زیرساختهای ارتباطی یکی از مهمترین بخشهای هر سازمانی است که نقش مهمی در تعامل کارکنان آن مجموعه با یکدیگر و مشتریان آن سازمان دارد و مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری هم از جدیدترین تکنولوژیهای ارتباطی است که بسیاری از شرکتها از آن استفاده میکنند.
ما در این محتوا در مورد مراحل راه اندازی مرکز تلفن ابری در شرکت نواتل و هزینه آن با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد و در پایان هم به طور خلاصه در مورد تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری توضیحاتی خواهیم داد.
مراحل راه اندازی مرکز تلفن ابری در نواتل
نواتل یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده انواع سرویس تلفنهای اینترنتی در ایران است، راه اندازی تلفن ابری در این مجموعه هم بسیار ساده است، برای این منظور کافی است مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:
مرحله اول: تعیین نیازهای سازمان
در اولین گام باید نیازهای سازمان خود را شناسایی کنید تا بتوانید بر اساس آن مطلوبترین طرح را شناسایی کنید برای این منظور میتوانید نوع خدمات مورد نظر و ویژگیهای که دارد را تعیین کنید؛ از جمله مواردی که باید برای این منظور باید مد نظر قرار دهید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
- تعداد خطوط داخلی مورد نظر
- کد شهر و شماره تلفن
- بودجه تخصیص داده شده برای تهیه سرویس
- حجم فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی
مرحله دوم: انتخاب سرویس مناسب
نواتل به عنوان یکی از معتبرترین مجموعههای ارائه دهنده انواع خدمات تلفن اینترنتی، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کاربران خود، طرحهای متعددی را ارائه میدهد؛ در این مرحله باید مناسبترین طرح که پاسخگوی نیازهای سازمان شما است را شناسایی کنید.
مرحله سوم: ثبت درخواست اشتراک سرویس در سایت نواتل
بعد از انتخاب سرویس مورد نظر خود در مجموعه نواتل باید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، برای ثبت درخواست راه اندازی تلفن ابری در مجموعه نواتل میتوانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید:
-
- وارد سایت نواتل شده و از بخش «محصولات» در منوی بالای صفحه روی لینک مرکز تلفن ابری کلیک کنید.
- در صفحه مرکز تلفن ابری روی لینک «خرید آنلاین» کلیک کنید تا به صفحه ثبت سفارش این سرویس منتقل شوید.
- در گام اول اطلاعات مربوط به سازمانی که قصد خرید این سرویس برای آن را دارید وارد کنید و یا از بخش مشتری حقیقی اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
- در مرحله بعدی باید نوع بسته مورد نظر خود را از بین طرحهای متنوع و جذاب نواتل، که سرویسها و قیمتهای متفاوتی با یکدیگر دارند انتخاب کنید.
- بعد از انتخاب نوع طرح باید کد شهر خود را انتخاب کنید و سپس از لیست موجود یکی از شمارههایی که نواتل ارائه میدهد را انتخاب کنید.
- بعد از انتخاب طرح، کد شهر و شماره تلفن مورد نظر، نوبت به پرداخت حق اشتراک آن سرویس میرسد، با پرداخت آنلاین این هزینه، سرویس در سریعترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
هزینه راه اندازی تلفن ابری در نواتل
راه اندازی مرکز تلفن ابری مثل هر سرویس دیگری دارای هزینه است، هزینه راه اندازی تلفن ابری در نواتل به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از مهمترین این عوامل و فاکتورها شامل موارد زیر است:
-
- انتخاب نوع شماره
- تعداد کاربران و خطوط داخلی مورد نیاز
- حجم فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات
- سرویسها و خدماتی ارائه شده در طرح مثل قابلیت چت آنلاین یا فکس ابری نواتل
هزینه راه اندازی تلفن ابری در مجموعه نواتل بر اساس این فاکتورها تعیین میشود بنابراین شناسایی نیازهای ضروری برای انتخاب سرویس مناسب بسیار مهم است تا برای خرید آن، هزینه اضافی پرداخت نکنید.
برای اطلاع از قیمت هر طرح در نواتل و سرویسهایی که به کاربران خود ارائه میدهد میتوانید به صفحه «مرکز تلفن ابری» در سایت این مجموعه مراجعه کنید.
تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری
مرکز تلفن ابری و مرکز تماس ابری دو سرویس متفاوت هستند که با وجود شباهتهایی که از لحاظ کارایی دارند تفاوتهای کلیدی با هم دارند ولی بسیاری از کاربران، اطلاعی از تفاوت این دو سرویس مختلف ندارند.
به طور کلی سرویس مرکز تماس ابری نسبت به مرکز تلفن ابری، خدمات و امکانات بیشتری مثل سیستم گزارش گیری پیشرفته برای نظارت و مدیریت عملکرد کارکنان، منشی گویا، چت آنلاین، تلفن اینترنتی و برخی دیگر از سرویسها را در اختیار سازمانها قرار میدهد و به همین دلیل هم استفاده از آن برای کسبوکارهای بزرگ مناسبتر است.
هزینه راه اندازی مرکز تماس ابری با توجه به خدمات و امکاناتی بیشتری که در اختیار کاربران خود قرار میدهد بیشتر است، به همین دلیل هم استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری برای کسبوکارهای کوچکی که از لحاظ مالی محدودیتهایی دارند گزینه بهتری است.
سخن آخر
یکی از جدیدترین تکنولوژیهای ارتباطی که بسیاری از سازمانها به عنوان بستر اصلی ارتباطات خود از آن استفاده میکنند مرکز تلفن ابری است، با توجه به استقبال زیادی که در سالهای اخیر از این نوع سرویس وجود داشته است شرکتهای متعددی در زمینه ارائه انواع خدمات تلفن ابری فعال شدهاند.
نواتل تنها ارائه دهنده سرویس تلفن ابری با اپلیکیشن اختصاصی و مجوزهای لازم در ایران است که خدمات بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد، برای خرید سرویس تلفن ابری از نواتل باید بعد از تعیین نیازمندیهای سازمان خود و انتخاب مناسبترین طرح برای آن، درخواست خود را در سایت این مجموعه به صورت آنلاین ثبت کنید.
ما در این محتوا در مورد مراحل راه اندازی تلفن ابری در نواتل و عوامل موثر بر هزینه راه اندازی آن به طور مفصل صحبت کردیم و در بخش پایانی هم در مورد تفاوت مرکز تلفن ابری با مرکز تماس ابری توضیحات مختصری دادیم.
افزودن دیدگاه