابری نواتل

هزینه راه اندازی تلفن ابری در مجموعه نواتل بر اساس این فاکتورها تعیین می‌شود بنابراین شناسایی نیازهای ضروری برای انتخاب سرویس مناسب بسیار مهم است تا برای خرید آن، هزینه اضافی پرداخت نکنید.
برای اطلاع از قیمت هر طرح در نواتل و سرویس‌هایی که به کاربران خود ارائه می‌دهد می‌توانید به صفحه «مرکز تلفن ابری» در سایت این مجموعه مراجعه کنید.

تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری

مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری دو سرویس متفاوت هستند که با وجود شباهت‌هایی که از لحاظ کارایی دارند تفاوت‌های کلیدی با هم دارند ولی بسیاری از کاربران، اطلاعی از تفاوت این دو سرویس مختلف ندارند.
به طور کلی سرویس مرکز تماس ابری نسبت به مرکز تلفن ابری، خدمات و امکانات بیشتری مثل سیستم گزارش گیری پیشرفته برای نظارت و مدیریت عملکرد کارکنان، منشی گویا، چت آنلاین، تلفن اینترنتی و برخی دیگر از سرویس‌ها را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد و به همین دلیل هم استفاده از آن برای کسب‌وکارهای بزرگ مناسب‌تر است.
هزینه راه اندازی مرکز تماس ابری با توجه به خدمات و امکاناتی بیشتری که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد بیشتر است، به همین دلیل هم استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری برای کسب‌وکارهای کوچکی که از لحاظ مالی محدودیت‌هایی دارند گزینه بهتری است.

سخن آخر

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی که بسیاری از سازمان‌ها به عنوان بستر اصلی ارتباطات خود از آن استفاده می‌کنند مرکز تلفن ابری است، با توجه به استقبال زیادی که در سال‌های اخیر از این نوع سرویس وجود داشته است شرکت‌های متعددی در زمینه ارائه انواع خدمات تلفن ابری فعال شده‌اند.
نواتل تنها ارائه دهنده سرویس تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی و مجوزهای لازم در ایران است که خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، برای خرید سرویس تلفن ابری از نواتل باید بعد از تعیین نیازمندی‌های سازمان خود و انتخاب مناسب‌ترین طرح برای آن، درخواست خود را در سایت این مجموعه به صورت آنلاین ثبت کنید.
ما در این محتوا در مورد مراحل راه اندازی تلفن ابری در نواتل و عوامل موثر بر هزینه راه اندازی آن به طور مفصل صحبت کردیم و در بخش پایانی هم در مورد تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری توضیحات مختصری دادیم.

جهت دریافت مشاوره و دمو محصولات کلیک کنید
دمو و مشاوره رایگان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مقالات مرتبط
دیدگاه‌ها
  1. DONYA FAZLI نیم‌رخ
    DONYA FAZLI

    بنظر من مهم ترین مزیت این سرویس اینه که امکان جا به جایی داره

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  2. رضا افشار نیم‌رخ
    رضا افشار

    سلام توضیحات بسیار کاملی بود دستتون درد نکنه ، قابلیت های زیادی داره و برای همه مشاغل نیازه و کاربردی هست

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  3. علی رحمانی نیم‌رخ
    علی رحمانی

    بسیار جالب بود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  4. samgallery نیم‌رخ
    samgallery

    امکان شنود مکالمه آنلاین هم در این سرویس وجود داره ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله، سرویس کنترل آنلاین مکالمات در داشبرد نواتل وجود دارد.

  5. محمد محتشم نیم‌رخ
    محمد محتشم

    تماس ها دقیقه ای محاسبه میشه یا ثانیه ای ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      هزینه تماس های نواتل ثانیه ای محاسبه می‌شود.

  6. صباسادات مظاهری نیم‌رخ
    صباسادات مظاهری

    چه عالی
    زمان فعال سازیش واقعا مناسبه در کوتاهترین زمان ممکن راه اندازی میشه

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  7. تله بیمه نیم‌رخ
    تله بیمه

    امکانش هست مکالمات ضبط شده را دانلود کنیم یا خیر؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله، در صورت تهیه محصول مرکز تلفن ابری نواتل داشبورد مدیریتی دریافت می‌نمایید که امکان پخش، دانلود و یا حذف مکالمات ضبط شده و همچنین پیام‌های صوتی دریافت شده را برای شما فراهم می‌نماید.

  8. محمدی نیم‌رخ
    محمدی

    چه عالی امکان دورکاری هم هست

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله این امکان وجود دارد.

  9. امیرحسین نیم‌رخ
    امیرحسین

    امکان مشخص کردن زمان برای دریافت تماس ها هم وجود داره ؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      بله شما در تنظیمات مرکز تماس میتواند زمان های فعالیت خودتان رامشخص کنید.

  10. مرادی نیم‌رخ
    مرادی

    اگر دستگاه فکس نداشته باشیم هم میتونیم از فکس روی این مرکز تلفن ابری استفاده کنیم؟

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      در صورتی که محصول فکس ابری نواتل را تهیه کنید، شما نیاز به هیچ تجهیزات و دستگاه وجود ندارد و شما میتوانید این محصول را به صورت جداگانه و یا همراه با مرکز تلفن تهیه کنید.

  11. پیمان یاری نیم‌رخ
    پیمان یاری

    بسیار عالی

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

  12. amir نیم‌رخ
    amir

    با سلام، این که به سرعت و بدون کارهای اداری برقرار میشه و تمام کارها با اینترنت انجام میشه مزیت خیلی زیادیه
    ممنونم از زحمات شما .

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  13. امیر فرهمند نیم‌رخ
    امیر فرهمند

    سلام و خسته نباشید، سرویس قابل اطمینان و مطمئنی هست من به تمام کسانی که کسب کار بزرگ یا کوچیک دارن پیشنهاد میکنم حتما یکبار استفاده کنند .
    باتشکر از زحمات تمامی شما .

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  14. Ali نیم‌رخ
    Ali

    من خودم هر برنامه ای بخوام نصب کنم خیلی برام مهمه که سیستمم رو از کار نندازه و قابلیت اتصال و همخونی با بقیه و داشته باشه
    واقعا یکی از عالی ترین برنامه ها هستش ممنونم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  15. امینرمضانی نیم‌رخ
    امینرمضانی

    سلام
    توضحاتتون خوب بود و خودم 5 ماه تلفن ابری گرفتم و راضی هستم

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      از حسن توجه و ارائه نظر شما متشکریم.

  16. پیمان یاری نیم‌رخ
    پیمان یاری

    بسیار عالی بود راه اندازی تلفن ابری نواتل سریع وراحت بود

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      رضایت شما باعث افتخار ماست.

  17. امیرحسین نیم‌رخ
    امیرحسین

    بسیار عالی و کارآمد

    1. پشتیبانی نواتل نیم‌رخ
      پشتیبانی نواتل

      با سلام کاربر گرامی
      خوشحالیم که این مقاله برای شما مفید بوده.

افزودن دیدگاه